ik ben net terug uit blanes en zal er eens ff wat over zeggen.
Kroegen:
Sunset (goede muziek/aardige crew/gezellig klein)
Gotcha (goede muziek/aardige crew/heeft net iets minder gezelligheid dan sunset)
Crash (Leuke muziek, sfeertje onbrak)
Klomp (Hoezo skihut tent? dit is echt een aanrader voor de brabanders de rest heeft hier neem ik aan niets te zoeken
in de andere kroegen ben ik niet geweest, dus kan ik er niks over zeggen-
Discotheken:
Mimos (Superrr muziek! r&b afgewisseld door trance dat weer afgelost door Nederlandse toppers etc…/ niet te druk, niet te leeg, veel dansruimte)
Arena (stamptent, er word ook wel andere muziek tussendoor gedraait, maar tis overwegend trance, ik persoonlijk hou niet van alleen maar trance gedoe)
Las Vegas (de muziek is leuk maar tis zoo druk… ook al is het niet druk word je nog van elke kant gebeukt en geduwd, als je van een iets grotere discotheek houd is dit ideaal, maar voor mij was het iets te masaal.)
~ het is mijn persoonlijke mening B) ~
mensen die met Beachmasters gaan: Koop niet de clubcard, die lui verdienen er goud geld aan en jij haalt je geld er nooit uit.
Ik ben het eens met met Joostn, alleen ik ben geen brabo, dus de klomp sucks. sunset en de gotcha zijn het leukst, bij de Gotcha heb je nog een lekker groot terras waar je ff kan chillen. Arena top met DJ’s en in de de kleine zaal draaien ze vaak R&B. mimos lekker en vegas te klein en ze moeten de airco maken(in de klomp ook trouwens).
yoyoyo ik zit er nu nog steeds en ik zal ff mijn mening vertellen
Gotcha en Sunset; allebei erg gezellig om voor dat je naar de discotheek gaat ff wat in te drinken, altijd goede aanbiedingen daar met kaarten enzo waarmee je veel drankjes voor weinig geld kan krijgen!
Arena: 1 zaal met r&b, hiphop en dergelijke en 1 zaal met hardcore, trance hardstyle, als je genoeg hebt van t ene loop je dus naar de andere zaal, das opzich wel relaxed!
Mimos: ook wel oke maar de keren dat ik er was, was t wel erg rustig… de lachgasballonnen zijn wel lachen (duh) maar echt ziekelijk duur!
wel aardige proppers enzo
In een paar kroegen ben ik niet geweest; de boemel, de klomp en vast nog wel meer, omdat ik totaal geen kroegenmens ben, kan daar dus geen oordeel over geven!
verder is een tip om na t uitgaan (schuimparty in de arena, bijv.) de zee in te duiken! echt heel relaxed en als je daarna nog ff rondloopt langs de boulevard zie je de zon ook nog es mooi opkomen, ook niet verkeerd!
nog een tip; pas op voor de spaanse politie, de mossos d esqadra ofzo, want die lui zijn echt gek, die gebruiken hun knuppeltjes maar al te graag, dus provocerend gedrag is niet aan te raden!
wij waren met snoeyink, niet met jongerenorganisatie ofzo, maar een vriend van ons die dr ook zat zei dat we ook zon beachmasterscard moesten nemen, heel veel voordeel, maar je had r idd helemaal niks aan! wij al helemaal niet omdat we nooit voor half 2 binnen waren en waren we dat wel dan kregen we 1 gratis drankje. joehoe. verder waren er al 3 cards verneukt de eerste dag dat we ze kregen omdat 3 vrienden van mij m mee hadden genomen naar schuimparty haha die dingen waren helemaal verrot… maarja was hun eigen schuld natuurlijk"
Originally posted by Wicked1@31-07-2005, 17:30:34
** wij waren met snoeyink, niet met jongerenorganisatie ofzo, maar een vriend van ons die dr ook zat zei dat we ook zon beachmasterscard moesten nemen, heel veel voordeel, maar je had r idd helemaal niks aan! wij al helemaal niet omdat we nooit voor half 2 binnen waren en waren we dat wel dan kregen we 1 gratis drankje. joehoe. verder waren er al 3 cards verneukt de eerste dag dat we ze kregen omdat 3 vrienden van mij m mee hadden genomen naar schuimparty haha die dingen waren helemaal verrot… maarja was hun eigen schuld natuurlijk" **
HEY wij waren ook met snoeyink! wanneer ben je terug gekome? of zit je dr nog?
Boemel idd om in te drinken of beneden bij Nautilus was ook wel leuk alleen ietsje duurder mja boeiend
Arena: Geweest toen Jean draaide, en toen Darkneger draaide… nou darkraver was dus echt supervettegekgaafuber ruig! heb me echt SUPER vermaakt
Jean was kut, maar de rest wilde ernaartoe
Las Vegas: Geweest toen Luna draaide, ook NIKS te klagen. heel leuke tent
mensen die zeuren dat de drankjes ietwat duur zijn, hadden beter moeten nadenken of ze op vakantie wouden gaan… want dat heb je tog overal in die discotheken! doe je niks aan dus daar ga ik nie over zeuren
Mimos: 2 avonden geweest, 1e avond was ik helemaal van de kaart van 1 drankje BART DAT SPUL ZUIP IK NOOIT MEER, gelukkig weet ik nie wat ut was en we zijn er de laatste avond geweest (vrijdag dus). Echt kei leuk! Komt natuurlijk omdat Limburgers de boventoon voerden muhaha, neej maar eg, was leuk!!
mellow; ik ben 31 juli thuisgekomen! en dat drankje van je, kan dat toevallig absinthe zijn geweest? hadden wij ook een paar flesjes van gekocht (85%) haha wat n zooi is dat zeg maar wel lachen
hmm toen ben ik ook thuis gekomen… zaterdag 19:45 de bus in blanes, we moesten nog een heel stuk lopen naar de bus want die was weggereden :o je zat toch niet toevallig ook bij die groep die moest lopen heah?
ik zou nie weten welk drankje ut was, het was gewoon doorzichtig als water. zag dat van jou er ook zo uit?
hm ik heb niemand herkent geloof ik! anders had k wel wat gezegd denk k… maar ook niet iedereen heeft fotos hier gepost natuurlijk…
is er eigelijk nog wat van die meeting terecht gekomen??