welke kleding is niet toegestaan in de disco’s/cafe’s in Blanes?
mag je bijv. joggingbroeken, trainingsbroeken, merkkleding enz.
alvast bedankt B)
welke kleding is niet toegestaan in de disco’s/cafe’s in Blanes?
mag je bijv. joggingbroeken, trainingsbroeken, merkkleding enz.
alvast bedankt B)
volgesmij mag je echt gewoon alles wel aan
lijkt me alleen datje niet naakt mag ofzo ![]()
In feite mag je daar alles gewoon aanhebben. Sportschoenen worden meestal wel toegelaten maar joggingbroeken en trainingsbroeken zij wel verboden.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar je gaat toch niet in je joggingbroek of trainingsbroek naar een discotheek?!? Sportschoenen, oke. Dat kan nog maar een trainingsbroek??
Groetjes Christel
Lykt me ook van niet.
Op schoenen letten ze echt niet.
maar kleding ook niet echt. Ik zou zeggen : Probeer het eens uit
anders moet je lekkerelars@hotmail.com maar aanmelden dan kan je zat kleding krijgen
groetjes lars
aah oke bednakt voor de info tog maar lars ik heb genoeg kleding or ![]()
ze rekenen sneakers (puma’s enz) toch niet onder sportschoenen:P als ze die niet toelaten zijn ze niet echt slim bezig…
kwou net zegge, als ze myn nike’s kappe oid niet toelaten gaak toch niet van die puntschoentjes aan doen…
Maar ze laten volgens my alles wel door joh :o
haha ja tuurlijk, ze gaan echt geen mensen met sneakers/sportschoenen weigeren hoor!
volgens mij al kom je in je zwembroek en slippers aan dan kom je nog binnen
serieus? dat is wel erg marginaal.
Met sguimparty vorige x liep de helft in zwemkleding^^
Deurbeleid in Blanes is niet zo heel steng.
Er zijn natuurlijk grenzen, met kistjes inclusief witte veters mag je van mijn part buiten blijven en dat soort andere aanstootgevende ongein …
MEE EENS!!
en vorig jaar kwamen dr genoeg op slippers met uitgaan
Slippers ? NEEEEEE not again ![]()
strax staat dr zown snol met naaldhakken op je poten als je slippers aan hebt :S eh… liever gewoon paar gympies aan ofzo :lol:
snollen met naaldhakken ?
Die zioe je niet ![]()
Tenminste niet zo veeeeeel ![]()
Veel te warm, om een snol te zyn ^^
Hey het is jou schuld dat ze op jou voeten gaat staan, moet eerst maar geen slippers aan doen en ten tweede moet je goed uitkijken voordat ze op je voeten gaan staan. Je duwt die snol gewoon van je weg.
Groeten
ja nog ff
maar ik doe tog geen slippers aan :lol: :lol: