Jouw verhaal ?

Wat een mooie verhalen dames

Hierbij mijn verhaal:
Ik ben vorig jaar mei op vakantie naar Turkije geweest samen metmijn moeder. Daar in het hotel op de eerste avond kwam een fotograaf mijn kant op en zei: You have very beautiful eyes, can I take your picture? Ik dacht heb weer zo’n chameur, ik ga echt niet op de foto en ik ben toen weggelopen.
Elke dag kwam ik hem weer tegen en hij bleef maar verhaaltje met mij aanknopen, hij vroeg hoe mijn dag was en of ik mee uit wil, enz. Ik was toen heel erg onzeker over mezelf en werd er stil en verlegen van en ik wilde dat hij zo snel mogelijk wegging omdat ik me geen houding wist te geven. En stiekum vond ik hem erg leuk.
Tegen het eind van de vakantie kwam hij weer bij ons zitten en vroeg me mee naar de disco en ik zei nee want ik laat mijn moeder hier niet alleen. Toen ging hij met mijn moeder praten waarom ik zo verlegen was en waarom ik niet met hem wilde praten. Want ik was zo’n mooi meisje met een geweldig hart en ogen als een engel.
De volgende ochtend was de laatste dag en we zouden aan het zwembad geen liggen, nog een beetje zon pakken.
Weer kwam hij met ons praten en toen hij merkt dat het de laatste dag was en ik die avond weg zou gaan, heeft hij de dag vrij geregeld en hebben we veel zitten kletsen. Toen ik het eenmaal toe liet voelde het heel vertrouwd bij hem. Die avond als nog foto’s gemaakt en gezoend. Voor mij de eerste keer, reden van mijn onzekerheid was dan ook ik heb nog nooit een vriendje gehad.
Afscheid genomen die nacht, hij gaf me een turksmuntstuk om hem niet te vergeten.

Eenmaal thuis dacht ik nog dat ik hem nooit weer zou spreken. Ik had hem gesmst 2 keer en geen bericht terug. Na 3 dagen de moed verzameld om te bellen, bleek het nummer onjuist te zijn. Een nul te veel hihiiihih. Nummer aangepast en hem gebelt, dat was erg leuk en hij was heel blij van mij te horen. hij dacht ik hem al vergeten was. Daarna veel gebeld, smst en gemsnd.
Ik ben in september terug gegaan, niet alleen want ik vond het allemaal nogal spannend. Eenmaal daar wist ik het zeker en ben langer gebleven. In december, februari, maart en mei teruggeweest. Nu al een jaar samen dat had ik niet verwacht, maar ben er wel heel blij mee, hihihi en nog steeds helemaal verliefd.

In oktober ga ik weer terug, zijn familie ontmoeten en dan hopelijk gaat hij mee voor een aantal weken naar nederland

En wéér heb ik traantjes in mn ogen )=

Hoi allemaal!

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en uiteindelijk toch maar zelf een account aangemaakt…

Reden; een ernstige Turkse vakantieliefde/ crush:wub:! Ik kom al bijna 10 jaar met ontzettend veel plezier in Turkije, vrijwel altijd in de omgeving van Bodrum… Ben echt verliefd op het land, de mensen, cultuur, natuur en naar Turkije gaan voelt altijd als thuiskomen. Best gek voor een 100% nuchtere Hollandse, maar toch! Met die nuchtere instelling heb ik ook altijd tegen de Turkse man aangekeken; aantrekkelijke exemplaren, leuk voor een vakantieflirt, maar ook ik zag om me heen te vaak bijvoorbeeld NL-se meisjes die helemaal voor een jongen gaan en vervolgens teleurgesteld werden door de (helaas) ook vele players die er in met name de toeristische gebieden rondlopen. Jammer, ook voor de jongens die het wel serieus menen met een meisje; de vele players verpesten het met als gevolg dat ‘echte liefde’ niet altijd een kans krijgt.

Dit jaar weer naar Bodrum geweest en het was weer super! Veel oude bekenden ontmoet, 15 dagen lang gefeest, mooi bruin geworden en genoten van al het moois dat Turkije te bieden heeft… En op een avond in een van onze favoriete bars, halverwege de vakantie, zag ik hem… Pffff! Ik had hem al zien lopen met twee vrienden; een vrij lange jongen (bijzonder in Turkije), wit overhemd, baggy spijkerbroek, iets langer donker haar en hele mooie helder blauwe (!) ogen…Smeltttt… Echt iemand die opvalt tussen de veelal kleine, donker-ogige Turkse mannen! Maar ook het type waarvan je denkt, wow, maar die ziet mij niet staan… Later die avond kwam hij dus wel naar me toe en ik, ik was met 1 blik in die fantastische ogen meteen om… Hij was nogal direct en ik ben altijd van eerst zien dan geloven, in mn achterhoofd hebbend dat ik niet bij die teleurgestelde meisjes wil horen. Als het aan hem gelegen had, was er die avond van alles gebeurd, maar toen ik aangaf dat ik gewoon ff lekker wilde zitten en kletsen vond ie dat ook prima… En dat vond ik juist zo leuk! Ik had m heeeeeeel graag willen zoenen, maar omdat zn vrienden in de buurt bleven heb ik dat niet gedaan. Wel telefoonnummers uitgewisseld, maar hem daarna niet meer gezien. En daar heb ik nu zo’n spijt van; hij was super geduldig, had echt een oprecht verhaal (ja, ik hoor mezelf) en iets in zijn ogen wat hem onderscheidde van de Turkse mannen die ik in de loop der jaren ontmoet heb… Eenmaal thuis heb ik hem gesmst, maar jammer genoeg reageert hij daar niet op, en ik kan hem niet vergeten… Ik weet hoe stommmm dit klinkt, maar ik ben bang dat ik toch echt verliefd ben… En nee ik ben geen 16 meer, niet naief, ook al weet ik hoe dit verhaal klinkt… Het enige wat ik weet is dat hij werkt als chef barman in het Vera TMT hotel in Bodrum en geboren is in 1985. Zijn naam is een mysterie, die heeft hij wel genoemd, maar kan ik me met geen mogelijkheid herinneren, ik was te druk bezig in die ogen te kijken… Zo, dat is eruit!
Mochten jullie nog tips hebben, graag natuurlijk, zo niet dan ga ik heel hard mn best doen deze crush te vergeten. Al weet ik nu al dat dat niet gaat lukken, mooie herinneringen blijven altijd!
BodrumLove

Bodrumlove : ik zal hem gewoon gaan bellen onbekend desnoods als die maar opneemt na een tijdje… Is het al een tijdje terug dat je hem hebt gesmst… Want het komt nogal vaak voor dat hun belwaarde op is… Je weet het maar nooit… Maar gosh wat vervelend zeg aan de ene kant dat je hem verder nergens meer kan vinden of noem het maar op. Succes !

