Blanes Was Top!

'K ben net een paar uur terug en 't was gewelldig!
Europa… een perfect appartement. Disco’s ware egt tof, de mense die gingen 't was helemaal top! :smiley:

Originally posted by vNistelrooy@13-07-2004, 13:57:34
** 'K ben net een paar uur terug en 't was gewelldig!
Europa… een perfect appartement. Disco’s ware egt tof, de mense die gingen 't was helemaal top! :smiley: **

mooi wij gaan ook naar europa!!

Originally posted by vNistelrooy@13-07-2004, 13:57:34
** Disco’s ware egt tof, de mense die gingen 't was helemaal top! :smiley: **

welke disco('s)/kroeg(en) raad je aan??

hey, wij gaan 23 Juli naar Blanes, maar wat was de leeftijd van de mensen in de disco’s ongeveer???

Eejzzzz. we gaan 6 augustus naar Europa/Lotus… heb je misschien wat meer foto’s van de appartementen complexen??! En welke disco’s vond je top en welke not?!.. waar kan je goed ete B) :stuck_out_tongue:

komen binnekort foto’s op I-net.
Waar kan je goed eten?:

• Beneden bij Europa kan je goedkoop ook wel goed eten niks mis mee.
  • Annie’s frituur :slight_smile: biefstuk is daar heel goed!
  • Cheers! zit aan de boule is 't ook goed te doen… krijg je onbeperkt gebakke aardappeltjes of friet en sauzen en salade… erg goed!
    voor derest weet 'k 't niet meer…

Welke Disco’s top zijn: De arena: als je binnenkomt hebje een grote glaze kast met schorpioenen erin… ziet 'r wel tof uit, dan dan hebje een redelijk grote zaal waar ze vanalles draaien maar vooral trance en hardstyle… (elke zondag darkraver daar) en naast de dj hebje en pad naar de R&B zaal daar was 't toen wij er waren het drukst, is niet zo’n hele grote zaal maar ziet 'r wel mooi uit, gelegenheid om bij te komen met zitplaatsen enzo en 3 of 4 flatscreens draaie ze heel de tijd een film ziet 'r wel leuk uit, in de bar zitten allemaal beesten is ook wel grappig gedaan!
*Las Vegas: Draaien ze vanalles… in 't begin bje R&b en op 't laatst meestal hardstyle op de dansvloer 't drukst en daaromheen hebje ruimte om te zitten ook en om wat rustiger te staan wel de moeite waard om naartoe te gaan.
*Mimos: leuke disco, meteen naast de deur kan je lachgas balonnen kopen! voor 4 euro… wel leuk om een x te proberen 't werkt wel maar heel kort… maja als je dat met een paar doet kom je een tijdje nie meer bij :smiley: ze draaien daar vanalles top 40, r&b, hardstyle… alles…

flop: The claps, hoor je niemand over geen proppers van ben 'r niet binnen geweest dus weet 't niet maar leek me niet egt leuk!

Wat is de leeftijd?: Dat verschilt heel erg van 16 tot 25… maar 't meeste was toen 'k ging 17 t/m 21 ofzo.

**welke disco('s)/kroeg(en) raad je aan?? **: In 't begin is 't kroegentocht meestal dus kan je zelf kijken watje leuk vind, maar wij gingen meestal naar de Gotcha, een tent die pas was geopend 100 meter lopen vanaf europa en daarnaast lag de Arena… dat was eigenlijk wel 't vaste patroon en erg strak! Maar de Sunset aan de boule zag 'r ook heel mooi uit vanbinne en ook de moeite waard om heen te gaan!

Ik heb trouwens ook gehoord, dat de discotheken daar enorm hoge entree vragen (± 10 euro), is dit waar?

En wat kost een pilsje zo ongeveer in een discotheek??

bvd. Groeten, Mau

Originally posted by Mau112@14-07-2004, 16:49:22
** Ik heb trouwens ook gehoord, dat de discotheken daar enorm hoge entree vragen (± 10 euro), is dit waar?

bvd. Groeten, Mau **

overal +/- 5 euro…
Las vegas was 4 en met je gogo-tours pas kreeg je nog een mixje en een drankje erbij… anders een drankje…
En bier kost ong. 3 euro…

ja ik ben nu ook 2 dagen terug uit blanes, zat ook in Lotus app. enige brakke was dat een paar hondenl*llen het slot hadden dicht gelijmd. Zodat wij er niet meer in konden, en om dat de receptie niet wist wat service was zijn 2 avonden en 1 dag verloren gegaan… :angry:

Maar gelukkig hadden we 2 app. en hele aardige boven buren op B-3-8… hehe :rolleyes:

oja en las vegas is brak, warm pils - en nog verwaand doen als je het zegt :expressionless:

