had je al eerder een turkse vriend dan?
Ja 2 jaar terug vond k een jongen als 2 jaar lang leuk, toen heb k met m staan zoenen, en 2 weken nadat k thuis was vertelde hij me dat ie al n jaar n vriendin had …
je bent nog zow jong zou gewoon lekker achter de nl jongens aangaan
tja ik blijf erbij wat ik vorige keer gezegd had… als ik jou was zou ik lekker genieten en je niet vastklammen aan een jongen die zo ver weg woont want je krijgt er alleen maar verdriet van op z`n manier
Ja maar als je verliefd word op een turkse jongen kun je dr ook weinig aan doen …
ja weet ik heb ik zelf ook gehad. maar het is niet de makkelijkste relatie en als ene turke jongen al 2 x je hart heeft gebroken zou ik toch gewoon gana voor de nl jongens. je moet het zelf weten natuurlijk
Hmm das waar. Vrijdag avond naar discotheek zalinaz dus daar eens kijken of er wat rondloopt ![]()
idd haha heel goed bezig . je bent nog veelste jong je moet lekker genieten en uitgaan leuke jongens ontmoeten enz
meisje denk je niet dathet wat jong is om verliefd te worden
ok een kleine verliefdheid in nederland op een vriendje maar toch niet op een turkse jongen zo ver van jou. Laat zeggen vriendschap en genegenheid ok dat kan ik aannemen en dan blijft dat toch gelijk hoe oud die jongen is
maar verliefdheid op je 14 je moet nog met de barbıe s spelen
en wees verwittigd turkse jongrns zijn geen nedernadse jongens
ze hebben zeker en vast geldproblemen en willen jou gebvruiken
als hij in het toerisme werkt heeft hij elke week een ander vriendinnetje
dus ik zou jou aanraden wees vriendje s met die jongen maar niet meer voorlopig
tijd zal wel raad brengen
en over die leeft,ijd
die jongen heeft toch een identitieitslaart
kimlik in turkije
kijk eens daar ook staat er evli als hij getrouwd is
bekijk het allemaal eens goed en pak het rustig aan
dikke kus en veel liefs
Whahahahahahahahahahahahahaha met barbies spelen? Sorry maar dat gaat weer eventjes te ver =$ Oke je hebt gelijk ik ben misschien te jong om een relatie te beginnen met iemand zo ver weg, maar Barbie’s? Sorry ![]()
Ja oke maar die ID-kaart zie ik dus waarschijnlijk nooit hoe wil k daar aan komen van hem?
oeshe sorry dat was gewoon een uitdrukking. ik bedoel gewoon je bent te jong en zoals ik zie kan je echt vriend zijn met hem via msn en weet ik veel wat
en in zomer misschien naar daar op reis gaan
je kan gewoon als je daar op vakantie bent zijn kimlik vragen
als hij niets te verbergen heeft kan hij het tonen
en zoals ik zei
op de achterkant bovenaan staat er
bekar dat is vrijgezel
of evli dat is getrouwd
kijk dat ook maar eens na
want in het oosten trouwen ze op 18 of 19 jaar
dan gaan ze werken naar toeristische plaatsen en nemen meisjes bij de vleet
dikwijls weet hun vrouw dat
maar doen ze alles voor het geld
geloof me meisje ik weet er iets van
ik woon hier trouwens en heb al vele verhalen gehoord en gezien in alle leeftijdsklassen
dus dikke sorry maar het was niet zo bedoeld
**Haha maakt niet uit. Ja hij heeft me geblokkeerd van msn hij heeft iedereen geblokkeerd want het ging zegmaar heel slecht met hem en hij wilde geen contact meer met iederee n… dus heeftie zn eigen msn ook verwijdert enzo, maargoed ik snap niet wat dat voor nut heeft voor hem … **
Wat je moet doen is hier een punt achter zetten. İk ben sinds jaren woonachtig in Turkije en ja, het merendeel van de jongens / mannen liegen hier helaas. Geloof hem maar niet om een grote teleurstelling te voorkomen. Die gasten, hoe oud ze ook zijn, fladderen van de ene Europese vrouw / meisje naar de volgende en zodra ze zeggen Seni seviyorum, aksim, canim, nou… wees dan maar op je hoede. Klinkt negatief maar het is helaas de keiharde realiteit. Ik ben werkzaam met 15 Nederlandse vrouwen / meisjes en wij hebben allemaal dezelfde (negatieve, pijnlijke) ervaringen.
Veel wijsheid!!
Later wil ik ook graag in Turkije gaan wonen, maar mn Aardijkskundeleraar zei dat Nederlanders niet buiten europa kunnen gaan wonen :S
tuurlijk wel
Heey Kelly,
Of hij liegt is idd de vraag… Maar liegen over dat netlog doet ie wel! Ik heb zelf een turkse netlog en daarop krijg ik ook uitnodigingen van 16 jarigen… Het is dus bullshit dat je 18 moet zijn daarvoor!
Verder wens ik je succes ermee!
Groetjes :dag:
Hallo, Hallo?
kan ik je misschien helpen?
ik woon in Alanya, en zou voor jou kunnen rechercheren.
Laat maar horen.
vriendelijke groeten,
Alex:dag:
Hmm nee het is niet meer nodig, We zijn uit elkaar tis over …
Maar toch bedank!
Hoe ben je in alanya gaan wonen? Dat wil ik later ook gaan doen!
xxx
Hallo Kelly,
Jammer voor jou dat het uit is, want verliefd zijn is heel fijn.
Maar goed, het hoort bij het leven moet je maar denken.
Als je wilt kunnen we wel kontakt houden op mns of zo.
Ik kan je wel het een en ander vertellen over mijn verblijf hier.
Laat me het weten als je interesse hebt. Ik zou het leuk vinden.
groetjes, Alex
Hee,
Ja het is best wel jammer, maargoed niets aan te doen en het leven gaat door.
Lijkt me super om contact te houden =D
xxx