Jouw verhaal ?

Ja dat ken ik inderdaad! Aan het einde van het centrum aan het strand toch? Mijn ex werkte in Gumbet dus vandaar… Ben daar inmiddels al een keer of 12 ofzo geweest en het was echt mijn thuis… Nu ben ik er al ruim 2 jaar niet geweest…

Tsja dan moet ik toch ook even me ‘hart’ luchten hier . Al is t helaas niet zoon ‘prachtverhaal’ als van jullie t heeft me helaas alleen maar aan de twijfels gebracht !
Maargoed , miss wel ff lekker om eruit te gooien :wink:
5 juli ben ik met een vriendin vertrokken na Alanya . Na wat omzwervingen (hotel overboekt , daarna fluthotel…reisleiding van alles geregeld…) zodat we uiteindelijk in ons hotel aankwamen.
Gelijk viel eigenlyk al het geflirt van t barpersoneel vooral op die kunnen er wat van daar… maar eentje bleef n beetje op afstand … jaja HIJ . naja paar dagen zo stiekem beetje geflirt en toen vroeg ie of we mee gingen stappen met hem en een collega . Natuuuurlijk meegegaan en wel hele gezellige avond gehad.
Grote probleem merkte ik al gelijk : meneer kon/kan geen engels…
maar dat bederfde de pret niet . Paar dagen gingen zo weer voorbij … Kreeg al te horen van zn collegaas dak wel echt een 'special girl 'was. 1 van de laatste avonden gingen we uit met nederlandse kennissen uit t hotel . Hardstikke leuk en wel … en jaja meneer ging mee . Toen gingen we na een nederlandse kroeg en kwam wat bekenden tegen zodak al gauw de hele avond aan t praten was (erg he) merkte ook dak heel erg met mezelf in de knoop zat. Volgende dag was mnr zwaar gepikeerd en t was ondertussen onze laatste officiele avond. Eindelijk ontdooide ie weer . We hadden zo langs onze neus gemeld waar we ff gingen stappen en toen we daar aan kwamen was ie er . En heb k toch nog hele fijne laatste avond met m beleefd. Volgende dag merkte k aan alles dat ie t erg vond dat we weggingen . Kregen een servetje met verhaaltje voor vriendin erop , en voor mij simpel darling i love you so. wij savbonds na huis gegaan en sinds die tijd kan ik m NIET vergeten . Had niks uitgewisseld maar toch via via vond ie me facebook!
probleem is dat ie byna geen engels kan en als ie dan wat typt is t best wel onduidelijk… ik weet t niet meer … hebben er ook 2 anderen leren kennen personeel van restaurant en die gingen duidelyk van ene toerist na de andere. Hij leek zo niet te zyn en pff nu heb k eindelijk sowiets van ik wil m niet zomaar kwijt en is t zo moeilijk.
Sorry voor dit ellendelange verhaal.
en voor de mensen die echt hebben gelezen bedankt!

Eerst en vooral welkom gewoondianne!

Nou meid, ik herken jou verhaal wel een beetje! Ik heb 2 weken ook een jongen leren kennen, spreekt ook amper engels, dus praten we turks met elkaar ( google vertaler). En hier op het forum zitten er nog meiden waarvan hun askim geen engels praat! Dus het is wel degelijk mogelijk!!

Ik snap dat je je onzeker voelt, maar als je hem niet kan vergeten moet je hem misschien gewoon een kans geven? Heb je nog de mogelijkheid om snel terug te gaan of niet?

En nog 1 vraagje, hoe oud ben je, is altijd veel makkelijker om een bepaalde situatie in te schatten!

Welkom!
Ik herken je verhaal! Ook mijn askim was verlegen en sprak (en spreekt) geen woord engels! Inmiddels zijn we al 2 jaar samen en heb ik turks geleerd (redelijk haha) en hij een beetje Nederlands. Meid je moet doen wat je hart zegt en niet nadenken over hij spreekt geen engels want geloof me binnen no time hebben jullie je eigen taal gecreeerd zoals de meeste meiden hier! Niemand praat alleen engels of alleen turks met hun vriend het is altijd een mengelmoesje van van alles!

