Muziek.....

wat voor muziek word er daar allemaal gedraait en in welke tenten word er hip/hop gedraait?

ja idd in welke tenten word R&B en hiphop gedraaid? dan weet ik dat ik daar NIET heen ga :stuck_out_tongue: :smiley: :lol:

Originally posted by chantiejj@14-03-2005, 11:20:45
** ja idd in welke tenten word R&B en hiphop gedraaid? dan weet ik dat ik daar NIET heen ga :stuck_out_tongue: :smiley: :lol: **

dat vroeg ik niet :wink:

Originally posted by chantiejj@14-03-2005, 11:20:45
** ja idd in welke tenten word R&B en hiphop gedraaid? dan weet ik dat ik daar NIET heen ga :stuck_out_tongue: :smiley: :lol: **

jij bent cker zon gwen stefanie en korsakov achtig typje?

mja die 2 vinnik wel leuk ja maar wel meer maar ik hou bijna van geen enkele R&B of hiphop :S behalve eminem

ieder zen meug maaru iemad moet het tog wel weten waar dat word gedraait? mr spanje blanes?

Oke komt ie :

• Arena : veelal house met regelmatig bekende dj’s
  • Rumours : r&b cafe gelegen naast Arena
  • Gotcha : feestcafe
  • De Clap : vanalles wat
  • Sunset : ook vanalles wat en verschillende thema avonden
  • Las Vegas : ook all-round en later op de avond meer house
  • Mimos : heel gevarieerd met verschillende thema avonden

Dat wast toch wel zo’n beetje …
Hoop dat je nu een beter idee ervan hebt ?!

Waar hardstyle is, is Mellow :stuck_out_tongue:

:lol: hehe ik ga dus naar de arena en de las vegas maar de rest vind ik ook best ga dus alleen niet naar dat R&B cafe hehe

Originally posted by chantiejj@15-03-2005, 16:16:21
** :lol: hehe ik ga dus naar de arena en de las vegas maar de rest vind ik ook best ga dus alleen niet naar dat R&B cafe hehe **

jah dat weten we nou wel

btw bedankt bart

hip/hop zit er dus niet in maja schijt:) naar men zin hebkt tog wel

**jah dat weten we nou wel

btw bedankt bart

hip/hop zit er dus niet in maja schijt:) naar men zin hebkt tog wel **

hehehe… kan je dr nie tege dak nie van R&B hou ofzo? :lol:

neej hoor goed juist ik haat r&B :wink:
maar hip/hop is wel leuk haha maar neej tog tuurlijk niet erg ma je zegt t zo vaak:P

Voor echt hip-hop moet je maar de DeClap gaan of de R 'n B zaal van de Arena. Voor hardstyle en later op de avond beetje harder moet je naar de Arena of gewoon naar Lloret gaan.

In de Gotcha zal feestmuziek en R & B worden afgewisseld, later op de avond zal er wat steviger gedraaid worden(house en hardcore). Uiteraard draait onze DJ Jelmer ook verzoekjes.

De Gotcha Crew B)

verzoekplaatjes!? Heeft ie ook iets van Angerfist(raise your fist ofzo). Dan vraag ik die al alvast aan voor 20 juli om 23:00 uur, kan dat? :wink:

Originally posted by catscanner@20-04-2005, 20:13:45
** verzoekplaatjes!? Heeft ie ook iets van Angerfist(raise your fist ofzo). Dan vraag ik die al alvast aan voor 20 juli om 23:00 uur, kan dat? :wink: **

Ik zal het doorgeven aan DJ Jelmer.

De Gotcha Crew B)

thanx

Wr hardcore of muziek met bass is, ben ik :smiley:

Saam’n met chantiejj :smiley:

precieeees wij zijn nou al dikke maatjes heh :smiley:

Eindelijk mensen die hetzelfde denken als mij. Gaat er ook nog ergens makina gedraaid worden?