ik ga vanaf 25 juli tot 12 augustus naar Blanes met een vriendin
ik ben er 1 keer geweest maar toen was ik nog klein haha;)
maar mijn vraag: waar moeten we zeker weten heen als we daar zijn? en waar niet?
Als 1e zou ik zeggen, Kyk eens rond hier … Dan zie je vanzelf waar je heen kan gaan en waar niet
Ik weet niet van wat voorn muziek jullie houden… Maar een echte aanrader is toch wel de Arena ! Verder is het ook gezellig in Mimos & Sunset
Zelf vond ik Gotcha een lompe tent. Veel te druk & geen mooie muziek !
Indrinken, Rudi’s klomp ofz0, De Boemel ( onze vaste indrink tent ) en Annie’s verjaardag !
Originally posted by WinkelWagentje@02-07-2005, 20:30:34
** Als 1e zou ik zeggen, Kyk eens rond hier … Dan zie je vanzelf waar je heen kan gaan en waar niet
Ik weet niet van wat voorn muziek jullie houden… Maar een echte aanrader is toch wel de Arena ! Verder is het ook gezellig in Mimos & Sunset
Zelf vond ik Gotcha een lompe tent. Veel te druk & geen mooie muziek !
Indrinken, Rudi’s klomp ofz0, De Boemel ( onze vaste indrink tent ) en Annie’s verjaardag ! **
Originally posted by JoostN+02-07-2005, 22:07:48–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (JoostN @ 02-07-2005, 22:07:48)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–denise-x-@02-07-2005, 20:24:43
**
maar mijn vraag: waar moeten we zeker weten heen als we daar zijn?
*Originally posted by Huub R+02-07-2005, 22:08:37–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (Huub R @ 02-07-2005, 22:08:37)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’>
[quote]
Originally posted by -JoostN@02-07-2005, 22:07:48
** <!–QuoteBegin–denise-x-*@02-07-2005, 20:24:43
**
maar mijn vraag: waar moeten we zeker weten heen als we daar zijn?
indrinken–> gezellig bij ons op de veranda voor de bungalow!! uitgaan–> Las vegas/Mimos/Arena btje afwisselen, daarna afterparty in onze bungalow!! ik krijg trouwens een error bij je sugababes?
Originally posted by Wicked1@04-07-2005, 17:06:52
** indrinken–> gezellig bij ons op de veranda voor de bungalow!! uitgaan–> Las vegas/Mimos/Arena btje afwisselen, daarna afterparty in onze bungalow!! ik krijg trouwens een error bij je sugababes? **
Originally posted by Wicked1@04-07-2005, 18:06:52
** indrinken–> gezellig bij ons op de veranda voor de bungalow!! uitgaan–> Las vegas/Mimos/Arena btje afwisselen, daarna afterparty in onze bungalow!! ik krijg trouwens een error bij je sugababes? **
Ohwja voor de mensen die denken omdat ik die shirtjes heb dak n hoge eigendunk heb… Die laat ik wel thuis ^^ **
Veeeeet ik heb ook van die truitjes!!!
1tje van happy tree friends, giggles die dood is gekrabt door een katje met de tekst: Nice kitty
1 truitje met daarop de tekst: You’re just jealous, cause the little voices are talking to me
en nog 1 met daarop: I wanted to do my part to make the world a better place, but murder is illegal
Winkelwagentje jij hebt smaak kwa droge truitjes :hail: :lol: sorry dat moest ik effies kwijt… Back ontopic (A)