Jouw verhaal ?

Ja inderdaad, dat maakt het allemaal zo verwarrend he, geen antwoorden hebben of krijgen.
Denk jij dan dat hij zich dan zowiez snel moest verloven van zijn familie?
Is soms zo gek, dat ik me er nog zo druk over kan maken. Hij zit zo ver weg en de kans dat ik hem ooit nog zal zien is bijna nihil. En toch he.
Sommige mensen zeggen wel eens ‘uit het oog, uit het hart’. Maar kun hun toch verzekeren dat het niet zo simpel is.

Thnx voor je reactie

Het verhaal van zijn ouders dat hij niet met jou mocht daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Het kan misschien wel zo zijn want uit jouw verhaal haal ik dat hij rond de 27 is, dat zijn ouders het wel tijd vonden worden voor een verloving/huwelijk. En dat doordat jij de boot steeds afhield hij maar eens “verder” is gaan kijken naar iemand die wel wilde. En zoals Mutlu zeg…ik ben bang dat jij die antwoorden niet meer gaat krijgen.

1 like

*Elleke ik weet niet of het zo zeer jou was met wie hij niet verder mocht hoor… want omdat die ouders je gezien hebben, twijfel ik daar over, maar dat er gezeurt wordt op die leeftijd over verloven, trouwen en kinderen, bang dat hun zoon overgeslagen wordt gebeurt nog veel daar en dan wordt er gekekekn voor een andere gegaardigde. En tja er zijn natuurlijk “goede” meisjes genoeg die ook onderhand moeten trouwen… en dan kan het allemaal ineens ontzettend snel allemaal! *
*Nee ik denk dat je geen antwoorden meer gaat krijgen en ik denk ook dat je dat niet meer moet gaan verwachten… Hoe je het een plek moet geven…? Ik zou het niet weten, vaak erover praten, maar weet ook uit dat veel mensen in je omgeving na een maand of 3 wel vinden dat je erover heen moet zijn… terwijl je dat zelf nog helelmaal niet bent. *
**
*Misschien vindt je het leuk op bij tlk te komen kletsen, daar zitten wel veel meiden met askim, maar ook wel meiden zonder. *
**
Misschien dat voor deze discussie een nieuw topic geopend moet worden, want hier gaat het over de verhalen! Als je dat goed vindt open ik er 1 voor je… met de tekst En Toen? of En nu? Hoe vergeet je je vakantie liefde? zoiets, maar aan jou om dat te zeggen! :slight_smile:

1 like

Hey ,

ja lijkt me wel leuk om met mensen te praten die wel weten wat je bedoelt of ervaart.
Niet iedereen is even begripvol of sommige mensen kunnen het gewoon niet begrijpen dat je een Turkse vriend hebt, of had.
Heel erg bedankt voor jullie reacties.

dit gesprek gaat verder onder het topic “je vakantie liefde over… hoe verder” dus als je het interessant vindt, kan je daar mee schrijven…

Hier verder met alle nieuwe ontmoetingen!!!

JOUW VERHAAL!!!

hallo allemaal

Mijn verhaal begint in oktober 2010. Met 2 nichten, mijn moeder en een tante gingen we gezellig op vakantie, een weekje rust.
We hadden beslist om naar Side te gaan, mijn eerste keer naar Turkije:smile:

De eerste week verliep alles rustig, het gebruikelijke, animatoren die kwamen vragen om mee te spelen,…

Maar dan, we gingen eten en aan de ingang van het restaurant stonden 2 animatoren. B was verkleed als vrouw en gaf een kus op mijn hand. Wij waren aant lachen dat hij er goed uitzag als vrouw. Hij riep ondertussen dat ik moest kijken naar mijn hand, waar zijn kus op stond afgedrukt met lippenstift. Ik bedenk mij niet, draai mij om en geef hem een kus in de lucht. Zo is het allemaal begonnen, want vanaf die dag is hij iedere dag bij ons een babbel komen maken.

De voorlaatste dag liep hij achter mij aan toen ik naar het toilet ging, met de vraag of we 's avonds naar de disco (hotel) zouden gaan. Daar was ik al geweest en daar niet echt iets te beleven, dus het sprak mij niet echt aan. Zijn reactie was dat hij met wilde dansen.

Natuurlijk zijn we niet geweest en de dag erna kwam hij vragen waarom. Hij zat bij mij, maar hij draaide zich om en vroeg aan mijn moeder of ik met hem naar de disco mocht, buiten het hotel. Aan mij werd niks gevraagd, want ik zag het niet zitten. Uiteindelijk heb ik toegestemd om iets te gaan drinken.

De dag van vertrek ging hij weer naar mijn moeder en zei dat ze er voor moest zorgen dat ik contact met hem bleef houden, want ze had een supertoffe dochter. Ik had zoiets van, jaja, morgen zijn we weg en dan is de volgende aan de beurt.

Maar inderdaad, ik was nog geen dag thuis en de telefoon ging. Allemaal plezant maar nog altijd de gedachte van dat blijft toch niet duren. Maar ondertussen ben ik al 2 keer terug geweest naar Turkije en zijn we 7 verder.

Dat is in grote lijnen mijn verhaal hoe ik askim heb leren kennen.

