sorry als ik zou weten dat mijn vriend vreemd gaat dan is het togh zo snel voorbij.
Heel fijn voor je dat je zo gelukkig met je TURKSE man
maar je kunt niet gaan oordelen over wie er nou goed en slecht is! mensen vergeten vaak de goede verhalen, al zijn er 100 goede verhalen over turkse jongens/mannen die het wel echt menen en maar 1 slechte dan gaat meteen iedereen daar vanuit, maargoed als mensen graag zo willen denken dan moeten ze dat gewoon blijven doen. iedereen weet hier van zichzelf wel of hij goed is ofniet… soms moet je zelf gewoon dingen mee maken je kunt niet iedereen hiervoor beschermen
:dag:
Nou wil ik serieus weten hoe je uberhaubt gelukkig kunt zijn met de wetenschap dat je man vreemd gaat…
hahahahah WIE is er nu naief??? ooooh sorry dit is echt hylarisch nu snap ik wel waar je hokjes gedachten gang vandaan komt als je het NORMAAL vindt dat hij vreemd gaat tsja de enige troost die je dan kan vinden is denken dat iedere turkse man dat doet…maar wel heel fijn dat je gelukkig bent dat is nog eens een uitzondering op de regel een vrouw die gelukkig is terwijl haar man een andere vrouw &^%%(
Vreemd dat het allemaal dames zijn die zo fel reageren omdat ze zelf een turkse vriend hebben denk ik.Wil er verder niet op ingaan maar ik denk dat jullie die turkse mentaliteit nog niet kennen komt nog wel veel geluk met jullie vrienden.
Jij ook veel plezier met je monogame partner! Hoop dat hij zich wel af en toe even laat testen?>
sorry heeft niks met turkse mentaliteit te maken heeft met karakter te maken hoe iemand is en dat is niet turks want het zou net zo goed een nederlandse jongen kunnen zijn
hoe kun je andere mensen nu adviseren over ‘‘de turkse mentaliteit’’ en ‘‘tips’’ geven als je weet dat je eigen vent vreemd gaat?
sorry hoor, maar als ik wist dan mijn man vreemd gaat, is het voor mij einde verhaal.
je bvent toch zeker meer waard dan dat…?!
van de X aantal mannen die ik ken, ken ik dr geen die vreemd gaat. naar mijn mening is de turkse vrouw daar veel te controlerend voor.
daarnaast ken ik er ook die eerst n paar jaar feest hebben gehad met toeristen, en uitgefeest uiteindelijk ‘netjes’ met n turkse getrouwd zijn.
maar vreemd gaan, nee.
denk dat ook dan de nieuwe genaratie turkse vrouwen/meiden, de man de deur zouden wijzer.
heftige discusie, ik ken de verhalen, ik zie het gebeuren, maar wat ik er nog aan toe wil voegen is dat ze deze praktijken niet alleen bij “meisjes”
uithalen. Ze doen dat ook bij eigen vrienden, en familieleden. Zelfs de turken zelf trappen er in.
Ze ruiken geld, kunnen er niet genoeg van hebben, en als ze hier zelf
nu eens na zouden denken, en niet zomaar aan iedereen geld uit zouden lenen, of aan iedereen maar geld zouden vragen.
Is waarschijnlijk gewoon het probleem van geen sociaal systeem.
En ook sommige vrouwen hier doen er prettig aan mee, ze doen alles voor geld.
Waarom de meeste mensen er in trappen, is waarschijnlijk de verkeerde gedachte dat het in Europa beter is. Uit een soort van schuldgevoel of zo.
Elke gezond mens kan hier werken, al is het op een bananenplantage, maar daar voelen velen zich “te goed” voor. En er wordt hier door de buitenlanders flink met geld rondgestrooid, Een stukje verantwoordingsgevoel. Spoor iemand aan om zelf te verdienen, en niet
om slechts een handje op te houden.
Wow ik dacht echt dat dit een grapje was??
