Het spijt me, maar ik snap dit dat jullie die muziek leuk vinden. Al die muziek lijkt op elkaar.
Groetjes Christel
Het spijt me, maar ik snap dit dat jullie die muziek leuk vinden. Al die muziek lijkt op elkaar.
Groetjes Christel
helemaal mee eens :rolleyes:
Een nummer vind ik wel leuk om naar te luisteren, maar heel de dag of heel de avond. Dan zou ik helemaal knettergek worden.
Die teksten slaan ook helemaal nergens op.
I wanna be an hippy, I wanna get stoned. lalalallalalalala.
( Ik wil een hippie zijn, en ik wil stoned worden, lalalalalallalla)
Kunnen ze geen betere teksten verzinnen. Bij sommige R&B nummers zijn er ook geen fatsoenlijke teksten, maar ze hebben er wel beter over nagedacht.
Groetjes Christel
kvind muziek gewoon goed als dr lekker deuntje aan zit, of als dr lkkre beat in zit ![]()
Originally posted by WinkelWagentje@27-06-2005, 10:04:11
** Nou en ? Laat ze lekker… Als mensen er in willen lopen doen ze dat. Nu verbieden ze lonsdale. Dan gaan ze over op een ander merk, dan wordt die vanzelf ook weer verbannen, Maar die lonsdale lui gaan tog ook niet zeggen dat Karl kani verboden moet worden ?
Als wy nederlanders met een Nederlandse vlag lopen, zyn wy racistisch bezig in de ogen van die buitenlanders. Terwyl wy in ons eigen land zyn enzo. **
ow pardon zei ik dat je geen lonsdale mocht dragen maar t valt tog op dat het over t algemeen de ‘racisten’ zijn? als ze willen dragen dan span ik me daar echt niet om or ![]()
Sorry hoor, damn ik zeg ook eens wat verkeerd ^^
Ik Hou Vn Hardcore & lonsdale is gwoon n merk, net zoals Nike oid !
Dat die mensen het dragen met andere betekenisen sgyt my erop !
Als ik 't mooi vind draag ik het. En wie daar niet mee eens in die moet maar mooi zyn muil houwe tegen my…
En hardcore lykt op elkaar? Kvind dat Rap gedoe meer opelkaar lyken dan hardcore
en dat ze soms lallende teksten hebben, 1 woord: HUMOR¬¬
in ieder geval is rappen van wel doordachte teksten moeilijker dan hardcore muziek maken. Iedere malloot kan dat
Nou, dat zie jij toch helemaal verkeerd. Kijk maar eens hoe een DJ te werk gaat, dat is meer werk dan je denkt hoor. Ik durf er goud op te leggen dat jij het voor geen meter kan. ![]()
Battle jij maar eens. Probeer eens goede tekst verzinnen en meteen te rappen voor een paar honderd man.
nah…
gelukkig is er in blanes kwa muziek voor ieder wat wils… ![]()
dus zijn we van dat gezeik af :lol:
Ik kap wel, maar winkelwagentje moet niet iedereen over een kamp scheren
Ach, jy doet hetzelfde¬¬
een dj heb net zoveel werk als n rapper of iets, :S
Originally posted by christel1982@27-06-2005, 19:05:02
** in ieder geval is rappen van wel doordachte teksten moeilijker dan hardcore muziek maken. Iedere malloot kan dat **
daar sluit ik mij enigzins bij aan de rap die op tv hoort is niet echt doordacht, dat is vaak underground, maar oke dan hou ik niet van hardcore maar opzich lijkt t me ook wel moeilijk om weer iets nieuws te maken tis tog best knap als je een goede pakkende beat weet te vinden enfin ieder zen meug tog
Ja op zich. Rap en hardcore zijn allebei lastig om te maken, maak maar eens een dodelijke beat die aanslaat. Overigens is het voor rappers wel makkelijker om muziek te maken. Zoek een goede producer, die een goede beat aanlevert en je hoeft maar wat onzin te rappen, Kijk maar naar de onzin van 50Cent. “Ik breng je naar de viswinkel” en "het enigste wat ik nodig heb is een beetje, niet te veel, slechts een beetje etc. Rappers als 2Pac, Notorious B.I.G. Eazy-E, RZA, Jadakiss die hebben lyrische kwaliteiten en hebben ook serieus iets te melden. Commerciele rappers als 50Cent en LLoyd Banks verkopen platen aan meisjes en jongens van 15 uit Nigeria en Hong Kong, die de teksten die niet eens verstaan. Goede marketing. Echter de producersworden vaak vergeten, terwijl zij eigenlijk het succes zijn van het succes van de plaat. De beat is daarom het belangrijkste en daarom heb ik veel respect voor DJ’s die hardcore platen maken, want het is zeer moeilijk om steeds nieuwe beats te maken, die aanslaan. Dus hardcore is zeer niet makkelijker te maken als rap eerder moeilijker, omdat rap tegenwoordig veel te commercieel is en daardoor toch wel verkoopt. Overigens niets ten nadele van rap/hip hop, ik waardeer dit genre zeer, maar dan wel kwaliteitrap. Daarna draai k meestal wat hardcore platen. Peace
Originally posted by bmc@27-06-2005, 21:57:00
** Ja op zich. Rap en hardcore zijn allebei lastig om te maken, maak maar eens een dodelijke beat die aanslaat. Overigens is het voor rappers wel makkelijker om muziek te maken. Zoek een goede producer, die een goede beat aanlevert en je hoeft maar wat onzin te rappen, Kijk maar naar de onzin van 50Cent. “Ik breng je naar de viswinkel” en "het enigste wat ik nodig heb is een beetje, niet te veel, slechts een beetje etc. Rappers als 2Pac, Notorious B.I.G. Eazy-E, RZA, Jadakiss die hebben lyrische kwaliteiten en hebben ook serieus iets te melden. Commerciele rappers als 50Cent en LLoyd Banks verkopen platen aan meisjes en jongens van 15 uit Nigeria en Hong Kong, die de teksten die niet eens verstaan. Goede marketing. Echter de producersworden vaak vergeten, terwijl zij eigenlijk het succes zijn van het succes van de plaat. De beat is daarom het belangrijkste en daarom heb ik veel respect voor DJ’s die hardcore platen maken, want het is zeer moeilijk om steeds nieuwe beats te maken, die aanslaan. Dus hardcore is zeer niet makkelijker te maken als rap eerder moeilijker, omdat rap tegenwoordig veel te commercieel is en daardoor toch wel verkoopt. Overigens niets ten nadele van rap/hip hop, ik waardeer dit genre zeer, maar dan wel kwaliteitrap. Daarna draai k meestal wat hardcore platen. Peace **
juist bmc
luister maar ens non phixion, immortal technique, jedi mindtricks, 2pac, murs enz btw jadakiss vind ik niet echt goede teksten hebben en ook een beetje vant zelfde caliber van 50
eh ja ben et me tje eens
kga voor de hc
ik ga voor… (PUNK)ROCK!! dat is echte muziek, met echte instrumenten, en echte muzikanten en ja, naar mijn mening, gewoon geweldige muziek! maargoed, dat luister ik t liefst thuis en bij concerten enzo, met uitgaan, hier en in blanes, kan ik even goed uit me dak gaan op hardcore, r&b, 2step en zelfs rap… maar niet te lang op rap, want ik hou er niet echt van. MAAR bijvorbeeld brainpower heeft goede teksten en niet van die standaard ‘‘bitch, hou je bek, want je bent een slet, bitch’’ maar een meer uitgebreide vocabulaire en intelligente woordspelingen e.d maar toch vind ik de muziek nix haha
ik ben niet echt van mening dat een hardcoreplaatje heel moeilijk in elkaar steekt (de meeste dan) toch vind ik t wel leuk om te horen met uitgaan en om op los te gaan enzo, maar zelf ben ik meer een liefhebber van techno, benny rodriquez, michel de hey, dave clarke enz.
maar zoals iemand al eerder zei; in blanes is voor ieder wel wat wils!! gelukkig maar!!
Ik vind juist trance/ hardtrance en hardstyle mooi!!! Dat gaat pas lekker… bv tiesto, ron van den beuken, dj zany of de donkeyrollers B)
![]()