hihi meeste kennen mijn verhaal wel d8 ik, maar ik ga m hier toch nog een keer neerzetten 
Ik ga al een aantal jaren dus op vakantie naar Turkije. De eerste keer was in Side. De tweede x was in Finike.
De 3e x was in Kusadasi, hotel Aqua fantasy, De 4ex Kusadasi, weer in hotel Aqua fantasy, De 5e x weeer kusadasi hotel Aqua Fantasy 
Maargoed nu moet ik eerlijk zijn, De 2x hotel Aqua fantasy ben ik met mijn nu exvriend geweest. Aankomende oktober zou ik 2jaar met hem hebben. Vorig jaar december ging t al niet goed tussen ons, en zag ik mn ex als goede vrienden en niet meer, en was t altijd : ik maak t uit, en wil als vrienden verder…“Denk er nog een nachje overna” En zo ging dat maar door. Ik irriteerde me mateloos aan hem, en vond t leuk om met m omtegaan als dus goede vrienden. Maar dat werd dus telkes uitgesteld, vele ruzies, legde me er maar bij neer, aan knuffelen/handjes vasthouden/zoenen/ had ik ook echter geen behoefte aan, anyway
ja, ook wou ik 3maanden naar t buitenland maar dat kon mn ex niet accepteren, en dat vond ik ook al zo saai aan hem: je wilt tog niet voor eeuwig hier altijd blijven wonen?" Hij zei t al tegen me: jij bent in t verkeerde land geboren. Inderdaad, dat ben ik. maar goed,
In Februari kreeg ik een mailtje , een leuke aanbieding, naar Aqua fantasy, ik vertelde dit meteen aan mn ouders, kinderen t/m 12 jaar waren gratis, dus dat was een koopje, Ik moest en zou mee, en heb daar dus ook voor gespaard, Exvriend kon niet mee, maar dat maakte me dus helemaal niks uit, ik ging weer naar turkije!! <3
We gingen in mei 10 dagen… Ik miste mijn exvriend niet, ik d8 dat ik m zou missen maar niks was daar van waar, ik stuurde m wel een smsje van goh ik mis je wel hoor, maar ondertussen d8 ik eigelijk, huh ik mis m niet eens…maar t werd me toch wel duidelijk, ik wil niet meer met hém zijn, zoals ik altijd al meerdere keren aan hem aangaf. Maar goed, ik ging verder van mn vakantie genieten <3
We waren smiddags rond 1uur al in t hotel! dus dat was lekker!
Eerst naar de hotelkamer, koffer uitpakken en meteen de eerste de beste kleding kast in beslag nemen hihi, toen me bikini aangetrokken, een broekje en shirt aan, handdoek, en ik was zoooo moe, ik d8 ik ga lekker op t strand liggen.
Zonnebril op, en ik liep meteen naar t strand, voorbij de bar, zag een lange blonde turk met blauwe ogen naar me kijken, maar besteede er verder geen aand8 aan, want (ik wil nie opscheppen) welke turk doet dat niet hahaha maar ik was ook veel te moe hihi, ik zocht een bedje op t strand en viel na 10 minuten al inslaap. Nou heb missgien 2 uurtjes daar gekoest hihi, t was nog wel koud, want lag ook met een handoek over me heen,hihihi nou vaders kwam er ook bij zitten, en later moeders ook, om 4uur zijn we weggegaan, richting zwembad, waar ook dus de bar is, we gingen aan een tafeltje zitten, paps was ergens anders geen gegaan, en ik zat daar met mams, Zusjes waren leuk aan t spelen. Nouja goed je komt uit nederland, en turken kijken je dan altijd na, dat ben je onderhand wel gewend hihihi, maarja , toen zag ik hém weer. Achter de bar, die lange turk, met zn donkerblonde haar. En ik was verliefd… bam.boem. zomaar ineens, Maar dit mag helemaal niet, ik heb een vriend…Toch gebeurde het, voelde me schuldig maar dat schuldgevoel ging ook gauw weer weg, ik was helemaal in love, een gevoel die ik nooit eerder heb gehad, Liefde op t eerste gezicht. We keken elkaar 10 seconden lang aan, en ik wende me blik weer af, keek snel de andere kant op, en weer naar hem.
Ojeej. ik zag hem weer kijken, en zei tegen me moeder: moet je die engerd daar zien kijke met die blauwe ogen" lol2
Later gingen we weer naar hotelkamer en liepen erlangs, ik zag hem kijken, glimlachde naar me en ik lachde terug, 'Zie dan! hij heeft blauwe ogen =O" “hee jaa"zegt me moeder, hihi dat is grappig.”
Wat vond ik hem leuuuuuk!!! De volgende dag ging ik daar bij t zwembad liggen, hopen dat ik m weer zag, maar hij was er nog niet, ik ging maar ontbijten met mn zusjes eerst. ouders waren er nog niet. Nou, maar ontbijten, en daar kwam alweer een ober naar me toe, hij gaf me iets en zei dat moest ik van hem geven, een andere jongen. er stond op you are so sweet. Och jeej d8 ik, ik lach in de deuk, er zat een roos in van servet gemaakt, ik von da zo komish dat ik met die jonge op de foto wou voor me plakboek hihihi want dat is me nog nooit overkomen, helemaal niet in nederland hahaha, nouja misschien had ik dat maar niet moeten doen, want die jongen d8 natuurlijk dat ik m leuk vond en wou met me afspreken, uit dwaasheid zei ik maar oke, nou ttoen heb ik dat ook geleerd die roosjes maken, me vader zei voor de grap hee die moet je aan Y geven!! “ja zal ik dat doen???” Me vader had natuurlijk wel door dat ik die jonge leuk vond. Maaaar niet dat ik egt in love was… Goed, weer naar t zwembad en daar was ie, ik ging er heen voor wat drinken, standaart: orange juice. Hij gaf me drinken en begon tegen me te praten, hij zei: ik zag je gister zitten en wou met je praten, maar ja, dat kon niet," en hij haalde zn schouders opzo van ik sta hier achter de bar, en jij zit daar. nou en wat zei ik? “” oo really? " hahahaha
ik kon mezelf wel voor me kop slaan. Maar ondertussen was paps ook al goed in contact met Y. Ze voetbalde, praten over vanalles, lachde noem maar op, ik ging er bijstaan, om wat op te vangen, hihi vond ik ook best, paps doet de talking, scheelt mij weer hihihi. Nou savonds stonden we weer met zn alle gezellig bij de bar, de bar ging dit keer wel al om 10 uur dicht want t was ontzettend rustig en ook niet bepaald warm. Y ging zingen!! o dat was zo grappig, hij kon ontzettend mooi zingen. Nouja volgende dag, toen met dat papieren roos geval gaf ik hem die, paps maakte voor de lol een foto, en Y was blij.
Ik weer terug naar me bedje en ging van afstand uuuren naar hem kijken en hij ook nh mij. Me moeder liep voorbij de bar en zag hem met dat ding in z n handen. ooo is that for me??? zei ze voor de grap, hij zei met een blije lach": nooo its for me!! from nikita!! and im thinking what i should give her!! "hhahaa
Ik liep weer voorbij richting de toilet, en opeens kwam Y achter me aan, hij drukte iets in me handen , liep zo een rondje, en weer terug naar d ebar, t was een vierkante steen en had eropgescrheven: mooi meisje nikita X Y hihihihi
Zo lieeeef!
