En zoals beloofd… hier love story deel 2!
Ik heb altijd gezegd na mijn ex dat ik er niet meer aan zou beginnen… Een relatie op afstand, veel te moeilijk… Maar sommige dingen hou je nou eenmaal niet tegen…
Het is januari 2009 als Bloem29 van TTT mij mailt met de vraag of er niet een kans bestaat dat ik toch nog in juni wellicht een weekje met haar richting Bodrum wil… In eerste instantie denk ik… nee… Bodrum, ex… geen goeie combi! Maar mijn baas ziet dat ik toch wel graag weer een keer terug wil naar mijn “thuis”. Aangezien er een hele groep van TTT naar Turgutreis gaat, besluiten wij ook samen te gaan… In eerste instantie was de bedoeling 1 week, maar we zijn uiteindelijk voor 11 dagen gegaan…
Het aftellen was begonnen en op 11 juni 2009 zijn we s’avonds laat naar Bodrum gevlogen. Vlucht was 1 uur vertraagd en zo landen we pas na 24 uur, en we moesten nog een uur in de transferbus, die heeft uiteindelijk 2 uur geduurd omdat onze bus stuk ging, en we langs de weg bij een benzinstation op een nieuwe bus moesten wachten!
Rond 2.30 uur kwamen we aan in ons hotel, en ik was al halfdood! Beppie1 stond ons nog op te wachten en we hebben nog even nagekletst en toen gaan slapen… Bij het ontbijt gaf ik mijn ogen alvast even de kost, maar helaas… er liep niks leuks rond… En dat was maar goed ook, was nog steeds erg aan het twijfelen over mijn ex, en wist dat hij heel dichtbij was… Maar ik smste hem niet!
Om 12.30uur gingen we samen met Beppie1, haar man en ouders naar het restaurant voor de lunch. Ons drinken werd aan tafel gebracht door R. een beetje een griezel, die het al snel (helaas) op mij voorzien had… Ik liep naar binnen voor wat brood… en daar stond hij… achter de bar, ik keek even snel en weet dat ik dacht: mm zo… jij mag er wel wezen! Maar omdat ik er totaal geen zin in had, liep ik snel door en ging verder met mijn eten…
Samen met Bloem ben ik lekker wezen stappen en daar in een bar leerde ik E. kennen… Een leuke maar of zo foute jongen!! Hij werkte in een bar en ik wist het wel… Gladde praatjes, leuk uiterlijk… maar verder een enorme player! Hebben leuke avonden gehad en er is ook wel een aantal keer een zoen uit voort gekomen… Maar verder, leuk voor toen, maar niet voor later! 
**Ondertussen in het hotel begon R. ook steeds meer aandacht aan me te schenken (hij liet zelfs door de moeder van Beppie1 een bloem bij mij aan het zwembad bezorgen…) en omdat ik het zat was ging ik zelf mijn drinken maar halen… De eerste keer begon M. meteen een praatje en vroeg hoe het ging… ik antwoorde in het turks, en zo raakten we aan de praat… waar ik turks had leren spreken, ik had zeker een turkse vriend. Heb hem eerlijk verteld dat ik een turkse vriend heb gehad, maar dat het inmiddels al een tijd over was. Ik bleef de hele vakantie mijn drinken zelf halen, en had ook aan een aantal van onze groep verteld dat ik hem echt een leuke jongen vond… **
1 van de laatste avonden zaten we nog lekker boven op het terras van het restaurant wat te drinken en toen we naar beneden liepen stond hij nog in de bar en ik zei tegen de man van Beppie1, kijk… hem vind ik nou echt leuk! Dus de man van Beppie die ging enorm zijn aandacht staan trekken en zwaaien naar hem… En ja… dat viel behoorlijk op haha 
Hierna naar de zwembadbar gegaan om daar verder aan de drank te gaan, en op een gegeven moment liep hij daar glazen op te halen… Ik dronk express mijn glas super snel leeg, en liet M. mijn glas een beetje zien… Hij liep naar me toe, keek me lang aan, en glimlachte toen… Op dat moment ging er echt even wat door me heen… maar nee Cyn, niet weer!!! Heb me er echt een beetje tegen verzet, hadden nog maar 2 dagen dus was niet handig!!
De hele vakantie door hebben we wel wat met elkaar gesproken, maar niet veel en ik had zijn telefoonnummer/email of wat dan ook niet… Op dinsdag gingen we naar huis en bij de lunch wilde ik hem gedag zeggen… maar meneer was vrij die dag… dus heb nooit doei kunnen zeggen… Nou ja, maar beter ook… ik heb zijn nummer niet, dus zal hem wel snel vergeten!
