Jouw verhaal ?

Hi allemaal.

Ik dacht misschien is het leuk als we hier allemaal ons verhaal kwijt kunnen over hoe het is begonnen met de relatie’s of waarom het over is gegaan of waarom jij turkije zo geweldig vind. Gewoon een soort uitlaat topic om even je verhaal te kunnen posten als je het graag wilt delen met andere mensen en het natuurlijk ook leuk vind.

Haha nou misschien denken er meer mensen zo over ! Ik ben benieuwd =).

xxx

Nou zo begint mijn verhaal :

Ik ging op 17 augustus op vakantie naar Turkije voor twee weken samen met mijn ouders. Gewoon even lekker ontspannen twee weken weg van huis en heerlijk genieten van het lekkere weer. Toen ik eenmaal aan kwam in Turkije had ik eerst zoiets van huuh moet ik hier twee weken door brengen haha maar toen ik eenmaal in Alanya aan kwam dacht ik al gelijk ik wil niet meer terug naar huis en toen had ik nog niet eens de mensen ontmoet of mijn askim. Maar gewoon hoe ik al vanuit de bus de sfeer zag hoe ze met elkaar omgingen ik weet niet hoe ik het moet omschrijven maar voor mij zag het er geweldig uit. Toen we eenmaal aan kwamen bij het hotel heb ik gelijk me bikini aan getrokken en zo naar het zwembad toe gelopen want het was zo heet haha, toen ik eenmaal op me bedje lag zag ik aan de overkant in het restaurant iemand hele tijd zitten kijken en lief lachen ik werd er eigenlijk heel zenuwachtig van en ik wist ook niet waar ik moest kijken het enigen van ik dacht was eigenlijk had ik nu maar een zonnebril. Maar goed toen het etens tijd werd zijn er een tafeltje gaan opzoeken en hebben we lekker zitten te eten. Toen ik drinken ging halen stond hij achter de bar en vroeg gewoon heel normaal hoe ik hete en of ik uit Nederland kwam nou ik terug naar me tafel gewoon verder eten. En koste wat het kost zal hij elke keer de tafel komen afruimen als die al èèn leeg bord zag staan kwam die al aan rennen op die weg te pakken en even lief te kunnen lachen hihi. De volgende dag weer lekker aan het zwembad en hij tegen over me toen zat hij al elke keer van kom even nou na een paar pogingen ben ik toch maar naar hem toe gelopen en hebben we zitten praten aan een tafel het was meer handen en voeten taal maar we begrepen elkaar wel dondersgoed. En zo ging het eigenlijk twee weken lang door ik aan het zwembad bij hem zitten eten praatje maken leuk lachen lol maken gek doen haha flirten en noem het maar op de laatse avond kreeg de manager een beetje door wat er aan de hand was en begon een beetje boos te praten tegen me dat dit niet de bedoeling was blabla askim zag het en trok me zo van me stoel weg en liepen we smamen weg en ik zei al gelijk tegen hem dat het niet zo verstandig was wat hij deed maar dat maakte hem niet zo heel erg veel uit maar ik vond het zo lief van hem dat hij het toch woor me op nam en er gewoon schijt en had en zo met me weg liep hand in hand hihi. Hij hoorde van een andere ober wanneer ik zal gaan vertrekken en toen kwam die heel zielig naar me toe lopen met wanneer ik weer weg zal gaan en dat was de volgende ochtend hij vroeg de tijd en ik dacht nou dan ben je er toch nog niet dan is je werk dag nog niet begonnen. En ja hoor de volgende morgen stond ik bij de bus ik had ondertussen al in het hotel gekeken of ik hem zal vinden maar daar was die niet de bus kwam aan rijden tot dat iemand tegen me zij van kijk is wie daar is en god jullie willen niet weten hoe snel mijn hart begon te kloppen van blijheid en kwam naar me toe lopen pakte me beet kreeg een dikke knuffel en zoen en zelfs te tranen liepen over zijn wangen. Hij zij dat hij zal bellen ik had mijn msn en telefoon nummer aan hem gegeven en van de dagen in het hotel en ik dacht eigenlijk hier is het over en ik hoor en zie je nooit meer maar hij bewees het tegen deel de zelfde avond kreeg ik nog een super lief sms’je en de volgende morgen belde hij en wat was ik blij zeg. Na steeds meer bellen, sms’en en msnen en hele gesprekken hebben we toch maar besloten om een relatie te starten en natuurlijk hebben we daar ook heel lang over gepraat en wat we van elkaar verwachten wat wel en niet kan en noem het maar op. En tuurlijk was er wel eens het gevoel van god wat zal hij nog meer doen en wat voorn vriendinnetjes lopen er nog meer rond maar na al die maanden is het vertouwen in hem alleen maar groter en groter geworden en dag nadat ik vertok uit het hotel ging er een kennis naar toe, Askim wist niet dat ik die gene kende en heeft met volle trots hele gesprekken over me zitten voeren en heeft verder ook niks met anderen uitgespookt hoorde ik later. Natuurlijk was die kennis er ook niet dag en nacht maar ik vertouw hem oprecht. En als hij dit ooit zal verpesten heb ik wel super maanden gehad. Ik heb helaas nog niet terug kunnen gaan en mis hem nu al 9 maanden lang. Ik kon niet door school en nu heb ik eindelijk vakantie en zit hij in dienst maar toch weet je van binnen dat er ooit een dag komt wanneer we elkaar weer zien. En de toekomst dat zien we ook wel allemaal ik ben nog jong en hij ook ik kan toch nog niet weg hier en hij kan ook niet hier komen wonen, Ik zal wel graag naar Turkije willen om er te wonen en ik ken ook zeker de nadelen ervan ik heb al zoveel verhalen gelezen van mensen en noem het maar op. En het is zeker ook niet alleen door askim gekomen ik ben altijd al iemand geweest die er op uit wil landen wilt zien en dingen wil ondernemen nou dat maakt mijn gedachten dan wel makkelijker om naar Turkije te gaan. Maar niks is zeker natuurlijk misschien is het klaar over een week maar toch zal ik het dolgraag willen. Om ergens een leven op te bouwen en als dat helaas zonder hem zal zijn is daar niks aan te doen maar ik hoop natuurlijk van wel. We zien het allemaal wel ik bekijk altijd alles heel positief en alles kan zolang je het wilt en je er voor inzet ! En ooit hoop ik deze droom waar te kunnen maken maar eerst wil ik alles hier af hebben klaar hebben en met een goed gevoel kunnen vertrekken en hem natuurlijk ook eerst Nederland te kunnen laten zien. Maar tot nu toe heb ik van elk moment genoten ook al is het door de telefoon of op msn ik ben elke keer weer net zo blij als die belt of zegt dat hij op msn is ! Je moet het doen met de kleine dingen en van elk moment genieten die je samen kunt hebben en natuurlijk zitten hier ook de nodige dipjes bij of de momenten dat het even minder gaan maar dat hoort erbij ! - hihi word vervolgd hoop ik.