Eemeiden
Ten eerste bedankt voor jullie snelle reactie
Super lief en echt heel fijn :slight_smile:
Pff tis allemaal zo moeilyk heb net met behulp van een vertaalsite een turks
Berichtje gestuurd . Heb erin gezet dak m echt mis. En dak misschien daar niet
Duidelyk genoeg was omdat t voor mij ook moeilyk was de hele situatie
En dat we zo ver van mekaar afwonen maar dak nu besef dak t wel een kans wil geven als hij dat ook wil en dak echt weer terug kom
Op dit momenr heb ik de mogelykheden wel t hangt allemaal ff van donderdag af
Had een sollicitatie bij kinderopvang gehad werken en leren ma was 1 van de 5.
En had eerst sowiets van ik wil t echt graag ma ben nu aan t twijfelen gebracht
Weet t ff niet meer
Ik mis het zo :frowning:

bij deze zal ik ook mijn verhaal opschrijven.

5 jaar geleden heb ik stage gelopen in alanya.
een heerlijke tijd. leuk werk leuke mensen.
en natuurlijk gingen we ook regelmatig stappen.
tijdens het stappen was er altijd een breakdance groep, en 1 van die jongens daar was ik gelijk verliefd op. oh wat was ik stilletjes verliefd op hem.
maar allebei namen we geen stappen.
tot we een x met zijn alle hadden afgesproken en de vonk tussen ons dan toch echt oversloeg,
haast elke dag waren we samen. en hebben zelfs een tijdje samen gewoond.
hij ging terug naar mersin. en ik heb een auto gehuurd en ben samen met een vriendin van mij naar mersin toe gereden. we kwamen om 2 uur snachts bij b en zijn vriend aan. en toen moesten we eerst op visite bij zijn broer. de vrouw van de broer uit bed en koffie maken voor ons. en daarna naar het huis van zijn zus toe. waar we geslapen hebben.
de volgende ochtend zijn wij naar zijn moeder gegaan en we hebben echt 2 heerlijke dagen gehad in mersin.
maar aan al het moois komt een eind zeggen ze wel eens, zo ook aan onze mooie relatie.
ik moest terug naar nederland en wist niet of ik wel door moest gaan met de relatie. dus het contact laten verwateren.
maar ik was hem nooit vergeten.
ik heb in nederland een relatie gekregen met een turkse man, waarmee ik een mooi zoontje heb gekregen. helaas was dit een relatie met huiselijk geweld. dus toen mijn zoon 3 maanden oud was zijn we bij hem weg gegaan en ben ik alleen verder gegaan. al die tijd heb ik contact gehad met een vriend van b. maar nooit meer met b zelf.
tot nu we zijn haast 5 jaar verder toen we elkaar voor het laatst zagen. en ik vroeg aan die vriend van b hoe het met hem ging. hij zegt waarom bel je hem niet gewoon. ik zeg nog joh straks weet die niet meer wie ik ben. ofzo dat doe ik niet ik durfde niet te bellen. want ik had de relatie laten verwateren. dus toen maar een sms gestuurd. en we hebben elkaar toegevoegd of facebook. en toen toch maar elkaar gebeld. het lag al in de planning om met mijn zoon over 3 weken naar turkije te gaan. en ik wilde daar al voor langere tijd gaan wonen. maar nu na 5 jaar bloeit de liefde dus toch weer op. nu heb ik helemaal reden om naar turkije terug te gaan. na mijn relatie met b heb ik wel andere mannen gehad en dus zelfs een kindje gekregen. maar ik ben nooit meer zo verliefd geweest als op hem. dus ik hoop dat onze liefde nu weer een nieuwe start wordt. en dat we dus misschien toch samen gelukkig zullen worden in turkije. :dag:

Wat een prachtig verhaal meid :slight_smile: Ik wens je alle geluk toe ik woon zelf sinds 7 maanden in turkije en heb onlangs me tweede kindje gekregen. Mag ik je vragen waar in Turkije je gaat wonen??

hoi als je het over mijn verhaal had.
ik vlieg vrijdag naar alanya en blijf nu eerst 6 weken.
en hopelijk dus daarna voorgoed te gaan als ik het er naar mijn zin heb.
waar in turkije woon je zelf.
ik hoor het graag van je groeten elly