Heb er geen woorden voor! Dus zwijg ik maar ![]()
waarom zou je van je vent accepteren dat hij vreemd gaat? Omdat het “turkse mentaliteit” zou zijn is het ok? Ik zou nooit accepteren dat mijn vent vreemd gaat, mijn ex vriend in nl heb ik ook eerste werk buiten de deur gezet zodra ik het wist en askim zou het ook niet hoeven proberen. Daarbij is hij opgegroeid met flinke normen en waarden en zijn vader zou hem eigen handig te grazen nemen als hij er achter zou komen dat dat zou gebeuren. Het heeft daar niet mee te maken maar ik denk wel een lack of respect!
Tsja heb er ook geen woorden voor…
En kerel die vreemdgaat, en dan gaat het niet om 1x een fout maken, maar vooral om regelmatig vreemdgaan, moet gewoon de deur uit geflikkerd worden, klaar. Jij verdient veel beter dan zo’n kerel!
Onzin ook dat álle Turken vreemdgaan. Ja er zitten rotte appels bij, maar die zitten ook in NL, Afrika, Amerika, China en op Hawai… maakt het niet gelijk de “mentaliteit” van dat land ![]()
Vreemd dat het allemaal dames zijn die zo fel reageren omdat ze zelf een turkse vriend hebben denk ik.Wil er verder niet op ingaan maar ik denk dat jullie die turkse mentaliteit nog niet kennen komt nog wel veel geluk met jullie vrienden.
jij denkt dat wij de turkse mentaliteit niet kennen, maar daarmee zeg je dus weer dat alle turken hetzelfde zijn, volgens mij zijn alle mensen gemaakt van vlees en bloed, maar uiteindelijk is iedereen verschillend, zo vindt jij het normaal dat je man vreemd gaat, maar niet iedereen is zo en waarom ik heftig reageer is omdat ik het discriminerend en beledigend vindt om alle turken over 1 kam te scheren wat ik al eerder zei.
Lieve Liasannelies…
kheb de discussie gevolgd en eigenlijk bewust niet gereageerd maar 1 ding wil ik toch graag tegen je zeggen:
Stop met jezelf voor de gek houden!!! Het is niet normaal dat jou man vreemd gaat, en dat heb je niet te accepteren omdat dat de turkse mentaliteit zou zijn! Dat is niet waar! ook jij hebt het recht dat je man je trouw blijft! Ook jij bent het waard dat een man alleen voor jou kiest! en iemand die jou bedriegt, is jou niet waard!!! Je probeert andere mensen te waarschuwen, zodat ze niet dezelfde fout maken die jij hebt gemaakt! Dat is lief, maar je vergeet 1 ding: dat je ook voor jezelf kan vechten! Je bent sterk genoeg, en je bent meer waard dan dit! Ga ervoor meis! echt!
Dikke knuffel, Ansje
Ik denk dat deze “gezonde” discussie ontaard is in een “ongezonde” discussie en dat is jammer. Iedereen mag zijn mening hebben, maar als er gegeneraliseert gaat worden en zelfs gediscrimineert dan valt er nog weinig te discussieren. Iemand waarschuwen mag best, maar wel op een normale manier. En daarbij moet het verkeerd gaan in een relatie dan gebeurt dat toch en een gebroken hart zullen we allemaal wel eens oplopen of hebben opgelopen, want ook dat hoort bij het leven. Alleen is het jammer als je financieel benadeeld wordt. Maar dat is denk ik ook je hersens proberen te gebruiken.
