Liegt hij?

Ik zit met een vraag, een jongen uit Turkije waar k verliefd op ben, liegt geloof ik tegen mij over zn leeftijd.

H****ij vertelde me dat hij 16 was, toen ging ik op zijn netlog kijken en daar stond ‘Geboren op 25/06/1989’. Toen vroeg ik dat aan hem en vertelde hij me dat je 18 moet zijn om Netlog te mogen hebben in Turkije ben dat hij daarom die datum had gebruikt, Dus ik geloofde dat. Nu had hij gisteren een nieuw msn plaatje met de tekst: Erhan Mersin Gunlar 1990.
Dus ik vraag aan hem:
ik: 1990?
hij: that is my favourite numbers
ik: Sure …
hij: really, trust me. askim seni seviyorum. you are my everything.

Maar toen hij een half uurtje daarna offline was, ging ik eens op zijn Space kijken, en daar stond ‘Geboortedatum 25/06/1990’.

**Wat moet ik nu doen? **

Xxx

ik zou hem niet te snel geloven. maar wat ik wel vreemd vind is dat hij liegt over 1 jaar. ben jij toevallig ook 19?

Een jaar verschil maakt toch niet uit als je van elkaar houd?

het gaat toch om het principe dat hij miss liegt

zijn wel meer mensen die liegen over hun leeftijd, of hij nou 18,19 of 20 is
Zou erger zijn als hij liegt over andere belangrijke dingen.

nou ik zou het erg vinden als mijn vriend liegt over zijn leeftijd slaat toch nergens op als iemand dat doet. waar zou hij dan nog meer over liegen

tja ieder zijn mening

idd

Ik ben 14, en hij beweert dat hij 16 is. Maar de leeftijden die ik van hem tegenkom zeggen wat anders …

Inderdaad, het gata om het fijt dat hij tegen me liegt, want als je van iemand houdt ben je eerlijk

helemaal met je eens hoor. hij moet gewoon eerlijk zijn klaar

mischien is hij bang dat jij hem te oud vind is als zijn echte leeftijd 19 is en zegt hij daarom dat hij jonger is

Ja, maar ik heb hem al eerder gevraagt van:

ik: Are you 18/19?
hij: No i’m 16 why

ik: Because i found some other things from you on internet
hij: No from netlog, you have to be 18 to make netlog so i used that.
ik: Please be true to me, because i dont care if you are 19, but i dont like people who lie to me
hij: trust me believe me i dont lie

Dus ik weet t niet

oh dan is het wel vreemd als je het duidelijk gezegd heb dat het niet uitmaakt.
dan weet ik het ook niet

Ja ik snap het maar niet, wat ik nu wil proberen is om iemand naders die ook bij het restaurant werkt, via msn te vragen wat zijn leeftijd is, alleen het probleem is dat ik van het restaurant verder maar 1 iemand op msn heb, en die is maar zo’n 1x per maand online …

oh dat is vervelend maar zo kan je wel achter zijn echte leeftijd komen,
Ik weet niet waneer je hem weer ziet maar dan kan je ook mischien nog op een of andere manier op zijn paspoort kijken.

Ik zie hem pas weer over 277 dagen, in de herfstvakantie … en ik zie hem meestal als hij aan het werk is in het restaurant, dus ik denk niet dat hij dan zn paspoort bij heeft. Ik kan me ook niet herinneren dat ze zo’n pasje om hun nek hadden hangen met al die informatie erop…

ohhh dat duurt nog een hele tijd, daar kan je moeilijk op wachten ja.
en als hij aan het werk is zou hij idd zijn paspoort niet mee hebben helaas.

Ja das best jammer,

dus de enige manier is om die ander van dat restaurant te vragen om zn leeftijd, dus ik kan nu eigenlijk alleen wachten en hopen tot die online komt

ja dat zou ik ook doen als ik jou was. Hoelang ben je al met hem samen?

Noja we hebben zegmaar nog niet echt verkering … Maar we bellen wel vaak enzo en sms’jes sturen, Op msn videogesprekken en we houden wel van elkaar