@justkelly , mag ik vragen waar je hem heb leren kennen , is dat door je vakantie of via een chatsite ?
Ik heb hem leren kennen afgelopen herfstvakantie in een restaurant in Alanya
ik vind het wel vaag hoor!
Ja das wel zo …
Maar het is ook zo moeilijk in te schatten hoe oud iemand daar is, want ze zien er daar nooit zo uit naar hun leeftijd.
en was dat ook echt in alanya of in oba ?
ken namelijk wel wat restaurants daar
Het was in Alanya, het restaurant heet Picasso
Das wel n redelijk bekend restaurant daar
en heb je toen ook alleen met hem afgesproken?
ohhh okee, ja is ook lastig als je elkaar over een klein jaartje pas weer ziet
@justkelly , help me ff want anders snap ik je niet …
je schrijft net dat je nog niet echt verkering hebt met hem ???
maar dat jullie vaak bellen en smsjes sturen en dat jullie van elkaar houden ?
dus jullie houden van elkaar maar hebben geen verkering ?
wil je graag helpen maar dit snap ik ff niet !!
Noja eigenlijk weet ik niet of we verkering hebben, Hij heeft me nooit verkering gevraagd maar het lijkt wel heel erg of we wat hebben
Maar hoe gaan jullie dat doen dan? aangezien je hem pas over 10 maanden weer ziet?
**Uhm, Proberen zoveel mogelijk contact te houden via msn, sms en telefonisch. **
En ondertussen maar rustig verder dromen over herfstvakantie 2009
@justkelly , is het dan niet handiger om eerst van hem teweten of jullie nu wel een relatie hebben ja of nee , en dan zou ik me pas echt gaan focussen hoe oud die echt is , want als jullie een relatie hebben dan moeten jullie ook eerlijk tegen elkaar zijn .
Maarja , ik heb nu het idee dat hij lekker aan het flirten is en maar van alles opschrijft op msn ,netlog of welke chatsite dan ook …
Alleen je bent 14 jaar waarom zou je je nu zo vast pinnen aan iemand die je pas over 277 dagen weer gaat zien , en geloof me een afstandrelatie is niet makkelijk dan moet je toch wat sterker in je schoenen voor staan .
en dan is het vertrouwen in iemand wel heel erg belangrijk .
Ik zou zeggen geniet lekker van die aandacht die je krijgt van hem , maar bind je niet zo vast aan hem .
Daar heb je wel gelijk in … ze zeggen ook zovaak ‘liefde maakt blind’. en LAT-relaties zijn inderdaad moeilijk …
Dankjewel voor je advies ![]()
ja ik ben het met anita eens, zeker omdat je nog zo jong bent en hem over een hele tijd pas weer gaat zien.
Het zou niet meevallen om een relatie op te bouwen als je zo lang zonder elkaar moet
@justkelly ,ga lekker genieten en je ziet wel wat er op je pad komt .
want in een jaar kan er hoop gebeuren hoor !
Maar als je echt van elkaar moet dat toch we lukken?
Hoewel hij dan toch echt eerlijk zal moeten zijn over hoe oud hij nu echt is …
ik zou niet zeggen dat het niet zou lukken maar het zou niet mee vallen,
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie contact met elkaar is maar hoe ik het opvat zijn jullie niet echt samen geweest en het is moeizaam om een relatie te beginnen met iemand die je pas over zn lange tijd weer ziet, mischien klikt het ook wel niet meer als jullie elkaar zien en dan heb jij een jaar zitten wachten op hem.
Je kan in een jaar tijd ook altijd andere leuke jongens tegen komen en de meeste turkse jongens zijn erg jaloers en als je een relatie hebt moet je toch een beetje aan elkaar aanpassen. Als ik jou was zou ik gewoon zien hoe het loopt en inderdaad niet heel je hart erin stoppen wie weet als je hem weer ziet dat het helemaal geweldig is.
Maar ik blijf erbij dat afstandrelaties zeer moeizaam zijn zeker als je elkaar maar een keer per jaar kan zien
@justkelly , verliefd zijn en houden van ,zijn twee verschillende dingen !!
je word eerst verliefd op iemand en namate je elkaar beter gaat leren kennen (dus ook veel bij elkaar bent en niet 4.000 km van elkaar verwijderd) dan kan verliefdheid over gaan in houden van .
Ik geloof nog niet dat jij in die fase zit met hem …
en dan hebben jullie ook geen netlog nodig hoor als jullie het zijn voor elkaar ,want alles op internet is net als een Candyshop !!
Pls ga van die rosewolk af , en ga leuke dingen doen met je vriendinnen en als hij op msn is dan gezellig met hem kletsen maar wees een beetje nuchter .
Oke, dankjewel voor jullie hulp:D
@Anita, je hebt wel gelijk, ik zie hem pas weer over een jaar en in tussen tijd kan er van alles veranderen …
Dankjewel
xx