dobbelen kan bij Gotcha. Elke avond tussen 22.30 en 23.30.
en bij Chill Out kan je nu darten. iig, dat was met kroegentocht. En dan kon je iets winnen namate je bepaalde punten gooide.
klinkt allemaal erg vetjes, 24 juli t/m 9 Aug ben ik voor het eerst in Blanes van de partij. Teveel zin aan
het is ook super vet!!!
En tegen mij zeggen dat het 500 euro was!![]()
omg ik was propper voor arena en 80% van de mensen die ik tegekwam op straat vond arena het vetste maargoed haha volgend jaar weer daar werken ![]()
arenaaaa is chill.
we hebben de hele vakantie de las vegas al genegeerd.
alleen met Danny praat ik wel es. Mede tukker heh. ![]()
ja ik weet t niet ik hoorde later weer 400 maar daar heb je nie eens briefjes van! pieeeet tis hier vet btw ![]()
Ben gister trug gekomen van Blanes, en het was wederom een supervakantie!! Hebben alle discotheken aangedaan, maar moet zeggen dat ik de Arena toch ook wel t ruigste vond. Las Vegas was trouwes ook ruig met Jeroen Post
Komt als t goed is in September op tv. Voor degenen die nog in Blanes zijn, veel plezier! En voor degenen die nog moeten gaan: bereid je maar alvast voor op een mega vakantie ![]()
blaaaaanes, arenaaaaa ![]()
zoudn vandaag naar lloret gaan, maar blyven toch maar hier ![]()
leuker heh
Si.
no.
Que…?
¿Qué pasa?
si ![]()
Uno Cerveza por favor
uno maar? haha ik heb jullie wel aan de si geholpen he san en chan? donder op johh ![]()
hallo… kheb maar een jaar spaans gehad… ben blij dat ik er al een zin uit krijg ![]()
haha jaaa tis echt ernstig met jou joh! haha esta noche, grande fiesta, discoteca arena, con dj bert, con dj darkraver ![]()
aaaah fuck op timo ![]()