Ik kom zelf al mij hele leven in blanes. We hebben daar zelf een huisje dat pal achter europa en lotius slaat.
Ik gan daar ook al een tijdje uit. Dus ik weet wel wat een beetje leuk daar is. Meestal ga ik eerst naar de klomp en naar de sunset. Dat zijn wel 2 hele verschillende kroegen. De ene is echt heel nederlands veel nederlandse muziek enz… en ook niet echt duur zoals in de meeste kroegen en discotheken. En de sunset. En dat is meer van alles en nog wat. En daar komen ze ook van allerlei nationaliteiten maar de nederlanders overhersen toch wel. dan gingen we meestal met zijn alle naar de lasvegas maar dat is toch ook niet echt zo want daar lopen best veel jongen mensen van 15 jaar of zo en dan door naar de mimos dat is denk ik toch wel het leukste. daar hangt een leuke sfeer en zo. Maar ja je moet gewoon overal een keer langs gaan dan kun je kijken waar je het het leukst is dat is toch voor iedereen anders.
Waar kun je goed eten. Bij bar carlos. dat is helemaal achter in blanes richting de campings. en ook bij la veranda dat zit tegen over de beach club. niet duur en je krijgt veel. en verder kun je over wel goed eten. Maar dat zijn wel de lekkerste. Wil je echt een keer gek doen ga dan naar visreastaurant KIKU. dat licht tussen oud en nieuw blanes tegen over de berg die daar in het water licht. is best prijzig maar zeker wel lekker…
Maar ja ik zie jullie misschien wel in blanes. Ik ben er tussen 29 julie en 29 augustus.
Kussies Ilse

Originally posted by [anigav]henkowz@15-07-2004, 13:57:13
** ja ik ben nu ook 2 dagen terug uit blanes, zat ook in Lotus app. enige brakke was dat een paar hondenl*llen het slot hadden dicht gelijmd. Zodat wij er niet meer in konden, en om dat de receptie niet wist wat service was zijn 2 avonden en 1 dag verloren gegaan… :angry:

Maar gelukkig hadden we 2 app. en hele aardige boven buren op B-3-8… hehe :rolleyes: **

stond op jullie ticket, dat jullie in app. europa in moesten checken of lotus??? bij ons nl. europa en ik hoop,aan de reacties te zien, dat ik daar zit

Ik heb precies t zelfde mee gemaakt. Ze schenken bier in van die long drink glazen. Ze schenken heel dat bier dood, hoe dat toch mogelijk is?? Maare arena heeft grotere dansruimte vind ik zelf. `1 tip ga niet mer de spaanse avond , dat is zo irri, ga wel emt de shcuimparty. Bij las vegas alleen uitkijken voor de security gasten( die zijn echt te breed)

Originally posted by blanes-stockstijf@16-07-2004, 22:18:26
** Ik heb precies t zelfde mee gemaakt. Ze schenken bier in van die long drink glazen. Ze schenken heel dat bier dood, hoe dat toch mogelijk is?? Maare arena heeft grotere dansruimte vind ik zelf. `1 tip ga niet mer de spaanse avond , dat is zo irri, ga wel emt de shcuimparty. Bij las vegas alleen uitkijken voor de security gasten( die zijn echt te breed) **

ja bier valt tege in las vegas… en die security gaste moet je idd geen ruzie mee krijgen… zitten vol met steroïde anabolen man…
Die irri security gast bij de arena zit ook altijd met z’n potje te rammelen voor fooi… kheb 'm 1 x gegeven maar nooit meer… en bij las vegas ook: die gasten staan 'r niet voor nix…
Tis gvd al duur genoeg hoor.
zow… :ph34r:

Zijn er nog meer dingen waar we voor moeten opletten??
Welke kroegen of discotheken zijn erg aan te raden?

Originally posted by Mau112@14-07-2004, 15:49:22
** Ik heb trouwens ook gehoord, dat de discotheken daar enorm hoge entree vragen (± 10 euro), is dit waar?

bvd. Groeten, Mau **

Enorme hoge entree? :huh:
Ben je wel eens in Lloret de Mar geweest? Zonee, een keertje doen, dan weet je pas wat hoge entreeprijzen zijn … :stuck_out_tongue:

Jah wat betaal je eigelijk gemiddeld voor entree prijzen?? Ben ik ook wel benieuwd naar… <_<

blijkbaar in Blanes ± 5 euro vertelde iemand… zou me nog meevallen. Maar wat zijn enorm hoge entreeprijzen in Lloret dan?

Originally posted by Mau112@18-07-2004, 17:55:46
** blijkbaar in Blanes ± 5 euro vertelde iemand… zou me nog meevallen. Maar wat zijn enorm hoge entreeprijzen in Lloret dan? **

Voor sommige betaal je 20 euro… meeste 12 ofzo…

en waar kun je een beetje betaalbaar eten en zo ?

en wat ben je ongeveer kwijt voor een redelijke maaltijd… en dan bedoel ik geen macdonalds enzo…