Meeting

hey diamond,

ja ik heb een mailtje ontvangen!!! hahahahha
t is een meisje uit finland die kaan goed kent!! haha ik mail nu regelmatig met haar om over hem te roddelen… echt heel grappig!!
:lol: :lol:
ze kent hem nog van 2003 waar ze veel met hem omging en ze werkt in t ziekenhuis in alanya. krijg binnenkort een foto van haar opgestuurd, want misschien kenne we elkaar wel! ze was immers ook elke avond in bellman te vinden!!
we hebben al een heel grappig idee!!! namelijk dat we met zijn 2en naar kaan toe gaan in bellman zonder hem te laten weten van te voren dat we elkaar kennen!!! haha die jongen weet niet waar die t zoeken moet :stuck_out_tongue:

fijn weekend allemaal !!! xxxxx

Haha wat grappig! Kunnen jullie hem met z’n tweeën een beetje pesten ;)!?

Hé wat leuk dat ze je gemailt heeft. Heeft ze wat met hem gehad of kent ze hem gewoon? Denk dat 'ie wel even met open mond staat te kijken als jullie gezellig met z’n tweeen komen aanzetten en lol hebben samen :lol: Ben benieuwd naar z’n reactie! Zo zie je maar weer, de wereld is klein :smiley:

Groetjes, Diamond

nee ze heeft ook iets met hem gehad!! eerst dacht ik al bij mezelf: oh als ze iets met hem heeft gehad weet ik niet of ik wel met haar om wil gaan!!..
maar ze is echt een super leuke meid (zo in haar mailtjes te lezen) en echt waar; die kaan is ook gewoon een grote player maar hij kan t alleen allemaal zo mooi brengen. net als bij mij, boos worden op mij omdat ik met een andere jongen had gezoend terwijl we niets hadden en ondertussen gewoon tzelfde doen met andere meiden… en dan mij een schuldgevoel aanpraten… DE LUL!!

maar goed, zij en haar vrienden kennen kaan en ook tolga zijn tweelingbroer!! haha nee zei ze in haar mailtje daar had ze niets mee uitgevreten!! haha echt een grappige meid!!
ze komt pas in juni echt jammer wou dat ze eerder kwam!!
want geloof mij maar dat kaan zich rot schrikt!!!
:lol: :lol: :lol:

Hihi maak je ff een foto van z’n reactie, die wil ik ook wel graag zien :smiley: Oh ik heb nog heeeeel goed nieuws, maar hou 't nog ff voor me totdat alles rond is, tenminste dat probeer ik :lol:

Groetjes, Diamond

dan zal ik er niet naar vragen en niet gaan raden, oke :slight_smile: !!!
Maar ik blijf voor je duimen!!

Als ik zo naar buiten kijk krijg ik er nog meer zin in!!! Minder dan 6 weken nog(klinkt nog korter!!)

Fijne week allemaal
Annemiek

ja probeer er iig wel een foto van te maken!!! haha
oohhhh… ik word nu toch wel beetje nieuwsgierig hoor diamond!!!

maar ik zal me inhouden!!! :smiley:
nog 4 weekjes !!! jippie!!! :lol:

Morgen vertel ik jullie meer! Hihi gezellig om ook hier soms je verhaal te kunnen doen :smiley:

Nog 10 weekjes voor ons!!

Groetjes, Diamond

Spannend Spannend… en Myrna: HEEEL leuk… Ik wil die foto ook zien :smiley: Oooh jongens zijn ook zo stiekem… Players… Denk maar zo: Payback time!

Diamond ik ben benieuwd :stuck_out_tongue:

Hoop jullie snel meer te kunnen vertellen, weet nu nog niks meer dan gister, of in ieder geval niet veel, hetgene wat ik nu weet valt een beetje tegen. Eerst 's ff kijken of daar wat aan gedaan kan worden. Hahaha het lijkt wel zo’n raadsel, ik hou erover op :stuck_out_tongue:

Morgen over 10 weken, het komt steeds dichterbij :smiley:

Groetjes, Diamond

Ik ben nu wel heel benieuwd naar wat het is…
Nou ja we horen het vanzelf… :smiley:

Nog 5 en een halve week (37 daagjes) :P…

Groetjes Rieneke

Hé nieuwsgierig aag :stuck_out_tongue: Nee hoor, ik zit ook veel te geheimzinnig te doen. Ik kan altijd zo moeilijk m’n mond houden als er iets leuks speelt. Kan in zo’n geval altijd veel beter nog niks zeggen. Maar ja…je bent een kletskous of je bent het niet he :lol:

Nog 37 dagen, wat klinkt dat verschrikkelijk kort zeg! Ben jaloers! Doe er bij mij nog maar een keer het dubbele bij op :blink:

Groetjes, Diamond

nou diamond je maakt ons wel vreselijk nieuwsgierig!!!
ben nu toch ook wel heel benieuwd wat er allemaal speelt!!!

Ik wil het nou ook wel weten… Ik ben zó benieuwd :smiley:

Okay, een klein gedeelte vertel ik: ik heb een aanbod gehad op m’n werk om te blijven…Hihi ben er echt zó blij mee!!! Nou, nu weten jullie het eindelijk en heb ik het eindelijk kunnen vertellen. Maar moest 't eigenlijk nog ff voor me houden, dus jullie weten nog van niks he :lol:

Groetjes, Diamond

Jeej cool!!! Gefeliciteerd Diamond!!
ohw en ik weet natuurlijk van niets :wink:
My lips are sealed :stuck_out_tongue:

Groetjes Rieneke

K vermoedde al dat het met werk temaken had, alleen niet op die manier!!!

Ik ben net 3 aapjes, dus k weet van niets!!

Blijf voor je duimen
Annemiek

hey wat gaaf diamond!!!

nou, als alles rond is moet je maar vertellen hoe en wat…
super leuk diamond!!!

:smiley:

Ja echt leuk voor je diamont! :smiley: -> jeeeee

maar hoelang ga je naar turkije, doen ze niet moeilijk over je vakantie?

Wendie