Meeting

verschrikkelijk weer he :angry:
verlang ook steeds meer naar turkije, vooral als ik in de krant zie hoe warm het daar is…

gelukkig ga ik waarschijnlijk in juni :smiley: voor een maandje. verheug me er nu al op

Heerlijk, een maand weg! Naar welke plaats ga je dan? Heb de laatste tijd eigenlijk niet in de gaten gehouden hoe het weer in Turkije is…Hoe warm is het daar nu ongeveer?
Koop nu af en toe al wat kleine dingetjes voor de vakantie, kan me niet inhouden :smiley:

Groetjes, Diamond

haha hey diamond, ik heb tzelfde hoor!! ik kan me ook niet inhouden! had laatst echt een super mooi truitje gepast maar was gewoon veel te duur!!! iets van 90 euro ofzo!!! dus nu was ie afgeprijsd naar 36 euro… ik hoorde t gewoon mijn naam schreeuwen: myrna myrna myrna !!! hahaa :lol:
dus heb ik t maar gekocht! kon t niet laten!!

hey nur, lekker vooruitzicht he, een maand naar turkije!!!
nou als de tijd maar lekker snel gaat is voor ons alles goed! haha
ik zit eigenlijk enorm te zeuren tegen iedereen: nog 7 weken!! bah bah maar eigenlijk zijn die weken zo voorbij!
maar volgens mij weet de rest die nooit in dit topic komt onderhand wel dat wij echt niet meer kunnen wachten!!
volgens mij word hans een beetje misselijk van ons als hij dit topic leest!!! :lol: :lol:

hey topic zegt meeting!! dus ff nog maar over de meeting! hihi
wie maakt de reservering???
want t is al over ruim 2 weken!!

ik hoor t wel, en is wel leuk als iedereen niet met de auto komt want dan kunnen we lekker een raki drinken bij t eten!!! :stuck_out_tongue:

groetjes myrna xxx

Nu de uitverkoop straks over is kan het grote plunderen beginnen hahaha. Heb gister al even gecheckt maar heb echt vééls te weinig zomerkleding :stuck_out_tongue:
Nog 7 weken joh, da’s zo voorbij! Ik moet nog het dubbele :frowning:

Ik kom in ieder geval niet met de auto. Maarreh er zijn een heleboel meiden de laatste tijd niet langsgeweest, hopenlijk willen ze nog wel mee met de meeting. Dus iedereen die nog steeds graag mee wil, zet hier ff een berichtje neer, dan weten we voor hoeveel personen we moeten reserveren!

Groetjes, Diamond

lijkt me heel leuk… :smiley: :smiley:

greetzz filiz

Heey iedereen!!

Waar en wanneer is die meeting precies?

Groetjes Rieneke

ik ga naar Antalya.
aan Tomer Universiteit ga ik dan Turks leren. In de ochtend les en in de middag en weekend vrij. Dan zit ik bij een turks gastgezin, dus echt… :smiley: lijkt me zooo leuk

de meeting is 19 maart.
trouwens, nu ik het daar toch over heb, er is een kansje dat ik niet kan komen. oma de 17e jarig en viert het waarschijnlijk 19e
maar dat weet ik dus nog niet…

en voor het weer in turkije moet je gewoon even kijken op

www.weeronline.nl

en dan zoeken naar turkije

hoi filiz,

welkom op dit leuke forum!!! :lol: :lol:
(pas op!! werkt zeer verslavend!!)hihi

leuk dat jullie ook willen komen naar de meeting, filiz en kelebek!!
de meeting is 19 maart aanstaande in utrecht. we hebben voor utrecht gekozen omdat dat voor iedereen een centraal punt is!
we gaan die dag lekker eten en kletsen bij turks restaurant pamukkale… de tijd is gezet op 18.00 uur.

nu eerst ff afwachten wie er nog steeds allemaal meegaan, want dan kunnen we een reservering maken!

groetjes myrna :smiley:

Ik zal even kijken wat ik kan doen :slight_smile:
Lijkt me wel leuk in ieder geval!
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Rieneke

He Filiz en Rieneke, zou leuk zijn als jullie ook komen! En Nur, we horen het wel van je, ik hoop dat je mee gaat :smiley:
Leuk trouwens dat je een maand naar Antalya gaat, kan me voorstellen dat je je erop verheugd! Leuke belevenis!

Groetjes, Diamond

ik laat het weten zo snel ik het zelf weet B)

ja het lijkt mij ook ontzettend gaaf om een maand te gaan.
je kunt ook 2 maanden, maar ik dacht, doe toch maar voor de eerste keer 1 maand, want wie weet hoe het bevalt. ik kan altijd een andere keer nog voor 2 maanden gaan (2 maanden is trouwen momenteel toch te duur voor me dus…)

het lijkt me gewoon een fantastische belevenis. natuurlijk om de taal te leren, wat ik ontzettend graag wil, want als ik misschien turks wil studeren, moet ik de taal toch ook al beter kennen dan ik nu ken. verder gewoon het feit dat je daar echt woont, tussen de turkse mensen, dus ga ook al heel veel leren van het leven daar, en verder natuurlijk dat ik in de middagen en weekenden vrij ban :rolleyes: dus kan ik lekker winkelen, naar het strand, dingen bekijken en weet ik veel wat.
denk ook zeker dat ik toch een beter beeld van turkije krijg dan dat ik er zou gaan werken… dus dat kan later nog wel een keer

Hey nog een vraagje over de meeting.

18:00 op het station van Utrecht toch he? niet dat we dan al bij het restaurant moeten zijn?!?

Nur: Echt heeeeeeerlijk, dat is pas voorpret, dat komt tenminste in de buurt!!:slight_smile:

Hoe is het verder met iedereen??

Klinkt super! En inderdaad, als het goed bevalt kun je altijd nog voor een langere periode teruggaan! Lijkt me geweldig om het Turkse leven op die manier te gaan ontdekken, spannend hoor!

Maretje, da’s een goeie hahaha. Ik had begrepen 18:00 bij het restaurant :smiley:

Zou vandaag lekker vrij zijn, maar moet vanmiddag invallen voor een collega. Daar gaat m’n relaxt geplande dagje…

Groetjes, Diamond

Ach ja, werken!!!

Heb ik toch lekker een weekje vrij :smiley: !!
En niets is lekkerder dan bij de kachel/radiator naar het mooie witte buiten kijken, en aftellen(60 dagen! :lol: )(Of zoals mijn huspuppie zegt:nog 75 dagen en dan ben je weer terug :angry:)

Als ik geen tijd meer vind voor de 19de, veel plezier met elkaar! En geniet van de heerlijke dingen die daar op de kaart staan. Het lijkt dan extra op voorpret!

Werk ze allemaal/ of leer ze, ik ga nog ff genieten
Annemiek

Hé Annemiek wat heerlijk dat je een week vrij bent zeg! Heb je nog leuke dingen gepland?

Zal vast erg leuk worden de 19e! We geven wel een uitgebreid verslag van de avond!

Groetjes, Diamond

He Diamond

Nee geen leuke dingen! Is eigenlijk ontstaan door een minder ziekenhuisbezoek!! Geen mega-enge dingen hoor, maar gewoon ff minder :frowning: !!
Moet ook nog naar de tandarts straks, dus gewoon lekker niets doen, en de dingen die je meestal uitsteld.

Ja ik zal alles beslist wel lezen, daar ben ik van overtuigd!
Mijn pappie( :stuck_out_tongue: ) word volgende week 75(!) en dan gaan we met de hele familie lekker een weekend centerparks, dus ik hoop dat de sneeuw er dan nog is, lijkt me mega!

Nou iedereen alvast een fijn weekend,
Groetjes
Annemiek

Hoi allemaal,

De vorige keer dat ik reageerde ging er vanalles mis. Ik zit nu in het aardrijkskunde hok op stage. Ik heb namelijk alleen het 2e en het 7e uur een les die ik moet geven, en buiten dat bereid ik vooral voor enz, maar aangezien ik de helft van mijn spullen thuis heb liggen kan ik nu niets meer!

Ik wil van de zomer trouwens het liefst in Bodrum werken, ik heb nu wel wat aanbiedingen liggen, maar dan moet ik een periode school overslaan, en dat is heel misschien niet mogelijk ivm studiepunten. Dus dan moet ik in juni gaan en dat is eigenlijk een beetje laat. Dus waarschijnlijk ga ik dit jaar iets proberen te regelen met een apartementje huren of zo zodat ik er een week of 6 kan blijven ipv 2 weken hotel. En dan kan ik dus sneller turks leren, en dat kan ik volgend jaar als ik eindelijk 21 ben als hostess gaan werken.

Ik wil trouwens nog steeds mee met de meeting, maar 6 uur bij het restaurant is een beetje moeilijk aangezien ik niet weet waar het is. Maar wie komt er vanuit of langs nijmegen? En wil overtreinen?

Verder leuk! zomerschool. Zou me ook echt leuk lijken, en dan vooral in een turks gezin zitten. Maar zijn het standaardgezinnen die hier aan meedoen, of kan het ook zijn dat je in een heel streng gezin komt waar je weinig mag enz.

Maar er is pauze dus doei

X

Annemiek, sterkte dan maar…Hoe was het bij de tandarts? Hopenlijk viel het een beetje mee. Wat heerlijk dat je naar Centerparcs gaat en natuurlijk helemaal super als er dan nog sneeuw ligt!!

Wendie, volgens mij komen er nog wel meer mensen vanaf die kant gereisd. Wel zo gezellig als je samen kan gaan. Trouwens, Saira ga jij ook nog steeds mee, dan kunnen we ook ff afstemmen hoe laat we de trein nemen…

Allemaal vast een fijn weekend! Ik moet nog werken tot 17:30 en dan heerlijk vrij tot woensdagmiddag!!

Groetjes, Diamond

Hoi Diamond

Ja alles meegevallen, dus nu lekker genieten van de rest van de vrije week :wink: , er is niet veel meer over dus!
Maar ik woon in Lelystad, en hier in de omgeving was het dus vanacht het koudst in Nederland, dus je kan je voorstellen hoe mooi het er hier uitziet!!

Iedereen een heel fijn weekend, ik denk dat ik de zonnebank maar eens ga opzoeken, en me voorstellen dat ik al weer op het strand lig!!
Annemiek

Hey allemaal…

Wat spreken we nu af over de tijd?
Bij deze alvast mn excuses voor mn taalgebruik maar ik ben kapot. Ik heb gister op t podium gestaan voor school, want in de praktijk betekent: Bijna 14 uur aan één stuk door stáán. Dat is best zwaar.

Korte update over mijn hotel bevindingen:
Ik ben nog steeds met Titanic aan het praten, en met Pegasos (keten). Riva laat vrij weinig van zich horen en ook Club Forever blijft stil. Het lastige met Titanic is, dat ik veel mailtjes niet of pas laat krijg. Ik kreeg er vandaag een, van 14 februari!!! Ik heb dus maar gevraagd of er geen telefoon nummer is dat ik hem direct bereik, want anders schiet het gewoon niet op.

Oke, dat was het even voor nu, ik ga maar slapen, denk ik…

Ohja,nog één dingetje: duimen jullie morgen voor me? Dan heb ik selectiedag voor de Hoge Hotelschool in Den Haag…

Liefs, Maretje.