heyyy hmm het is dus slecht afgelopen tussen jullie…
Het gaat nog steeds goed tussen mij en mn askim.
Wil je ook in Tr gaan wonen ik ook!
**Ja das later wel mn doel, In turkije wonen en werken. **
Valentijnsdag begint trouwens ook al lekker, Ik werd meegevraagt door een leuke jongen naar de bioscoop, zegt hij het af omdat ie moet voetballen :S
Weer een rede erbij om voetbal te haten
Ik wil wel met jou msnen.
Als jij dat ook wilt stuur dan je adres.
Alex
hoi het kan dat hij liegt maar op internet schrijven ze soms wel andere geboorte datums dus maar volgens mij geloof je hem gewoon niet, vertrouw je hem niet…ik kan niet zeggen of hij liegt of niet maar het kan…
sorry maar ik vind het niet geloofwaaridg als hij zegt dat het ‘zijn lievelingsgetallen’ zijn.
Heey justkelly.
Ik heb het zelfde meegemaakt ook met dat netlog gedoe en die shit en het is niet eens waar dat je 18 moet zijn om een netlog aan te maken in turkijen dat mag vanaf je 16e al .
ik ben zelf ook net 15 en ik heb van meerdere de ervaring gekregen in turkijen dat ze liegen .
tip. je kan het beste zijn space checken want die heb je tegelijk met je msn dat zit in 1 en om 1 msn aan te vragen moet hij ook zijn geboorte jaar neerzette . snap je wat ik bedoel ;)?
…
Groetjes
Daylene
Hee Daylene, Dankjewel voor je reactie!
Nu weet ik zeker dat het onzin is wat hij vertelde, dankjewel!
Ik ben ook bijna 15 en ga in de herfstvakantie weer terug naar Alanya, Ik ben toch wel benieuwd of hij er weer zal zijn, want hij heeft iedereen van zijn msn verwijdert zogenaamd, en wilde met niemand emer praten, Hij wilde zelfmoord plegen ofzo, Maar ik geloof het niet helemaal … zoiets doe je namelijk niet zomaar …
Xxx
kelly@ hmm wat doet mij dat verschrikkelijk veel aan mijn askim toen denken .
die heeft even mij laten geloven dat hij dood was door zijn vrienden enzo …
meisje als je wilt praten;)
Heeft hij dat serieus gedaan?!
Omg … Das echt gewoon erg! En toen je terug kwam zag je dat ie nog leefde? Of heeftie t zelf verteld?
Ik heb van Erhan nog steeds niet gehoord, Maar 2 weken geleden ofzo, had ik wel ineens 3 gemiste oproepen op mn telefoon :S Dan liet hij me telefoon 1x overgaan en hing weer op. Verder hoor ik niets meer van hem, dus ik zal moeten afwachten tot ik in de herfstvakantie terugga, Of aan collega’s van hem op msn vragen wat er aan de hand is, Maar die zijn bijna nooit online, Op 1 na maar die kan bijna geen engels, dus dat schiet ook niet echt op aangezien mn turks nog niet zo goed is… :frown:
Je kan me wel toevoegen op msn als je wilt: Winxcat@hotmail.com
hmm heel raar:S
dit is bijna een kopie van wat mij ook gebeurd is en nog steeds gebeurd .
alleen heten die van mij nuri en was hijin marmaris aan het werk.
maar er is ook precies als bij jou 1 turks vaak online die geen hol engels kan en waar je echt turks tegen moet lullen wilt hij het snappen … echt alles precies het zelfde.
Ja ik probeer daarom turks te leren maar dat lukt ook nog niet echt. wel raar dat dan die turkse jongens precies hetzelfde doen, alleen werkt die van mij in Alanya
@ Kelly.
Dat van die telefoon die 1 keer rinkelt, is daar heel normaal. Het kan betekenen: Hey, ik denk aan je, of We waren net over je aan het praten, van die dingen.
Ik laat dan de gsm van mijn vriend ook altijd even overgaan. Leuk dat je dan weet dat hij aan je denkt, en goedkoper dan een sms.
Dan de leeftijd. Mijn vriend is 23 maar is ‘officieel’ net 20 geworden. Vaak worden geboortes op het platteland laat aangegeven. Meestal is het eigenlijk om de zorgen dat de jongen al wat ouder is voor hij in het leger moet. Ze moeten daar verplicht 1,5 jaar naar het leger in het jaar dat ze 20 worden. Mijn vriend doet nu zijn laatste 2 maanden. Op zijn netlog is hij ook jonger hoor.
Heyy:)
@Kelly, hoe gaat het nu verder tussen jou en Erhan?
@Domi çay, oww gelukkig is je vriend bijna uit het leger! Ik vind dat echt raar met dat leeftijd gedoe, maar aan de ene kant toch wel handig…tenminste uitstel met van alles.
@Shemy, inderdaad raar!
@Daylene, hmmm echt vreemd dat nu het zelfde gebeurd met Kelly als dat wat met jou is gebeurd…jullie kunnen zeker goed met elkaar praten en elkaar helpen! ![]()
Nja ik spreek hem niet meer, en ik wil hem ook niet meer spreken…
Ik hoorde van collega’s van hem dat hij dus blijkbaar tegen heel veel meisjes liegt. Hij doet t bij ieder meisje wat hij ziet … :S Ik voel me zo dom dat ik dr ben ingetrapt … Maar nu weet ik wel beter. Ondertussen heb ik een heel lief nederlands vriendje, Leren kennen bij stijldansen, Dus het gaat stukken beter.
Maar ik wil jullie wel allemaal heel erg bedanken voor jullie hulp, Jullie zijn geweldig!
@Kelly, jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar je moet je eigenlijk niet dom voelen, want zoiets had je toch ook niet kunnen weten! Maar het belangrijkste is dat je het nu wel weet, en je er hopelijk geen 2e keer in trapt en nu wat meer zal gaan opletten he! Ahh super dat je een nieuwe hebt, en nog eens nederlandse! Dans je dan ook samen met hem, of hebben jullie andere danspartners?
Ow ja, en graag gedaan natuurlijk! :teeth:
Ja ik ben wel heel blij met mn nieuwe vriendje. Hij zit een cursus hoger dan mij, Want ik doe basis en hij Brons, amar hij assisteerd en is dus mijn danspartner bij Basis, Binnekort gaan we samen afdansen.
Nja ik trap echt geen 2e keer in die leugen’s van zo’n jongen. Achja weer een ervaring rijker.
Precies, gewoon positief er over denken, negatief er over denken heeft geen zin!
Ohh wel leuk dat hij dan ook je danspartner is! Wat bedoel je met afdansen? Dat je dan ook een niveau hoger gaat?
Afdansen is een dansexamen doen aan het einde van je cursus, En daarna kan je als je wilt opgeven voor de volgende cursus, en dat ga ik ook doen ![]()
@Kelly, owwzo! Oke dan succes daarmee ![]()