Afgelopen augustus ben ik met mijn ouders, zus en vriend, broer en vriendin op vakantie geweest naar Kemer! Ik had er zo’n zin in en het was een geweldige vakantie. Heerlijk weer, leuk hotel en een geweldig animatieteam. Oo, wat baalde ik toen we terug naar huis moesten :frowning:

Uiteraard gelijk op facebook de leukste mensen van het animatieteam opgezocht en met een aantal heb ik nog steeds contact. Nadat ik bij één van hun een reactie had achter gelaten op een foto, reageerde een andere Turkse jongen… Ik had toevallig al eens op zijn profiel gekeken en hij werkt normaal gesproken ook in dat hotel in het animatieteam, maar hij zit sinds eind 2010 in het leger (nog 40 dagen te gaan!)… Helaas was hij dus niet in het hotel afgelopen zomer! Maar na een paar reacties op die foto hebben we elkaar toegevoegd op facebook en spreken elkaar sindsdien elke dag! Wat een geweldige, lieve jongen is dat! Natuurlijk is het lastig omdat ik hem nog nooit in het echt gezien heb, maar het feit dat die andere animators hem kennen is toch fijn! We hebben leuke gesprekken en het is echt een lolbroek! Ik begin écht wat voor hem te voelen… en ga dan ook terug naar het hotel in April! In eerste instantie niet eens voor hem, want voordat we vertrokken afgelopen zomer riep ik al dat ik terug wilde! Maar nu ik weet dat hij daar zal zijn ga ik een paar maanden eerder (met 'n vriendin) en kijk er nu al zooo naar uit!

nou dames we zijn ondertussen helemaal gesetteld.
de trouwdatum is geprikt. het huis wordt door zijn ouders gebouwd.
en dan zijn we nu ook nog eens heel pril zwanger. dus ons geluk kan niet meer op.
nooit meer weg uit alanya

@ Kleine_Elly: leuk om af en toe te lezen hoe het je vergaat! Heel veel geluk daar nog in Turkije!

Ooh kleine elly, wat een geweldig nieuws! Veel geluk daar in Turkije, en proficiat met je zwangerschap!!

Elly: leuk om te horen dat nu ook de trouwdatum geprikt is! Nog veel plezier met je zwangerschap en veel succes met alles!

alicia: leuk verhaal trouwens! veel plezier in april!

Kleine Elly leuk om te lezen hoe het je vergaat en nog een mooi kindje erbij van harte gefeliciteerd. Hoop dat jullie samen heel gelukkig worden!!

Jammer dat ik niks meer van je hoor.
Maar wens je veel geluk !

heey!

In juli 2010 ging ik samen op vakantie met mijn tweeling zus, mijn andere zus haar vriend en mijn nichtje en het kind van de vriend van me zus.
We gingen naar een mooi 5 sterren hotel in de buurt van side/manavgat!
We kwamen rond een uur of 3 in het hotel aan we konden meteen onze kamer in en zijn daarna gaan zwemmen. De volgende dag gingen we eerst naar het strand en smiddag’s naar het zwembad.
Mijn zus en mijn nichtje die gingen s’middags naar de kamer omdat mijn nichtje nog moest slapen. De vriend van me zus en ik gingen een drankje halen bij de poolbar, we bestelde een drankje en de barman vroeg allemaal dingen aan mij hoe ik heette hoe oud ik was enz. toen zijn we gaan zitten bij de poolbar en hij zat de hele tijd naar mij te kijken. Ik weet nog goed dat ik tegen de vriend van me zus zei, omg die turk zit de hele tijd naar mij te kijken… niet veel later vroeg de barman of ik even wou komen, hij had een cocktail voor mij en me zus gemaakt. We hebben nog een tijdje bij de poolbar gezeten de vriend van me zus ging even kijken op de kamer, tjaa toen zat ik daar alleen aan een tafeltje… de barman keek de hele tijd naar mij maar ik durfde niet terug te kijken haha! Toen ik even niet keek ging hij om mijn aandacht vragen doormiddel van ijsblokjes mijn kant op te gooien ik gaf daar ook niet te veel aandacht aan, toen kwam er een Nederlands jongentje naar me toe en die zei kijk dan hij gooit ijsblokjes naar je hij wil dat je naar hem kijkt ( haha dat was een jongentje van 10 ofzo) hierom heb ik heel hard moeten lachen. de volgende dag zijn we dichtbij de poolbar gaan liggen bij het zwembad. Hij zat de hele tijd te kijken en ik ook naar hem, dan seinde die weer dat ik moest komen en dan had hij voor mij een hele mooie cocktail gemaakt met alles erop en der aan (sinaasappelschillen in de vorm van hartjes en noem zo maar op) en elke keer als hij dit aan me gaf zei die i like you, your so beautifull. Waarop ik hem bedankte. De cocktail werden met de dag mooier, Ik wist eigenlijk niet echt wat ik er mee aan moest want ja je zou maar verliefd worden en dan??

