Jouw verhaal ?

Nikita: ik hoef ook geen kado’s… maar ik vind in 3 jaar tijd… kun je wel eens iets geven toch… Ik nam altijd wel iets voor hem mee… of ik kocht daar wat… Maar nee hoor… jan l*l kwam met een kralen-riem… die niet eens paste… sukkel…

En ja… mijn lief komt daar ook vandaan… hihi :smiley:

hahaha nee daar geef ik je wel groot gelijk mee hoor!! in 3 jaar tijd zown “lullig riempje” !! pffff
en ik d8 dat nederlanders gieren waren hehehe

Nu even je vervolg lezen :smiley:

oooo wat ontzettend lieeeef :cry:
ik zie t al helemaa lvoooooor me hoe die daar op je stond te wachten!!! :wub::wub::wub::wub:

Jaa defenetief iemand uit s*ke :smiley:

En fijn over een aantal weken weer naar hem toe <3

Nikita: hahaha ja eikel! Mij maar laten denken dat hij er niet zou staan… Zei ook meteen… grrr askim… i kill you!! haha ons stopwoordje! :wub:

hahaha jah flauw hoor hahaha, zou niet weten hoe ik dan zou reagerenlol2
Maarrr dat was wel weer een hele suprise :smiley: ookal wist je t stiekem van binnen wel:wub:

@cynthia: wat een heeeeerrrrlijk romantisch zwijmel verhaal…klinkt als true love! Leuk!

Dankjewel:) Die fotoshoot was ook heel erg leuk om te doen!!:wub: 2 uur lang foto’s maken met je liefje hahaha voelde me net un prinses en hij de prins! ja ik probeer me er ook niks van aan te trekken,maar toch als je dan un uur pauze hebt en je zit daar fijn un uur met die klote jongens en ze blijven maar doorgaan dan doet dat toch wel pijn. Ik heb op een gegeven moment ook gezegd waar slaat dit op en zei ook haha wat grappig en trok ik er een boze kop bij. Toen zeiden ze wel van was maar grapje hoor maar ze waren meteen stil! Maja als het een paar keer voorkomt,laat ze maar lullen. Ik weet inderdaad wel beter.maar als ze doorgaan heb ik mn leidinggevende nog. Maar hopelijk komt t niet zo ver!! Voor mij en hem voelt het goed en dat is op dit moment het enige wat telt… Hoe hebben jullie ouders het ervaren? Bij jou nikita waren ze erbij toen je hem leerde kennen,maar de rest? Waren ze er niet op tegen? Ik weet dat mijn moeder het er heel moeilijk mee heeft en het er nog moeilijker mee gaat krijgen. Wanneer zie je je lief weer nikita? en jij cynthia?
Nee mij gaat het ook zeker niet om de cadeaus,maar ik kan slechts zeggen breng die bos bloeme maar terug! ik heb hem ook duizenden keren gezegd dat het nu genoeg is,heb genoeg aan hem,maar nee dan moet nog dit en dan nog effe un horloge en dan nog effe autotje huren! en nog zoveel meer… Kei lief!! maar die arme jongens daar hebben zo weinig:( heeft dadelijk kei veel schulden bij de bank,dat wil ik niet!! maja wat doe je eraan?:stuck_out_tongue:

“Ik heb een zware periode achter de rug en die zou ik graag willen afsluiten. Een vakantie zou daarvoor een ideale manier zijn.” Zo iets schreef ik toen ik me aanmeldde om in aanmerking te komen voor een reisbeurs. En ik kreeg meer dan waar ik om vroeg, die vakantie was zelfs een nieuw begin.
Ik vond het wel heel spannend. Als alleenstaande moeder, met amper vliegervaring. Tot nu toe kon ik altijd wel achter iemand aanhobbelen, maar nu alleen en dan ook nog met een kindje van nog geen 2. Een hotel had ik al helemaal nooit van binnen gezien. Laat staan zo’n luxe 5sterren hotel met alles erop en eraan, zelfs een kermis voor de kleine.
Wat dat betreft had het gewoon zo moeten zijn dat V. in ons leven kwam. Het hotel had al op de dit-wordt-hem-niet-stapel gelegen en toch had ik hem er weer vanaf geplukt. En als mijn nicht Sin niet na bijna 10 jaar had gemaild dat ze in Side woonde op de dag dat ik wilde gaan boeken voor Kemer, was het ook nooit gebeurd.
Z. kon net praten en de eerste 5 dagen heb ik om de minuut gehoord:"mooi he?“Mooi!” En lopen deed ze ook nog maar net. Vandaar dat ik altijd de buggy nog bij had, voor het geval het haar toch te veel zou worden. Het terrein was namelijk groot.
En daar stonden we de eerste dag. Boven aan een hoge trap die naar de zwembaden en de zee leidde. Met kind en buggy. Tja, als ik kind eerst naar beneden help valt ze misschien in het zwembad en als ik de buggy eerst doe dan valt ze misschien van de trap. Op zoek dan maar naar een omweg.
Die hebben we uiteindelijk gevonden.
Ergens rond de 4e of 5e dag liepen we terug vanaf de zee en daar stond hij. Z. rende op hem af, hij zakte door zijn knien en ze sprong zo in zijn armen. Het was liefde op het eerste gezicht. En ik moest toegeven, mijn dochter had smaak. Ze had meteen de fitness instructeur aan de haak geslagen, dus niet alleen mooie ogen en een super lach, maar ook nog eens super breed en een ontzettend lekker kontje.
Zo’n man waarvan ik in Nederland al verbaasd zou zijn als hij überhaupt aardig tegen me zou praten en niet super arrogant zou zijn. Way out of my league.
En gelukkig hoefde ik niet zo veel met hem. Hij heeft uren en uren met Zoë gespeeld. Hij was zo lief voor haar, gaf haar drinken en verwende haar met allerlei lekkers. Hij kwam zelfs droge handdoeken voor ons brengen als we gezwommen hadden. Hij leerde haar traplopen, ze gingen samen op ontdekkingstocht en die twee hadden de grootste lol.
En ik stond erbij en ik keek erna. Zo heerlijk, mijn kleine meid die eindelijk eens een keer aandacht krijgt van een man. Iemand die de kracht heeft op haar op te tillen en in de lucht te gooien en duizend keer de trap op en af te lopen.
Ze was zo gek op hem dat ze al haar andere speelkamaraatjes niet meer zag staan als V. in de buurt was. Ondertussen was ik alleen maar blij dat hij mij niet zo zag staan. Ik was er al snel achter dat ik beter een ring had kunnen omdoen en zeggen dat ik getrouwd was, dan dat mannen door hadden dat ik single was. Op de een of andere manier zagen ze dat veelal als een aanleiding om maar aan te nemen dat ik wel iets met ze wilde. Nou, niet dus.
V. was totaal anders. Hij wist inmiddels wel dat ik single was, maar gaf me geen enkele aanleiding om te denken dat hij iets van me wilde. Op de een of andere manier voelde dat alsof hij respect voor me had.
Tegen het eind van de vakantie kwamen we binnenlopen en hoorde ik een van zijn collega’s roepen:“V. je familie is er!” En o, wat had ze gelijk. Zo voelde het ook. Maar hoe kan dat? Dat gevoel wilde ik echt niet aan toegeven. Het mocht niet en het kon niet. Buiten dat had V. nooit aanleiding gegeven om te denken dat hij me uberhaupt leuk vond.
En toch voelde het zo. Af en toe van die blikwisselingen waarbij we elkaar begrepen zonder woorden. Iets dat ik ken van mijn opa en oma. Niet iets wat ik ooit zelf mee gemaakt heb. V. had wel gezegd dat Z. voelde als zijn dochter. Dat dat andersom ook zo was had ik ook wel gemerkt en daar heb er regelmatig tranen van in mijn ogen gehad.
Op de laatste dag was het afscheid een beetje raar. Z. had 's ochtends al een mooie tekening gemaakt en gegeven. En aan het eind van de dag was het eigenlijk nog onzeker of we wel of niet zouden vertrekken (in verband met de aswolk). V. liep weg met ik zie jullie later. En daarna hebben we hem niet meer gezien.
's avonds om 11 uur wist ik eindelijk dat we om 1 uur zouden vertrekken. En helaas bleek pas op de luchthaven dat ze 1500 andere mensen hadden opgeroepen voor een vlucht waar er maar 200 mee kunnen. En daar stond ik dan, midden in de nacht, alleen met een kind. Tussen allemaal schreeuwende mensen. Zelfs mensen die gingen vechten achter ons. En dat dit onze vlucht was maakte helemaal niemand wat uit.
Uiteindelijk hoorde ik van andere mensen dat als we eenmaal ingecheckt waren en we met de volgende vlucht, waar weer net zo veel mensen voor opgeroepen waren, niet mee zouden kunnen, we ergens in Europa gedropt zouden worden en maar moesten zien hoe we thuis kwamen.
Gelukkig ontstond er al snel een plan. Er was nog een vlucht naar Maastricht waar nog plaats was. Probleem was dat we toestemming nodig hadden en die hadden we niet. Maar we hebben gebluft en gezegd dat we toestemming hadden. En toen ze het niet geloofde was er iemand zo slim om naar een belangrijk uitziende meneer te zwaaien en die zwaaide terug. Phoe, toen trapte ze erin.
Op naar Maastricht. Eenmaal in het vliegtuig was mijn dochter al snel in slaap gevallen. De stress van die nacht zal zeker mee gespeeld hebben, maar ik zat daar en vergat alles en iedereen om me heen. Opeens hoorde ik de woorden weer: “V. je familie is er.” En opeens drong het tot me door hoeveel waarheid er zat in die grappig bedoelde opmerking. Het voelde alsof ik een deel van mijn familie achterliet. Vergeten, of eigenlijk erger nog, bewust achter gelaten.
Ik heb het zelf niet eens door gehad, pas toen er 3 stewardessen bezorgd om me heen stonden en vroegen of het wel goed ging werd ik me weer bewust van waar ik was en dat ik gewoon heel hard heb zitten huilen in dat vliegtuig.
Na een reis van 15 uur waren we eindelijk thuis. Daar vond ik een mail van V. dat hij ons gemist had, dat hij zich zorgen maakte en zichaf vroeg waar we waren, of we thuis waren en of het allemaal wel goed ging. Ik heb hem meteen gesmst dat alles in orde was en dat we inderdaad thuis waren. Daarop weer een mail dat hij het heel fijn vond ons te leren kennen. Dat hij zo gek is op Zoë en hij mij ook wat beter zou willen leren kennen.
De volgende ochtend werd ik wakker met het blije gevoel, jeeeeej, we gaan V. weer zien. Maar toen ik mijn ogen opendeed drong het tot me door dat we thuis waren.
En ik miste alles aan Turkije zo. De lekkere geuren, de appelthee, de witte kaas, de mensen die we kende. Eigenlijk alles. Ik voelde me echt even een outsider hier. Daar was iedereen vrolijk en maakte makkelijk contact en hier reageerde niemand als mijn dochter ze groette. Zo sneu om dat gezichtje zo te zien. Het was echt even een cultuurshock en heel vreemd, ik had heimwee naar Turkije. Heimwee andersom.
Eigenlijk was het enige waardoor ik me weer een beetje goed voelde het idee om terug te gaan. Dus de eerste dag dat we thuis waren besloot ik al dat dat niet voor lang zou zijn.
Ondertussen leerder ik V. wat beter kennen en dat klikte heel erg leuk. Meer dan leuk eigenlijk en op een dag vroeg hij of ik het goed vond dat hij ook mee zou gaan als we weer terug kwamen. Met zijn 3-en op vakantie dus. Ik vond het super. Op zijn hoogst zouden we een leuke vakantie hebben en hadden we er een goede vriend bij. Maar met hem had ik ook nog gewoon wat uit te zoeken. Hoe kon het nou toch dat iemand als familie voelt die je amper kent?
En ik had helemaal geen zin om verliefd te worden. Laat staan op iemand die ik alleen (of bijna alleen) via een beeldscherm ken. Dus dan maar zien hoe het in het echt loopt. Een deel van mij hoopte dat ik ontzettend af zou knappen, want wie zit er nou te wachten op een vriend in Turkije? En als mijn gevoel goed zou zitten, dan was dat hartstikke leuk, maar had ik er wel een probleem bij.
Mijn vrienden werden ondertussen een beetje bezorgd. En begonnen me heel goed bedoeld voor vanalles te waarschuwen. En ja, al die verhalen hebben natuurlijk wel een kern van waarheid. En zelfs Sin kwam met waarschuwingen. Dus al met al ontzettend spannend en geprobeerd iedereen gerust te stellen.
Buiten dat was het niet zo makkelijk om een reis te boeken met hem erbij. Volgens het reisburo zou het hotel ongehuwden stellen wel eens op straat kunnen zetten. Ik ben niet snel van het liegen, maar niks hield me tegen. Dus waren we tijdelijk ‘verloofd’, met ringen erbij en alles. Afwachten of ze dat wel zouden accepteren.
Een paar dagen voor vertrek was het moederdag. De dag erna stond er opeens een man voor mijn deur met een hele mooie, grote bos bloemen. Ik vroeg verbaasd of die niet voor de buren waren. Maar het was echt voor mij. Er zat ook een kaartje bij; “de groeten uit Turkije”. Ik heb van verbazing alleen maar naar die bloemen zitten staren. Zo lief vond ik het.
En eindelijk hoorden we dan op vrijdag dat we inderdaad op zondag zouden vertrekken.
Zonder tickets naar Schiphol. Vreemd genoeg kreeg askim uiteindelijk ook een ticket (zijn aller 1e ticket, hoe ironisch dat hij niet op die vlucht zat, maar blij als een kind was hij ermee). En de hele tijd, zelfs daar had ik het gevoel dat we niet zouden gaan. Gelukkig maakte me dat extra oplettend. Ik had namelijk aangegeven met inchecken dat 1 persoon niet zou komen. Print ze zijn ticket uit en die van Z. En een heel gedoe om dat te herstellen, de bagage was al weg en stond op V.'s naam en ook mijn dochter stond nu op V.'s naam en ik had geen ticket. Uiteindelijk helemaal goed gekomen gelukkig.
Eenmaal in Turkije bleek het hotel overboekt. Fijn, want daardoor kregen we een familie kamer, waardoor we 2 slaapruimtes hadden. Ik was heel blij toen V. voorstelde dat ik en Zoë op de ene kamer en hij op de andere zou gaan liggen.
Het was ook een beetje een rare situatie. We waren weg gegaan zonder dat er ook maar iets was gebeurd en daar zaten we opeens met zijn 3-en in een hotel. Het voelde vertrouwd, maar ook wel vreemd en spannend. En we hadden elkaar eigenlijk zo veel te vertellen, maar dat deed er op dat moment allemaal niet toe.
De volgende dag hebben we ook al onze verjaardagen gevierd. De kamer versierd en al. En vooral Zoë werd heel erg verwend. Toen Z op bed voor haar middagslaapje kwam Z. aan met een klein, rood doosje. In het doosje zat een kettinkje met een klein gouden hartje en hij zei: “ik geef je mijn hart.” Zo lief!
Eigenlijk waren wij ook heel moe van het pas 's nachts aankomen. Dus V. en ik besloten ook even te gaan liggen. Maar ik kon helemaal niet slapen omdat het veel te fijn was om in zijn armen te liggen en ik daar echt geen minuut van wilde missen. Zo hebben we een hele tijd gelegen, elkaar in de ogen kijkenend en uiteindelijk kwam daar toch een zoen.
En zo hebben we samen een super tijd gehad. Niet denkend aan wat de toekomst zou brengen, maar gewoon genieten van het moment. Voor het eerst had ik het gevoel een compleet gezin te zijn. Ik heb dus ook hele bizarre vakantie foto’s als V en Z die samen hun tandenpoetsen. Voor anderen misschien hele normale momenten, maar voor mij zo bijzonder. En ook zo grappig dat mensen tegen V zeiden:“wat lijkt ze op je.”
En Z. die helemaal boos werd op V. omdat hij een ander kindje vastpakte. “Mijn ‘vader’! Afblijven!” En V die vond die jaloezie zo leuk dat hij heel erg zijn best deed om haar weer jaloers te maken.
En ik was echt helemaal blij dat V. Sin en haar man ook wilde ontmoeten en zij hem. Haar man is wat dat betreft toch beter in het inschatten van de bedoelingen van een Turkse man dan dat ik dat ben en alle waarschuwingen zaten me toch ook nog de hele tijd in mijn hoofd. Dat was wel even een opluchting toen hij zei dat het uiteraard een 1e indruk was, maar dat hij V. een goede man vond met serieuze bedoelingen.
Dat was de avond voor we zouden vertrekken en die avond was V. opeens heel serieus en vroeg hoe ik hem zag en de toekomst. Blijkt die ontzettend mooie en stoere man dus eigenlijk ook heel onzeker te zijn. En voor het eerst in mijn leven kon ik echt volmondig ja zeggen op de vraag of ik ooit, in de verre toekomst met hem zou willen trouwen.
Wat dat betreft heeft die 2e vakantie mijn gevoel helemaal bevestigd, hij is mijn familie en hij hoort bij ons.

Jessica: Ja, ik kan t me voorstellen dat dat indd pijn doet…=( Jammer dat er zulke mensen bestaan, misschien zijn ze ook wel jaloers, dat jij fijn gelukkig bent met een jongen, ver hier vandaan, en kunnen ze dat gwn niet accepteren, ik hoop voor je dat ze niet te ver doorgaan met die flauwekul, bah. Mijn ouders waren er indd bij toen ik hem leerde kennen. Nouja, hun hadden eigg meer contact met hem dan ik! Ze vonden t zo op eerste indruk al een goede leuke jongen. Maar toen ik snachts met m ging afspreken, was t nog maar wel de vraag , of me ouders dat oke vonden. T mocht uiteindleijk toch wel, maarrr ze smste me wel zo af en toe, en belde als t al half 4 was of ik weer terug kwam,hehehe
Eenmaal thuis, was ik dus ontzettend vedrietig, Mn vader die kon t wel begrijpen, die snapte dat wel, al zei hij, dat hij t zelf niet zou kunnen een relatie op afstand, hij begreep dat ik verliefd was, en dat t wel kan, je behoud je contact etc etc. alleen mn moeder von t maar raar dat ik verliefd was op die jongen, en dat t wel overwaait. Mn ouders hebben daar nog ruzie om gehad ook, over t feit dat ik wél verliefd ben op die jongen, en dat me moeder dat dus niet kón geloven, uiteindelijk vroeg ze me dat of t zo is, en ik zeg ja, t is zo…En dat liet ik blijken ook, ik msnde, smste,belde, ze zag hem ook in de cam, en zo later smste zij,en ook me vader met Y. En toen zag ze t toch wel in, dat we beide gwn verliefd op elkaar zijn, want dat zag ze zeker wel aan hem ook in de cam.
En geen idee hoe ik t voormekaar heb gekregen omzo snel alweer naar hem toe tezijn gemogen! Dat was wel fijn, Y beloofde me ouders ook dat ie goed op me zou passen, etc :smiley:
De volgende reis staat gepland op 12 oktober, nu hopen dat die doorgaat en dat ik me vader kan overhalen, want hij wil zo stom)) dat Y eerst hier komt, Jaa daag, ik ga NIET hem een halfjaar NIET zien, en dan te horen krijgen dat ie geen visum krijg, want daar ga ik eigg wel van uit, dus dat vind ik gwn onzin, ik ga lkkr in oktober weer nh mn lief :slight_smile:

Maar verder vinden mn ouders t wel oke. Al zegt mn moeder soms wel een opmerking tegen me zusjes, zo van ja dat kan toch helemaal niet,! of vraagt ze me: ennn ben je nog wel verliefd???
Van mn collega’s heb ik helemaal geen last, die vinden t heel leuk voor me! en volges mij ook best wel intressant want ze vragen me er een hoop over hihi, en ook nog een collega die haar zus,heeft toevallig ook met een turk, en die heeft ze later ook naar NL gehad, en ze zijn nu nog steeds 15jaar?? happy together:)
Maar dan krijg je me vervelende ex heh, die is juist weer totaaal t tegenovergestelde, of andere stomme jongens,
die kunnen t dan gwn amper geloven:) En dan is t: nou kom over een jaaaaar maar terug hoor! Maar ze beginnen niet over ziektes enzo =( Vind ik toch wel heel naar bij jou, ,

Inka: ik zal jou vehraal nu ook even lezen :smiley:

inka: =O wat eeeeeeeen mooi en lief verhaal ook zeg!
Jeetje! Wat zal dat een fijn gevoel hebben gegeven, dat hij ook serieuse bedoelingen heeft, echt een mooi verhaal! en hoop dat je snel weer naar hem toe kan gaan!

Inka dat verhaal van jou vind ik echt kei mooi:O Wat knap ook van je dat je als alleenstaande moeder dit durft aan te grijpen! Heb er heel veel respect voor,ik weet vn mn moeder hoe het is om alleen met een kind te staan. Echt geweldig!

@Nikita
Wel echt fijn voor je dat je ouders het toch uiteindelijk geaccepteerd hebben! Dat gebeurt bij mij hopelijk ook nog,maar dan heb je weer een oom die ligt te zeuren van ja en als ze mijn dochter was dan moest ze maar luisteren en anders kon ze vertrekken. Ik weet dat mijn moeder niet zo hard kan zijn en dit niet kan uitvoeren,maar toch stel nou ze zegt zoiets als ik naar turkije wil gaan. Ik mag al hopen dat k sezgin over un halfjaar weer zie! Eerder gaat echt niet lukken,maar dit ook i.v.m met school en ik dus afhankelijk ben van de schoolvakanties… Ik heb ook nog een baantje dus ik kan ook niet elke vakantie,vakantie hebben! Best allemaal erg sneu,maarja helaas,een halfjaar wachten heb ik er wel voor over. Bovendien kan mijn moeder zo ook zien dat we dan nog bij elkaar zijn (dat is hopelijk zo dan he haha) Ik zorg er ook nog wel voor dat ze elkaar gaan zien op de webcam enzo en met elkaar praten! Dan weet mn moeder wie hij nou eigenlijk is… Maar dit is pas uitvoerbaar rond september haha als het seizoen wat minder is… Jou askim heeft dus ook last van dat klote seizoen?:frowning: Bijna geen vrij krijgen en kei hard liggen pleuren. Hoe doen jullie dat dan in de zomermaanden? Of ga je dan gewoonn niet? Ik weet niet of je ook nog op school zit… Maar ik kan dus alleen in juli of augustus gaan en ik ben dit jaar 11 dagen geweest en vond dat toch wel erg kort en ik zag hem zo weining door zn werk! Hoe doen jullie dit dan? En wanneer ga je zijn familie ontmoeten?:slight_smile:

Jessica: Ik hoop voor je dat je ouders dat ook nog wel gaan inzien, je relatie is ook nog niet zo lang, en indd, als t over een halfjaar nog zo is, misschien dat ze er dan anders over denken, Naar van je oom, mijn oom was ook erg boos, want hij von t niet kunnen dat me ouders me alleen naar turkije lieten, en dat hij dat zelf nooooit zal toelaten bij zn eigen kinderen…
Ja, mijn askim werkt ook ontzettend veel, eind juni/begin juli ben ik dus weer naar kusadasi geweest, en heb askim 2 volle dagen gezien, verder sliep hij wel 8dagen bij me, maar ik was dus de rest van de vakantie behoorlijk verveeld :smiley: Smorgens had ie soms ook wel vrij maarja,ik heb m toch weer even kunne zien!
Ik ga dus weer in oktober, askim wil eind september stoppen met werken, dus dan is ie gwn lekker vrij, kan ik fulltime van hem genieten! haha, maar als dat niet doorgaat,ga ik in september, naar een hotel, en kan ik m toch nog even zien :wink:

Verder studeer ik niet nee, dus ik kan gaan waneer ik wil! Alwel heb alleen een vmbo diploma,heb 2 opleidingen gedaan maar de 1 beviel me niet, en de 2e heb ik niet afkunnen maken vanwege prive redenen. Toen ben ik maar gaan werken, waari k sinds me 16e al werk ( supermarkt) kreeg daar mooi wat uurtjes. T plan was om na deze zomervakantie, te gaan studeren , dierenverzorging, maaaar ik kreeg opeens een vast contract aangeboden voor 20uur in de week,dus die heb ik maar aangenomen, zodat ik flink wat geld kan sparen voor nog een reisje! :smiley: En mn studieschuld aflossen,ook nog…
En momenteel is mn vader ook erg aan t pushen om askim hier heen te halen, dus we zijn ook bezig met een visum, askim heeft al een paspoort gekocht, maar zien hoe dat gaat lopen hahah, en anders is t volgende reisje in de kerstvakantie gepland! hihi

Ja, dat is wel weer zo, dat jij dan met schoolvakanties zit… Heeft jou askim al zn dienstplicht gehad? Dat zou een meevaller zijn dan =),

oo en t plan dus, als ik in oktober ga, ga ik zn zus/moeder ontmoeten! :smiley:
Verder heeft askim geen contact met vader dus die zal ik nooit ontmoeten haha en zn broer ook niet =)

Leuk leuk nikita!! :wub:
Mn askim heeft ook 2 volle dagen vrij gekregen toen ik er was,maar daar heeft hij super veel moeite voor moeten doen… Ja als ik in februari ga dan heb ik ook alle tijd met hem,lekker een volle week samen want dan werkt hij niet en gaat hij ook niet naar school. Meld die zich gewoon ziek denk ik dan haha of hij verteld het gewoon eerlijk. Nee mn askim heeft de dienstplicht nog niet gedaan:( Hij weet zelf ook nog niet wanneer hij dit gaat doen,waarschijnlijk pas over 2 of 3 jaar want hij gaat nu in september naar de universiteit toe… Je ziet je askim dus al heel snel weer,das wel een kei fijn gevoel ja!! Ben jaloers haha… Ja tis wel handig dat je niet meer op school gaat je zit niet aan die seizoenen gebonden. Als ik zomervakantie heb dan is het daar kei druk. Maar mn askim wil waarschijnlijk un andere baan gaan zoeken,maja is nog afwachten want er is niet zo heel veel beschikbaar daar. Ik moet nog effe met mn baas overleggen hoe dat eigenlijk zit met mijn vakantie dagen haha dat weet ik helemaal niet,maar ik neem aan dat ik niet maar vakantie kan blijven pakken. Vraag dat wel ergens volgend jaar als ik weer naar turkije wil… Wel spannend zeg dat je zn moeder en zus gaat ontmoeten. Maar wel kei leuk zeg! Komen zij dan naar kusadasi of ga jij hun opzoeken? Wonen ze zelf ook in kusadasi of ergens anders? Ik ga nog de pabo studeren dus ik ben pas 24 als ik klaar ben! het word allemaal erg lastig om hem dan naar Nederland te halen want je moet dan per maand 1230 verdienen en dat verdien ik echt niet als ik naar school ga en dan moet leven van un weekend baantje!! Dus het zal pas kunnen wanneer ik mn studie klaar heb en un vaste baan heb:( Zou niet weten hoe anders?? Bovendien wil ik eerst mn askim naar nederland halen voor un vakantie maar dat kan nu ook nog niet want hij zit nog met een schuld bij de staat van vroeger. Hij heeft vroeger in een auto gereden terwijl hij nog geen rijbewijs had. DOMBO!:frowning: En nu moet hij eerst die schuld aflossen en dan mag hij pas verder gaan kijken. Het word allemaal kei lastig,want hij kan die schuld echt niet zo 1,2,3 afbetalen en ik mag hem niks geven! Dusja hoe doe je dat dan? De vader van mijn askim heeft kanker dus die werkt ook niet meer en zn broer zit op de universiteit en broertje nog op lagere school. Komt alleen un inkomen van sezgin af dan, hij moet zn familie elke maand geld geven om van te leven… Hij heeft het echt zwaar:( Maja hoe kan ik zo iemand helpen als hij je geld niet aanneemt?:frowning:

Jaa, k*t is dat heh? Askim had er ook veel moeite voor moeten doen, toen ik weer terug was had ie die week helemaal geen vrije dag meer omdat ie toen ik er was dus 2 dagen vrij had…pfff.
Dat zal wel fijn zijn dan als je er in februarie heen gaat! Kun je ook lekker van hem genieten! denk wel dat ie dan gwn vrij is van school hoor!, want zoals ik begreep van askim gaan ze swinters niet naar school ofzo :S Teminste dat vertelde hij over zn neef…
Hmm oke, dat is ook wel goed dan ja dat ie universiteit gaat doen, dat is dus nog wel “verweg” van zn dienstplicht,
Jaa ben er ook blij mee, mn baas zei ook toen ie t me vertelde over mn :"promotie"haha: kun je mooi weer sparen voor turkije :smiley: Nu maar hopen dat paps t oke vind, iig kan hij me niet tegenhouden, als ik ga dan ga ik.
En ja zomers is t druk ja! En dan ook best wel prijzig, ga ook nooit in augustus naar turkije hihihi. Ben benieuwd of je askim iets anders kan vinden,welke plaats zit ie eigelijk? En wat voor werk doe jij dan? Ik krijg in maart altijd een formulier waarvan ik zoiezo 3 weken vrij mag nemen. En als ik zeg, jaa dan en dan kan ik niet want zo en zo, dan is dat ook gwn geregelt haha! leuke baas heb ik hihihi, maar ik krijg nu dus ook snipperuren, dus weet niet hoe dat dan zit of ik ook zomaar kan zeggen, dan kan ik niet werken, :wink:
Jaaaa vin t ook spannend wel! heb zijn zus iig wel al gezien in de webcam/ en mee gebelt, hahaa in t turks moest ik dingen zeggen van askim, verstond alleen niet wat zij zei hahaha. Maar zij willen mij ook graag zien =) ze had t al tegen askim gezegt, als ik weer in turkije ben, dat we naar haar toe moeten gaan,!
En nee hun wonen niet in kusadasi, Askim zelf woont in söke, zomers dus kusadasi vanwege zn werk, en zn zus/moeder wonen weer een hele andere kant op. Weet even niet de naam, maar t was iig iets van 10,15uur in de bus hahaha
Wel goed van je dat je iig gaat studeren en die ook af gaat maken! Das altijd fijn, een diploma opzak. Ik kan askim hier ok niet heen halen, maar mn vader gaat garant voor hem staan, en hij verdient dat dus wel :smiley: dus dat is weer lucky me d8 ik zo…Maar als je hem hier heen wilt halen for ever zou ik dat maar via de belgie-route doen hahaha, daar hoef je maar 800? euro inde maand te verdienen =) en hoeft askim ook geen inburgercursus te doen,Wel moet je dan een half jaar in belgie wonen en werken :smiley: .Maar daar verdiep ik me niet meer in, want ik ben dus van plan om richting turkije te vertrekken over een paar jaar =)
Wel kut dat je askim een schuld heeft!! Dat maakt de situatie dan indd een stuk lastiger zeg! Askim wil mijn geld oook niet aannemen, maar ik prop t gwn in zn handen, en als ie t weer terug geeft ja doei, stopte t gwn in zn broekzak, of verstopte t ergens anders,haha hij heeft niks te willen, miss moet jij dat ook maar proberen. Wel fijn dat ze t niet aannemen, ben je iig niet zeker dat ze je geld willen hahahaa, maaaar ze moete ook leren om wat aan te nemen hoor! want wij verdienen veel meer dan hun =( Sneu van zn papa enz jeetje zeg, echt zwaar voor die jongen ja…=( hmmm, lastig lastig =(

Jessica, ik weet niet beter gelukkig dan dat ik er alleen voor sta. Ik vind het eigenlijk vooral heel bijzonder dat iemand niet alleen gek op mij is, maar ook op mijn dochter. En haar gewoon beschouwd als zijn kind. Hij laat ook aan iedereen die het maar wil zien haar foto’s zien. En had zijn broer en zelfs zijn ouders behoorlijk laten schrikken door te vertellen dat hij een dochter heeft van 2 (zonder erbij te zeggen dat hij haar dus niet verwekt heeft). En ook foto’s van ons laten zien.
Ik ben heel blij dat het voor hun verder geen probleem is. Dat dacht ik namelijk wel even, wie weet dat ze dat niet zo tof vinden, een vrouw met een kind. Dus dat viel mee gelukkig. En hij had ook al hun toestemming gevraagd en gekregen (terwijl zijn broer ze al 3 jaar gek zeurt om toestemming) om met me te trouwen, ooit.
En die domme opmerkingen, die komen van domme mensen. Zij weten niet hoe het echt zit tussen jullie. De domste die ik gehoord heb was van iemand met wie ik een beginnende vriendschap aan het opbouwen was, hoe ik het in mijn hoofd haalde om me door zo’n luie turk te laten gebruiken om het land in te komen zodat hij hier kan profiteren. Ik heb niks gezegd, helemaal nooit meer tegen hem. Het enige wat ik dacht is wat ben jij zielig dat je zo kortzichtig over andere mensen denkt zonder ze ook maar te kennen. En mijn conclusie was dat ik dit soort mensen zelf niet eens wil kennen, dus klaar vriendschap. Dat is jammer dan.
Mijn echte vrienden zijn gelukkig niet zo en hebben wel even moeten wennen, zich ook wel zorgen gemaakt, maar staan gelukkig wel open voor het idee. En als ik ze over V. vertel en ik krijg te horen dat ik met zoveel liefde over hem praat dan denk ik dat ze wel door hebben dat het om liefde gaat en niet over allerlei andere zaken.

Ooh Cynthia het weerzien wat schrijf je dat mooi!
Ik heb ook nooit een vervolg geplaatst =O

Het was donderdagavond 24 juni en ik kwam kapot uit mn werk.
Ik kwam thuis en zag een folder van Thomas Cook op de tafel liggen en dacht leuuuk vakantiefolders kijken. Ik pakte wat eten en nam het pakket mee naar de bank. Ik maakte het open en mn hart stond even stil: 13 juli: Amsterdam - Dalaman
** 20 juli: Dalaman - Amsterdam**
Ik begon meteen te gillen van geluk en mn ouders kwamen lachend naar beneden. DAT WAS AL OVER DRIE WEKEN!! Ik kon niet meer stoppen met lachen en de tranen van geluk rolden over mn wangen.
Ik ging askim weer zien! IK zou saampjes met mn zus gaan!
**Askim was ook helemaal dolblij toen ik het vertelde.

De dag van vertrek. Mn mooie roze koffer lag ingepakt en wel op mn kamer. Om 3 uur snachts bracht mn vader ons naar Schiphol. Ik was zooo gelukkig! Ik ging hem zien! In het vliegtuig zat ik gewoon te trillen van de zenuwen. Hij moest nog wat doen op zn werk en zou dus rond 4 uur bij het hotel zijn (ik zou 2 uur smiddags bij het hotel zijn).**
Eenmaal op Dalaman airport moesten we met een busje naar het hotel. Maar onderweg schoot de band eraf en hebben we nog een half uur stilgestaan haha. Rond half 3 was ik in het hotel en heb ik snel mn koffer uitgepakt. Ik stond voor het hotel te wachten met mn zus en askim maar bellen waar ik was. Ik zei iks ta voor het hotel waar ben jij? JA ik achter het hotel askim zei die. Dus wij lopen naar de achterkant waar het restaurant ook zit en ik zag een paar jongens op een muurtje zitten. Het ging zo snel ik zag askim op me aflopen en de vlindertjes vlogen gelijk weer als een gek door mn buik! We begonnnen te knuffelen en hebben elkaar echt niet meer losgelaten. Die avond heb ik hem ook de kettinkjes gegeven en hij was er helemaal gelukkig mee. Meteen omgedaan natuurlijk, ik kreeg van hem ook kadootjes en voor mn ouders ook en een supermooie ring. Hij heeft dezelfde ^^
**
Hij zou 5 dagen vrij hebben voor zn werk en zondag zou hij weer gaan werken. Dat heeft hij gedaan maar maandag zou die ook moeten maar omdat het slecht ging op zn werk en hij zn geld niet kreeg enzo is hij niet op komen dagen om bij mij te kunnen zijn.
We hebben echt topdagen gehad. Samen met een vriend van hem (ober in ons restaurant) 's avonds veel weggeweest ook met mn zus en lol gehad op het strand en op uitzichtpunten. Natuurlijk ook saampjes strandwandelingen maken en lachen. Hij is zooo lief en romantisch. Hij is het echt hij hoefde mn hand maar te pakken of de vlindertjes vlogen als een gek heen en weer:wub: Staat ie ineens stil plukt ie een bloem en steekt hij die in mn haar, of hij fluistert in mn oor in het Nederlands: ‘‘ik wil een kusje’’. Hij is het echt voor mij. Zoo’n schat. Altijd maar zorgen dat ik me goed voel enzo en als we op een drukke weg liepen altijd hij mij aan de binnenkant duwen en zn arm om me heen enzo echt heel erg lief.
"savonds op het strand liggen en naar de sterren kijken. Over onze toekomst gepraat dat we eigenlijk wel in Turkije willen wonen saampjes. En natuurlijk ook moeilijke gesprekken gehad over zn leger. Het praten ging zoveel makkelijker dan ik had gedacht, mn turks is ook echt vooruit gegaan in die dagen hij leert het me echt goed.
De laatste dag was heel moielijk. Ik zou rond 6 uur weg gaan en om 12 uur heb ik hem voor het laatst gezien. Hij zei dat hij naar zn werk moest om zn spullen op te halen want hij zou er weg gaan.

Eenmaal thuis op msn bleek dat hij nog even in het parkje heeft gezeten en heel erg heeft moeten huilen. Maar dat niet wilde doen waar ik bij was daarom zei die dat ie weg moest, zooo zielig vond ik dat om te horen! Maar nu heeft ie een baan in zn woonplaats Dalaman gevonden zodat ie bij zn ouders kan wonen totdat hij naar het leger gaat en zodat hij met mij op msn kan elke dag =D Zn ouders en broertje zijn ook zoo lief viaa de webcam zoenhandjes gegven en zn moeder wil zelfs een vliegticket voor mij betalen (wat ik natuurlijk niet aan kan nemen) en met mijn ouders gaan praten omdat mijn ouders het niet zo fijn vinden allemaal. Hij heeft zelfs Nederlands boeken gekocht die hij liet zien via de webcam, hij is druk aan het leren.
Ik hou echt van die jongen en ik weet zeker dat we elkaar weer gaan zien!! Ik kan niet wachten, ik hou van hem:wub:
**

Wat een mooi vervolg verhaal cindy! :wub: dit is duidelijk ook real love! jou askim ook al zo ontzettend lief! hihi:wub:

@ cindy. Prachtig meis dat weerzien!! Ik ben benieuwd hoe mijn weerzien zal verlopen na un half jaar haha. Maar echt geweldig dat zijn familie je ook zo met open armen ontvangt en dat ze zo positief zijn. Ik heb dat gelukkig ook wel en ze willen me graag ontmoeten.

@ inka. Ja je bent natuurlijk niet beter gewend,maar evengoed heb ik er kei veel respect voor! En het is geweldig dat hij zo met je dochter omgaat. Het kon wel voorbestemd zijn :wub: Heb je ook al plannen om daar heen te gaan wonen of wil je hem hierheen halen? En wanneer zie je hem weer?

@ nikita. Nou mn askim heeft het nog moeilijker,hij heeft nooit 1 dag in de week vrij!!! Terwijl zijn baas hem dit wel heeft gezegd toen hij er net kwam werken! Gewoon niet eerlijk,hij moet elke dag knok hard werken en kan blij zijn als hij 5 min. op zn reet kan zitten… Vind echt zielig maja who cares? Hij zei me dat hij dan niet vrij is,want hij heeft gewoon hele jaar school dan maar niet voor elke dag. Zal wel iets zijn van bbl wat wij hier ook hebben school&werken. Maar hij zou dan gwn niet naar school en werk gaan haha. Promotie voelt altijd wel goed he haha ik ben bijna jarig en ga dan ook weer un euro omhoog! altijd fijn haha:cheer: Mn vriend woont in alanya maar zijn ouders komen van adana. Hij woont er zelfstandig al un aantal jaren en ziet zn ouders misschien 1 of 2 keer in het jaar… Ik werk op een bungalowpark,het heet de lommerbergen. Ik werk daar in de horeca (restaurante en bar). Vind mn werk kei leuk dus zou het niet graag kwijt willen! Ik wil volgend jaar voor un maand naar turkije gaan,maar dan helaas wel in augustus tot begin september. Dan heb ik vakantie en zie niet hoe ik anders langer daarheen kan gaan. Maja dat is nog zooooo ver weg dus nog tijd genoeg om daar samen met hem over te denken haha. :wub: Kan dat ook al dat een van je ouders dan garant staat? Hoe werkt zoiets, ik ben er echt niet van op de hoogte… Ik weet niet precies wat mn pa verdient maar volgens mij komt hij daar wel aan. Maarja eerst moet die schuld betaald worden en anders ook geen vakantie naar Nederland. Nou ik heb hem eens un keer geld in zn zak gestopt maar stopt die gewoon weer ergens terug bij mij of dan rent die kei hard weg of hij word boos. Tja wat moet ik dan doen? Ik wil geen ruzie,enige manier wat ik dan heb is om hem cadeautjes te kopen haha die neemt hij dan wel aan. maja zo geld,dat kan ik wel vergeten. Ik had eigelijk zijn banknummer op moeten schrijven en hem dan telkens geld sturen haha. Maar hem kennende stuurt hij het dan weer meteen terug!! PFFFFFFFF. hihilol2 Als het zo ver is dan ga ik eerst proberen hem via nederland hier te krijgen,mocht dit dan niet lukken kan ik het altijd nog via belgie proberen. Ik heb er niet echt behoefte aan om in belgie te gaan wonen en werken maja als het dan voor hem moet doe ik het wel. Maar dat kan zowiezo ook pas als ik mijn diploma heb,800 euro in de maand verdienen in belgie kan niet als ik nog hier op school zit… Dat zijn latere plannen hihi :wink: Respect voor je zeg dat je naar Turkije wilt gaan! Ik zou het niet kunnen denk ik,daar heb ik een te hechte band voor met mn moeder. Kan dat haar niet aandoen haha. Bovendien om daar zo een hard leven te hebben dat je bijna uitgeput bent voordat je eens geld krijgt dat zou niks voor mij zijn. Zou spontaan met mn baas gaan bekvechten haha:D Nee doe dat maar niet! haha. Kan je ook al een beetje turks? T schilt wel dat ik turkse buren heb en met hun ben opgegroeid,via hun ken ik ook al vele dingen!:wub: Dat komt wel goed uit:cheer:
Het leven is nu eenmaal lastig,maar als je sterk bent kom je uit alles!

@jessica: oo meen je dat nou?? wow, nou dat is indd dat wel heeeeeeel erg zwaar zeg! Heeft ie dan ook echt lange dagen van smorgens vroeg tot een uur of 12 snachts?? Pfff ik zou dan meteen een andere baan zoeken ja, maar dat is ook lastig daar =(
Spreek je hem dan nog wel op msn of iets?

Nee logisch dan dat je die baan niet kwijt wil als je t zo leuk vind! Dat s zeker belangrijk! haha, een eurie omhoog! das ook altijd leuk, helaas gaat mijn loon pas weer een euro omhoog in februarie hahaha.

Nouja mijn ouders kunnen dus wél garant voor hem staan voor een korte vakantie voor hem, gewoon een visum voor 3 maanden dus =) Heb alleen geen verstand van als je langer dan 3 maanden wilt, haha, misschien dat iemand anders dat weet op t forum. Maar inderdaad, als hij een schuld heeft staan, dan doen ze er wel moeilijk over ja om hem een visum te geven ben ik bang…
Haha, oke, dan heb ik ook geen idee meer hoe ie dat geld kan aan nemen, mijn askim doet precies t zelfde, wordt ie ook helemaal boos! Maar heb in t boek Turkse vlinders gelezen, dan turken dat gwn niet kunnen accepteren ofzo, hahaha, toch wel heel lief, maar jij wilt er ook gewoon voor hem kunnen zijn, maar zo tezien heeft ie er gewoon genoegen mee dat jij zo nu en dan een kadootje geeft etc etc :slight_smile:
Ja, het is wel mijn plan ja ( dus nog steeds samen ben met hem) om naar turkije te gaan, ik wil altijd al emigreren weg van nederland, en turkije spreekt mij zo ontzettend aan!
Ik ben wel druk aan t leren turks! En kan al redelijk wat, hahaha weet ook hoe ik moet zeggen dat t busstation niet hier is maar daar! hahalol2 Maar goed, nee mn vriendin is ook turks, dus zij had mij vroeger al t 1 en ander geleerd, haha, en natuurlijk leer ik ook veel van askim!
Dat is een meevaller voor je! dat je buren turkszijn! Kan jij t al goed dan??? :smiley: leuk zeg!
Maar ik zou t niet erg vinden, als ik ook hard zal moeten werken, t geld maakt mij niet zo veel uit, ben nooit een shopper/geld uitgever geweest, hahaha, maar ik heb t er voor over! Alles behalve nederland! hihi