Meeting

Gelukkig maar dat het meeviel bij de tandarts! Het ziet er inderdaad heel mooi uit al die sneeuw, heb gister al een paar foto’s gemaakt…Vond het vanmorgen op de weg trouwens reuze meevallen, kon lekker doorrijden…
Heerlijk ff onder de zonnebank, wij hebben er helaas geen. Kun je alvast wegdromen :smiley:

Heb net te horen gekregen dat m’ n werk er volgende maand op zit. Ik vervang iemand die met zwangerschapsverlof is en wist het dus vantevoren. Maar toch blijft het heel jammer want heb het hier zooo naar m’ n zin. Heb ook altijd pech met banen :frowning:

Groetjes, Diamond

Jammer joh!!
Maar je vind vast weer iets anders! Voordeel is dat je al eerder als Receptioniste gewerkt hebt, dus dan heb je vast een pre

Ja aftellen!! Nog 58 dagen!!!
De zonnebank is (nog) niet gelukt( :blink: ), maar het weekend is net begonnen, dus het gaat er vast nog van komen

Een heerlijk weekend :o , moet 3(eigenlijk 4) verjaardagen af, dus bleeeeh!!!

Hoop dat het voor jullie allemaal er beter uitziet
Groetjes
Annemiek

Ik ben 2 dagen ook onder de zonnebank geweest! Ohw heerlijk ik was in slap gevallen en waande me echt op het strand van Alanya :D…totdat de lampen uitgingen :frowning:
Wordt je weer hard met je neus op de feiten gedrukt :(…
maar toch heerlijk zo’n zonnebank!!!

Groetjes Rieneke

Zo’n nieuwe zonnebank, met geluid en geuren lijkt me super! Lig je lekker te doezelen met het geluid van de ruisende zee op de achtergrond. Alleen belachelijk duur zo’n ding zeg :angry: Ik zit dus voorlopig alleen maar voor de gezichtsbruiner hahah.

Tja, hoop inderdaad dat ik weer zo’n leuke baan ga vinden. Ben nogal moeilijk, vindt niet heel veel dingen leuk. Maar dit was gewoon vanaf dag één geweldig…Leuk werk, heel divers en ontzettend leuke collega’s. Ga het echt missen daar :frowning:

Nog 87 dagen, daar word ik weer iets blijer van :smiley:

Groetjes, Diamond

Wie gaan er nu allemaal nog mee? We moeten binnenkort gaan reserveren want het is zo 19 maart. Dus s.v.p. effe een berichtje hier plaatsen.

Groetjes, Diamond

Ik ik ik!!!

Binnenkort weer een langere post, ben een beetje druk met school :smiley:

Ik kan toch niet mee :frowning:
Een goede vriendin van me heeft die dag een afscheidsfeestje, ze gaat stage lopen in Frankrijk voor 5 maanden. Wel heel leuk voor haar, maar ik ga dr wel missen!

maar daarom kan ik 19 maart dus niet mee :frowning:
Misschien als er nog een keer een meeting komt, of misschien kom ik een aantal van jullie nog wel tegen in Alanya :smiley:

In ieder geval veel plezier zaterdag!!!

Groetjes Rieneke

Jammer Rieneke, maar kan me voorstellen dat je graag naar het afscheidsfeestje van je vriendin wilt. Wat gaat ze voor een stage doen in Frankrijk?

Definitief gaan mee:

• Maretje
  • Diamond

Wil de rest het ook ff laten weten?

Groetjes, Diamond

Ik weet eigenlijk niet precies wat voor een stage ze gaat doen… :unsure:

ja ik ga meeeeeee!!!

maar computer is thuis kapot dus zit nu in een internetcafe!
balen!!! :angry: :angry:

maar maak jij dan de reservering diamond??
ik kan zowieso deze week niet meer op t internet komen!!

doe iig mijn best om zo vaak mogelijk naar t internetcafe te gaan!!
echt een ramp dit!! nu merk ik pas hoe veslavend dit is!!!
o ja, zonnebank!! ben nu ook 2 x geweest en heb al een lekker kleurtje!! hihi :lol:

xx myrna

He meiden, ik durf het bijna niet te zeggen en vindt het ook heel vervelend, maar de 19e is voor mij ook onzeker geworden. M’ n vriend gaat dat weekend met z’ n collega’s skieen en ze hebben nu bedacht dat het ook wel leuk zou zijn om de vriendinnen mee te nemen. Is nog even afwachten of de andere meiden ook meegaan, ik ga niet als enige mee. Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten!