En toch d8 ik soms waar ben je mee bezig nikita… maar ik kon er niks aan doen, ik was verliefd, op deze jongen, dit is hém,
Met me vader erover gehad, hem uitgelegt hoe t zat met mij en ex. Hij zei tegen mij: dat is dus al niet goed, dat je iemand anders verliefd bent, ik zei ook dingen tegen ex, die zeg je niet, dan ben je tevree met hoe diegene eruit zit, enz maar ik zei tegen ex: ooo je moet sporten!!! drink niet zo veel cooolaaaaaaah!!! en dit en dat, ik von t gwn zo vervelend, maar dat zeg je niet tegen je vriend, paps zei dat is dus al niet goed, en je moet t maar met ex over hebben.
Nouja , savonds weer bij de bar, t wasa alweer 11 uur die bar ging al weer dicht. En opeens kwam Y daaraan met een glas in zn handen, met allemaal vuruwerk sterretjes, enz ette die voor mij neer, hij had een nonalchol cocktail voor me gemaakt, met rietjes, pruppeltjes enz… ZO LIEEFhihihi
ja die jongen had echt me hart gestolen… hij wou met me afspreken, om 1 uur snachtgs, want dan was ie helemaal klaar, okee zei ik helemaal blij, maar later bed8 ik me, waar eigelijk? had ie dat wel gezegt??? had ik t niet gehoord?? 1 uur snachts ging ik maar naar die bar ,geen Y. rondje over hotel gedaan, geen Y. waar was ie dan??? had ook geen nummer niks, ondertussen kwam security eraan, hellupp d8 ik hihi, ze vroege me zelf of ze me hotelbandje mochten zien hahaha, nou drie kwartier gezocht toen ben ik maar weer naar me kamer gegaan, en vond t zozielig, wat als Y nou buite zat te wachten en ik kwam maar nie opdagen???
Wat zal die wel nie van me denken? moeilijk kwam ik in slaap, en bed8 e ik vertel t m morgen meteen.
Maar morgen was de dag dat we kusadasi ingingen. en wonder boven wonder ging Y met ons mee t was zn vrije dag.
Ik heb t hem uitgelegd von t zo sneu =( hij zei ja ik zei bij de busstop… dat had ik dus niet gehoord, of had hij t wel of niet gezegT? aniway t was nu weer goed, hij zei ja ik wou je dit geven, en gaf me in de stad een vage ring met een schelp erop,
Verder hebben we t heel gezellig gehad in Kusadasi.
Savonds om 9 uur wou ie weer afspreken, we waren onderhand al weer terug bij t hotel. En dit keeeeer wist ik hem wel te vinden.
We zaten op een bankje en gingen muziek luisteren. Normaal ben ik dan zo ontzettend verlegen en alles, maar op 1 of andere manier voelde ik me bij hem op me gemak. T was koud, en hij sloeg zn arm om me heen rilling en we gingen een stuk lopen. We kwamen uit bij een stuk, waar we Aqua fantasy mooi zagen liggen.
We hebben gepraat, en hij ratelde iets in t turks, en zei oooo i dont know how to say in english!!! Im in loooove zei die. I like you so muuuch! En ik zei t zelfde tege hem. Hij vroeg me of ie me een kus mocht geven.
Ja. T_T
Oei. ja. wat heb ik gedaan. =( ik kon me kop erwel afrukken, sl*t die je bent…ik d8 daar 5tellen aan.
En t gevoel werd overgenomen door weer liefde. échte liefde.
Of hij is gwn zoo ontzettend romantisch! ik vin m geweldig! Ik voelde t ik wist t, ik d8 t, dit is hém, ik wil hém, vooraltijd hém.
Egoist.
Ik kreeg een smsje van hem: Do you believe in love at first sight? Just i know i’ve fallen in love with you.

De volgende nacht hadden we weer afgesproken. Dit keer gingen we naar t strand, hij pakte me arm en deed er een armbandje om. Ik weet niet hoe hij t doet maar hij raakt me altijd hihi.
