Blanes Elvira 5-17 Juli

Eey dames,

Wij, 7 toffe bazen uit Tilburg/Nijmegen, gaan van 5-17 juli naar Blanes in appartementen Elvira :stuck_out_tongue: . Wie gaan er nog meer, dan kunnen we ff socializen op msn. Hopelijk hebben jullie wellicht zin om bij ons wat kwaliteitdrank te nuttigen (champagne, hennessy, alizee) en je niet te verlagen tot dat marginale pilsener. Als er dan toch gerstenat moet gedronken worden dan Corona of Stella Artois.

Peace

Meld aan of stuur een mail naar blanesmobclick@hotmail.com

bespeur ik hier een kakker gedrag?

Baas

Hoe kom je hier nu bij. Wij waarderen gewoon kwaliteitsdrank en mooie dames (geen goedkope sletten dus), maar dat maakt ons toch niet meteen kakkers? Van deze mensen moeten wij juist niets hebben.

hoe typeer je jezelf dan baas

En wat zijn goedkope sletten nou weer dan ? :expressionless:
Kerl ^^
Hoe oud ben je wel niet,

Winkelwagentje,

Een goedkope slet is een dame zonder enige eigenwaarde/zelfrespect die iedere avond na een paar glaasjes plat gaat met een ander…
Dit is niet bepaald charmant, of vind je van wel? En wat heeft leeftijd hiermee te maken dan??

Nou kyk, sommige mensen zeggen dat op n leefdtyd van 30 jaar, maar die zyn meestal zelf ook zo geweest. Dus leefdtyd heeft er wel mee te maken.
En je kan best zelfrespect hebben hoor, als je na een paar glazen met iemand zoent. Want zeg nou zelf : Als je iemand tegen komt waarvan je denkt : Wauw ! En je bent vrijgezel, dan ga je me nu niet vertellen dat je dan nix gaat doen o.i.d.

Originally posted by WinkelWagentje@12-06-2005, 16:16:58
** Nou kyk, sommige mensen zeggen dat op n leefdtyd van 30 jaar, maar die zyn meestal zelf ook zo geweest. Dus leefdtyd heeft er wel mee te maken.
En je kan best zelfrespect hebben hoor, als je na een paar glazen met iemand zoent. Want zeg nou zelf : Als je iemand tegen komt waarvan je denkt : Wauw ! En je bent vrijgezel, dan ga je me nu niet vertellen dat je dan nix gaat doen o.i.d. **

Precies meid, als je iemand tegen komt is tog relax…lekker ketsen dit dat; geen problemen mee…Maar als zo’n dame die dag erna met je vriend ligt te ballen dan is ze wat my betreft goedkoop…
En ik ben geen vieze ouwe vrijgezel van 30, ik houd gewoon van klasse dames en zijn 19 jaar…is daar iets mis mee dan?

Holler back honey

Nou dan, en als dat wyf je vriend dan toch leuker blijkt te vinde ?
En het dan by die vriend hou^^
Nja, niet myn probleem :smiley:

Maar er is nix mis mee hoor

Beste mensen,

Ik moet zeggen dat de bazen van de BMC inderdaad een goed punt maken, gelukkig zijn er nog mensen die uit een geschoold milieu komen en er een moderne visie op de vrouw op nahouden. Het bevreemd mij echter dat er in dit topic een schone dame aanwezig is die het vreemd vindt dat jongens van 19 een dergelijke mening verkondigen. Met wat voor mensen gaat zij om als zij denkt dat alleen 30-jarige nette dames willen en geen goedkope sletjes? Kortom een goede stellingname van de BMC en respect voor de kwaliteitdrank. Wellicht spreken wij elkander nog in Blanes!

Met universitaire groet,
J.H.

Drank Kwaliteit heb ik ook nix op aan te merken hoor !
Maar als ik me niet vergis is nederland een vrij land, en als je je wil gedragen als een goedkope slet. Dan doe je dat toch ? En ga dan ook neit achteraf zeggen dat de jeugd van tegenwoordig zo sletterig en hoerig er bij loopt…
Maar ik ben het er wel mee eens hoor, dat er wyfen zyn die zo zyn, Want n vriendin van my die is ontmaagd in Blanes, kyk en dat vindt ik nu sletterig EN goedkoop !
Maar goed, myn mening.

wat voelen we ons toch veel omdat we “goed” opgeleid zijn…

iedereen zijn kijk erop… ik hou ook niet van sletten en winkelwagentje keurt het gedrag van hen waarschijnlijk ook niet goed…

maar laat dat dikke gepraat aub een beetje achterwege… das gewoon niet rlxd

Blanes wordt gewoon een feest… over zulke dingen moet je niet teveel nadenken :lol:

Aight Joost,

Opleiding maakt ook niets uit op Blanes en het gaat zeker rlx worden.

voor gek doen en feesten heb je geen opleiding nodig zit gewoon in je :lol:
we gaan gewoon relax feestje bouwen daarzo
:lol:

en ik hou GVD lekker van die goedkope biertjes!! :smiley:

Originally posted by chantiejj@13-06-2005, 17:37:27
** en ik hou GVD lekker van die goedkope biertjes!! :smiley: **

dat zal je mij ook het meest zien drinken BIERRRR

:smiley: ja of bessen,flugel, tequilla, dropshot, en ga zo nog maar ff door

Originally posted by chantiejj@13-06-2005, 17:49:03
** :smiley: ja of bessen,flugel, tequilla, dropshot, en ga zo nog maar ff door **

wat maakt het uit het is alcohol :smiley:
en nog goed te drinken en ook nog goed voor je portomonee

:slight_smile:

eerst ff mijn examen halen en dan feesten! B)
vrijdag uitslag :ph34r:

Haha, kheb nog geen examens :smiley:
Dussee, kfeest wel samen met Chantiejj mee :smiley: