Blaablabla.
Chill out ?!
Iets nieuwes ja?![]()
![]()
Net uit de bus komen rollen⦠was echt gaaf! 12 augustus weer terug:P
huh nog n x?
Jeps nog een keer hahahaha wilde echt nog niet weg en n vriendin van me smste of ik 12 augustus met haar mee wilde gaan ![]()
beter
Wat in B52 zit? Een heel hoop alcohol en een mooie vlam die je uit moet slaan. En dat gezeik over muziek⦠die hoor ik toch niet.
muziek is voor nuchtere mensen
Dus niet voor jullie ![]()
dan maar goed indrinken ![]()
en doordrinken op zijn kosten (A) zoo san, gister⦠hehehe 0,0 euro uitgegeven⦠vriendin moest even drinken halen van iemand voor ons 3en⦠kreeg ze even 200 euro in dr handen gedouwd ![]()
en nu nog zo iemand in Blanes tegenkomen ![]()
oh das niet zo moeilijk
Mimossss!!! =] echt jmmr dak dit jaar niet kan⦠misschien ben ik volgend jaar weer in blanesā¦
ennne heb paar topics ff gelezen maareh wat voorn geweldige opleiding doe jij wel niet NoiseAndKisses, btj jammer hoorā¦
veel plezier voor de gene die binnekort gaan!
LOL⦠tsja, mannen ![]()
hahaha⦠er lopen mensen genoeg. Voor diegene die er nu zitten. Bij de Italianen kun je nu veel afkloppen
die hebben het WK gewonnen en zijn blij. Dus doe je best (Y)
haha tis een en al NLer joh ![]()
Sandra; Jessie en Joon die vorige jaren voornamelijk voor de arena werkten en ook al het personeel aannemen enzo hebben nu wat voorheen de hebbes was gekocht en dat is dus de chill out geworden! hele leuke plek om te chillen (logisch) en om paar shotjes achterover te slaan voor t uitgaan!
ja klopt⦠is wel vette tent daarzo. Leuke hangmat waar je in kan liggen ![]()
Ah gatver !
De hebbes kon je altyd dobbelen, dat kan nu cker niet meer?