Groetjes, Diamond

Rot Diamond, ik weet hoe jij je hierop verheugde!!!
Heb je al naar ander werk gekeken, of wacht je daarmee tot het echt over is daar?

Maar als jullie een iets andere datum prikken gaan er vast weer meer mee ook. Ik nog steeds niet, jullie zitten niet op een oude muts te wachten, dus ik blijf lekker thuis bij mijn hubbie!!

Groetjes
Annemiek

Had me er inderdaad heel erg op verheugd :unsure: Tja, ik weet niet of we het kunnen verschuiven, Myrna gaat binnenkort al naar Alanya…En he, je bent helemaal geen muts, en helemaal geen oude! Je bent juist super gezellig om mee te kletsen!!

Ben ondertussen al wel aan het kijken naar een andere baan. Gelukkig zijn er een boel mensen die met me meezoeken. Hoop dat er snel iets leuks komt…

Groetjes, Diamond

misschien is het dus handiger om te verschuiven, want ik kan helaas ook niet.

misschien voor na de zomer, want na maart gaat het wel lastig worden denk ik met allemaal mensen die op vakantie gaan, die er gaan werken en weet ik veel wat :frowning:

Heey

(denkt na) We kunnen misschien ook met de mensen die naar Alanya gaan in de zomer eens in Alanya afspreken, mmm… maar misschien is dat ook wel erg lastig te regelen… Bovendien kunnen dan alleen de mensen die naar Alanya gaan op precies die datum…

Misschien is het dan toch beter om na de zomer wat te regelen of de datum een week of aantal weken te verplaatsen.

Diamand: veel succes met het vinden van een baan!!! Ik duim voor je!

Groetjes Rieneke

Dank je Rieneke :smiley: Lief van je!!
Het lijkt me nog steeds ontzettend leuk de mensen van het forum eens een keer in het echt te zien. En mocht ik niet mee kunnen op 19 maart dan houd ik me voor de volgende keer zeker aanbevolen.
Zou natuurlijk helemaal super zijn om in Alanya af te spreken, alleen gaan de meesten op een heel verschillende datum…

ff offtopic, we hebben al een geweldig plan voor volgend jaar. We willen graag eerst een rondreis van ongeveer een week door Turkije maken en er daarna een week strandvakantie aan vast plakken. Lijkt me geweldig!!

Groetjes, Diamond

Ohw vet cool van die rondtocht!!
Ik heb voor deze zomer ook al weer grootse plannen, ik wil dus proberen 2 maanden te gaan werken in Alanya, samen met een vriendin van me.
We willen alles zo goedkoop mogelijk doen, dus kamertje huren ofzoiets (maar dan dus niet in een hotel of appartement). Heeft iemand hier trouwens nog info over?
Maar goed allemaal nog wilde plannen, we moeten nog even kijken wat realiseerbaar is. ik kan in ieder geval hier al heerlijk over dromen :stuck_out_tongue:
ohw ik kan niet wachten tot de zomer :smiley:

Maar het lijkt mij dus ook nog steeds heel erg leuk om iedereen eens te ontmoeten :smiley:

Groetjes Rieneke

Heerlijk toch dat dromen! Belangrijk ook dat je die blijft hebben, maakt het leven een stuk leuker :stuck_out_tongue:
Ben benieuwd hoe het allemaal met jouw plannen gaat lopen Rieneke, klinkt wel super!

Nog 12 weken precies, joehoeeeee

Groetjes, Diamond

hellooo mensen…

't is al weer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben… Maar mij gaat de 19e ook niet lukken… Helaas!! Ik hoop dat het er ooit nog wel is van komt… lijkt me namelijk wel erg leuk!!

xx

Ohw ja heerlijk dat dromen!! maar dat doet je wel weer beseffen dat je hier in NL zit :frowning:
maar ja uiteindelijk moet et toch ooit juli worden :stuck_out_tongue: :DDus tot die tijd blijf ik gewoon lekker doordromen!!! :smiley:
nog 18 weken… of nog 7 als mei doorgaat!!

Maar goed hou me op de hoogte voor een eventuele volgende meeting :slight_smile:

Groetjes Rieneke