Liegt hij?

@justkelly , ik meen het echt ga lekker genieten , en je bent pas 14 jaar en dat moet straks de leukste tijd van je leven zijn geweest ,je bent nu pas in een fase van jongens ontdekken dus ga je niet vast bijten op 1 iemand en al helemaal niet die zo ver weg woont !!
neem van mij aan flirten met jongens is leuk en al helemaal als je het kunt delen met je vriendinnen , maar wees ten allertijden voorzichtig !

groetjes anita

Oke, dankjewel voor je advies! :smiley:

xxx

Hey Kelly!
Jij hebt de joune dus ook al in Alanya ontmoet, ik ook :slight_smile: Wanneer was dat dan? Welk hotel zat je in Alanya?
@Anita, Stephanie, ikm vind het een beetje oneerlijk wat jullie zeggen over het feit dat ze zo ver van elkaar zijn en ze is nog zo jong en al die andere dingen…kijk naar mij…ik ben 15 ik zie hem ook pas in April, en het toch super goed tussen mij en Erkan. Dus…maar goed maakt verder niet uit :wink:

@kelly, ik vind het een beetje raar het zou kunnen kloppen van dat netlog gedoe. Maar ik weet het niet hoor…hij zal wel denk ik uit 1990 zijn ofso. Ja het enige wat je dan kan doen is wachten totdat die collega van hem online komt. Sterkte verder he meis!

x Macy

Ja ik heb de mijne ook in Alanya leren kennen. Haha de jouwe heet Erkan, de mijne heet Erhan XD

Ik zat in Appartement Elite Orkide

en jij?

Jij hebt geluk, in april al, bij mij pas in Oktober … :frowning:

xxx

Kelly, ja super! Hmm elite…ik kan wel een restaurant daar wat Elite heet. Erhan…haha:p spreek je t zo uit of schrijf je het ook zo? ja oktober…pfff moet er niet aan denken:( jij nog 277 dagen ik moet nog 102.

Ik zat in Kahya otel. Erkan is trouwens 18 :slight_smile:

Haha oke, Ja ddat hotel heb ik wel is van gehoord. Haha ja je spreekt het zo uit, en je schrijft het ook zo. Ik weet dus niet hoe oud de mijne is, daarom ben k dit topic ook gestard, hij beweert 16 te zijn maar op internet kom ik andere geboortedatums van hem tegen …

Ja ik had het gelezen, pfff wat n gedoe…:frowning: jammer dat die er over liegt…als die dat doet.

@macy , dan kan je het wel oneerlijk vinden wat wij zeggen , maar als je eerlijk bent is ons advies niet oneerlijk !!!
En volgens mij heeft iedereen jou ook in het begin gewaarschuwd , en oke jouw vastberadenheid heeft je tot waar je nu bent gebracht !
Maar jullie hebben het erover gehad , en kelly geeft zelf aan dat ze niet eens zeker weet of ze een relatie heeft met hem … en dan vind je mijn advies oneerlijk ???
Ik heb tegen kelly gezegd ga eerst dat uitzoeken of jullie wat hebben samen en ga dan uitzoeken over ze leeftijd of wat dan ook !!
Vind mijn advies niet oneerlijk ,maar rechtvaardig maarja meningen kunnen verschillen en misschien ook ons leeftijd kloof misschien ?? who knows…
En ik blijf er bij dat houden van en verliefd zijn TWEE verschillende dingen zijn , en ik vind het knap dat als je hem niet eens voor de tweede keer hebt gezien en ook buiten ze werk om dat er al gespoken word over een serieuze relaties , voel je niet aangevallen a.u.b maar daar bedoel ik niemand persoonlijk nu mee !!

Ja, dat vraag ik me dus af. aan de ene kant wil ik het gewoon niet geloven, maarja grote kans dat dat wel zo is

@Anita, nee maar het komt bij mij over dat je wilt zeggen van dat gaat nooit lukken. Maar verder snap ik het ook wel, ik weet dat jullie het ook allemaal tegen mij hebben gezegd en zo. maar je ziet het is ons uit eindelijk wel gelukt. Het zal heus wel zo zijn dat ik het nu helemaal verkeerd heb opgevat…dat zal het denk ik wel zijn. Ja zeker moeten ze eerst uitzoeken van hoe of wat, maar het kwam gewoon bij mij over van het gaat nooit lukken. Als dat niet het geval is dan neem ik mijn woorden terug en bied ik mijn excuses aan!!! & ik voel me niet aangevallen:)

@Kelly, tja…het is behoorlijk lastig he!

