Ik ga 11 augustus, 10 daagse busreis appartement Lotus!
Mensen die terug zijn uit Blanes, hoe is het?
Hoe was het daar?
In welke kroeg of discotheek moet je zeker wezen?
Wat moet je zeker niet missen? (kroegentocht, beachtparty, boottocht, nachtje Loret, dagje barcelona enz.)
Als je ook in appartement Lotus zat, relaxed daar?
Verder nog tips?
piet, je moet gewoon naar de arena, ! darkraver, dj pavo, schuimparty! en iedereen vind die kroegenttochten saai en stoppen er halverwege mee dus zou ik lekker niet doen! rest doe ik niet aan
Op www.lasvegasdisco.com zie ik staan dat Luna, Zany, Prophet en Paul Elstak daar draaien… ik denk dus niet dat ik de las vegas achterwegen ga laten in me vakantie!
officieel meot je 18 zijn om alcohol te krijgen en bij de discoteken mag je vanaf 16 jaar naar binnen maar dus geen alcohol halen ofzo… ! wel als iemand anders het voor je haalt dan is er nix aan de hand (jaa lekker krom heh) maar iig je komt er sowieso in tenzij je 13 jaar lijkt
dat is mooi:D bne zelf namelijk wel 18 maar vriendinne van mij zijn nog 17 dus, maar nog een vraagje he, hoe duur is de entree? en wat voor feesten zijn er of is dat iedere week verschillend:)?
blanes is wel vet… ze kenne er alleen geen biertappe… je krijgt daar bier in longdrink glaze je mag blij zijn als ze helemaal vol zijn haha. maarja afgezien daarvan is het uitgaan daar wel leuk