Dit is zo een paar dagen door gegaan, toen hij op een dag klaar met werken was vroeg die of ik eventjes mee liep, toen ben ik met hem meegelopen en hij had me meegenomen naar de staff only… hij begon tegen me te praten dat hij me beter wou leren kennen enz. ook hebben we toen gezoend, onderweg terug naar mijn familie wist ik niet wat ik tegen ze moest zeggen dus heb ik maar gezegd dat we wat hadden gepraat en foto’s gemaakt hadden, wel had ik mijn beste vriendinnetje uit Nederland meteen op de hoogte gebracht. De volgende dag heb ik hem niet gezien omdat wij een dagje naar manavgat waren geweest en ik had zijn telefoon nummer ook nog niet. Die dag heb ik de hele tijd aan hem zitten denken! Ik kreeg hem gewoon niet meer uit mijn hoofd. Ik snapte er niets van hoe kan die jongen zo indruk om mij maken? De volgende dag was hij er weer en toen had hij weer een cocktail gemaakt, dit keer had hij een briefje in me andere hand gedaan, er stond op dat hij me heel erg leuk vond en me beter wou leren kennen en of ik om 6 uur buiten het hotel wou komen. Na veel twijfelen heb ik dit gedaan, hier heb ik absoluut geen spijt van! We waren samen naar het strand gegaan, veel gepraat en een mooie wandeling gemaakt, dit hebben we elke avond herhaald tot de dag kwam dat ik weer moest gaan… ik wou helemaal niet gaan ik wou bij hem blijven! Maar ik wist ook dat dit niet kon we hadden afscheid genomen en voor dat ik het wist was ik alweer in Nederland, meteen toen ik mijn telefoon aanzette toen ik uit het vliegtuig kwam had ik een smsje van S. hij smste mij elke dag en ook spraken we elkaar vaak op msn. Ik wou weer terug naar turkije maar dit ging helaas niet zo snel doormiddel van mijn school en werk.

Pas in mei 2011 ben ik weer terug gegaan, met mijn zus enzo naar het zelfde hotel.
Helaas werkte hij niet meer in dit hotel, maar gelukkig was hij vrij en hebben we elke dag wel iets leuks gedaan. Ook had hij mij en mijn familie een dagje meegenomen naar Manavgat. Door deze vakantie ben ik nog verliefder geworden haha! Het was zo fijn om bij hem te zijn het afscheid was dan ook extra zwaar, hij had me bij het hotel afgezet en we hadden afscheid genomen en alle twee moesten we huilen. Hij zei oke askim nu moet je echt gaan anders neem ik je weer mee naar Manavgat haha. Toen ik weer in het hotel was heb ik de hele tijd zitten huilen, de busreis naar het vliegveld en in het vliegtuig heb ik me zo down gevoeld en de hele tijd aan hem gedacht. Toen ik weer in Nederland was hebben we weer veel gebeld en gesmst en gemsnt. ik wou eigenlijk in de zomer naar hem toe gaan maar dit kon helaas niet hij moest veel werken en ik mocht van mijn vader niet helemaal alleen naar Turkije…

In deze tijd heb ik een hele lieve meid ontmoet die ook een turkse vriend heeft,
Zei wou ook in der eentje terug naar Turkije… in december ben ik 18 geworden en toen heb ik het er met mijn vader over gehad of ik nu wel alleen mocht. nu vond hij het wel goed. dus toen heb ik meteen een vliegticket geboekt voor februari en toen ging ik samen met dat meisje naar Turkije. Dit was helaas maar een weekje maar oh dat was wel een heel fijn weekje, hij was weer zo lief voor mij en deed alles voor me en ook hebben we over de toekomst gepraat. Nu ben ik van plan om in de zomer 1 maandje naar hem toe te gaan! Ik kan niet wachten tot het zover is! in die maand zouden we nog wel meer over elkaar te weten komen!