Deems: aw super lief!!!

Haha nou ik zal ook mijn 2 verhalen wel even neerzetten… Van zowel mijn ex als M.

Ex:

In september 2004 hadden mijn ouders en ik een voorboeking gemaakt voor de meivakantie naar hotel Titanic. In december werden we gebeld door het reisburo dat de voorboeking niet gemaakt kon worden omdat het hotel al vol zat. We besloten om even verder te kijken, en uiteindelijk hadden we gekozen voor een hotel in Gümbet. Grand Iskandil. Een vriendin van mij wilde eigenlijk wel graag mee, en zo hebben we geboekt voor 19 april 2005 voor 8 dagen.

Super veel zin in natuurlijk en toen werden we 3 dagen voor vertrek gebeld dat ons hotel nog niet open was, en of we zonder meerkosten wilden verblijven in een 5* hotel Isis in Gümbet… Nou ja… dat wilde we wel en hebben het geaccepteerd…

We vlogen pas s’avonds dus we kwamen s’nachts aan in het hotel en kregen daar 2 super grote kamers van wel 16 meter lang!! Konden totaal 6 personen per kamer slapen, en wij hadden er twee… dus lekker luxe. S’morgens bij het ontbijt viel het ons op dat er maar iets van 30 toeristen waren en dus flink de ruimte hadden! Mijn vriendin en ik vermaakten ons wel, maar kwamen er al snel achter dat de jongens ook weer erg interessant waren… Ik had mijn oog laten vallen op een jongen van achter de bar, en mijn vriendin op een jongen van de mini-bar… :smiley: Uiteindelijk nog niks gebeurd… Totdat we op een middag even lekker in de kamer op bed lagen tv te kijken, toen werdt er op de deur geklopt om de mini-bar te checken… Was dus die leuke jongen die mijn vriendin wel erg leuk vond… Hij werdt helemaal verlegen, checkte de mini-bar snel en ging toen weer weg… S’avonds kreeg mijn vriendin opeens een briefje of ze mee uit wilde, maar alleen als ik mee ging, want voor mij was er een blind-date… En tsja… we hadden er eigenlijk wel zin in… dus we gingen mee… Ik hoopte stiekem op de jongen van de bar, maar helaas niets was minder waar :smiley: Een andere jongen uit het restaurant ging mee, die ik weleens had zien lopen, maar totaal niet zag zitten…

We zijn naar de x-bar geweest en daar aangekomen, vroeg Y. direct mijn telefoonnummer, en hoewel ik hem niet leuk vond heb ik hem dat wel gegeven… Maar hoe verder de avond kwam hoe leuker het eigenlijk werd… De bar ging sluiten en we zijn lopend naar het hotel gelopen, maar waar we linksaf moesten daar liepen we rechtdoor… En ze namen ons dus mee naar het einde van gümbet… met uitzicht over bitez… super mooi!!! We hebben toen nog tot 5 uur s’morgens op de stoep gezeten en lekker gekletst enzo… En toen naar bed gegaan…