Ik denk zomaar dat ik wel weet wie jij bedoeld… Ik ken namelijk een jongen die in TMT werkt, zo rond de 25 is, lang en blauwe ogen… en een vrij prettig exemplaar inderdaad… Maar ik zal echt even moeten zoeken naar een foto, of ik die uberhaupt heb… en anders via facebook…

Je hoort het wel als ik hem kan vinden…

hihi meeste kennen mijn verhaal wel d8 ik, maar ik ga m hier toch nog een keer neerzetten :smiley:

Ik ga al een aantal jaren dus op vakantie naar Turkije. De eerste keer was in Side. De tweede x was in Finike.
De 3e x was in Kusadasi, hotel Aqua fantasy, De 4ex Kusadasi, weer in hotel Aqua fantasy, De 5e x weeer kusadasi hotel Aqua Fantasy :smiley:

Maargoed nu moet ik eerlijk zijn, De 2x hotel Aqua fantasy ben ik met mijn nu exvriend geweest. Aankomende oktober zou ik 2jaar met hem hebben. Vorig jaar december ging t al niet goed tussen ons, en zag ik mn ex als goede vrienden en niet meer, en was t altijd : ik maak t uit, en wil als vrienden verder…“Denk er nog een nachje overna” En zo ging dat maar door. Ik irriteerde me mateloos aan hem, en vond t leuk om met m omtegaan als dus goede vrienden. Maar dat werd dus telkes uitgesteld, vele ruzies, legde me er maar bij neer, aan knuffelen/handjes vasthouden/zoenen/ had ik ook echter geen behoefte aan, anyway
ja, ook wou ik 3maanden naar t buitenland maar dat kon mn ex niet accepteren, en dat vond ik ook al zo saai aan hem: je wilt tog niet voor eeuwig hier altijd blijven wonen?" Hij zei t al tegen me: jij bent in t verkeerde land geboren. Inderdaad, dat ben ik. maar goed,
In Februari kreeg ik een mailtje , een leuke aanbieding, naar Aqua fantasy, ik vertelde dit meteen aan mn ouders, kinderen t/m 12 jaar waren gratis, dus dat was een koopje, Ik moest en zou mee, en heb daar dus ook voor gespaard, Exvriend kon niet mee, maar dat maakte me dus helemaal niks uit, ik ging weer naar turkije!! <3

We gingen in mei 10 dagen… Ik miste mijn exvriend niet, ik d8 dat ik m zou missen maar niks was daar van waar, ik stuurde m wel een smsje van goh ik mis je wel hoor, maar ondertussen d8 ik eigelijk, huh ik mis m niet eens…maar t werd me toch wel duidelijk, ik wil niet meer met hém zijn, zoals ik altijd al meerdere keren aan hem aangaf. Maar goed, ik ging verder van mn vakantie genieten <3

We waren smiddags rond 1uur al in t hotel! dus dat was lekker!
Eerst naar de hotelkamer, koffer uitpakken en meteen de eerste de beste kleding kast in beslag nemen hihi, toen me bikini aangetrokken, een broekje en shirt aan, handdoek, en ik was zoooo moe, ik d8 ik ga lekker op t strand liggen.
Zonnebril op, en ik liep meteen naar t strand, voorbij de bar, zag een lange blonde turk met blauwe ogen naar me kijken, maar besteede er verder geen aand8 aan, want (ik wil nie opscheppen) welke turk doet dat niet hahaha maar ik was ook veel te moe hihi, ik zocht een bedje op t strand en viel na 10 minuten al inslaap. Nou heb missgien 2 uurtjes daar gekoest hihi, t was nog wel koud, want lag ook met een handoek over me heen,hihihi nou vaders kwam er ook bij zitten, en later moeders ook, om 4uur zijn we weggegaan, richting zwembad, waar ook dus de bar is, we gingen aan een tafeltje zitten, paps was ergens anders geen gegaan, en ik zat daar met mams, Zusjes waren leuk aan t spelen. Nouja goed je komt uit nederland, en turken kijken je dan altijd na, dat ben je onderhand wel gewend hihihi, maarja , toen zag ik hém weer. Achter de bar, die lange turk, met zn donkerblonde haar. En ik was verliefd… bam.boem. zomaar ineens, Maar dit mag helemaal niet, ik heb een vriend…Toch gebeurde het, voelde me schuldig maar dat schuldgevoel ging ook gauw weer weg, ik was helemaal in love, een gevoel die ik nooit eerder heb gehad, Liefde op t eerste gezicht. We keken elkaar 10 seconden lang aan, en ik wende me blik weer af, keek snel de andere kant op, en weer naar hem.
Ojeej. ik zag hem weer kijken, en zei tegen me moeder: moet je die engerd daar zien kijke met die blauwe ogen" lol2

Later gingen we weer naar hotelkamer en liepen erlangs, ik zag hem kijken, glimlachde naar me en ik lachde terug, 'Zie dan! hij heeft blauwe ogen =O" “hee jaa"zegt me moeder, hihi dat is grappig.”

Wat vond ik hem leuuuuuk!!! De volgende dag ging ik daar bij t zwembad liggen, hopen dat ik m weer zag, maar hij was er nog niet, ik ging maar ontbijten met mn zusjes eerst. ouders waren er nog niet. Nou, maar ontbijten, en daar kwam alweer een ober naar me toe, hij gaf me iets en zei dat moest ik van hem geven, een andere jongen. er stond op you are so sweet. Och jeej d8 ik, ik lach in de deuk, er zat een roos in van servet gemaakt, ik von da zo komish dat ik met die jonge op de foto wou voor me plakboek hihihi want dat is me nog nooit overkomen, helemaal niet in nederland hahaha, nouja misschien had ik dat maar niet moeten doen, want die jongen d8 natuurlijk dat ik m leuk vond en wou met me afspreken, uit dwaasheid zei ik maar oke, nou ttoen heb ik dat ook geleerd die roosjes maken, me vader zei voor de grap hee die moet je aan Y geven!! “ja zal ik dat doen???” Me vader had natuurlijk wel door dat ik die jonge leuk vond. Maaaar niet dat ik egt in love was… Goed, weer naar t zwembad en daar was ie, ik ging er heen voor wat drinken, standaart: orange juice. Hij gaf me drinken en begon tegen me te praten, hij zei: ik zag je gister zitten en wou met je praten, maar ja, dat kon niet," en hij haalde zn schouders opzo van ik sta hier achter de bar, en jij zit daar. nou en wat zei ik? “” oo really? " hahahaha
ik kon mezelf wel voor me kop slaan. Maar ondertussen was paps ook al goed in contact met Y. Ze voetbalde, praten over vanalles, lachde noem maar op, ik ging er bijstaan, om wat op te vangen, hihi vond ik ook best, paps doet de talking, scheelt mij weer hihihi. Nou savonds stonden we weer met zn alle gezellig bij de bar, de bar ging dit keer wel al om 10 uur dicht want t was ontzettend rustig en ook niet bepaald warm. Y ging zingen!! o dat was zo grappig, hij kon ontzettend mooi zingen. Nouja volgende dag, toen met dat papieren roos geval gaf ik hem die, paps maakte voor de lol een foto, en Y was blij.
Ik weer terug naar me bedje en ging van afstand uuuren naar hem kijken en hij ook nh mij. Me moeder liep voorbij de bar en zag hem met dat ding in z n handen. ooo is that for me??? zei ze voor de grap, hij zei met een blije lach": nooo its for me!! from nikita!! and im thinking what i should give her!! "hhahaa

Ik liep weer voorbij richting de toilet, en opeens kwam Y achter me aan, hij drukte iets in me handen , liep zo een rondje, en weer terug naar d ebar, t was een vierkante steen en had eropgescrheven: mooi meisje nikita X Y hihihihi
Zo lieeeef!
En toch d8 ik soms waar ben je mee bezig nikita… maar ik kon er niks aan doen, ik was verliefd, op deze jongen, dit is hém,

Met me vader erover gehad, hem uitgelegt hoe t zat met mij en ex. Hij zei tegen mij: dat is dus al niet goed, dat je iemand anders verliefd bent, ik zei ook dingen tegen ex, die zeg je niet, dan ben je tevree met hoe diegene eruit zit, enz maar ik zei tegen ex: ooo je moet sporten!!! drink niet zo veel cooolaaaaaaah!!! en dit en dat, ik von t gwn zo vervelend, maar dat zeg je niet tegen je vriend, paps zei dat is dus al niet goed, en je moet t maar met ex over hebben.

Nouja , savonds weer bij de bar, t wasa alweer 11 uur die bar ging al weer dicht. En opeens kwam Y daaraan met een glas in zn handen, met allemaal vuruwerk sterretjes, enz ette die voor mij neer, hij had een nonalchol cocktail voor me gemaakt, met rietjes, pruppeltjes enz… ZO LIEEFhihihi
ja die jongen had echt me hart gestolen… hij wou met me afspreken, om 1 uur snachtgs, want dan was ie helemaal klaar, okee zei ik helemaal blij, maar later bed8 ik me, waar eigelijk? had ie dat wel gezegt??? had ik t niet gehoord?? 1 uur snachts ging ik maar naar die bar ,geen Y. rondje over hotel gedaan, geen Y. waar was ie dan??? had ook geen nummer niks, ondertussen kwam security eraan, hellupp d8 ik hihi, ze vroege me zelf of ze me hotelbandje mochten zien hahaha, nou drie kwartier gezocht toen ben ik maar weer naar me kamer gegaan, en vond t zozielig, wat als Y nou buite zat te wachten en ik kwam maar nie opdagen???
Wat zal die wel nie van me denken? moeilijk kwam ik in slaap, en bed8 e ik vertel t m morgen meteen.

Maar morgen was de dag dat we kusadasi ingingen. en wonder boven wonder ging Y met ons mee t was zn vrije dag.
Ik heb t hem uitgelegd von t zo sneu =( hij zei ja ik zei bij de busstop… dat had ik dus niet gehoord, of had hij t wel of niet gezegT? aniway t was nu weer goed, hij zei ja ik wou je dit geven, en gaf me in de stad een vage ring met een schelp erop,
Verder hebben we t heel gezellig gehad in Kusadasi.

Savonds om 9 uur wou ie weer afspreken, we waren onderhand al weer terug bij t hotel. En dit keeeeer wist ik hem wel te vinden.
We zaten op een bankje en gingen muziek luisteren. Normaal ben ik dan zo ontzettend verlegen en alles, maar op 1 of andere manier voelde ik me bij hem op me gemak. T was koud, en hij sloeg zn arm om me heen rilling en we gingen een stuk lopen. We kwamen uit bij een stuk, waar we Aqua fantasy mooi zagen liggen.
We hebben gepraat, en hij ratelde iets in t turks, en zei oooo i dont know how to say in english!!! Im in loooove zei die. I like you so muuuch! En ik zei t zelfde tege hem. Hij vroeg me of ie me een kus mocht geven.
Ja. T_T
Oei. ja. wat heb ik gedaan. =( ik kon me kop erwel afrukken, sl*t die je bent…ik d8 daar 5tellen aan.
En t gevoel werd overgenomen door weer liefde. échte liefde.
Of hij is gwn zoo ontzettend romantisch! ik vin m geweldig! Ik voelde t ik wist t, ik d8 t, dit is hém, ik wil hém, vooraltijd hém.
Egoist.
Ik kreeg een smsje van hem: Do you believe in love at first sight? Just i know i’ve fallen in love with you.
:slight_smile:

De volgende nacht hadden we weer afgesproken. Dit keer gingen we naar t strand, hij pakte me arm en deed er een armbandje om. Ik weet niet hoe hij t doet maar hij raakt me altijd hihi.
We liepen hand in hand. T was leuk. Hij plukte ondweg een bloem en stopte die in me haar. :slight_smile: t was gwn zo mooi, Je hoorde de zee, je zag de maan, T perfecte plaatje. Als een film. We hebben gelachen, vielen neer op t zand, hij zong weer voor me, tilde me op, en draaide me in de rondte, maakte foto’s, Zown geweldige nacht gehad, zijn zelfs achter elkaar aan wezen rennen. hihihi, en toen stonden we daar te knuffelen, een fijn moment. een kus, en liepen weer richting hotel. Hij schrrrreeeeuwde naar de bergen: I LOOOOVEEE YOUUUU NIIKIITAAAAAA hihihi, dansde onderweg, lachde, plezier. etc etc. Maar
t was de ene laatste nacht. Vlak bij t terrein ingang, stopte we. Hij pakte me bij mn gezicht vast en zei: please dont go! i want to be forever yours, dont leave me =( en Y liet zn tranen zien. Hij vertelde me, dat ie niet veel geld heeflt. Zijn moeder woont bij zn zus, en dat ie wel naar me toe wil komen, maar dat dat heel erg moeilijk voor hem is, ik zei hem dat maakt niet uit! ik kan naar jou toekomen! When zei die??? i dont know…was mn antwoord, maar ik kom terug…
Nou stonden we daar te huilen, hij gaf me een kus, en gingen weer ieders een eigen kant op, hij naar zijn verblijf en ik richting mn hotelhuisje. Veegde me tranen af,
en later viel ik in slaap.

De laalste nacht.
We gingen weer naar t strand. en hebben nog fijn met elkaar gepraat. Hij zei dat ie me ging missen, Hebben uren muziek zitten luisteren, Weer vedrietig en gehuild. Ik ook huilen. "dont cry lovely…!!zei hij, degene die ook zat te huilen.

De laatste middag.
ik bleef de hele middag aan t tafeltje zitten bij zn bar…
Ik keek naar hem hij naar mij, lachde naar elkaar, praten zo afentoe, want er kwam opeens vaak een chef de boel in de gate houden. Hij screef op een papier: stay with me forever.
Ik vond dat zo lief en moest echt mn tranen inhouden. Vanavond zou ik weggaan.
Zou ik hem ooit terug zien? zouden we contact blijven houden?
Was dit for real?

Mn zusje begon tegen hem te praten, t was onderhand 8uur savonds. Ze zegt in het nederlands: ja vanvond zitten wij weer in t vleigtuig,daar boven, en wees naar boven.
Hij keek me aan en zei: what did she say???
ik zei: she said tonight we are in the airplane again, , kon me zin niet afmaken, askim huilde, daar achter de bar. ik wou hem knnuffele maar wat kon ik doen… hij ging naar achtere en hoorde dingen omvallen. Ik beet op me lip en wat deed dit pijn. ik deed me ogen paar tellen dicht, en wist niet wat ik moest doen, Me zusje naar me ouders en dat vertellen.
Askim kwam er weer aan, zn ogen nog waterig, er waren ook klanten die geholpen moesten worden…
Een engelsman hoorde ik zegge: oo he cried,en hij keek mij aan, en ik stond daar ook te huilen, keek snel de andere kant op, en liep gauw weg.

Later stond Y in de binnenbar want t regende/onweerde.
Ik stond daar, en zn andere chef een hele aardige zei tegen hem: goo Y! go for it!!

Askim kwam naar me toe en zei come! Hij liep vele passen voor me uit, want niemand mocht t zien natuurlijk, en we gingen naar een plekje , waar niemand was, hij hield me in me armen, huilde, raakte me haar aan begon er aan te ruiken hihi, ik zeg tegen hem: p[lease dont cry!! i will come back!!!
En t was gwn zo ontzettend moeilijk. Hij gaf me nog een kadootje, t was een beeldje twee van die poppetjes die een hart vasthouden waarop stond gescreven Y loves Nikita xx askim.

Hij gaf me nog een laatste kus, hield me nog stevig vast, en ik zei hem, want we stonden daar zown 10,15m inuten, you must go!!
want hij mocht hier helemaaaal niet zijn!!

en toen was t moment aangebroken.
Goodbye vaarwel.
zei gedag tegen mn ouders, kwam naar mij toe, en knuffelde me, t was druk in die zaal, iedereen keek, want ik begon haast te huilen, we gingen weg naar de bus.

bijna daaar. En mn zusje zei: kijk !!! wie daar aan komt!!!

ik keek achterom, en daar kwam Y naar me toe rennen! Hij pakte me hand beet gaf me een kus op me mond, en rende weer weg, en daar stond k, met een brok in me keel, helemaal vedrietig
De busreis en vliegreis waren een hell

ik smste hem op t vliegveld.
Mobiel uit in vliegtuig.
Schiphol.
In de auto onderweg naar huis. Ik voelde me zwaar kut en helemaal omdat ik mn ex de middag zou zien.
Thuis, half 7 smorgens.
Ik ging meteen op bed, maar huilde.
En viel toch in slaap. 11 uur smorgens, Smsje van Y, terug. Hoe de reis was gegaan, en dat ie me miste en aan me d8.
ik huilen.
Ik had me laptop nog niet want die lag bij ex, en ex paste ook op Luna mijn konijn. 3uur smiddags had ik ex nog steeds niet gesmst, Een dilemma.
Ik raapte mn moed bijelkaar en belde hem: en t enige wat eruit kwam was: heee hoe laat kan ik luna ophalen? Ja ben al thuis, ben net wakker, maarre hoe laat kan ik haar ophalen dan? oke vergeet je mn lapto pniet? doei tot zo.
klik
Zo gruwelijk hard.
Maar ik kón t niet. ik kón lief tegen hem gaan praten met : hee lieverd jaa ben thuis!! oo wat heb ik je gemist!!! dit en dat en dit
ik KON het niet.
10 minuten later kwam ex. met luna. iikz ag hem, keek andere kant op, hij wou me knuffele, en ik: heee, liep hem staal voor bij: LUNAAA lieeeverd ik heb je gemiist jij lieve wollie!!! en pakte meteen mn konijn op.

Tsja, zo hard van mij ik weet t.
Maar ik kon hem niet gaan knuffelen.
Ik was al lange tijd niet verliefd meer op die jongen. En nu was ik verliefd, niet op hem, En ik had met die jongen hand in hand gelopen en verdorie nog mee gekust ook.

