Kleding....

Slippers kan wel, ze staan niet egt snel op je voeten, zo wel. gwoon terug gaan stampen :stuck_out_tongue:

kep op judo en karate gezeten, :lol:

Boksen :rolleyes:

Originally posted by chantiejj@24-06-2005, 10:45:56
** kep op judo en karate gezeten, :lol: **

Oja joh :slight_smile:

ja kep 4 lessen boksen gehad ja dus… en diej judo en karate:P yeah baby haha

Boksen het beste :smiley:

Kan’t alleen niet echt goed :stuck_out_tongue:
Mr als het moet
Vraag die stomme turk mr¬¬

mjaa ik moest eerst tege n oudre turk sparren bij karate maar hij had xtje me broertje zn keel dichtgeknepe dus k boooooooooooos gek, was wel mooi gelijkspel :smiley: had liever gewonne, maar t was tog een jongen, en iets ouders :stuck_out_tongue:

karate lijkt me bestwel saai je mag elkaar nog geen eens raken

Zucht, wat een topic… denk je nou echt dat die discotheken vakantiegangers weigeren vanwege een kledingstijl… (sorry ik ben er nog nooit geweest) dat denk ik niet hoor, ze willen echt geen inkomsten laten lopen vanwege kleding? :ph34r: behalve natuurlijk extreme gevallen ivm racisme ofzo… die mensen moeten ze trouwens direct afslachten

Dus met andere woorden : Lonsdale mag niet nr binne ?

dat slaat nergens op officieel is dat nog nie eens racistisch, tis zelfs door een zwarte uitgevonden, dusja ach, ik vind dat het wel mag! :smiley: xie af en toe zelfs zwarten in lonsdale lopen :blink:

By de expo zown stoer shirt gezien :smiley:

Helemaal Oranja ( NL’se oranje kleur;))
En dan staaat Nyntje erop :smiley: Met een hollandse vlag, en staat eronder : HOLLAND

Die wilk hebbbeee :stuck_out_tongue:

vet lief,! ik heb un wit shirt met beetje oranje iets en oranje letters met HOLLAND dr opsoort voetbalshirt idee… maar hij staat me niet echt… hij staat, goedkoop, goh dat komt vast omdat ie goedkoop was :stuck_out_tongue: maarja… :lol:

Originally posted by chantiejj@26-06-2005, 19:58:19
** dat slaat nergens op officieel is dat nog nie eens racistisch, tis zelfs door een zwarte uitgevonden, dusja ach, ik vind dat het wel mag! :smiley: xie af en toe zelfs zwarten in lonsdale lopen :blink: **

tuurlijk is het niet officieel racistisch, zelfs het hakenkruis was volgens mij nog geen eens racistisch, het gaat niet om de afkomst mr volgens mij is het niet door een neger ‘uitgevonden’(ontworpen) maar veel negers hebben in dat merk gebokst, maar over het algemeen kan ik wel begrijpen dat ze lonsdale verbieden want het word tog meestal wel door de rechts extremisten gedragen

Nou en ? Laat ze lekker… Als mensen er in willen lopen doen ze dat. Nu verbieden ze lonsdale. Dan gaan ze over op een ander merk, dan wordt die vanzelf ook weer verbannen, Maar die lonsdale lui gaan tog ook niet zeggen dat Karl kani verboden moet worden ?
Als wy nederlanders met een Nederlandse vlag lopen, zyn wy racistisch bezig in de ogen van die buitenlanders. Terwyl wy in ons eigen land zyn enzo.

mja idd hun moge wel in karl kani lopuh,! egt genaaid, en wij moguh geen NLse vlag meer enzow, maar waarom hun dan wel turkse of marokaanse vlag? :angry:

Dan ben je multicultureel ofz0 :expressionless:
Mr ik denk dat ik dat shirt wel ga halen :stuck_out_tongue:
Of’t nu mag of niet

Op skool noemen ze me nazi omdat ik nike’s aanheb & vn hardcore hou :expressionless:
Kyk dan ben je pas zielig^^

Ik vind dat iedereen mag aantrekken wat ie het mooist vind of het fijnst vind om te dragen. Wat maakt het wat erop staat. Ik vind dat wij, nederlanders, veelste soft zijn tegenover de allochtonen. Wij komen oorspronkelijk hier vandaan, de allochtonen niet. Dus de allochtonen moeten aan ons aanpassen. Niet andersom.

Groetjes Christel

Originally posted by WinkelWagentje@26-06-2005, 19:40:53
** Dus met andere woorden : Lonsdale mag niet nr binne ? **

Die sukkels die menen dat ze stoer zijn met lonsdale om totaal verkeerde redenen, nope die mogen niet naar binnen (daar doelde ik op)

Originally posted by WinkelWagentje@27-06-2005, 10:08:16
** Op skool noemen ze me nazi omdat ik nike’s aanheb & vn hardcore hou :expressionless:
Kyk dan ben je pas zielig^^ **

Op wat voor school zit jij?! Wat een onzin!

Ik ben afgelopen weekend naar Hardcore United gegaan, dat was pas een mooi teken…www.hardcoreunited.nl