Kleding....

Ach ja, ¬¬

Hardcore gwoon de beste :slight_smile:

zucht… discussie gesloten :smiley: <_<

Originally posted by bmc@27-06-2005, 22:57:00
** Rappers als 2Pac, Notorious B.I.G. Eazy-E, RZA, Jadakiss die hebben lyrische kwaliteiten en hebben ook serieus iets te melden. **

marry me :wub:

ik dacht dat dit hier over kleding zou gaan??
haha maar dat geeft niet, ik hem zelf pas mn kop gemilimetert, maar ben absoluut geen gabber…harcore/trance etc vink wah mooi, evenals rock, evenals RAP?HIP Hop, maar ik heb dus echt een scheit hekel aan user enzo… van die huil negers,boven alles staat gewoon een goeie piraten hit…

voor spanning en sensatie, koopt men een zender installatie

Goeie nederlandse rap zoals extince en sommige nmmrs zoals b.v. van
yes-r/langef+baasb/negativ/dejeugdvantegenwoordig/brainpower/thc/
geen makkelijke rap zoals b.v raymzter met zeg JA en supervisie (radio edit) van lange frans+baas b das geen zak aan.

brainpower wordt ook steeds slechter… had ie eerst nog de vierde kaart en dansplaat krijg je nu allemaal mc gelul… die gast gebruikt echt teveel engelse termen… en wazige taal… alhoewel dat redelijk nieuwe nmmr “alles” wel redelijk te doen is. dit is die pro shit :blink:

en 50 cent is niet alleen maar kut rap… net alsof jij nog nooit genoten hebt van “hate it or love it” of “this is how we do”.

Ik denk dat iedere artiest na een hit slechter wordt. Ik denk dat het latje steeds hoger wordt, omdat de verwachtingspatroon steeds hoger (meer) wordt. De menigte wil steeds betere muziek horen. En het wordt steeds moeilijker voor de artiest om de muziek produceren die de mensen verwachten van die artiest.

mr je heb ook verschillende rap ,tis veel ruimer als velen denken je zoal- gangsta rap, oldscool, retro, jank hip/hop, U.K garage, politieke (underground) hip/hop en veel meer tis maar net waar je van houd, ik hou vooral van underground hip/hop, U.K garage (en 2pac) de teksten zijn ongeremt betere diepzinnigere teksten nederlandse rap trekt me niet echt sommige nr’s van VSOP THC maar daar blijft het ook bij, en even een reactie op JoostN oke idd ik vond idd het nr hate it or love wel goed maar wat me stoort aan 50(G-unit) jadakiss, Ja rule, terror squad enzo is die ‘fake’ beef wat mij fake lijkt dan al die ruzies over niks neem nou 50 en the game die hadden eerst ruzie over dat tha game niet mee wou doen met de beef tussen 50-> ja rule, fat joe waardoor ze zegmaar ruzie kregen, en binnen een week was het zomaar zonder reden weer goed ik vind het aandacht trekkerij iedereen praat er ook over en dat is nou net wat ze willen

al dat gespit heen en weer vind ik sowieso al knkr sad
:frowning:

kvind et wel gescheten

iedereen ze eigen stijl toch ?

mwaa ligt eraan denk ik, mensen voelen zich dan miss wel snel bedreigd ofzo?

Wat gaan de meiden aandoen als ze naar de schuimparty gaan??? :unsure:

xx

:smiley: in ieder geval. geen witte broek / rokje of truitje

Ik had vorig jaar (niet in Blanes) allemaal uitgebleekte kleding aan het einde van de avond. Ik neem dus maar wat kleding mee die weg kan…

ja klopt… … och ja… we zien wel… :smiley:

komt goed

naar n schuimparty ga ik gewoon in me zwembroek hoor :smiley:

me bikini … :stuck_out_tongue:

rokje?

jaa een broek gaat zo aan je benen plakken he :huh:

Originally posted by Wicked1@13-07-2005, 19:31:38
** naar n schuimparty ga ik gewoon in me zwembroek hoor :smiley: **

ja ik ook hoor…toch nix mis meej <_<