We gingen fotos bekijken. Ex vond er niks aan, en belsoot om 5uur maar weer naar huis te gaan.
Okee doeii!! zei ik!! ik zie je wel weer goed??
ben nog harstikke moe!! smsje wel!!

Ik naar boven, laptop weer terug, laptop aan zetten, en meteen Y toegevoegt op msn.
Fotos op hyves zetten, maar niet van mij en Y natuurlijk.
Muziek luisteren, Daar kwam paps naar boven en vroeg wat er aande hand was… mis je Y ? en daar begon ik weer te huilen, I kkan er niks aan doen!! maar ik mis Y, en ik werd gwn zomaar verliefd op hem! en dat kan ik Ex niet aan doen! Daarom knuffelde ik hem ook niet vanmiddag, ik kan gwn niet doen alsof ik nog van hem hou! t is al een halfjaar aan de gang dat ik niet meer met hem verder wil en als vrienden!
Paps begreep t, en hij zag t ook al aankomen, Hij zei die gevoelens daar kun je niks aan doen, Dat gebeurt vanzelf, En als je relatie al niet goed is met iemand, dan ga je sneller iemand anders leuk vinden… Maar ik wist niet dat t met jou en EX al heel lang slecht gaat…Dat maakt t wel wat begrijpelijker dat je Y leuk vind, maar je moet t wel aan Ex vertellen hoor! dat is hartstikke sneu voor die jongen, d at doet hem pijn, dat je m niet ging knuffel etc etc.
En dat wist ik ook wel, maar ik kon ex gwn niet meer aanraken.

Ik heb met m afgesproken, ging naar hem toe, hebben gegamed. en ging weer naar huis, had er geen zin meer in. Hij bracht me thuis met de auto en ik wou al uitstappen, hij zegt: oke dan maar een virtuele kus…ik zeg tegen hem: sorry! maar,ik weet t niet, ik kan t niet. ex huilen. owjee. GA DAN roept ienaar me, GA ER DAN UIT!
oei,
ik stapte uit en ging naar binnen en keek niet meer om.
ik smste hem later opde dag of we konden afspreken want ik moest met m praten.
Wi lje t uitmaken vroeg die? Ik smste terug en zei dat ga ik niet in een smsje neer zetten.
We spraken af om 8 uur, om 6 uur zat ik nog bij de buren erover te praten.Buurman zei hoe hard t ook is, voor die jongen, die dingen die gebeuren nu eenmaal. T beste is eerlijk tegen hem zijn, Moeders zei weer nee beter vertel je t m nog niet over Y, dat breekt zn hart.
Paps wou dat ik t wel weer deed.
Ik wist t allemaal niet meer, Y kon me gebruiken, vakantieliefde meer niet, dan had ik Y niet meer en EX niet meer,maar zo zat t niet, ookal zal Y niks meer van zich laten horen, ik wou nietttt meer met ex.
We hebben een stukje gelopen, en gepraat, en maakte t uit, hij huilen gaf m uiteindelijk toch maar een knuffel,
Hij had wat tijd nodig…
Maar hij wist t nog niet van Y…
Hij had tijd nodig en wou al na 2dagen met me afspreken, dat vond ik niet kloppen, dat vond ik veels te snel, omdat hij ook zei dat t wel weken kon duren… dus ik heb nee gezegt.
Ik kwam er achter dat ex een boek had gekocht hoe terug bij je ex, en d8 oke,beter maar een hele lange tijd nieet meer afspreken / contact.

Uiteindelijk heb ik t m toch maar verteld over Y.
Hij snapte t wel, dat als t niet goed gaat , je sneller iemand anders leuk gaat vinden.
Aan de andere kant was hij pissig, hoe kan ik je ooit vertrouwen?
Ik heb me lange tijd schuldig erover gevoelt, maar ho stom ook, mn hart ligt bij askim.

We hebben veel contact gehad, bellen, smsen, msnen, skpe, facebook. Zo werd t wat dragelijker. Hij was meteen de eerste avond al online, en zag m alweer in de webcam, T gemis werd minder, zo kon ik t weleen tijdje volhouden.
27 juni ben ik weer terug gegaan naar askim.
8 dagen. in een appartament, Daar stond hij, ik was zo blij, hij ook, hij kwam op me af rennen en omhelsde me.

Ik heb 8 fijne dagen gehad, al was de eerste nacht nogal klote, en werd ik toch wel onzeker overhem. SOmmige van jullie weten wel wat ik bedoel :wink: Maar dat is uiteindelijk toch goed komen, Askim heeft die week goed voor me gezorgt, dat ik goed ging drinken/eten, nam eten/drinken mee als ie weer terug kwam vn zn werk, zijn gezellig kusadasi in geweest, uiteten geweest gezwommen, kortom een top tijd. Hij is een liefe zorgzame jongen:)

ennu is t nog steeds super tussen ons. Inmiddels al 2 pakketjes van hem gekregen :smiley:

En de volgende reis staat gepland, oktober ga ik weer naar askim toe <3

En over ex, hij vind t allemaal wel oke nu, al denkt hij nog steeds dat ikalleen maar met Y heb vanwege t plaatje, t land, etc etc.
Maar dat is bullsh*t! Real love! helaas kan ex dat alleen maar geloven als tijd t zal leren hihi

mooi verhaal meis! en leuk verteld ook! zo te lezen is het echte liefde :wink: wat je over je ex zegt dat hij het niet gelooft, daar moet je je echt niet door laten beinvloeden. niet iedereen kan het begrijpen zo’n relatie. toen ik mijn turkse vriend had ontmoet had ik een goede nederlandse vriend die zei dat het nooit mogelijk was zo’n relatie op afstand en dat het niet kon werken en blablabla. dat nam ik toen best wel serieus, ook omdat die nederlandse vriend ouder was dan ik. maar nu zie ik in dat, ook al is het goed om naar andermans mening te luisteren, je het uiteindelijk zelf het beste weet. vertrouw lekker op je eigen gevoel :slight_smile:

@Nikita: wat een prachtig verhaal ik wist jouw verhaal niet precies maar wat moooii! Idd echte liefde.