De volgende ochtend had ik al een smsje of we die avond weer weg zouden gaan… En uiteraard wilden wij dat wel… Dat was tevens onze laatste avond… Die avond zijn we naar het strand geweest en hebben daar gewoon veel lol getrapt en op de terugweg zoende mijn vriendin opeens de jongen van de mini-bar… Ik moest eigenlijk wel heel erg hard lachen omdat mijn vriendin er van overtuigd was dat ze nooit wat met een turkse jongen zou krijgen…

Daarna weer ons bed in gerold om 5 uur en om 7uur s’morgens kwam de transferbus alweer… Dus helemaal kapot die bus in, en het vliegtuig in… Hebben ze niet meer gezien… maar na 3 dagen begonnen ze allebei te smsen, bellen en uiteindelijk zelfs soms heel soms op msn…

6 dagen later hebben we een nieuwe reis geboekt voor in september… Super leuke tijd gehad, maar een zwaar afscheid… Daarna in Juni 2006 weer terug geweest, augustus 2006, en ik zelf met ouders in mei en september 2007. In augustus 2006 hadden Y. en ik al een mega ruzie gehad over het feit dat hij heel weinig moeite voor mij deed enzo, maar daar kwamen we toch wel weer uit… In mei 2007 ging het alweer iets slechter, maar we hadden al geboekt voor september, en toen bleek ook dat hij in het hotel werkte waar ik in september zou komen…

Toch gegaan en van de 2 weken ben ik nog 7 dagen met hem weggeweest… En toen… het voelde gewoon al niet meer zo goed… en toen ik een aantal maanden thuis was en hij inmiddels in dienst zat… heb ik er een punt achter gezet… Hij was eigenlijk gewoon niet zo goed voor me, geen tijd, nooit smsen, nooit bellen, nooit online… Dus het stelde gewoon niks meer voor… Miste hem zelfs gewoon niet meer…

Heb lang getwijfeld over mijn beslissing, en de laatste twijfel was zelfs vorig jaar juni nog… heb daar zelfs nog tranen om gelaten op mijn vakantie in Turgutreis, hij was zo dichtbij, en hij wist het gewoon niet… Ben in gümbet geweest maar daar ging ik me door de herinneringen ook niet beter door voelen…

Inmiddels ben ik super verliefd, verloofd en gewoon erg blij met mijn huidige askim… Maar dat verhaal volgt later!

Hihi Cynthia wel een erg leuk verhaal alleen jammer van het einde, maar gelukkig heb je nu een veel leukeren askim !

Uiteindelijk is het echt de juiste keuze geweest!!! M. doet tenminste echt moeite voor mij enzo… En dat miste ik toch wel heel erg…

Deems wat een super leuk idee hier het totale verhaal te kunnen lezen ook voor alle meiden die mee willen kletsen op het topic!!! Wat heb ik moeite gehad om bij jou verhaal niet een traantje weg te pinken. Ik heb het al vaker vermeld maar wat ben jij zeker voor je leeftijd een wijs grietje. Zoals je in het leven staat en de dingen bekijkt, groot respect. Mijn gevoel zegt maar 1 ding die gaat er absoluut komen!!!

Cynthia goed dat je hier ook je verhaal over je ex vermeld, we weten allemaal hoe het je nu vergaat en kan niet wachten om dat verhaal te lezen!!!

Ik zal straks mijn verhaal hier vermelden heb er wel zin in om het vanaf het begin weer eens op papier te zetten

Ik ben een alleenstaande moeder met een dochtertje, dat brengt een verhaal met zich mee, een verleden waar ik hier verder niet over uit wil wijden, het is wel te begrijpen dat dan ouders tegen je gaan zeggen ga op vakantie met je kleine meid om een klein beetje rust in je lijf en hoofd te krijgen gewoon even genieten met je dochter samen.

Nog nooit heb ik met zoveel tegenzin een vakantie geboekt, ik had er zo geen zin in, maar goed ik had nergens zin in, toch kwam de tijd van vertrek en inpakken, ergens begon ik er zin in te krijgen en kon de bedoeling van me ouders lichtelijk begrijpen, samen vliegen met je kind spannend hoor, vergeet nooit meer het moment van de landing in Izmir leek wel of er een blok beton van me afviel eventjes de wereld om je heen vergeten even in een andere wereld geplaatst worden, wat een prachtig vrij gevoel.