Het is lastig, maar toch ga ik het proberen. Hij maakt mij gelukkig, ondanks dat hij zo ver weg is. Zelfs als hij niet bij me is word ik nog zo gelukkig van hem, dus des te leuker het zal zijn als ik over lange tijd weer bij hem ben

xxxx

@kelly, uhu dat heb ik ook…maar het volhouden…dat is het gewoon. Lukt je dat? Ik zei in het begin ook jazeker lukt me dat! In augustus heb ik hem ontmoet, laatste dag heb ik een email adres gekregen…ik had er problemen mee ik kon geen email naar dat adres toe sturen…een tijdje niks van hem vernomen…ik heb toen gewoon een brief gestuurd naar het hotel. en opeens voegde hij me toe ik was zooooo blij. Nouja wat bleek nou…had een letter verkeerd gelezen :stuck_out_tongue: er stond een r en ik las het als een f…:stuck_out_tongue: maar goed. Nu zitten we in Januarie…en nou denk ik terug aan het begin waar ik zei zeker hou ik dat vol! maar het is toch allemaal niet zo makkelijk…je komt heus nog wel in dipjes te zitten…omdat het je hem gewoon zo verschrikkelijk mist. Of je hebt een ruzie en je wilt het gewoon uitpraten…je moet het dan via msn of telefoon doen…en is het goed smacht je gewoon naar een knuffel of een kus of wat dan ook…en dat gaat dan gewoon niet! Het zijn gewoon van zo’n rot momenten waarbij je nog liever bij hem bent en het niet kan. Je zult heel geduldig moeten zijn en sterk in je schoenen staan. Want jij moet nog behoorlijk lang wachten.

@macy - alsje mijn verhaal goed leest ,dan schrijf ik helemaal al niet dat het haar nooit zal gaan lukken !!!
want ik kan daar ook niet opreageren omdat kelly zelf al aangaf dat ze nog niet eens zeker weet of ze een relatie heeft met hem …
En ik zal de laatste zijn om tegen iemand tezeggen dat liefde op afstand nooit gaat lukken .

Maar ik geef haar het advies op eerst met die jongen uitzoeken wat hun nu samen hebben en dan pas druk temaken over hoe oud hij nu werkelijk is , want hij kan alles wel op internet schrijven maar de waarheid zal ze toch van hem zelf moeten horen ,maar dat is mijn menig .
maargoed als je het goed gelezen had dan had je me wel begrepen denk ik …

en macy je hoeft je excuses niet aan tebieden gekkie , ook jij mag voor je menig uit komen !!
maar lees eerst goed wat ik opschrijf !
want macy ik heb tegen jou ook op msn gezegd dat je er voor moest gaan als jij denkt er goed aan tedoen en dat heeft ze vruchten afgeworpen en ik vond het al helemaal moedig van je omdat iedereen tegen je was met waar begin je aan , en je heb sommige mensen laten zien dat het dus wel mogelijk was !!

Ik zal eens goed met m praten op msn, om inderdaad te vragen wat we nu hebben, en als we niets hebben, vraag ik verkering :blush:
Want ik hou echt van hem

xx

@justkelly , ik dat dat heel slim is van je om eerst tedoen , en ja als jullie nu nog geen verkering hebben dan vraag je hem toch hahaha kijk dat zijn opschieters !!
Maar dan vind ik ook dat hij eerlijk moet zijn over hoe oud hij nu echt is !!
Ik wens je veel geluk , en laat ff weten of het wat geworden is tussen jullie …
groetjes anita

Oke, ik hou jullie op de hoogte :smiley:

Nu t is alleen amar afwachten tot hij online komt … :stuck_out_tongue:

Xxx

Een lange-afstandsrelatie is ontzettend moeilijk, en als je elkaar maar 1 keer per jaar ziet zou ik niet eens van een relatie willen spreken, zeker niet op deze leeftijd.

Confronteer hem gewoon met dit geboortedata-gedoe maar steek er zeker niet te veel moeite in, dat is hij zo te lezen niet bepaald waard…Als hij al over zijn geboortedata liegt zal het hem geen enkele moeite kosten dit ook over andere, meer essentiele zaken, te doen.

heb even niet zo veel tijd om een heel verhaal te schrijven
maar ik sluit me bij anita aan, we hebben nooit gezegd dat het nooit gaat lukken
maar dat het alleen erg moeilijk zou zijn.
maar goed idereen heeft zo z`n eigen mening erover, je weet zelf wel het beste of het lukt of niet.

mijn excuses aan Anita & Stephanie!!! verkeerd gelezen!
Anita, je bent echt n schat van n vrouw hoor!

Kelly, laat het ons maar weten he :slight_smile: ik ben nu even askimmen :D:D:D:D

geen probleem macy!