Sommige mensen zeiden in het begin, dit gaat niet werken blabla ( je kent het wel die vooroordelen) ik ben blij dat ik me daarvan niks heb aangetrokken want ben inmiddels alweer 1 jaar en 8 maanden met hem samen en natuurlijk is het moeilijk als je niet bij je askim bent… maar als je er dan bent dan is het extra genieten.

Wat een mooi verhaal!!! :slight_smile:

Hallo allemaal,

Ik ben Lisa en ik ben nieuw hier op het forum.
Ik probeer me een beetje in te lezen hier maar dat is lastig want er staan zoveel verhalen en topics.

Ik zou jullie ook graag mijn verhaal vertellen om jullie een beetje een idee te geven hoe ik hier terecht ben gekomen.

Het is ruim 4 jaar geleden dat mijn moeder met een Turkse man getrouwd is.
De jaren ervoor en vooral de afgelopen 4 jaar ben ik daardoor veel in Turkije geweest, voorname in Alanya.

2 jaar geleden leerde ik daar een jongen, D., kennen via mijn stiefbroer.
Maar verlegen als ik was zei ik weinig en mijn Engels was ook nog niet zo goed en dat van hem ook niet.
De periode van mij tot juni heb ik daarom heel veel gedaan aan Engels op school en toen ik in augustus terug kwam in Turkije ging het praten een stuk makkelijker.
We hadden in de periode ervoor contact gehouden via facebook en andere social media sites, hierdoor was ik ook een stuk minder verlegen.

Die zomer heb ik veel met hem opgetrokken, al was mijn stiefbroer daar niet blij mee. De spanningen waren enorm thuis en na een tijdje sprak hij niet meer met me.
Dat heeft me erg veel verdriet gedaan, maar meer nog was ik verliefd op D. en dat maakte veel goed.
We brachten hele dagen samen door, op het strand (waar hij werkt) en 's avonds met z’n vrienden, thuis of in de stad.
Mijn vakantie kon niet meer stuk, tot de dag dat ik weer terug moest naar Nederland. Ik kon alleen maar huilen en toen ik in Nederland was heb ik een lange tijd niks meer van hem gehoord.

Maar ik ben hardleers en als alles een spelletje was die zomer, wou ik dat graag van hem horen. Achteraf bleek hij het heel druk te hebben op z’n werk en 's avonds was hij vaak bij vrienden.

In oktober kwam ik weer terug en alles viel op z’n plek.
Ik hield van hem en hij van mij. Mijn familie was het er niet mee eens, behalve m’n tante die me door alles gesteund heeft. M’n stiefbroer sprak in Turkije maar ook thuis geen woord met me. En dat was lastig.
Weer brachten we dagen door op het strand, soms sliepen we daar zelfs al was dat wel erg fris.
Ik mocht mee naar zijn huis om z’n ouders te ontmoeten, ooms, tantes, neefjes en nichtjes alles heb ik ontmoet. En ik was het gelukkigste kind op de wereld.
We zijn vaak naar het terras geweest, een plek tegen de berg, waar je over heel Alanya kan kijken. En naar het kasteel. Het was zo romantisch.

In december, februari en mei kwam ik weer terug. Alles ging goed tussen ons en hij wou alleen maar samen zijn. Dus die vakanties brachten we samen door in een appartement. Vaak bleven er vrienden slapen of familie van zijn kant. Ik vond het leuk om z’n broertjes van school te halen en dan met z’n allen te eten.

Maar aan mijn sprookje kwam een einde. Hoe dichterbij de zomer kwam, hoe angstiger ik werd.
Gedachtes als: hij vind vast een leukere meid dan ik. Ze zijn allemaal veel knapper, slanker en mooier dan ik. Hij is veel te leuk voor mij. etc.
Ik werd wantrouwig en daardoor zeurderig en claimend en toen hield het op.

