Tips

shame on you

vrijdag weg!! :smiley:

Merlyn, ik heb ongeveer overal Dolfyn neer gekalkt :stuck_out_tongue: Kweet niet eens meer precies waar dus (A) Kiek maar eem :stuck_out_tongue:

Oke dan!

Lief hoor… Je hebt een speurtocht voor me gemaakt!!

dikke kus voor jou!

:smiley:

Haha, als het er nog staat :wink:
Kalk jij er ook iets neer voor mij ? (A)
Dat moet dan wel n jaar blyven staan he :wink:

al die kroegen en clubs vond ik waardeloos, ook alleen maar met kroegentocht langsgeweest… verder was las vegas het vetst!!! verder nog een keer naar de arena geweest. Mimos zijn we niet geweest… Declap trouwens ook niet, is die vet??

Originally posted by evilsniper@08-08-2005, 13:34:15
** al die kroegen en clubs vond ik waardeloos, ook alleen maar met kroegentocht langsgeweest… verder was las vegas het vetst!!! verder nog een keer naar de arena geweest. Mimos zijn we niet geweest… Declap trouwens ook niet, is die vet?? **

Je bent alle kroegen en clubs af aan het zeiken maar eigenlijk heb je niet alles gezien ?! Beetje vaag hoor …

Sommige mensen sporen gwoon niet Bart ^^

Wou net zeggen ik vond t overal super! Van Annie’s verjaardag tot de Arena :stuck_out_tongue:

Annie’s Snackbar vonk ranzig ^^

Annie’s verjaardag En Mimos Is echt Super Volgend JAar zeker Weer :slight_smile:

Annie’s Snackbar Was zeker slecht Het Personeel Kon
de drukt Niet aan Liet het eten Minsters 10 minuten op de Toonbankliggen
dus Het was koud
Maar Ja ze gaafen Het zelf Wel toe dat ze de drukte niet aan konden
dus slecht geregeld

Het is inderdaad slecht geregeld.

Maar het is gewoon even gewoon ā€œtime - managenā€ in de horeca en goed de taken regelen. Pietje doet de drankbestellingen, Hansje doet eetbestellingen, Bartje doet de bestellingen brengen. Of gewoon met wijken werken. Dat Pietje zorgt dat alles goed gaat met tafels 1 t/m 5, Hansje met tafels 6 t/m 10 en Bartje met 11 t/ m 15.

Groetjes Christel

Maar de helft vn de tyd dat j byv. Patat ging haln daar kreeg je het mteen mee, resultaat : KOUDE patat vn misschien al n half uur ?
Later stonden er trouwens andere mensen achter die het iets beter deden, maar toch. Kliep gewoon altyd door nr Hollands Patathuis :smiley:

Ik vond Annie’s snackbar ook slecht geregeld… Verder is de Boemel echt een top kroeg… vooral in de eerste week dat ik daar was leuk personeel… sunset vond ik kut… net zoals de klomp (en ik ben toch echt een brabander)… gotcha wel correct mimos verschilde per keer dan leuk dan niet… maar de echte topper was toch egt wel de Las Vegas

Sunset was **wel **leuk :smiley:
Vooral omdat byna alle proppers uit Twente kom’n :slight_smile:

Ohwja, De klomp¬¬
1 x binnengweest, stond binnen 2 sec, weer buiten :smiley:

Hey Sandra,

omdat je de Sunset een leuke tent vind met leuke proppers. Heb ik nog 2 foto’s van Frederic (die donkere jongen) als travestiet.

Hij had een spel of een weddenschap verloren. Dus moest hij als travestiet over Camping La Masia lopen. Daar heb ik dus foto’s van gemaakt, natuurlijk.

Als je ze wilt zien, staan ze, geloof ik,op http://christel1982.hyves.nl/
Groetjes Christel

Haha, de meeste die namemlyk daar werkn zyn Tukkers ! :smiley:
Kyk, en dan is dat al n vooordeeeeel :Y