Ik zit met een vraag, een jongen uit Turkije waar k verliefd op ben, liegt geloof ik tegen mij over zn leeftijd.
H****ij vertelde me dat hij 16 was, toen ging ik op zijn netlog kijken en daar stond ‘Geboren op 25/06/1989’. Toen vroeg ik dat aan hem en vertelde hij me dat je 18 moet zijn om Netlog te mogen hebben in Turkije ben dat hij daarom die datum had gebruikt, Dus ik geloofde dat. Nu had hij gisteren een nieuw msn plaatje met de tekst: Erhan Mersin Gunlar 1990. Dus ik vraag aan hem: ik: 1990? hij: that is my favourite numbers ik: Sure … hij: really, trust me. askim seni seviyorum. you are my everything.
Maar toen hij een half uurtje daarna offline was, ging ik eens op zijn Space kijken, en daar stond ‘Geboortedatum 25/06/1990’.
ik: Are you 18/19?
hij: No i’m 16 why ik: Because i found some other things from you on internet hij: No from netlog, you have to be 18 to make netlog so i used that. ik: Please be true to me, because i dont care if you are 19, but i dont like peoplewho lie to me hij: trust me believe me i dont lie
Ja ik snap het maar niet, wat ik nu wil proberen is om iemand naders die ook bij het restaurant werkt, via msn te vragen wat zijn leeftijd is, alleen het probleem is dat ik van het restaurant verder maar 1 iemand op msn heb, en die is maar zo’n 1x per maand online …
oh dat is vervelend maar zo kan je wel achter zijn echte leeftijd komen,
Ik weet niet waneer je hem weer ziet maar dan kan je ook mischien nog op een of andere manier op zijn paspoort kijken.
Ik zie hem pas weer over 277 dagen, in de herfstvakantie … en ik zie hem meestal als hij aan het werk is in het restaurant, dus ik denk niet dat hij dan zn paspoort bij heeft. Ik kan me ook niet herinneren dat ze zo’n pasje om hun nek hadden hangen met al die informatie erop…