Hehehe… de Mac is altijd 2e keuze en op 3 staat de Burger King… :lol: :blink:
ben woensdag terug gekomen uit blanes, zat in Lotus. Lotus is opzich wel goed bevallen alleen klop er helemaal niets van dat borg gedoe. je moet 50 euro per man betalen in plaats van 100 euro voor het appartement zelf. en als je er uit gaat dan gaan ze willekeurig tegen een paar mensen zeggen dat er bij jou extra schoon gemaakt moet worden en trekken ze zomaar 50 euro van iemand af! gelukkig bij ons niet gebeurd… maar DECLAP is op zich wel leuke muziek (van alles wat) alleen niet zo’n populaire tent. en als je snel zat wilt worden kun je beter aan de mixjes gaan want ze schenken bij bijna alle discotheken je glas bijna helemaal vol met drank en daarna beetje jus/cola/ etc.
[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=blue]
Wat ben ik blij dat deze site er is…Ff lekker je verhaal kwijt!!
Ben Sinds Woensdag Terug Uit Blanes…Was er van 9 Juli tot 21 Juli!
En kvind t helemaal niet leuk dat ik nu thuis zit…Mis Blanes wel zeg!! Nu maar hopen dat mn vrienden volgend jaar weer heen willen…We waren met z’n tienen & t was egt super geselli!!! MIMOS was onze tent(STAMPUUH!!)!! & natuurlijk Annie’s Verjaardag!! Wat hebben wij daar lekker gegeten
!! We zaten in Villa Madrid!! Leuke appartement!! We hadden ook leuke overburen
Jongens uit Woerden geloof ik?? Owjah en de jongens uit Tilburg van de heen reis waren ook zeer Gezellig & leuk!! Najah en zow kan ik nog wel ff door gaan met leuke jongens op te noemen!! Niet vergeten onze buurmeisje uit Hoogeveen!! Ze gingen op zaterdag?? weg & we kregen nieuwe buren…Ze begonnen gelijk al te zeuren op mij…najah ga t r verder niet over hebben!! Wil al de boven genoemde mensen de groeten doen!! enuuh hopen dak volgend jaar weer in Blanes zit!!
Kusjah uit O’wolde
hallo mensen,
weet er iemand of er dichtbij camping lamasia een fatsoenlijke supermartk ligt?
B.V.D
adios
Ja r zijn genoeg supermarkten in de buurt!! Wij gingen naar de supermarkt schuin tegen over Annie’s verjaardag!! Er zit ook een supermarkt op de camping volgens mij!!
op de camping zit een hele goeie! 24 flesjes bier voor 17 euries… dus das goed te doen… ![]()
en
**ben woensdag terug gekomen uit blanes, zat in Lotus. Lotus is opzich wel goed bevallen alleen klop er helemaal niets van dat borg gedoe. je moet 50 euro per man betalen in plaats van 100 euro voor het appartement zelf. en als je er uit gaat dan gaan ze willekeurig tegen een paar mensen zeggen dat er bij jou extra schoon gemaakt moet worden en trekken ze zomaar 50 euro van iemand af! gelukkig bij ons niet gebeurd… maar DECLAP is op zich wel leuke muziek (van alles wat) alleen niet zo’n populaire tent. en als je snel zat wilt worden kun je beter aan de mixjes gaan want ze schenken bij bijna alle discotheken je glas bijna helemaal vol met drank en daarna beetje jus/cola/ etc. **
Wij zaten in Europa en daar was 't gewoon 50 per appartement. en kregen 't gewoon terug zonder dat ze controleerde :o
Originally posted by vNistelrooy@25-07-2004, 23:28:49
** op de camping zit een hele goeie! 24 flesjes bier voor 17 euries… dus das goed te doen…**
Zat jij ook op la masia? Is het een beetje relaxed daar?
heb je ook electra en water bij je tent op camping la masia?