Mooi verhaal lelle :slight_smile: en wat fijn dat je al 2 keer terug bent geweest en dat alles goed tussen jullie gaat, kom gezellig meekletsen
mag ik vragen hoe oud je bent?

Ik ben nu nog 29. Ik zie dat je van Limburg bent, ik ook, maar dan Belgisch Limburg haha

Nu zou ik ook wel willen weten hoe oud jij bent haha. En trouwens bedankt voor de reactie.

Ik kom van Nederlands limburg :wink: en ik ben 17 jaar, dus het is niet altijd even makkelijk je kan niet altijd zomaar doen wat je wilt maargoed in het forum turkse liefdes kletstopic zitten allemaal meiden met of zonder askim en van alle leeftijden, kun je ook gezellig mee kletsen :slight_smile:

Dat zal ik zeker doen, eerst eens een beetje lezen voor ik me ga mengen haha

Ja Lelle, welkom hoor, lees gerust wat mee op TLK en babbel maar mee als je zin hebt. Ik ben 27 en ook van België, we zijn met een aantal van België! Ben samen met mijn vriend sinds november.

hey liesje

Ik heb een beetje rond gelezen, maar kan je verhaal niet onmiddellijk vinden. Hier zijn zoveel verhalen, mooie verhalen om te lezen dat je niet zomaal alles in één keer kan lezen. Ben wel nieuwsgierig hoe jij je askim hebt leren kennen. Ben je ondertussen ook al terug geweest naar je askim of wanneer ga je terug

Op het laatste heb ik al een antwoord op, niet opgelet dat het onderin stond, sorry

Haha ik moest zelf al even zoeken :smiley: staat op pagina 4 onder topic ‘nieuwe verliefde mensen’.

Ik ga de laatste week van juni naar m’n vriend en dit weekend ook even omdat ik een heel goedkoop ticket heb gevonden :smiley:

Ook ik wil graag mijn verhaal vertellen.

Op 29 april 2011 ging ik voor het eerst op vakantie naar Turkije. Ik ging samen met mijn vader, stiefmoeder, stiefbroer, broer en schoonzus een week naar Gümbet. Toen ik aankwam in Turkije was ik eigenlijk meteen verkocht. De mensen waren zo vriendelijk en het land was ook zo mooi. We waren vrij vroeg in het seizoen en het was nog erg rustig in het hotel. Op de tweede dag kwam mijn stiefmoeder aan de praat met F. Ze hadden het voornamelijk over mij zonder dat ik daar iets vanaf wist. Mijn stiefmoeder wist wel dat ik me aangetrokken voelde tot F. Op de tweede dag kwam F naar me toe. Hij vroeg of ik 's avonds zin had om iets met hem te gaan doen. Ik hield de boot eigenlijk een beetje af, omdat ik niet zo veel zin had om verliefd te worden op vakantie. De derde dag vroeg F het weer. Hij was om half 1 's middags klaar met werken en hij wilde me echt graag leren kennen. Ik dacht bij mezelf dat een drankje geen kwaad kon en heb toen toegezegd. Om half 1 stond hij voor het hotel op me te wachten. We hebben samen wat gedronken, maar na een uurtje ben ik weggegaan, omdat ik niet toe wilde geven aan verliefdheid. Ik liep terug naar mijn hotel met een paar kleine kriebeltjes in mijn buik, maar ik wilde er niet al teveel aan toegeven. De vierde dag kreeg ik 's middags opeens een sms dat F op me stond te wachten voor het hotel. Ik ben naar hem toegegaan en vanaf dat moment ging het erg snel allemaal. Hij moest overdags natuurlijk gewoon werken, maar alle avonden die hij vrij had zijn we samen geweest. We hebben veel gekletst en zijn ook samen uitgeweest. Die kleine kriebeltjes van een paar dagen eerder werden eigenlijk steeds groter en ik merkte dit ook bij hem. Maar ook aan mijn vakantie kwam een eind. Op 6 mei moest ik weer terug naar huis. 's Morgens bij het ontbijt heb ik F gedag gezegd met de gedachte dat ik nooit meer wat van hem zou horen.
Bij thuiskomst was ik mezelf een beetje kwijtgeraakt. Ik dacht dat ik niks meer van hem zou horen, maar dit is juist het tegenovergestelde. Hij bleef zijn best doen voor me en we hebben nog steeds contact met elkaar. We zijn allebei erg verliefd en zien er allebei erg naar uit als ik weer terug ben. Over negen dagen ga ik terug. Hij is een week vrij en ik ben heel erg zenuwachtig voor het weerzien hihi.

Als iets niet duidelijk is dan hoor ik het wel

Liefs
Renate

:wub::wub::wub:Er is er 1 verliefd :D:D:D

fijn meis, leuke ontmoeting!! en grappig dat juist je stiefmoeder jullie in contact hebben gebracht!!

@Renate: Mooi verhaal! Geniet van de tijd samen met je askim meid!

@Mutlu: hihihihihihihihi! Er is er idd eentje verliefd :smiley:

Ohhh wat een heerlijk verhaal! Verliefd in Gümbet… hihi ik weet er alles van… Nou ja… wist :wink: :smiley:

Geniet ervan! :slight_smile: In welk hotel werkt je vriend als ik vragen mag?

Hihi :wub:

Hij werkt in Royal Asarlik Beach Hotel. Ken je dat?