@ carina… je bent me voor gegaan.
ook ik wilde dit zeggen.
het gaat namelijk niet alleen over de mannen, maar er is een groot maatschappelijk probleem de dames hier vechten hard met antwoorden:
NEE mijn man doet het niet,
NEE zo is de maatschappij hier niet,
JAMAAR in alle andere landen van de wereld gebeurt het ook
dit heet het schootsyndroom, alles wat dichtbij is word beschermt, ontkennen dat het gebeurt maar wel felle kritiek uiten op andere landen en zelfs op de andere vrouwen.** hoe harder er tegenaangeschopt word hoe feller de verdediging.**
jullie kennen vast allemaal het verhaal wel van de moeder van een seriemoordenaar, ‘ja zoiets doet mijn zoon niet’, ‘kan me geen lievere zoon bedenken’ , ‘neehoor, hij heeft hele lieve vrienden’… ‘sorry meneer de rechter, U zit ernaast met Uw veroordeling, en ik heb gelijk’
dames, dit land heeft een enorme achterstand mbt maatschappelijke waarden dan de meeste andere europese landen, ontkennen is leuk, maar neemt de waarheid niet weg.
leugen en bedrog is schering en inslag en maakt turkije wat het op dit moment is.
iedereen van jullie maakt het mee, maar jullie meerderheid ontkent het stellig dat het aanwezig is.
ik kan wel gaan uitweiden waarom dit allemaal zo gekomen is maar dat is niet relevant aan dit topic, echter is gerelateerd aan achterstand in opleidingen en gebrek aan controle hierover.
ik zeg niet dat jullie mannen het wel doen, maar ik zeg wel dat er een groot probleem is in turkije.
Meiden waar maken jullie je druk om,jullie weten toch allemaal dat jullie vriend niet zo is en jullie de enige zijn voor hem…
Mekotech, je doet wel alsof je er alles van weet terwijl je er zelf nog maar 2 jaar woont … en wie weet is jou lieve Turkse vrouw ook wel enkel uit op geld … daar kan jij dan toch ook nooit 100% zeker van zijn… je moet het inderdaad niet alleen OP DE MANNEN steken
als het dan toch aan héél de maatschappij ligt, zijn het de vrouwen ook.
En nu denk jij misschien : nee mijn vrouw is niet zo, wel , dan zitten we weer op hetzelfde punt
!
leuke discussie ![]()
@mekotech…je kan toch op zn minst verwachten dat de meiden hier met een tegenargument komen, anders zou het hele topic toch geen nut hebben?
dat dat nu niet is wat jij wilt horen, is een heel ander verhaal.
jou laatste bericht komt op mij over, alof jij het helemaal voor elkaar hebt, en dit bij andere niet kan lukken.
maar ik denk ook dat we allemaal oud en verstandig genoeg om te weten wat we in een relatie willen, en wat vooral niet.
natuurlijk kun je nooit met 100% zekerheid zeggen: nee mijn man doet dat niet.
nogmaals, voor mij zou het einde verhaal zijn, mocht ik erachter komen dat ie vreemd gaat.
ik denk dat je de signalen gewoon in je achterhoofd moet hebben.
en natuurlijk hebben de meeste jongen highlive tussen alle toeristen. in de dorpen waar ze vandaan komen zien ze niks anders dan gebloemde doeken ![]()
hey daar!
Wat een rot discussie is dit aan het worden, ik ga niet reagere op die vrouw waarvan haar man vreemd gaat, want dat is gewoon triest dat je daar bij blijft! Ik heb mijn ex askim gedumpt op het moment dat hoorde, zouden meer mensen moeten doen!
Maareuh ik wel reageren op die meneer over alle mannen daar, terwijl zijn vrouw het ook goed bekeke heeft! . Jouw vrouw heeft dus ook gekoze voor een rijke man!!! Zoals veel vrouwe daar doen, want een turkse vrouw wilt wel haar luxe. Dus je praat over dat de manne dat wille, maar ondertusse heb jij een vrouw die een hele rijke (voor turkse begrippe) is getrouwt! Heeft ze goed gedaan :D:D:D:D:D
en wat heb je hier op te vertelle meneer ik weet het allemaal zo goed???
en nee ik heb geen turk meer, want hij ging vreemd en de hele omgeving heeft me gewaarschuwd denk je egt dat ik daar na ga luistere? ik was verliefd en dan wil je dat niet horen!!
ik ben naar school chauwdelauw!!!