Originally posted by Ray1234@26-07-2004, 01:33:39
** Zat jij ook op la masia? Is het een beetje relaxed daar? **
Nee in europa… maar gingen waar wel boodschappen halen… maar la masia zag 'r wel redelijk goed uit… B)
B) B) Wij zijn van 3 juli t/m 17 juli geweest, het was in 1 woord geweldig!! Super mooi appartement Europa, geweldig stappen in Blanes, 1x naar Lloret geweest met Gogo, moet je zeker doen is errug leuk!! Neem wel een dikke portemonnee mee, tis niet goedkoop in Lloret.
Ook zijn wij een dag naar Barcelona met Gogo geweest zeker de moeite waard overdag ga je cultureel doen, kathedraal bezoeken was wel leuk,
maar 's avonds naar de Baja beach club in Barca. Echt geweldig!! Ook weer niet goedkoop, maarja joh tis voor een keertje. Wij waren er 2 weken, echt de 2 weken van ons leven!! Wel erg verrot na die 2 weken, maar t was t waard! Dit is een aanradertje! ![]()
Wij zijn ook sinds gisteren terug uit Blanes. Het was echt supergeweldig. Zes van ons zaten in App. Nautilus, dat beviel heel goed, en twee in Hotel BoixMar, dat was dan weer iets minder, al was het eten daar goed te doen. Qua uitgaan: de Sunset is echt supervet om je avond mee te beginnen. Maar ook de Gotcha is best gezellig. Qua discotheken, zelf vond ik de Arena het vetste. Twee zalen, een trance en een urban. Meestal draaiden ze in de urban zaal echt supergoeie muziek, behalve op een avond, toen wisten we niet dat het Spaanse avond bleek te zijn. De Trance zaal is ook wel vet, en daar komen ook vaker bekende dj’s (van Marco V tot Darkraver, die iedere zondag kwam). Las Vegas vonden we niet vet, veel Spanjaarden, en net als in de Arena bier in long-drinkglazen… :blink:
Mimos vonden we zelf ook niet echt geweldig, want daar was t niet zo druk.
Verder zijn we ook nog naar de beachparty geweest, die is ook aan te raden. Ook nog twee keer naar Lloret de Mar geweest. Qua kroegen: de Cartoon is best lachen, de Brasilia is supervet. Ik vond zelf discotheek Bumper’s ook onwijs vet, maar de rest vond daar weer niet zoveel aan. Tropics is NIET vet op de dag dat er schuimparty is, dan is het net een grote Italiaanse homo orgie. Een aantal van ons zijn ook nog naar de Moby’s geweest, die weer erg leuk scheen te zijn.
Supermarkten vind je er zowat op elke hoek van de straat. Eettenten ook, maar aan te raden is toch wel Hollands Eetcafé Cheers (onder Nautilus). Zeer lekker en veel eten, voor niet te veel geld.
Dan nog de proppers. Niks geloven wat die zeggen want er klopt niks van. Vooral in Lloret. Daar beloven ze je gratis entree voor de deur, maar eenmaal aan de kassa betaal je alsnog 20 euro entree. De proppers in Blanes waren opzich wel aardig, alleen triest dat ze daar Spaanse meisjes/jongens laten proppen die amper Engels kennen. Verder, Water World in Lloret is ook af te raden, want het is zo spectaculair niet.
Maar het was wel een supervette vakantie!!!
Hoj!!!
Waar vind je de boulevard van Blanes
Welke straat is dat en hoe noemt die…
Groetjes!!!
boulevard zit bij het strand (duhh) haha ik weet begot niet hoe die straat heet maar eind van de middag tot savonds staan er allemaal kraampjes wel leuk!
haha weet je wel dat je reageert op een topic uit 2004?
haha ik zie het ook nu pas lol! zo grappig kijk je naar die datums kijk je en zie je opeens 04 aan het eind en dan opeens een reactie uit 07 haha
Er is weer leven in de brouwerij(L)