De volgende dag, ik had drie boeken mee genomen en de babyfoon mijn kleine meid sliep nog twee keer per dag en zo kon ik van het zonnetje genieten, ik lag aan het zwembad verdiept in me boek. Totdat er een jongen aan de andere kant van het zwembad langs liep, hij trok me aandacht ik bekeek hem over me boek heen en mijn eerste gedachten was HOWE THE FUCK IS THAT??? (positieve zin van het woord) tweede gedachten was ben je niet helemaal wijs je valt op nederlandse jongens en nog nooit in mijn leven heeft een buitenlandse jongen mijn aandacht getrokken, dat gedacht te hebben verdiepte ik me weer verder in me boek. Later die dag was me dochter wakker en liep ik met haar van het zwembad naar me kamer, daar was weer die bewuste jongen onze wegen kruisde voor het eerst, geen oog voor mij alleen maar voor mijn prachtige dochter, na mij beleefd te hebben gevraagd waar ik vandaan kom en hoe me dochter heet vervolgde ik me weg naar me kamer, prima totaal geen interesse in mij dacht ik nog bij mezelf, ik hoorde mezelf denken wat zal hij hier doen, ook deze gedachten gelijk weer uitschakelen wat interesseerd jou dat nou!!! Ik had een ouder echtpaar ontmoet met wie ik ook in het vliegtuig zat, en je wilt toch wat aanspraak dus daar raakte ik mee in gesprek, ook kwamen er steeds meer nederlanders in het hotel en we vormde langzaam een leuke hechte groep met elkaar, na twee avonden voor op me balkon gezeten te hebben, besloot ik in de avond gebruik te maken van de babyfoon en gezellig te gaan kaarten met het echtpaar. Het was me intussen duidelijk geworden dat E van de animatie was vergeef me ik wist niet eens dat het bestond, het was voor mij voor het eerst in een all inclusive hotel!!! Mijn kleine meid had duidelijk ook haar interesse gevonden en laten die nou verdomd veel lijken op die van haar moeder, ik werd er letterlijk gek van dat ik haar constant bij HEM vandaan moest halen, ieder moment dat ze de kans kreeg zocht ze hem op en zat bij hem op schoot, daar ging mama weer!!! Het was zijn werk de kinderen te vermaken en hij was daar goed in ze waren dol op hem, met name mijn kleine meid. Dat brengt je tot gesprek en tot elkaar. Ons eerste gesprek was in de schommelstoel terwijl ik wachtte voordat het avond eten werd klaar gemaakt er waren weinig mensen dus ik besloot naast hem te gaan zitten om wat te kletsen. Hij vroeg naar mijn dochter haar vader of die aan het werk was in Nederland, ik zeg nee haar vader en ik zijn uit elkaar, dat was volgens hem onmogelijk hoe kan je zo een meisje laten gaan (bedoelde hij me dochter mee niet mij) we hebben een kort gesprek gehad over elkaars achtergrond, en vanaf dat moment was dus ook voor hem duidelijk dat ik helemaal geen man had. De volgende middag kwam hij zoals gewoonlijk vragen om te gaan volleyballen, het echtpaar had al tegen me gezegd ga nou gewoon wij passen wel op de babyfoon vermaak je maar even!!! Tot op heden had ik altijd stellig nee gezegd voor het eerst liet ik me verleiden om het toch te doen, wat hebben we gelachen tuurlijk zat ik in het team tegenover hem en tuurlijk waren we beide super fanatiek!!! Dat volgde de rest van de vakantie zo, ik deed mee met het volleybal en nog meer spellen als me kleine meisje sliep, als zij wakker was speelde ik met haar en zwommen we samen, en plukte haar bij E vandaan!! Wat was me lijf ziek en wat had ik er oooh zo geen zin in verliefd te worden op deze jongen maar oooh wat was hij interessant en leuk, er kwam een moment dat ik bij mezelf dacht oke wat kan het kwaad je bent hier in Turkije geniet van de aandacht laat jezelf een beetje gaan!!! Is het zo erg om een vakantie liefde te hebben!! Iedere avond sloot E om 12 uur de muziek en verliet het park, om naar zijn kamer te gaan, ik trok de stouten schoenen aan en wandelde met hem op richting uitgang, hij keek me aan en zei me You are big problem for me you know!!! Hmm me ogen glinsterde en ik keek hem scheef aan Why? Hij kon zijn baan wel verliezen om er alleen maar aan te denken wat met mij uit te spoken, verboden iets met de gasten te beginnen bij het hek aan gekomen deed hij 1 stap uit de poort hij pakte me hand en liet mij diezelfde stap doen later werd het me duidelijk dat als hij het park af is hij kan doen wat hij wil prive tijd heet dat. Hij keek me aan en voor het eerst hield hij me vast en zoende me, nog nooit had hij me met nog maar een vinger aangeraakt. Dat was ons begin, ik weet dat ik hevig probeerde het als vakantie liefde te zien E was het hier absoluut niet mee eens, en was die vakantie scharrels zat, tuurlijk was ik niet de eerste toeriste waar hij wat mee had, maar met mij wilde hij wat anders hij wilde mij voor het leven. Was hij helemaal besodemieterd daar had ik helemaal geen zin, wat een lange gesprekken hebben we gevoerd over het leven en ONS. De dag kwam dat we naar huis moesten zo geen zin, er was een nederlandse vrouw die daar zes jaar gewoond had en als touroparator gewerkt had, en die zei me dan blijf je toch langer??? HUH hoe bedoel je langer ik had nog een week vakantie thuis bedacht ik me, ze legde het me uit en ik heb er alles bij elkaar geloof ik twee seconden over nagedacht, na alles geregeld te hebben bleven we nog een week!!! Ik gaf E de mededeling: je moet die nieuwe meid van volgende week afbellen je oude blijft nog een week, verbaasd keek hij me aan!!! Om vervolgens uitgebreid te glimlachen!!! Heerlijke tijd samen gehad. In die week keek hij me aan en zei me je ogen lachen nu ook naar me, ik zeg ja verdomme ik ben verliefd op je geworden!! Wat hem wel beviel maar mij niet!!!