Ik heb er veel spijt van hoe ik me toen gedragen heb. Wie weet zat ik dan nu wel in dezelfde situatie, alleen op het moment verwijt ik het mezelf heel erg.
Ik kan hem ook niet vergeten, voor een groot deel omdat ik nog vaak in Alanya ben. Ik wil m’n familie niet in de steek laten voor hem, dus kom ik elke keer weer terug. Op het moment gaan we op een normale manier met elkaar om, al kost me dat heel veel moeite.

Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt als de maanden dat ik met D. samen ben geweest en heb er geen spijt van. Alleen heb ik spijt van mijn gedrag naar hem de laatste weken toen.

Dit is mijn verhaal en zo ben ik hier dus terecht gekomen.
Om verhalen van andere meiden (of heren) te lezen die nu een relatie met een Turk(se) of hebben gehad.

Hey allemaal,

Ik ben toevallig op dit forum terecht gekomen omdat ik op google van alles aan het opzoeken was i.v.m. een visum voor mijn Güzelim om op vakantie te komen bij mij in België. Na wat rond gesnuffeld te hebben, heb ik dus besloten me ook aan te melden hier! :slight_smile: Het doet zo’n deugd om al deze verhalen te lezen die zo herkenbaar zijn!

Ik ben vorig jaar voor 8 maand als hostess naar Antalya geweest. Ik ben vertrokken met de instelling dat ik daar zééééker geen Turk aan de haak zou slaan. 5,5 maand is me dat gelukt en dan heb ik güzelim benim ontmoet. Juist op zijn verjaardag nog wel! :slight_smile: Het was mijn collega en Duitse collega die met mijn ventje samenwoonde die probeerden ons te koppelen. Allé ja, dat dacht ik toen. Ondertussen ben ik te weten gekomen, dat het op vraag van mijn güzelim zelf was, maar die was te verlegen om zelf initiatief te nemen. Ik heb hen nog gezegd van “Dit gaat jullie niet lukken!”, maarja jullie kunnen het natuurlijk al wel raden … het is ze wel gelukt! We waren iets gaan drinken in een gezellige bar naast de Düdenrivier tot mijn collega van TUI Duitsland zei, laten we naar de Düdenwaterval gaan. Zij zeggen van gaan jullie al maar, wij komen er zo aan. Ik vond dit wel vreemd aangezien het donker was en er van de waterval niet veel te zien viel, ben ik toch maar gegaan. Eerst was het heel stil tussen ons, maar uiteindelijk toch wat onwennig beginnen praten tegen elkaar. En ik constant denken van allé waar blijven die andere twee nu! De volgende avond zijn we met ons vieren samen gaan barbecuen op het strand en achteraf nog onder ons tweetjes terug naar de Düdenwaterval gegaan. De volgende dag was hij vrij en hadden we afgesproken om samen op stap te gaan. We zijn een boottochtje gaan doen en daar is dan ook bij mij de vonk overgeslagen. De eerste 2 weken hebben we elkaar op 2 dagen na, elke dag gezien. Dan hebben we ruzie gekregen en was het ook al bijna gedaan. Maar ik zag hem veel te graag en heb er voor gevochten. We zijn uiteindelijk 1 dag uit elkaar geweest. :stuck_out_tongue: en de 2 maanden daarna die me nog restten, hebben we elk moment dat we samen vrij hadden, samen doorgebracht. In september is mijn moeder nog afgekomen en had haar er nog niets over verteld, omdat ik schrik had voor haar reactie. In het begin zei ze niet veel en zag ik ook dat ze er niet gelukkig mee was. We zijn dan een dagje onder ons drie naar Side geweest en tegen dat ze terug naar België vertrok, was ze ook helemaal zot van hem! :stuck_out_tongue: Gelukkig dat ze geen 35 jaar jonger is, haha!
Ik heb in het begin heel hard getwijfeld of dit wel iets kon worden en dacht dat als ik terug in België zou zijn, het wel snel gedaan zou zijn. Maar we zijn nu 8,5 maand verder en de liefde is nog even groot of zelfs nog groter! Toen ik terug in België was had ik het heel moeilijk om hem te vertrouwen, maar heb me daar overgezet. Ik heb hem op ene dag na, bijna elke dag gesproken, vaak zelfs meerdere keren per dag!