We liepen hand in hand. T was leuk. Hij plukte ondweg een bloem en stopte die in me haar.
t was gwn zo mooi, Je hoorde de zee, je zag de maan, T perfecte plaatje. Als een film. We hebben gelachen, vielen neer op t zand, hij zong weer voor me, tilde me op, en draaide me in de rondte, maakte foto’s, Zown geweldige nacht gehad, zijn zelfs achter elkaar aan wezen rennen. hihihi, en toen stonden we daar te knuffelen, een fijn moment. een kus, en liepen weer richting hotel. Hij schrrrreeeeuwde naar de bergen: I LOOOOVEEE YOUUUU NIIKIITAAAAAA hihihi, dansde onderweg, lachde, plezier. etc etc. Maar
t was de ene laatste nacht. Vlak bij t terrein ingang, stopte we. Hij pakte me bij mn gezicht vast en zei: please dont go! i want to be forever yours, dont leave me =( en Y liet zn tranen zien. Hij vertelde me, dat ie niet veel geld heeflt. Zijn moeder woont bij zn zus, en dat ie wel naar me toe wil komen, maar dat dat heel erg moeilijk voor hem is, ik zei hem dat maakt niet uit! ik kan naar jou toekomen! When zei die??? i dont know…was mn antwoord, maar ik kom terug…
Nou stonden we daar te huilen, hij gaf me een kus, en gingen weer ieders een eigen kant op, hij naar zijn verblijf en ik richting mn hotelhuisje. Veegde me tranen af,
en later viel ik in slaap.
De laalste nacht.
We gingen weer naar t strand. en hebben nog fijn met elkaar gepraat. Hij zei dat ie me ging missen, Hebben uren muziek zitten luisteren, Weer vedrietig en gehuild. Ik ook huilen. "dont cry lovely…!!zei hij, degene die ook zat te huilen.
De laatste middag.
ik bleef de hele middag aan t tafeltje zitten bij zn bar…
Ik keek naar hem hij naar mij, lachde naar elkaar, praten zo afentoe, want er kwam opeens vaak een chef de boel in de gate houden. Hij screef op een papier: stay with me forever.
Ik vond dat zo lief en moest echt mn tranen inhouden. Vanavond zou ik weggaan.
Zou ik hem ooit terug zien? zouden we contact blijven houden?
Was dit for real?
Mn zusje begon tegen hem te praten, t was onderhand 8uur savonds. Ze zegt in het nederlands: ja vanvond zitten wij weer in t vleigtuig,daar boven, en wees naar boven.
Hij keek me aan en zei: what did she say???
ik zei: she said tonight we are in the airplane again, , kon me zin niet afmaken, askim huilde, daar achter de bar. ik wou hem knnuffele maar wat kon ik doen… hij ging naar achtere en hoorde dingen omvallen. Ik beet op me lip en wat deed dit pijn. ik deed me ogen paar tellen dicht, en wist niet wat ik moest doen, Me zusje naar me ouders en dat vertellen.
Askim kwam er weer aan, zn ogen nog waterig, er waren ook klanten die geholpen moesten worden…
Een engelsman hoorde ik zegge: oo he cried,en hij keek mij aan, en ik stond daar ook te huilen, keek snel de andere kant op, en liep gauw weg.
Later stond Y in de binnenbar want t regende/onweerde.
Ik stond daar, en zn andere chef een hele aardige zei tegen hem: goo Y! go for it!!
Askim kwam naar me toe en zei come! Hij liep vele passen voor me uit, want niemand mocht t zien natuurlijk, en we gingen naar een plekje , waar niemand was, hij hield me in me armen, huilde, raakte me haar aan begon er aan te ruiken hihi, ik zeg tegen hem: p[lease dont cry!! i will come back!!!
En t was gwn zo ontzettend moeilijk. Hij gaf me nog een kadootje, t was een beeldje twee van die poppetjes die een hart vasthouden waarop stond gescreven Y loves Nikita xx askim.
Hij gaf me nog een laatste kus, hield me nog stevig vast, en ik zei hem, want we stonden daar zown 10,15m inuten, you must go!!
want hij mocht hier helemaaaal niet zijn!!
en toen was t moment aangebroken.
Goodbye vaarwel.
zei gedag tegen mn ouders, kwam naar mij toe, en knuffelde me, t was druk in die zaal, iedereen keek, want ik begon haast te huilen, we gingen weg naar de bus.
bijna daaar. En mn zusje zei: kijk !!! wie daar aan komt!!!
ik keek achterom, en daar kwam Y naar me toe rennen! Hij pakte me hand beet gaf me een kus op me mond, en rende weer weg, en daar stond k, met een brok in me keel, helemaal vedrietig
De busreis en vliegreis waren een hell
ik smste hem op t vliegveld.
Mobiel uit in vliegtuig.
Schiphol.
In de auto onderweg naar huis. Ik voelde me zwaar kut en helemaal omdat ik mn ex de middag zou zien.
Thuis, half 7 smorgens.
Ik ging meteen op bed, maar huilde.
En viel toch in slaap. 11 uur smorgens, Smsje van Y, terug. Hoe de reis was gegaan, en dat ie me miste en aan me d8.
ik huilen.
Ik had me laptop nog niet want die lag bij ex, en ex paste ook op Luna mijn konijn. 3uur smiddags had ik ex nog steeds niet gesmst, Een dilemma.
Ik raapte mn moed bijelkaar en belde hem: en t enige wat eruit kwam was: heee hoe laat kan ik luna ophalen? Ja ben al thuis, ben net wakker, maarre hoe laat kan ik haar ophalen dan? oke vergeet je mn lapto pniet? doei tot zo.
klik
Zo gruwelijk hard.
Maar ik kón t niet. ik kón lief tegen hem gaan praten met : hee lieverd jaa ben thuis!! oo wat heb ik je gemist!!! dit en dat en dit
ik KON het niet.
10 minuten later kwam ex. met luna. iikz ag hem, keek andere kant op, hij wou me knuffele, en ik: heee, liep hem staal voor bij: LUNAAA lieeeverd ik heb je gemiist jij lieve wollie!!! en pakte meteen mn konijn op.
Tsja, zo hard van mij ik weet t.
Maar ik kon hem niet gaan knuffelen.
Ik was al lange tijd niet verliefd meer op die jongen. En nu was ik verliefd, niet op hem, En ik had met die jongen hand in hand gelopen en verdorie nog mee gekust ook.
We gingen fotos bekijken. Ex vond er niks aan, en belsoot om 5uur maar weer naar huis te gaan.
Okee doeii!! zei ik!! ik zie je wel weer goed??
ben nog harstikke moe!! smsje wel!!
Ik naar boven, laptop weer terug, laptop aan zetten, en meteen Y toegevoegt op msn.
Fotos op hyves zetten, maar niet van mij en Y natuurlijk.
Muziek luisteren, Daar kwam paps naar boven en vroeg wat er aande hand was… mis je Y ? en daar begon ik weer te huilen, I kkan er niks aan doen!! maar ik mis Y, en ik werd gwn zomaar verliefd op hem! en dat kan ik Ex niet aan doen! Daarom knuffelde ik hem ook niet vanmiddag, ik kan gwn niet doen alsof ik nog van hem hou! t is al een halfjaar aan de gang dat ik niet meer met hem verder wil en als vrienden!
Paps begreep t, en hij zag t ook al aankomen, Hij zei die gevoelens daar kun je niks aan doen, Dat gebeurt vanzelf, En als je relatie al niet goed is met iemand, dan ga je sneller iemand anders leuk vinden… Maar ik wist niet dat t met jou en EX al heel lang slecht gaat…Dat maakt t wel wat begrijpelijker dat je Y leuk vind, maar je moet t wel aan Ex vertellen hoor! dat is hartstikke sneu voor die jongen, d at doet hem pijn, dat je m niet ging knuffel etc etc.
En dat wist ik ook wel, maar ik kon ex gwn niet meer aanraken.
Ik heb met m afgesproken, ging naar hem toe, hebben gegamed. en ging weer naar huis, had er geen zin meer in. Hij bracht me thuis met de auto en ik wou al uitstappen, hij zegt: oke dan maar een virtuele kus…ik zeg tegen hem: sorry! maar,ik weet t niet, ik kan t niet. ex huilen. owjee. GA DAN roept ienaar me, GA ER DAN UIT!
oei,
ik stapte uit en ging naar binnen en keek niet meer om.
ik smste hem later opde dag of we konden afspreken want ik moest met m praten.
Wi lje t uitmaken vroeg die? Ik smste terug en zei dat ga ik niet in een smsje neer zetten.
We spraken af om 8 uur, om 6 uur zat ik nog bij de buren erover te praten.Buurman zei hoe hard t ook is, voor die jongen, die dingen die gebeuren nu eenmaal. T beste is eerlijk tegen hem zijn, Moeders zei weer nee beter vertel je t m nog niet over Y, dat breekt zn hart.
Paps wou dat ik t wel weer deed.
Ik wist t allemaal niet meer, Y kon me gebruiken, vakantieliefde meer niet, dan had ik Y niet meer en EX niet meer,maar zo zat t niet, ookal zal Y niks meer van zich laten horen, ik wou nietttt meer met ex.
We hebben een stukje gelopen, en gepraat, en maakte t uit, hij huilen gaf m uiteindelijk toch maar een knuffel,
Hij had wat tijd nodig…
Maar hij wist t nog niet van Y…
Hij had tijd nodig en wou al na 2dagen met me afspreken, dat vond ik niet kloppen, dat vond ik veels te snel, omdat hij ook zei dat t wel weken kon duren… dus ik heb nee gezegt.
Ik kwam er achter dat ex een boek had gekocht hoe terug bij je ex, en d8 oke,beter maar een hele lange tijd nieet meer afspreken / contact.
Uiteindelijk heb ik t m toch maar verteld over Y.
Hij snapte t wel, dat als t niet goed gaat , je sneller iemand anders leuk gaat vinden.
Aan de andere kant was hij pissig, hoe kan ik je ooit vertrouwen?
Ik heb me lange tijd schuldig erover gevoelt, maar ho stom ook, mn hart ligt bij askim.
We hebben veel contact gehad, bellen, smsen, msnen, skpe, facebook. Zo werd t wat dragelijker. Hij was meteen de eerste avond al online, en zag m alweer in de webcam, T gemis werd minder, zo kon ik t weleen tijdje volhouden.
27 juni ben ik weer terug gegaan naar askim.
8 dagen. in een appartament, Daar stond hij, ik was zo blij, hij ook, hij kwam op me af rennen en omhelsde me.
Ik heb 8 fijne dagen gehad, al was de eerste nacht nogal klote, en werd ik toch wel onzeker overhem. SOmmige van jullie weten wel wat ik bedoel
Maar dat is uiteindelijk toch goed komen, Askim heeft die week goed voor me gezorgt, dat ik goed ging drinken/eten, nam eten/drinken mee als ie weer terug kwam vn zn werk, zijn gezellig kusadasi in geweest, uiteten geweest gezwommen, kortom een top tijd. Hij is een liefe zorgzame jongen:)
ennu is t nog steeds super tussen ons. Inmiddels al 2 pakketjes van hem gekregen 
En de volgende reis staat gepland, oktober ga ik weer naar askim toe <3
En over ex, hij vind t allemaal wel oke nu, al denkt hij nog steeds dat ikalleen maar met Y heb vanwege t plaatje, t land, etc etc.
Maar dat is bullsh*t! Real love! helaas kan ex dat alleen maar geloven als tijd t zal leren hihi