Thuis gekomen wilde ik het nog steeds als vakantie liefde zien we hadden wel afgesproken op msn, en dat ik terug zou keren als zijn zomer baan er op zou zitten, we konden dan naar het huis van een vriend in Eskisehir, ik was bekend met zijn vriend die was chef animatie!!! Hij belde me kwam op internet en het contact bleef er ging geen dag voorbij dat we elkaar niet spraken halverwege de zomer hadden we het slecht met het missen van elkaar, ik ben heen gegaan voor vier dagen alleen zonder me dochter zonder hotel te boeken alleen maar een vlucht al moest ik op het strand slapen ik moest bij hem zijn, ik belde hem in de middag dat ik in de avond kwam hij had zes uur om alles te regelen en dat heeft hj gedaan een kamer in een huis van een vriend twee vrije dagen samen en daarna in het hotel en hij weer aan het werk, hij kwam me van het vliegveld halen wat een weerzien en wat een geweldige vier dagen hebben we gehad samen!!

Eind zomer kwam eraan en ik ging terug voor drie weken samen met me dochter hij was klaar met werken dus we waren nu echt samen, zijn familie ontmoet daar een week verbleven en twee weken in Eskisehir wederom een super tijd, veel gesprekken en we hebben in die tijd visum aangevraagd voor Nederland en ook gekregen de kerstdagen en oud jaar heeft hij bij ons door gebracht, deze tijd was zwaarder het was moeilijk voor hem hier te wennen en het gedrag te begrijpen van het Nederlandse leven, voor de kerst kreeg ik tickets van hem voor Twee weken in maart samen met me dochter ik ben gegaan en we hebben een hoop gesproken en besloten dat hij zjin leven daar eerst op de rit moet krijgen, dat wil zeggen zijn dienstplicht doen wat hij nog niet had gedaan, en daarna op zoek naar een normalebaan en een normaalleven, intussen heb ik hier me leven met me dochter en geeft het mij de tijd om alles te verwerken me verleden en het verliefd worden op een Turkse jongen, twee culturen twee werelden die samen komen een prachtig verhaal maar het brengt zeker ook de nodige troubles met zich mee, ik ben onlangs terug gekomen van nogmaals 12 dagen samen met E en me dochter, hij had verlof en we hebben samen vakantie gehouden.

De toekomst zal leren waar wij gaan eindigen Nederland of Turkije gevoel of verstand, welke weg we gaan bewandelen is nog niet duidelijk, wel is duidelijk dat er eerst een hoop obstakels genomen moeten worden wat nou eenmaal zo is met een relatie op afstand, vanaf het begin hebben wij tegen elkaar gezegd IF IT`S MENT TO BE WE WILL HAVE A LIFE TOGETHER en dat is ons geloof en onze kracht, we genieten van onze gesprekken, ieder weerzien maakt ons sterker en geeft ons de kracht het vol te houden elkaar weer te moeten missen!!! Het is niet alleen me liefde maar ook me maatje en me beste vriend, alles deel ik met hem en hij met mij ook al verschillen onze werelden op dit moment enorm van elkaar onze liefde brengt het toch samen!!!

Mensen wat een mooie verhalen, ik zit hier met traantjes in mn ogen!!!
Jullie kennen mijn verhaal denk ik wel maar ik zal m er wel tussenzetten.

Het was juli 2009 en mn ouders wilden een speciale vakantie boeken voor ons gezin en oma erbij. Mijn buurmeisje kwam al jaren in Turkije en zei dat het er prachtig was. Wij hadden het er nooit zo op want wij gingen altijd naar Italië. Maarja doe eens gek, mn oma betaalde mee dus wij in Oktober 2009 naar een all inclusive hotel vlakbij Marmaris.
Ik wilde altijd al iets met reizen doen later en vind andere culturen en landen erg interessant. Het was ook geweldig om voor de 2e x in mijn leven te vliegen (jaja, pas 2e keer).
Ik zat in het vliegtuig en ik voelde me al zooo goed! Ik ging naar Turkije haha!
Daar aagenkomen was het voor mij gewoon echt een paradijs. Ik stapte het vliegtuig uit en voelde de hitte (terwijl het 'savonds laat was). Ik hoorde het taaltje om me heen en was meteen verliefd geworden op het land. Het was in één woord geweldig!
Toen in een busje naar hotel, al was het donker ik heb 1,5 uur lang met mijn ogen wijd open naar buiten zitten staren, zo prachtig vond ik alles! "snachts aangekomen in het hotel natuurlijk meteen het bed ingerold.

