Meeting

Hé Myrna,

Volgens mij ga je daar een superleuke tijd tegemoed, met al die mensen die langskomen en in de buurt werken!

Maretje, heb je al iets gehoord of er zelf achteraan geweest?

Groetjes, Diamond

ja echt wel!!
heb er helemaal zin in!! natuurlijk hebben we dan niet veel tijd voor elkaar maar als we vrij zijn lijkt t me zeker leuk om iedereen te zien!

groetjes myrna (die de hele aankomende week ochtendienst heeft BAH BAH!!! <_< )

Ach ja, en zo hebben we allemaal wat! Ik heb de gebruikelijke diensten, 8.30-17.00! En mijn wettige vechtgenoot van 17.00-01.00. En dus zijn we weer blij met de mobiele communicatie :stuck_out_tongue: !!

Weer een nieuwe week voor de boeg, en verder aftellen tot…DE VAKANTIE!!!(69dgn!!)

Groetjes
Annemiek

Hmmm nou sterkte dan maar met je ochtenddienst…Klinkt inderdaad niet echt aantrekkelijk :unsure:

Ik hoef pas woensdagmiddag weer aan de slag, heb nog lekker even wat tijd voor mezelf. Hoop trouwens dat ik me dan wat beter voel, heb vandaag al een tijd op de bank gehangen met m’n verkouden kop :angry:

Groetjes, Diamond

Ps nog 100 dagen te gaan…

Hey iedereen!

Ik ben eerst het aantal lesdagen dat ik nog heb aan het aftellen (37). Ik had vandaag die selectiedag van Pure!. Het klinkt allemaal heel leuk en super mooi. Maar zoals ik al eerder zei, ik wil eigenlijk naar een hotel. Nouja, misschien willen ze me ook nog helemaal niet, maarja.
Een van de hotelketens heeft me vandaag gemaild met de mededeling op zoek te zijn naar een ticket zodat ik daadwerkelijk langskan komen :o Supervet dus, ben benieuwd hoe het allemaal afloopt!

(Van Titanic nog steeds niets gehoord. Ga morgen wéér bellen… :angry: )

Hey maretje,

supervet ja dat ze aan het zoeken zijn voor een ticket.
Wij duimen voor je

groetjes

Spannend! Hou je ons op de hoogte?!

Groetjes, Diamond

hey maretje,

wat gaaf zeg!!! hoop voor je dat t allemaal doorgaat!!!
en dat is een hotel in alanya, die nu een ticket voor je aan t zoeken zijn?!?!
ben benieuwd hoe t gaat verlopen, maar laat t zo snel mogelijk weten he!!!

hey beppie,

das ook niet leuk, dan zie jullie elkaar ook niet veel zo!!
idd maar goed die mobieltjes!!!

diamond, goed uitzieken dat je 19 maart weer beter bent hoor!!!

groetjes myrna (nog 8 weekjes!! tel liever in weken nu dan klinkt t iets korter!!!) :smiley:

Thanx Myrna :smiley:
Wordt gelukkig goed verzorgd door m’n vriend, dat scheelt…

Nog 99 dagen :blink:

Groetjes, Diamond

He Diamond, al een beetje opgeknapt??
Het heerst dus vooral goed uitzieken.

Na al die sneeuw van deze week kan ik alleen maar zeggen:

NOG 64 DAGEN!!!

Fijn weekend iedereen,
Annemiek :stuck_out_tongue:

He Annemiek,

Voel me nog steeds niet super, maar ben gewoon aan het werk nu…Valt me niet mee vandaag :frowning:
Het heerst inderdaad, iedereen loopt elkaar aan te steken…

Ik moet er nu nog 96 als ik goed geteld heb, raak nogal eens de tel kwijt…Vreselijk al die sneeuw, wordt er niet echt vrolijk van…

Groetjes, Diamond

mijn dip word alleen maar groter en groter!!!
mijn heimwee naar zelfstandigheid en een ander leven groeit met de minuut… :frowning:
ik kan niet wachten totdat ik weg ben, nog iets van 8 weken!!!