@deems: thanks voor de tip, ga ik proberen…
@Cynthia: ahhh, dat zou leuk zijn, ben benieuwd!

Bebek: Dankje, ik probeer er ook niet veel van aan tetrekken, maar t is zo vervelend. ex heeft ook tegen mij gezegt wat ieeedereen daar nou van vind: Ach t is gwn t plaatje. Ach t is daar gwn romantisch , Ach ze vind turkije gwn leuk, en t totaal plaatje, En dingen als ze is waarschijnlijk toen al met hem naar bed geweest (toen ik nog met ex had) :S En ze komt er nog wel achter dat ie niet te vetrouwen is, en blabla :mad: daar kan ik me zo aan irriteren, hij en hún die dat zeggen die weten niet hoe t contact en alles is =( , en ooo dat is toch zo weer over…:mad:

Mijn moeder vond t eerst niet logish, dat ik verliefd was op die jongen, paps wel meteen al, moeder nu ook. Dat zijn misschien ook de enige, mn zus en haar vriend hadden zelfs gewed , voor 500 euro -.- dat als ik weer terug kwam van turkey , ik niet meer methem had/ of juist wel. tsja…

En dan nog een paar collega;s die vinden t wel weer heel leuk en zo ook mn bedreifsleider en assistent…

En soms mensen die vragen heb je een vriend??? jaa, maar hij woont in turkije…huuuh nouuu als ik een week met jou omga ben je verliefd op mij!!! :S nou d8 t dus niet…maar hoe weet je nou dat ie te vertrouwen is??? nouuu kom over een jaar maar terug…

En dat zal ik zeker doen :mad: hihi

Dat had ik ook allemaal hoor & nu nog steeds als ze vragen of ik een vriend heb… En idd dan gaan ze zeggen kom volgend jaar maar terug… Haha we zijn bijna een jaar verder en ik ben nog steeds samen met mijn askim zonder problemen niks blabla we hebben het al die tijd volgehouden en onze band word alleen maar sterker… En hij zal ook vast wel van zijn kant horen… Dat het toch niet gaat werken een Nederlands meisje. Maar goed we zijn nog steeds bij elkaar en volgende maand al een jaar dus leker laten lullen ! En nu ga ik je vergaal lezen hihi.

jaaa? Stom hoor dat ze dat dan altijd maar gaan zeggen bah.

Maar indd jij hebt t "bewijs"al laten zien en bijna een jaar en nog samen, Dat is dan toch duidelijk zat…
Natuurlijk ook wel logish, dat mensen dat gaan zeggen, maar kom op, waar is de positievetijd gebleven? :smiley:

Uhu, nouja je wend er aan eerst ging ik mezelf altijd verdedigen en nu heb ik daar echt geen zin meer in… Laat ze maar lekker lullen het boeit me vrij weinig meer tenzij ze me echt raken door iets te zeggen… Maar vaak raakt het al niet meer dus tja… Maar helaas niet iedereen ziet in dat een afstandsrelatie ook gewoon kan werken =(, en idd bewijs is toch bijna geleverd nu… Alweer een jaar samen en misschien worden dat er wel 50 you never know hihi !

Woow wat een mooie verhalen (L)! Zit hier echt te janken, wat een mooie gevoelens! Ik heb sinds heel kort ook een turkse vriend, dus ik wil mijn verhaal ook wel graag kwijt aangezien ze mij hier bijna allemaal niet begrijpen… Ik zal me eerst effe voorstellen ; Ik ben jessica,ben 18 jaar(bijna 19) en woon in limburg!

