Jessica: Ja, ik kan t me voorstellen dat dat indd pijn doet…=( Jammer dat er zulke mensen bestaan, misschien zijn ze ook wel jaloers, dat jij fijn gelukkig bent met een jongen, ver hier vandaan, en kunnen ze dat gwn niet accepteren, ik hoop voor je dat ze niet te ver doorgaan met die flauwekul, bah. Mijn ouders waren er indd bij toen ik hem leerde kennen. Nouja, hun hadden eigg meer contact met hem dan ik! Ze vonden t zo op eerste indruk al een goede leuke jongen. Maar toen ik snachts met m ging afspreken, was t nog maar wel de vraag , of me ouders dat oke vonden. T mocht uiteindleijk toch wel, maarrr ze smste me wel zo af en toe, en belde als t al half 4 was of ik weer terug kwam,hehehe
Eenmaal thuis, was ik dus ontzettend vedrietig, Mn vader die kon t wel begrijpen, die snapte dat wel, al zei hij, dat hij t zelf niet zou kunnen een relatie op afstand, hij begreep dat ik verliefd was, en dat t wel kan, je behoud je contact etc etc. alleen mn moeder von t maar raar dat ik verliefd was op die jongen, en dat t wel overwaait. Mn ouders hebben daar nog ruzie om gehad ook, over t feit dat ik wél verliefd ben op die jongen, en dat me moeder dat dus niet kón geloven, uiteindelijk vroeg ze me dat of t zo is, en ik zeg ja, t is zo…En dat liet ik blijken ook, ik msnde, smste,belde, ze zag hem ook in de cam, en zo later smste zij,en ook me vader met Y. En toen zag ze t toch wel in, dat we beide gwn verliefd op elkaar zijn, want dat zag ze zeker wel aan hem ook in de cam.
En geen idee hoe ik t voormekaar heb gekregen omzo snel alweer naar hem toe tezijn gemogen! Dat was wel fijn, Y beloofde me ouders ook dat ie goed op me zou passen, etc 
De volgende reis staat gepland op 12 oktober, nu hopen dat die doorgaat en dat ik me vader kan overhalen, want hij wil zo stom)) dat Y eerst hier komt, Jaa daag, ik ga NIET hem een halfjaar NIET zien, en dan te horen krijgen dat ie geen visum krijg, want daar ga ik eigg wel van uit, dus dat vind ik gwn onzin, ik ga lkkr in oktober weer nh mn lief 
Maar verder vinden mn ouders t wel oke. Al zegt mn moeder soms wel een opmerking tegen me zusjes, zo van ja dat kan toch helemaal niet,! of vraagt ze me: ennn ben je nog wel verliefd???
Van mn collega’s heb ik helemaal geen last, die vinden t heel leuk voor me! en volges mij ook best wel intressant want ze vragen me er een hoop over hihi, en ook nog een collega die haar zus,heeft toevallig ook met een turk, en die heeft ze later ook naar NL gehad, en ze zijn nu nog steeds 15jaar?? happy together:)
Maar dan krijg je me vervelende ex heh, die is juist weer totaaal t tegenovergestelde, of andere stomme jongens,
die kunnen t dan gwn amper geloven:) En dan is t: nou kom over een jaaaaar maar terug hoor! Maar ze beginnen niet over ziektes enzo =( Vind ik toch wel heel naar bij jou, ,
Inka: ik zal jou vehraal nu ook even lezen