'Sochtends begon het. Wij liepen het restaurant van het hotel in om lekker te gaan ontbijten, en daar liep hij hoor; de jongen van mijn dromen. Wat had díe jongen een leuk koppie zeg! Ik kon mijn ogen dan ook niet van hem afhouden. Wij zaten (gelukkig) altijd in het deel waar hij niet moest opruiimen en uithalen (anders zou ik nog zenuwachtiger zijn geweest).
Op deze manier kon ik hem heerlijk van een afstandje bekijken. Toen ik hem voor het eerst zag keek hij me recht in mn ogen aan, en ik kreeg zo’n warm gevoel van binnen! Dit was hem gewoon, ik voelde het! Hij lachtte lief naar me en liep door.
Ik ging zitten en kon natuurlijk mijn ogen niet van hem afhouden.
Zo ging het elke dag 3x per dag door in het restaurant, en daarbuiten natuurlijk ook. Want 'savonds op het terras waren we elkaar ook altijd aan het ‘‘zoeken’’. Hij liep daar met zn karretje om glazen op te halen en elke keer langs mij lopen en knipogen en glimlachen. Ik heb me die dagen zo geweldig gevoelt.
We durfde alleen beide niet op elkaar af te stappen. Het viel me op dat hij dit alles niet deed bij andere meisjes en dat maakte me blij.
Hij werd ‘‘vrienden’’ met de vriend van mijn zus, en aan hem vroeg hij ook mijn naam en hoe oud ik was enzo.

De laatste dag was ik aan het poolen met de vriend van mijn zus. H. kwam eraan en vroeg of hij met ons op de foto mocht, ja natuurlijk =D Zijn collega maakte de foto met zijn mobiel. Daarna vertelde H. dat hij alleen met de ‘‘lady’’ op de foto wilde. Hij hield me stevig vast en de vlindertjes vlogen als een gek heen en weer in mn buik.
Hij haalde een servetje uit zn blousje waar ik mn adres en telefoonnummer op moest schrijven. Hij moest van mij natuurlijk het zelfde doen en toen hij weer aan het werk ging was ik hélemaal blij. We hadden amper tegen elkaar gepraat, maar wat ik voor deze jongen voelde was écht speciaal. Ik was stapelverliefd op hem. Maar dit kón niet! Ik zei altijd dat ik niet op Turken val. Ik viel wel altijd op buitenlandse types maar niet op Túrken! En dan nu toch?

De laatste avond zat ik nog even op het terras met mn ouders. De tranen moest ik telkens onderdrukken. Ik ging hem opzoeken want ik hield dit niet uit. Hij stond borden op te ruimen bij een tafeltje binnen. Gelukkig was er niemand en ik vertelde hem dat de bus over 30 min. er zou zijn. Hij keek me verschrikt aan en wilde me knuffelen, tot zijn baas boos naar ons stond te kijken vanuit het raam. Hij draaide snel zn rug naar me toe en ging verder waar hij mee bezig was. Ik liep sneaky weer terug naar het terras. Dit was balen zeg! Zou ik hem niet meer zien! Toen kwam er een ober naar mij en de vriend van mn zus toe dat we even met hem mee moesten lopen. Dus wij echt zo: huh? Toen kwamen we in een zaaltje van het hotel waar allemaal oudjes aan het kaarten waren, en H. stond daar! Hij zei eerst de vriend van mn zus gedag, daarna mij. gewoon met als ritueel 3 zoenen op de wang. Daarna keken wij elkaar echt zo aan van: wat zijn we aan het doen? En hij pakte me stevig vast en begon me helemaal te knuffelen en te zoenen, ik trok me niks meer aan van de wereld om mij heen en op dat moment voelde ik me zó gelukkig. Dat was ook dat hij me voor het eerst askim noemde, nog geen idee wat het betekende hahaha maar hij zei het de hele tijd. Als ze me vragen wanneer ik me het gelukkigst voelde in mijn leven is het zeker weten dat moment. Niets leek uit te maken alleen wij saampjes. Toen moest ik weg, de bus was er. We namen afscheid en beloofde te smsen en bellen.
Ik heb huilend in het vliegtuig gezeten.

Eenmaal thuis konden we elkaar niet bereiken… Ik was vergeten het nummer van Nederland ervoor te zettten en hij het nummer van Turkije. Gelukkig kon ik dat via via krijgen en na een week smsde ik hem en kreeg 5 sec later gelijk een smsje terug. Dat ie me gemist had en dat ie op msn kwam enzo. Zo gaat het nu al 6 maanden lang. Smsen, bellen en msnen en ik voel gewoon dat dit de ware is. Hij is het gewoon voor mij. Ik vertel hem echt alles en hij luistert naar me.
Hij zegt nu wel eens: Waarom ben je niet eerder op me afgestapt of ik niet op jou? We hadden elkaar nog veel langer vast kunnen houden!!
Wanneer ik hem zie is nog onbekend, maar ik vecht door en door tot ik naar hem toe kan. Ik laat me door niemand uit het veld slaan óók niet door mijn ouders. Ik krijg vaak negatieve reacties maar dat kan me echt niks schelen, ik hou van die jongen en ik wil helemaal voor hem gaan! Ik kan niet wachten om hem weer in mijn armen te nemen, wat zal ik me dan gelukkig voelen!!