Ik heb mn vriend dus in februari leren kennen via facebook,vond hem knappe jongen en wel aardig enzo maar ik had een vriend dus heb er niet veel aandacht aan besteed. Hij bleef maar berichtjes sturen en vroeg mn msn. Ik dacht och ja waarom ook niet,kan toch geen kwaad. Nou toen heeft die dus zn webcam aangezet en ik de mijne. En toen ik zn gezicht zag met die geweldige glimlach dacht ik woooooow wat een knappe jongen. Echt mijn typetje,maar ik dacht nee jessica dit kan niet hij woont zo ver… We hebben bijna elke dag gepraat en het is toen ook uitgegaan met mn vriend. Heeft niks met hem te maken,maar kwam door een andere reden! Ik had mn vakantie naar Alanya al geboekt en ja hoor wie woont er in Alanya? Hij natuurlijk! Ik ging dit jaar voor de vijfde keer naar turkije dus ben aardig bekend daar en weet ook hoe jongens daar kunnen zijn. Ik hou gewoon van het land, is mijn tweede thuis (L) Hij helemaal stralen dat ik zo van turkije houdt en naar alanya zou komen. Hij vragen welk hotel ik dan verbleef, ik dat verteld en raad eens? Hij woont er 1 straat vanaf en werkt er 2 straten vanaf! Is dit toeval of had dit zo moeten zijn? Nou hij had ondertussen al over mij verteld bij zn familie dus die wouden me al meteen ontmoeten maar ik had zoiets van nee alles op zn tijd ik wil eerst sezgin(mn vriend) ontmoeten. Mn vriendin,die mee ging op vakantie, was er niet zo blij mee,want ze had dan wel verwacht dat ik veel met hem zou optrekken. Sezgin had me al 2 grote cadeaus gestuurd nog voordat ik naar turkije ging dus ik ging al verliefd erheen! Hij had een klok laten maken met hem en mij op de achtergrond en hetzelfde in een ketting! Ik heb mn moeder er bewust niks van verteld,want ze is zowiezo al heel erg bezorgd. Mn ouders zijn gescheiden en ik heb geen broers/zussen. Ik woon alleen met mn moeder dus we zijn extra aan elkaar gehecht. Nou dat even terzijde, ik heb al die tijd samen met sezgin afgeteld en ja hoor toen was het 8 juli. We zouden s middags om 12 uur vliegen en rond half 7 in het hotel aankomen. Ik ging al helemaal happy erheen,natuurlijk wel kei spannend! Nou ik stapte uit het vliegtuig en dacht ik ben thuis!!! Heerlijk die turkse lucht en die mensen :slight_smile: We kwamen aan in het hotel om half 8. Sezgin had er dus om half 7 gestaan maar ik was dus later:( Maar ik wist dat niet. Hele hotel was onderhand al op de hoogte hihi. Savonds zou ik hem ontmoeten bij het hotel,maar wij waren al naar het centrum gegaan, dus ik hem smsen dat hij naar robin hood moest komen. Had hij ondertussen nog un keer bij mn hotel gestaan maja ik zat dus in het centrum. En toen belde hij me,ja ik ben over 5 min. daar. En toen kreeg ik toch wel klamme handjes en kriebels in mn buik hihi. Ik was al hele tijd om me heen aan het kijken en ja ik zag hem al aankomen. Helemaal zoekend naar mij,overal kijkend en ik dus roepen. En daar stond hij dan,ik vloog hem om de hals en hij helemaal stralen en askim askim askim:D mn vriendin voorgesteld aan hem en we zijn wat gaan drinken. Ik voelde me al helemaal op mn gemak en was zo gelukkig. En hij bleef maar zeggen askim i am so happy. Toen zijn we rond 1 uur toch maar es naar bed gegaan,want we waren erg moe. Volgende morgen werd ik wakker geklopt,doordat er un ober aan de deur stond. Hij had un mega grote bos bloemen in zn hand en moest dat van iemand geven. Zat un heel lief kaartje bij en was dus van sezgin. De bloemen waren roze en rood, en hij weet dat roze mn lievelingskleur is. Vond het super lief’. 's avonds zou ik hem weer zien en zouden we naar Summergarden gaan. Topavondje gehad en heb daar ook vrienden van zn hotel leren kennen. Volgende dag waren we uitgenodigd in zijn hotel om naar een poolparty te komen. Nou ik heb nooit geweten hoe het voelt om als een prinses behandeld te worden,maar nu weet ik het wel. Ik kwam het hotel binnen lopen 8ter sezgin aan en iedere ober draait zich meteen om en sezgin zegt kei hard JESSICA IS HERE. haha iedere ober echt zo jessica??? Werden we naar tafel gebracht en kwamen meteen van yea if you need something,u can get it. for you is everything special. haha en dat had sezgin allemaal geregeld; zo lief! We mochten daar eten en werd un speciale cocktail voor ons gemaakt. Daarna was dus die poolparty en word iedereen in het water gegooid inclusief de obers! En wie werd natuurlijk als eerste erin gegooid? Yea ofcourse me! Sezgin sprong erachter aan haha… Stiekem elkaar vasthouden,want tja de baas houdt het toch wel in de gaten… Topavondje gehad,daarna nog samen over strand gewandeld. Wat waren we gelukkig! Nou ben elke avond bij hem geweest, of we zijn naar disco gegaan of we hebben gewoon gewandeld. Hij had ook 2daagjes vrij gekregen, met heel veel moeite! Toen heeft hij 1 dagje un auto gehuurd en zijn we side en manavgat ingegaan. PRACHTIG(L) De ene dag hebben we un boottocht gemaakt en samen in de zee gezwommen! 's avonds hebben we samen een fotoshoot gehad van 2uur lang,ik had die gewonnen met bingo avond! (foto’s staan op mn profiel). Ik heb ook veel van zn vrienden buiten het hotel ontmoet en allemaal waren ze even vriendelijk! Wat een heerlijke mensen (L)… Ben ook 1dag alleen in zn hotel gaan zwemmen(mag normaal absoluut niet,maar ik was un special gast haha)… Werd daar ook echt als un prinses behandeld,alle bedjes waren vol en hij ging meteen naar andere afdeling un bedje regelen en om de 10 min. kijken of mn drinken op was. Zo lief en zorgzaam(L) en ja toen was het dus zaterdag 17 juli,mn laatste dagje in alanya:( Want snachts zou ik teruggaan naar nederland. Hij had smiddags nog 1uurtje vrij gekregen en hebben we nog effe samen op scooter gezete. haha kei ruig! En heeft hij me un hele mooie ROZE horloge gegeven haha:) Ik heb hem un armbandje gegeven met onze namen erop:) Savonds ben ik nog bij hem in het hotel gweest en toen mocht hij nog even mee lopen naar mn hotel. En toen kwamen de traantjes toch,we stonden er beiden te janken! Ik mocht niet gaan,want hij had me nodig en hij houd zoveel van mij! T was gewoon zo moeilijk,had gwn de neiging om niet met die klote bus mee te gaan. Maar helaas ik moest… Hij moest weer terug naar hotel dus kon me niet uitzwaaien… Hij was nog geen kwartier weg of hij belde alweer. of ik asjeblief niet weg wou gaan en dat hij me nu al miste en dat ik moest beloven niet te gaan huilen! En toen de terugweg; vreselijk :frowning: Smorgens vroeg in duitsland aangekomen en toen nog met auto naar huis. Ik zat in de auto en toen belde hij alweer; of ik goed was aangekomen en dat hij me erg miste! Het enige waar ik op dat moment nog blij mee was,was om mn ouders weer te zien maar voor de rest ook niks! Thuis aangekomen, ik mn moeder en vader alles verteld. Mn vader zei niet veel(doet hij nooit) en mn moeder natuurlijk weer ja un turk en wat moet je ermee hij woont zo ver dit en dat. Maar ik trok me er niks van aan en heb de foto’s laten zien. Toen moest ze toch wel toegeven dat we goed bij elkaar pasten en dat hij er erg leuk uitzag! Nou nu ben ik dus weer mn leventje hier verder aan het lijden, erg veel werken en gezeur aanhoren van mensen! Heel veel mensen staan niet achter mij en denken agja is gewoon vakantieliefde en gaat weer over! dat is het voor mij zeker niet en ga er ook alles aan doen om ons een toekomst te geven! Op mn werk weten ze het nu ook allemaal,doordat ik fotos op hyves heb gezet. Dat gaat daar natuurlijk als un lopend vuurtje en ze zijn allemaal zo gemeen! Kei harde opmerkingen zoals : heb je nog geen ziekte? Ben je nog niet besmet? hij ligt misschien nu met un ander wijf te ******. Die opmerkingen doen zo’n pijn,maar tegelijkertijd maakt het me wel sterker om het tegendeel te bewijzen. Ik ga sezgin niet vergeten en ga ook niet naar jullie luisteren. Als sezgin me dan weer belt(wat hij elke dag doet) voel ik me weer helemaal gelukkig! Vandaag hem 2 uurtjes op msn gesproken en dat bevestigt wel weer dat ik veel om hem geef. En als het niet wederzijds is,weet ik het ook niet meer. Als je ziet hoeveel hij voor me gedaan heeft,dat heeft mn ex nog niet eens in 1 jaar tijd gedaan. Het is nog vroeg,dat geef ik toe en ken zn familie nog niet in het echt maar we hebben er vertrouwen in! Ik ga nu veel werken en mn opleiding afronden,zodat ik snel genoeg weer naar hem kan gaan. Februari is mn plannetje om weer te gaan,alleen of met mn moeder.Ik wil dan zijn familie ontmoeten… maar dat ligt eraan of mn moeder bijdraait haha… Maar niemand houd me tegen! Ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen,komt het dat niet dan heb ik wel prachtige ervaringen!

