Mensen die terug zijn uit Blanes... tell me!!

Ik ga 11 augustus, 10 daagse busreis appartement Lotus!

Mensen die terug zijn uit Blanes, hoe is het?
Hoe was het daar?
In welke kroeg of discotheek moet je zeker wezen?
Wat moet je zeker niet missen? (kroegentocht, beachtparty, boottocht, nachtje Loret, dagje barcelona enz.)
Als je ook in appartement Lotus zat, relaxed daar?
Verder nog tips?

Thanks!:slight_smile:

piet, je moet gewoon naar de arena, ! darkraver, dj pavo, schuimparty! en iedereen vind die kroegenttochten saai en stoppen er halverwege mee dus zou ik lekker niet doen! rest doe ik niet aan :stuck_out_tongue:

Oh ; laat de las vegas nu maar helemaal ook achterwegen.
Danny is er niet meer (U) :stuck_out_tongue:

Op www.lasvegasdisco.com zie ik staan dat Luna, Zany, Prophet en Paul Elstak daar draaien… ik denk dus niet dat ik de las vegas achterwegen ga laten in me vakantie!

las ve-gas :stuck_out_tongue: is gewoon echt ugh, maakt geen fuck uit wie er draait 3x nix

te druk, te saaie mensen, te stom personeel, domme locatie. :smiley:

heey halloo:D

wnnr word je geweigerd dan?
hoe oud moet je zijn ?

XxxX

officieel meot je 18 zijn om alcohol te krijgen en bij de discoteken mag je vanaf 16 jaar naar binnen maar dus geen alcohol halen ofzo… ! wel als iemand anders het voor je haalt dan is er nix aan de hand (jaa lekker krom heh) maar iig je komt er sowieso in tenzij je 13 jaar lijkt

dat is mooi:D bne zelf namelijk wel 18 maar vriendinne van mij zijn nog 17 dus,:slight_smile: maar nog een vraagje he, hoe duur is de entree? en wat voor feesten zijn er of is dat iedere week verschillend:)?

kusjes!

Euh, kellebell88 laat dit onderwerp effe waarvoor hij is, ik maak hem niet voor niets aan. Maak zelf anders even een nieuw onderwerp aan, thanks.

haha piet dat gaat altijd zo hier :stuck_out_tongue: doe je nix aan :wink:

Nog 3 nachtjes Chantal:D

blanes is wel vet… ze kenne er alleen geen biertappe… je krijgt daar bier in longdrink glaze je mag blij zijn als ze helemaal vol zijn haha. maarja afgezien daarvan is het uitgaan daar wel leuk

tsja dan kunnen ze nog wel tappen :wink: ze hebben t alleen anders geleerd

Ze kunnen wel tappen, alleen hebben ze geen normale bierglazen. :smiley:
Maar dan moet je maar Ponchelima drinken(L)

ahahah gozer van las vegas stojnd met iedreen ruzie te maken en is nu lekker ontslagen,

lekker voor hem

wie dan?

Goed dat ik over 10 uurtjes vertrek!!:smiley:

In de arena tappen ze gewoon in bierglazen , elke dag een ander feestje , zeker de moeite waard om daar een avond te gaan stappen !!!

ik heb geen bier besteld dus zou t niet weten maar volgensmij tapte alleen dat spaanse meisje aan de moonbar in longdrink glazen