Men laatste dag in Turkije had hij mij kweet niet hoe schattige Poezenpantoffels cadeau gegeven met een strikje rond hun hals met hartjes op. Ondertussen zit er al een gat in de zool, maar blijf ze dragen tot ik er volledig doorzit :stuck_out_tongue:
We hebben af en toe wel eens een ruzie, maar wij kunnen geen een van beiden lang boos blijven op elkaar en na zo’n ruzie is de liefde des te groter!
Ondertussen ben ik al 2 keer terug gegaan. De eerste keer in Januari voor een week. Toen stond hij me op te wachten aan de luchthaven met een boeketje bloemen. We hebben heel hard genoten van die week samen en heb ook zijn familie weer gezien. Ik ben nu Turks aan het leren in zelfstudie. Zijn ouders en zussen kunnen enkel Turks en vind het spijtig dat ik niet veel tegen hen kan zeggen.
Nu ben ik net 2 dagen terug van Antalya. Deze keer was het maar 4 dagen. Normaal ging ik pas 7 juli terug voor 9 dagen omdat het in mei niet ging vanwege de drukke periode op het werk, maar het gemis was zo hard, dat ik me nog moeilijk op het werk kon concentreren. Aangezien ik in een ploegenstelsel werk en geen vast weekend heb, heb ik kunnen verkrijgen dat ik een weekend in het weekend had en een weekend de maandag en dinsdag daarna, zodat ik ook geen verlof moest nemen (aangezien ik door mijn werkperiode in het buitenland vorig jaar, amper vakantiedagen heb). Ik ben zaterdagmorgen om 10h30 aangekomen daar en dinsdagavond rond 21 uur terug vertrokken daar. Het was kort, maar ik heb hem ten minste nog eens kunnen vastnemen. :slight_smile: Het gemis wordt na elk afscheid wel erger. En moet eerlijk toegeven dat het nu zelfs nog moeilijker gaat om me te concentreren op men werk. Hij is vorige maand verhuist naar een ander appartementje. Hij woont nu alleen, niet meer samen met die van TUI Duitsland en die zijn neef. Alhoewel ik goed bevriend was met die van TUI, vond ik het toch wel prettig om wat meer privacy te hebben. Ik zou het wel gewoon kunnen worden in dat appartementje. Ook deze keer had hij een cadeautje voor mij. Een armbandje met onze namen op en een halskettinkje met een vlindertje aan.
In juli ga ik terug van zaterdag tot de week daarop zondag. Ik heb weer goede vlucht uren. Kom rond 10u40 aan vertrek terug om 20u00. :slight_smile:
En als alles goed gaat komt hij van 20 tot 30 oktober naar België en ga ik 30 oktober dan met hem naar Turkije om daar te wonen. Ik ben nog wel van alles aan het opzoeken erover en heb er vorig jaar Belgen ontmoet die er een Bed & Breakfast hebben, mijn güzelim gaat voor mij hun e-mailadres opzoeken, zodat ik hen kan mailen om te horen hoe ik dit allemaal het beste kan regelen en voor tips. Ik wil wel niet halsoverkop naar daar verhuizen en hier alles opzeggen. Ik zou hier nog wel een degelijk bedrag willen achterlaten voor het geval ik door wat voor omstandigheden ook, terugkeer naar België.
Ik zal blij zijn als mijn ventje terug een laptop heeft, nu zitten we bijna altijd op msn via zijn I-phone en de versie die hij heeft is nog niet met webcam. Toen hij nog in het ander appartment woonde, had hij een laptop samen met zijn huisgenoot en zagen we elkaar elke dag via webcam. Vandaag hebben we elkaar toevallig terug gezien via webcam. Hij werkt sinds een tweetal maand als chauffeur en brengt toeristen naar hun excursies. Sinds vanavond heeft hij ook een contract met een andere firma waarvoor hij elke avond het animatie-team naar een hotel moet brengen. Vandaag zat hij in een hotel in Side en mocht daar gratis op de computer! :slight_smile: Morgen moet hij ze naar Belek brengen! Hoop stiekem dat het daar ook lukt, maarja niet alle hotels zijn dezelfde en gelukkig kunnen we op zen minst elke dag chatten via msn! :slight_smile: Maar normaal gezien heeft hij vanaf volgende week weer een laptop! :slight_smile:
Amaai, had niet verwacht dat men verhaal zo lang ging zijn! :slight_smile: