Oh jee, steeds meer mensen die niet kunnen. Jammer zeg
Ooit wordt het juli joh, maar eerst juni en dan mag ik
M’n vriend en ik hebben trouwens nog steeds niet geboekt voor september, erg he…Misschien zaterdag toch maar 's doen, straks zit het vol. En dan kan een eventuele nieuwe werkgever niet zeggen dat ik dan niet kan want geboekt is geboekt. Heb zonet nog even ergens op gereageerd, wie weet…
Vindt het ook superjammer, er zijn nu nog wel heel erg weinig mensen over :unsure:
Maretje, bedoel je die baan? Ben nog niet helemaal wakker geloof ik, weet niet wat je precies bedoelt…Maar daar heb ik in ieder geval nog niks van gehoord.
Is ook niet leuk hoor, je moet eigenlijk steeds weer opnieuw ergens beginnen. De meesten ken ik nu gewoon goed en dan moet je weer weg…Hoop dat ik nu ook een baan ga krijgen waar ik echt voor langere tijd kan blijven.
Hé Myrna, maakt niet uit joh! Doet je eigen computer het nu weer?
Hoop ook dat ik snel iets leuks ga vinden, maar ga het daar echt missen
Vindt het ook superjammer dat het niet doorgaat. Hoop dat we een andere keer nog wel wat kunnen afspreken met elkaar. Ben nog steeds erg benieuwd! Maar ik zie jou in ieder geval in Alanya, da’s ook leuk!
Fijn weekend allemaal, iemand nog leuke plannen? Wij zijn net wezen kraamschudden bij de buren, ze hebben pas een zonntje gekregen. Echt een schatje, hij was al lekker bij me op schoot in slaap gevallen
Tja, het gaat helaas niet door…De meesten konden niet dus we zullen het moeten verschuiven naar een volgende keer. Maar een meeting komt er zeker weten een keer
ja jammer man dat t niet meer door gaat de meeting!! voor mij heeft t nu toch geen zin meer…
maar diamond!!!
wij zien elkaar zeker in alanya!! houden we onze eigen meeting wel haha maar dan gewoon lekker in bellman!!! haha :lol:
heb je dat berichtje gelezen bij t topic ‘wie ken je waarvan’ van een ene kelebekler?? vraag me wel af wie dat is!!! haha dadelijk is t kaan zelf!!! whahahahahahah dat zou wat zijn of nie!!!
de groeten van myrna (een hele blije!! :lol: :lol: )
Hmm toch nog een heel ander weekend dan verwacht…M’n vriend is al ziek vanaf zaterdag en natuurlijk ben ik ook aangestoken. Had ik niet verwacht na de vorige keer al ziek te zijn geweest, maar het is 'm toch gelukt :unsure: Ben normaal nooit ziek en nu ineens twee keer in twee maand tijd. Het wordt tijd dat het zonnetje zich wat meer laat zien, ben dit kwakkelweer behoorlijk zat.
Nou ik ga maar 's even een paar sinaasappels uitpersen en daarna nog maar weer ff naar bed
ik vind het nog steeds gewoon zonde dat het niet is doorgegaan…
@ diamond: veel beterschap… Ik ben zelf ook erg voor het zonnetje buiten en lente! Zoals het afgelopen woensdag was, dat was perfect - voor in Nederland.
@ Myrna: wanneer ga je eigenlijk precies naar Turkije dat je nu niet meer kan?
In general: Ik ben nog steeds een beetje aan het mailen met de man van titanic. Ik ga hem zo denk ik even opbellen, om gewoon antwoord op ál mn vragen te krijgen.
@Diamond, lekker met de vitamientjes onder de wol, een goed boek/film, en alles kom goed!!!
Ik verlang steeds meer naar de zon!! Hoop dat alles hier goed gaat en er geen kink in de kabel komt(Moet ff naar het ziekenhuis en dan 4 wkn bijkomen ), en we dan gewoon over 6 weken(lees 42 dgn!!) in Alanya B) zitten!!!
ik ben dus ook WEER geveld door de griep, ben vanaf donderdag avond ziek!! gatverdikkeme!!!
@maretje: ik vertrek 19 april. maar heb nog zoveel te doen voor die tijd en wil ook goed afscheid nemen van mijn vrienden enzo. dus zit in april al helemaal volgeboekt!!
@diamond: beterschap meid!! ik zit ook te snotteren als een gek!
@beppie: ziekenhuis?? nou, succes en hoop dat alles goed gaat met je!!
Hé meiden, thanx! Laat me lekker vertroetelen door m’n vriend, dus dat komt helemaal goed. Wat ik nog ff wilde vertellen: maandag heb ik een gesprek bij het uitzendbureau om te kijken wat de mogelijkheden zijn om binnen het bedrijf te blijven werken waar ik nu zit. Ben héél erg benieuwd, had het ook helemaal niet verwacht…
@Myrna: jij ook veel beterschap! Over precies een maand ga je al, snel joh! Kan me wel voorstellen dat je ff de tijd nodig hebt om nog het eea te regelen en voor het afscheid nemen. Zie je daar niet een beetje tegenop? Heb je trouwens al een reactie teruggehad van die Kelebekler?
@Maretje: hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt van die man. Hou je ons op de hoogte?
@Beppie, toch niet iets ernstigs he? Wanneer moet je naar het ziekenhuis?
Fijn weekend allemaal, ik kruip zo weer lekker op de bank…