Veel liefs,
Jessica

Wat een super mooi verhaal ook jessica!
:wub:
En inderdaad luister niet naar anderen, en wat een nare opmerkingen toch weer. Ik weet wat je bedoelt, hier oook meegemaakt :frowning: Mijn relatie is ook nog niet zo lang, 2maanden 2 weken, en t is zo ontzettend vervelend als mensen dat niet kunnen/willen inzien! Trek je er niks van aan en volg gewoon je hart, Want jij weet zelf t beste hoe t tussen jullie is, je bent er geweest, en hebt t zelf mogen meemaken,
ik moest wel lachen om wat je zei dat je ex dat nog niet eens in een jaar deed, nou hier ook zo hahaha
toen ik de eerste x terug ging nh askim, kreeg ik ook een bos bloemen naar mn kamer gebracht van hem! mn eerste bloemen die ik ooit heb gekregen van een boyfriend :wink: hihihi.
Maar nogmaals trek t je er niks van aan, t is jammer dat er zulke mensen zijn, en zoals ik me er ook aan irriteer zeg ik ze maar: jaa tijd zal t leren,(weet zelf wel beter) en ga ik er verder maar ook niet op in.

en wat een leuke fotos van jou en askim!

Nikita: wat lief!! Klinkt echt als een lieve jongen!! Komt uit S*ke zeker?? :wink:

Jessica; ook leuk, en welkom hier!!

Grappig ook… mijn turkse ex… die was ook zo’n boerel*l… Heb 1x in 3 jaar wat hem gehad… een rood-witte riem van kraaltjes… haha :finger: maar goed…

cyn: hahaha jaaa klopt helemaal! lol2
Die van jou zeker ook?? :smiley:

=O dat is indd een boerenl*l heheh, nu maakt t nie uit of ik wel of geen kados krijgt, ik wil t liever niet eens, als ik maar zn liefde krijg, maar die jongen verdient al zo weinig, en toch doet ie zo veel voorje! :wub:

ik heb dus ook een ring van askim gekregen, zegt men exdoodleuk: nou heb je eindelijk je ring heh, had ik gwn meteen aan je moeten geven. pfff ga tog gauw eve weg…

Ik heb volgens mij nog nooit een vervolg geplaatst…

Dus hierbij:

Het weerzin na 6 maanden

Op 6 december 2009 was ik thuis en door allerlei andere plannen was er pas weer een mogelijkheid om naar mijn vriend te gaan in juni… Pff 6 maanden zonder elkaar, maar wel vrijwel elke dag op msn…

In het begin gaat het nog wel, maar op een gegeven moment dan wacht je al 90 dagen… en dan moet je er nog 100!! Is ook meteen de eerste en laatste keer dat ik 6 maanden heb moeten wachten! Voortaan maximaal 2/3 maanden…

Maar goed… een paar dagen voor mijn vertrek vertelde M. dat hij me waarschijnlijk niet op kon halen omdat hij een vergadering had op zijn werk rond 23.30 s’nachts… en dat hij naar zijn huis zou komen rond 2uur s’nachts… Nou ik had op zich wel een beetje door dat hij een grapje maakte, maar iets in mijn lijf bleef bang dat hij er echt niet zou staan.

**Vrijdag 11 juni… een gewone werkdag… tot 16.00 uur en daarna met mijn ouders naar Schiphol… Nog even wat gegeten en daarna in mijn eentje door de douane, en weer 3 uur lang in dat vliegtuig… Gelukkig had ik een turks-nederlandse meneer die de hele weg tegen me aankletste, waardoor de tijd lekker snel ging. lol2 Eenmaal boven Izmir was ik al kotsmisselijk van de zenuwen, en leek de landing wel uren te duren. **

**Na de landing snel dat toestel uit, busje in, visum kopen, douane, plassen en koffers… Had de broer van M. al gesmst dat ik geland was… en die smste dat hij buiten stond… alleen… **

Mijn koffer kwam vrij snel en daarna met mijn koffer de aankomsthal in… daar liep meteen M. zijn broertje V. op mij af en pakte mijn koffer af… Samen liepen we naar buiten op weg naar R. (zwager)… Maar R. was nergens te bekennen… Nee, V. wees een kant op… en daar stond M. mijn M. met een stralende glimlach en een bos rozen… Terwijl hij me om mijn nek vloog kon ik alleen maar uitkramen… I knew it… :wub:

Direct de auto in, op naar huis…, Het was inmiddels al 1 uur s’nachts… en moesten nog 1,5 uur rijden. Thuis aangekomen stond Anne al in haar pyama op balkon te wachten en zelfs Baba kwam zijn bed uit… Dus nog even 15 minuutjes op de bank gezeten… en daarna lekker naar bed gegaan… In papa en mama’s bed welteverstaan… Ik mag namelijk niet op de grond :mad:

We hebben echt 11 super heerlijke dagen gehad… Eerst nog 2 volle dagen thuis… uit eten geweest met de familie, nog meer tantes ontmoet… Mijn nieuwe schoonzus ontmoet en ga zo maar door… heerlijk ook met het kleine nichtje van M. gespeeld… En daarna zijn we nog 9 dagen samen in een hotel geweest in Kusadasi… Heerlijk!!

**Inmiddels ben ik alweer 5 weken thuis en mag ik over 6 weken weer heen… En daarna… dat zien we dan wel weer! **

:wub: