Blanes was baas

ik ben zojuist teruggekomen uit het zonnige blanes, het was er helemaal geweldig. las vegas is zeker mijn vetste discotheek en de shotjes bij de chillout zijn goeie starters. volgend jaar weer? JA!

Las vegas KAN niet leuk zyn.
Maaar tot volgend jaar heh.
Kga over n weeekje(L)

ieder z’n eigen ding :wink:

Ja da kan wel, maar Las Vegas is echt ruk:dead::smiley:

En da komt doordat ze daar van alles draaien…
Dat is het voordeel van Mimos en Arena. Die hebben een bewuste doelgroep…

Arena = Hardcore/hardstyle en nog een EXTRA r&b-zaal
Mimos = Nederlands, R&B, hip hop
Las Vegas = van alles wat…

Ik vind het op zich niet zo’n probleem dat ze van alles wat draaien maar tis allemaal wel te makkelijk en voorspelbaar wat ze draaien… Er zou zoveel meer uit de Vegas te halen zijn en het ziet er allemaal zo over de datum uit… :dead:
Het zou idd wel beter zijn als ze zich ook richten op een bepaalde muzieksoort… De Arena en de Mimos zijn al voorzien dus als ze meer richting de, zeg maar de Sensation White muziek zouden gaan zouden ze daar niet slechter van worden… denk ik :wink:

maar ja, zolang de baas daar goed z’n centen kan verdienen in juli/augustus zal er vast niet zoveel veranderen… ik heb tenminste nog nooit iets kunnen ontdekken in de 7 jaar dat ik in Blanes kom :smiley:

las vegas vond ik ook geen reet aan, alleen die gozer met die lange haren bij de ingang al, wat een ubertjap… stakker

hahaha…zit ie er nou nog steeds? Volgens mij laten ze die in de winter daar gewoon zitten… :wink:

Die gast is chill, ik kwam hem wel eens tege op strand… ff mee staan praten toen:D

Daar heb je de Gotcha voor;) met de “sensation party’s” :smiley:

Die gast is chill, ik kwam hem wel eens tege op strand… ff mee staan praten toen

zou kunnen, maar dan is hij niet aan het werken

Leeft die kerl nog ja ?
Voor 't is hy kats dooood.

Dat geloof ik wel ja… vind het gewoon geinig dat er helemaal niks veranderd daar :smiley:

dan toch maar van alles wat :wink:

misschien weet ie dat zelf nog niet…!!

die kerel met die grijze haren is echt relax hoor, elke avond gratis binnengekomen :smiley: ennuh, die jaren 80 sfeer met al die spiegels is echt de bom hoor (mijn mening) en die arena vind ik er maar dom uitzien met die piraten enzo, lijkt net een kinderfeestje…

Of je hebt gewoon gee smaak.
Of je neemt ons in de maling

of ik heb gewoon wel smaak, en neem jullie niet in de maling…

piraten? ik las wel iets over nieuwe discotheek in piratensfeer die pirates heette maar dat dat de arena was…

nou, de arena (en dan met name de r&b zaal) is compleet aangekleed met achterlijke piraten en boten enzo, zien er aardig uit maar beetje afgezaagd, geef mij dan zeker maar dat oude techno gevoel met al die spiegels in de lasvegas. :smiley:

even proppen voor chillout: superrelaxte tent!!! shotjes voor 1,20 of 2 voor 1,80… en dan aan jessi vragen om een b-52, en dan na 10 b-52’s vraag je om een stoel… of hangmat want die hebben ze daar ook, vette toko, volgend jaar weer terug jaaa

B52 zijn TE relaxd gewoon:D

ik zou zo weer terug gaan… kk vet (H)

wat zit daarin dan?