iedereen fijn weekend!!

groetjes myrna

ja das logisch dat je dat zo voelt…
ik heb het ook soms.

maar je kunt tenminste aftellen, hou jezelf gewoon goed bezig met andere dingen, dan gaat dat ook sneller

hoihoi,

was weer eens een tijdje weg… Hoe is het met jullie? Al druk aan het aftellen zag ik! Ik weet nog niet wanneer ik ga… Heb namelijk een probleempje… ik weet dat ik in turkije wil werken, maar ik weet nog niet wat en hoe…ben dus een beetje laat. Ben er ook over na het denken om niet te gaan werken dit jaar, maar er een maand of zo heen te gaan om mensen op te zoeken en de taal beter te leren. Zo heb ik volgend jaar (als ik eindelijk 21 ben) meer kans om als hostess te kunnen gaan werken.

Doei doei…prettig weekend,

wendie

Hé Myrna, kop op he! Nog ff en je bent lekker in Alanya! Jij bent degene die volgens mij nog het minste aantal dagen hoeft af te tellen, heerlijk! En verheug je vast op wat je daar allemaal gaat meemaken, je hebt iets supers in het vooruitzicht! Ga je dit weekend nog iets leuks doen?

Hé Wendie, is inderdaad weer ff geleden :smiley: Waar in Turkije zou je willen werken? En wat zou je graag willen doen? Een maand weg is natuurlijk ook super, misschien alvast wat contacten leggen voor volgend jaar…

Iedereen een heel fijn weekend! Nog drie weken trouwens, dan is de meeting al!!

Groetjes, Diamond

ja idd nog maar drie weken voor dat de meeting is!!! moet er iemand toch ff een reservering maken bij t restaurant en ff goed afspreken hoe laat en zo!!!

heb de komende weken genoeg dingen om me mee bezig te houden maar toch ga ik niet meer lekker op stap met mijn vrienden… terwijl ik eerst wel van een flinke borrel hield hoef ik nu echt niets meer dan alleen cola ofzo. heb geen zin meer om op stap te gaan!!! weet echt niet wat me overkomt, ben gewoon zo serieus geworden. mijn vrienden vinden er niets meer aan!!!
zo weer ff mijn ei kwijt!!!

ga dit weekend dus niets doen en gewoon tv kijken!! heel saai dus!
jullie plannen??

groetjes myrna :smiley:

Ik heb ook een heel rustig weekend hoor! Gisteravond een dvd’tje gehuurd en lekker loom op de bank gehangen. Vanmorgen eerst lekker uitgeslapen en ontbeten, daarna met een spannend boek begonnen. Lekker weertje trouwens met het zonnetje erbij, alleen nog wel erg koud :blink:

Groetjes, Diamond

Hey allemaal.

Ik heb ook een heel rustig weekend gehad… Hoewel… :huh: Naja vrijdag een feestje van mijn beste vriendin die jarig was en voor de rest een beetje geluierd, lekker duf, toen moest ik vanmorgen alleen wel om 7:00 op, om op tijd op school te komen… (school? Ja, school :angry: )
Ik heb het profiel CM (heel erg alfa) en daarbij moet een creatief vak. Dat is in mijn geval Drama, en donderdag is het toneelstuk. Vandaag was de generale en wie niet op kwam dagen mocht niet mee doen met de eindexamens… Dus toch maar even wél gegaan!!! :unsure:

Ben nu een beetje duf en hang óf voor de tv óf voor de computer :slight_smile:

Liefs, Maret.

Vandaag was ik lekker vrij. Heerlijk met het zonnetje erbij trouwens! Lekker gelezen en vakantiefoto’s van vorige jaren bekeken. Verheug me nu alleen maar meer op juni!

Groetjes, Diamond

Wat een afgrijselijk weer vandaag, bleghhh. Verlang steeds meer naar het Turkse zonnetje (alhoewel de Nederlandse zon me ook al erg blij zou maken).

Nog 91 dagen, vandaag over precies drie maand…

Groetjes, Diamond