**Eenmaal thuis ben ik mijn normale werkleventje weer op gaan pakken, maar toch bleef die glimlach van hem door mijn hoofd spoken… Vroeg me weleens af wat hij aan het doen zou zijn, en hoe hij ook alweer heette… **
Op 21/07 werd ik op facebook toegevoegd door ene M. en dacht echt, wie is dat nou weer? Zeker weer zo’n irritante turk… :wub: Ik klikte hem aan, en keek recht in zijn ogen op de foto… Mijn hart sloeg even over, en gelijk werd de chat geopend door hem met de woorden… Hi Honey… finally i found you!! Hij heeft me dus al die tijd lopen zoeken 
**We hebben ontzettend veel gesmst, gesproken via msn etc. En ja, binnen 3 dagen was ik om, ik was stapelgek op die jongen!! In oktober begon hij steeds vaker te vragen of ik misschien naar hem toe wilde komen, zijn ouders had hij over mij verteld en ze wilden me graag ontmoeten, maar ik hield de boot af, wat als hij dan niet zou komen, wat als het zou tegenvallen… Eigenlijk durfde ik helemaal niet! **
22 november zat ik met mijn moeder in de sportschool en vertelde haar dat M. steeds vroeg of ik wilde komen (die avond ervoor nog)… En zij zei direct: ga dan gewoon! En haar mening was dusdanig belangrijk voor mij, dat ik meteen hartkloppingen kreeg… Thuis gekomen heb ik mijn baas gesmst of ik zo snel mogelijk een week vrij kon krijgen… Zij smste direct terug, JAAAAAA ga dan!! 
Direct M. gesmst of hij echt wilde dat ik zou komen, waar ik moest slapen en of ik dan de volgende week kon komen. Direct belde hij me terug, maar ik kon van de zenuwen echt niet opnemen en hij smste daarna meteen: YES askim come, please come! My family no problem, come, come, come!! En ik wist niet eens of er tickets waren… Ondertussen had ik op TLK al iets verteld en toen zijn die lieve meiden gaan helpen met zoeken… Ik vond een ticket voor de zondag 29 november voor 180 euro, en heb dat diezelfde dag nog geboekt… Met nog een week te gaan had ik dus mijn ticket in huis, maar de zenuwen waren niet meer te houden… Ik stuiterde door het huis en had s’middags verjaardag van mijn baas en die vond het ook super!
**Op 29 november ben ik uiteindelijk rond 10 uur s’morgens heen gevlogen, bij aankomst op Izmir was het vrij druk voor het visum,bij de paspoortcontrole en bij de koffers. M. smste inmiddels al waar ik bleef, en kreeg er vertrouwen in dat hij er toch echt zou staan! **
Nog even snel plassen, en toen naar buiten. Oeps! 3 deuren, welke moet ik nou kiezen? Heb gekozen voor de rechtse deur, en dat was direct de juiste… Ik herkende zijn broertje en M. kwam stralend op me afgelopen, was best raar… Even snel een zoen op mijn mond en toen hup in de auto naar zijn huis, waar anne en schoonzus al op balkon stonden te wachten! Zo lief! Direct aan de lunch, maar was zo misselijk van de vlucht en de zenuwen dat ik geen hap door mijn keel kreeg. Na het eten zijn we even samen naar zijn kamer gegaan, daar sta je dan… 5 maanden op msn gesproken en nu gewoon op nog geen meter afstand van elkaar… Kan dat moment echt niet zo goed meer omschrijven, maar hij vroeg heel lief of hij me nu eindelijk mocht zoenen… Heb hem niet eens meer antwoord kunnen geven :wub:
**We hebben een topweek gehad samen, en hebben zelfs die week besloten om ons te verbinden dmv ringen, ofwel… we hebben ons op zaterdagavond verloofd, vlak voor ik naar huis moest! Het is heel snel gegaan, en daarna zijn we samen in huilen uitgebarsten… Want ja… wanneer zouden we elkaar weer zien? Ik had immers al voor 3 weken Thailand geboekt in maart, mijn schoonzus zou in mei bevallen… dus lastig te plannen… Op 6 december was ik thuis en op 15 december hebben we samen een vakantie geboekt… Op 11 juni keer ik terug naar mijn liefde… We hebben elkaar dan ruim een half jaar niet gezien… **
Ik kan niet wachten! :wub: