Meeting

Thanx allemaal, ben er zelf ook nog steeds erg blij mee! En Wendie, ik ga maar een weekje naar Alanya, dus zolang moeten ze me maar kunnen missen. En in september dan nog een week, maar volgens mij is dat verder geen probleem. We kunnen het alleen nog niet helemaal eens worden over het aantal uren, zoals het er nu voorstaat zijn dat er wel érg weinig…

Groetjes, Diamond

Hey Diamond!

Wat een geweldig nieuws.
Ik dacht inderdaad dat het iets te maken had met werk, maar niet op deze manier :smiley: Goed voor elkaar… Nu nog duimen dat jullie over de uren eens worden…

Hoop dat we er inderdaad uitkomen…Vandaag heerlijk een vrije dag, het bedrijf is gesloten. Moeten jullie allemaal nog werken of zijn jullie ook vrij?

Groetjes, Diamond

VRIJ!!!

Lekker niets doen en dagdromen dan de 5 weken al voorbij zijn!!!

Annemiek

Heerlijk zo’n lang weekend zeg! Helemaal als het zo lekker weer is! Heb hier in huis net alles lekker opengegooid, laat de zomer maar komen!!

Nog 66 dagen!!!

Groetjes, Diamond

Ja heerlijk weer!!
Ik heb eergister alweer bij het meer gezeten, picknicken, haha Heerlijk!!!
Nog 33 daagjes en dan kan ik weer heerlijk genieten van het turkse strand en zon!!! :smiley: :smiley: :smiley:

Groetjes Rieneke

Hé wat lekker dat je alweer hebt gepicknickt! Het weer was er in ieder geval naar. Volgens mij is het in Turkije ook alweer behoorlijk lekker weer, hoewel ik hoop dat het straks nog wel een beetje warmer is :smiley:

Het grote genieten komt steeds dichterbij!!

Groetjes, Diamond