Liegt hij?

okee :slight_smile:

hi,

meisje,ik wil je toch ff wat zeggen, er is al veel over gezegd, maar je bent nog zo jong, hij werkt in het toerisme, voordat jij daar weer bent is er alweer bijna een zomerseizoen voorbij waarin er veel meisjes voor bij zullen komen in zijn restaurant.
Ook al vind je hem nog zo leuk, lief en hou je van hem, heb jij de kracht om hem te vertrouwen terwijl je hem maar 1 vakantie kent?
je bent zo jong, pin je niet op hem vast en blijf open staan voor jongens in je omgeving want dat is zoveel makkelijker op deze leeftijd. het leren van verliefd zijn,houden van en van verkering hebben is al lastig genoeg zonder een grote afstand en niet de mogelijk hebben er vaker heen te gaan

bedoel dit niet verkeerd, maar probeer het realistisch voor jezelf te bekijken.

Mocht je besluiten het aan te kunnen, wens ik jullie heel veel geluk!

liefs

even over die leeftijden…heel veel turken weten niet eens hoe oud ze zijn!
Ik ken een turk uit turkije die wist niet of hij nu 25,26 of 27 was…dan wordt er zomaar wat op papier opgeschreven maar het echte jaartal weten ze niet!

Hmm das wel heel erg vaag …

Het komt inderdaad wel voor dat kinderen niet meteen worden ingeschreven bij de gemeente, en daardoor een jaar ouder zijn dan op hun paspoort staat. Veel Turken zijn daarom ook op 1 januari jarig - dan wisten de ouders de datum niet meer.

Maar zo heel erg veel komt dat tegenwoordig niet meer voor hoor

nee idd de meeste weten echt hun geboortedag wel en geboortejaar komt bijna nie meer voor dat ze op 1 januari jarig zijn! dus daar zou ik niet vanuit gaan en anders had die jongen dat ook gewoon kunnen zeggen

Hmm het word toch al niks meer. Hij zit in geld problemen (en ik kijk wel uit met geld sture) en nu zei hij dus daarstraks op msn: I wanna leave you i cant live like this im sorry.
**Hij vertdle ook datie nooit meer op msn zou komen omdat hij geen contact meer met andere wilde … **
Voel me nu zwaar kud …

xxx

wat vervelend kelly veel sterkte ermee!
Maar hij wil geen contact vanwege geld problemen?

Ik denk t …

Hij gaf alleen nog maar van die botte reacties op msn, ik zei tegen hem: If you like i can write you a letter and i send it to you.
en toen andwoorde hij: I dont want it! i go now i delete my msn. have a nice life and take care

oh dat is wel heel vreemd ja!

Ja, maar voel me er nu best wel rot over want ik hou nog steeds heel erg van hem en ik zie hem over 269 dagen weer…

ja dat kan ik me voorstellen maar 269 dagen is nog een hele tijd.

ik zou me wel neerleggen bij zijn beslissing hoe moeilijk dat ook is. hij heeft die beslissing gemaakt en hij zal er wel over na hebben gedacht. Heb je de vakantie al geboekt?

Ik ben 14 … Mn ma heeft die vakantie geboekt. Ik wil wel terug naar Alanya kijken wat hij dan doet …

ja dat is dan je eigen keuze gaat je moeder wel mee?

Ik denk dat hij verder gaat met zijn leven en denk dat jij dat ook moet doen

ik ben het helemaal met stephanie eens.

Ja mn moeder en vader gaan me.

Maar ik vind het zo raar, ik wist wel dat het wat slechter ging met hem maar hij zei wel altijd datie van me hield … en zo ineens komtie met ze ‘i want to leave from you’.

ja, ik moet wel zeggen dat over het algemeen turkse jongens onvoorspelbaar zijn.

Ja daar kom k nu ook even achter …

Al de 2e keer dat n turk mn hart breekt, en het is gewoon niet te voorkomen om daar verliefd te worden … het gebeurt of het gebeurt niet …