1 like

En zoals beloofd… hier love story deel 2!

Ik heb altijd gezegd na mijn ex dat ik er niet meer aan zou beginnen… Een relatie op afstand, veel te moeilijk… Maar sommige dingen hou je nou eenmaal niet tegen…

Het is januari 2009 als Bloem29 van TTT mij mailt met de vraag of er niet een kans bestaat dat ik toch nog in juni wellicht een weekje met haar richting Bodrum wil… In eerste instantie denk ik… nee… Bodrum, ex… geen goeie combi! Maar mijn baas ziet dat ik toch wel graag weer een keer terug wil naar mijn “thuis”. Aangezien er een hele groep van TTT naar Turgutreis gaat, besluiten wij ook samen te gaan… In eerste instantie was de bedoeling 1 week, maar we zijn uiteindelijk voor 11 dagen gegaan…

Het aftellen was begonnen en op 11 juni 2009 zijn we s’avonds laat naar Bodrum gevlogen. Vlucht was 1 uur vertraagd en zo landen we pas na 24 uur, en we moesten nog een uur in de transferbus, die heeft uiteindelijk 2 uur geduurd omdat onze bus stuk ging, en we langs de weg bij een benzinstation op een nieuwe bus moesten wachten!

Rond 2.30 uur kwamen we aan in ons hotel, en ik was al halfdood! Beppie1 stond ons nog op te wachten en we hebben nog even nagekletst en toen gaan slapen… Bij het ontbijt gaf ik mijn ogen alvast even de kost, maar helaas… er liep niks leuks rond… En dat was maar goed ook, was nog steeds erg aan het twijfelen over mijn ex, en wist dat hij heel dichtbij was… Maar ik smste hem niet!

Om 12.30uur gingen we samen met Beppie1, haar man en ouders naar het restaurant voor de lunch. Ons drinken werd aan tafel gebracht door R. een beetje een griezel, die het al snel (helaas) op mij voorzien had… Ik liep naar binnen voor wat brood… en daar stond hij… achter de bar, ik keek even snel en weet dat ik dacht: mm zo… jij mag er wel wezen! Maar omdat ik er totaal geen zin in had, liep ik snel door en ging verder met mijn eten…

Samen met Bloem ben ik lekker wezen stappen en daar in een bar leerde ik E. kennen… Een leuke maar of zo foute jongen!! Hij werkte in een bar en ik wist het wel… Gladde praatjes, leuk uiterlijk… maar verder een enorme player! Hebben leuke avonden gehad en er is ook wel een aantal keer een zoen uit voort gekomen… Maar verder, leuk voor toen, maar niet voor later! :slight_smile:

**Ondertussen in het hotel begon R. ook steeds meer aandacht aan me te schenken (hij liet zelfs door de moeder van Beppie1 een bloem bij mij aan het zwembad bezorgen…) en omdat ik het zat was ging ik zelf mijn drinken maar halen… De eerste keer begon M. meteen een praatje en vroeg hoe het ging… ik antwoorde in het turks, en zo raakten we aan de praat… waar ik turks had leren spreken, ik had zeker een turkse vriend. Heb hem eerlijk verteld dat ik een turkse vriend heb gehad, maar dat het inmiddels al een tijd over was. Ik bleef de hele vakantie mijn drinken zelf halen, en had ook aan een aantal van onze groep verteld dat ik hem echt een leuke jongen vond… **

1 van de laatste avonden zaten we nog lekker boven op het terras van het restaurant wat te drinken en toen we naar beneden liepen stond hij nog in de bar en ik zei tegen de man van Beppie1, kijk… hem vind ik nou echt leuk! Dus de man van Beppie die ging enorm zijn aandacht staan trekken en zwaaien naar hem… En ja… dat viel behoorlijk op haha :slight_smile:

Hierna naar de zwembadbar gegaan om daar verder aan de drank te gaan, en op een gegeven moment liep hij daar glazen op te halen… Ik dronk express mijn glas super snel leeg, en liet M. mijn glas een beetje zien… Hij liep naar me toe, keek me lang aan, en glimlachte toen… Op dat moment ging er echt even wat door me heen… maar nee Cyn, niet weer!!! Heb me er echt een beetje tegen verzet, hadden nog maar 2 dagen dus was niet handig!!

De hele vakantie door hebben we wel wat met elkaar gesproken, maar niet veel en ik had zijn telefoonnummer/email of wat dan ook niet… Op dinsdag gingen we naar huis en bij de lunch wilde ik hem gedag zeggen… maar meneer was vrij die dag… dus heb nooit doei kunnen zeggen… Nou ja, maar beter ook… ik heb zijn nummer niet, dus zal hem wel snel vergeten!

**Eenmaal thuis ben ik mijn normale werkleventje weer op gaan pakken, maar toch bleef die glimlach van hem door mijn hoofd spoken… Vroeg me weleens af wat hij aan het doen zou zijn, en hoe hij ook alweer heette… **

Op 21/07 werd ik op facebook toegevoegd door ene M. en dacht echt, wie is dat nou weer? Zeker weer zo’n irritante turk… :wub: Ik klikte hem aan, en keek recht in zijn ogen op de foto… Mijn hart sloeg even over, en gelijk werd de chat geopend door hem met de woorden… Hi Honey… finally i found you!! Hij heeft me dus al die tijd lopen zoeken :slight_smile:

**We hebben ontzettend veel gesmst, gesproken via msn etc. En ja, binnen 3 dagen was ik om, ik was stapelgek op die jongen!! In oktober begon hij steeds vaker te vragen of ik misschien naar hem toe wilde komen, zijn ouders had hij over mij verteld en ze wilden me graag ontmoeten, maar ik hield de boot af, wat als hij dan niet zou komen, wat als het zou tegenvallen… Eigenlijk durfde ik helemaal niet! **

22 november zat ik met mijn moeder in de sportschool en vertelde haar dat M. steeds vroeg of ik wilde komen (die avond ervoor nog)… En zij zei direct: ga dan gewoon! En haar mening was dusdanig belangrijk voor mij, dat ik meteen hartkloppingen kreeg… Thuis gekomen heb ik mijn baas gesmst of ik zo snel mogelijk een week vrij kon krijgen… Zij smste direct terug, JAAAAAA ga dan!! :slight_smile:

Direct M. gesmst of hij echt wilde dat ik zou komen, waar ik moest slapen en of ik dan de volgende week kon komen. Direct belde hij me terug, maar ik kon van de zenuwen echt niet opnemen en hij smste daarna meteen: YES askim come, please come! My family no problem, come, come, come!! En ik wist niet eens of er tickets waren… Ondertussen had ik op TLK al iets verteld en toen zijn die lieve meiden gaan helpen met zoeken… Ik vond een ticket voor de zondag 29 november voor 180 euro, en heb dat diezelfde dag nog geboekt… Met nog een week te gaan had ik dus mijn ticket in huis, maar de zenuwen waren niet meer te houden… Ik stuiterde door het huis en had s’middags verjaardag van mijn baas en die vond het ook super!

**Op 29 november ben ik uiteindelijk rond 10 uur s’morgens heen gevlogen, bij aankomst op Izmir was het vrij druk voor het visum,bij de paspoortcontrole en bij de koffers. M. smste inmiddels al waar ik bleef, en kreeg er vertrouwen in dat hij er toch echt zou staan! **

Nog even snel plassen, en toen naar buiten. Oeps! 3 deuren, welke moet ik nou kiezen? Heb gekozen voor de rechtse deur, en dat was direct de juiste… Ik herkende zijn broertje en M. kwam stralend op me afgelopen, was best raar… Even snel een zoen op mijn mond en toen hup in de auto naar zijn huis, waar anne en schoonzus al op balkon stonden te wachten! Zo lief! Direct aan de lunch, maar was zo misselijk van de vlucht en de zenuwen dat ik geen hap door mijn keel kreeg. Na het eten zijn we even samen naar zijn kamer gegaan, daar sta je dan… 5 maanden op msn gesproken en nu gewoon op nog geen meter afstand van elkaar… Kan dat moment echt niet zo goed meer omschrijven, maar hij vroeg heel lief of hij me nu eindelijk mocht zoenen… Heb hem niet eens meer antwoord kunnen geven :wub:

**We hebben een topweek gehad samen, en hebben zelfs die week besloten om ons te verbinden dmv ringen, ofwel… we hebben ons op zaterdagavond verloofd, vlak voor ik naar huis moest! Het is heel snel gegaan, en daarna zijn we samen in huilen uitgebarsten… Want ja… wanneer zouden we elkaar weer zien? Ik had immers al voor 3 weken Thailand geboekt in maart, mijn schoonzus zou in mei bevallen… dus lastig te plannen… Op 6 december was ik thuis en op 15 december hebben we samen een vakantie geboekt… Op 11 juni keer ik terug naar mijn liefde… We hebben elkaar dan ruim een half jaar niet gezien… **

Ik kan niet wachten! :wub:

Haha ik ga het eerlijk bekenen ik heb ook een traantje moeten weg pinken om jullie verhalen super dames :kus:.

Ik moet idd ook altijd huilen als ik die verhalen lees :frowning:

haha erg is dat he… met films liedjes verhalen enzo waar het is voor komt moet ik altijd even een traanje weg pinken…

woow ondanks dat ik de meeste verhalen al gelezen heb op tlk moet ook ik bekennen dat er een traan in mijn ooghoek zit te glinsteren…