Ah, zo. Maar ik zie nergens een fototje van een jongen, wel van een hartje.
Daarstraks wel
mooi verhaal glossy! ben benieuwd hoe je het straks in september gaat hebben
ik ga men lange lange verhaal ook maar eens posten
Exact 1 jaar geleden was ik nu in Turkije, Marmaris … samen met een vriendin en haar ouders hadden we een last minute geboekt naar de zon, eerst heel wat getwijfel over welke bestemming het zou worden, Egypte? Zuid-Frankrijk? Tunesië? Turkije? Aangezien ik met hun het jaar ervoor OOK al naar Turkije geweest was, wilde we graag toch ook eens ergens anders naartoe … tot we een mooie aanbieding zagen bij N*ckermann… All inclusive formule, 5 sterrenhotel, voor de helft van de prijs als we 3 augustus zouden vertrekken. We twijfelden niet langer en hebben meteen die vakantie geboekt, wéér naar Turkije dus!
3 augustus was het zo ver, na een vermoeiende reis kwamen we ’s avonds aan in het hotel en zijn we meteen gaan slapen. De dag erna lagen we ’s morgens meteen aan het zwembad, en er kwam meteen een kerel op ons af, had interesse in men vriendin, dat was overduidelijk! Hij vroeg onze naam, en onze leeftijd, maar verder ging hij gewoon weer aan het werk. Savonds in de bar kwam die turkse barman wéér naar ons, maar er stond ook nog een andere jongen bij. Toen ik in de bar aankwam, keek ik hem aan,E, en ik was op slag verliefd, nu ja, verliefd is een groot woord, maar ik denk dat mijn ogen wel fonkelde en bij mezelf dacht ik : wat een knapperd! De andere barman (die een oogje had op men vriendin), kwam meteen weer met ons praten, en ik zag E heel de tijd kijken, en hij kwam er na een tijdje ook bijstaan, zei niet veel want leek heel verlegen
! Ik vroeg aan hem wat zijn naam was, en hoe oud hij was … hij zei me : raad een hoe oud ik ben ? Ik zeg hem : 25 ?? Haha, toen was hij precies een beetje op zijn tene getrapt : ZIE IK ER ZOOOO OUD UIT???
Nu ja, dat was al dat we tegen elkaar gezegd hadden!
De rest van de vakantie keek hij me altijd aan, heel de dag lang, en als ik terugkeek, keek hij heel verlegen weg ! Hij durfde niets te kome zeggen tege mij, dus af en toe trok ik men stoute schoene aan, en ging ik naar hem , zogezegd drinken halen aan de bar, en sprak ik met hem, hij altijd héél verlegen … superschattig! Na een tijdje wanneer ik drinke ging halen, en hij wilde men drinke geven, streelde hij over men hand, hmm, rillingen gingen door men hele lijf!
Toen vroeg hij of ik savonds in de bar zou zijn, maar aangezien ik daar met men vriendin was en haar ouders, kon ik natuurlijk niet beslissen wat we zouden doen… spijtig genoeg was ik die avond dus NIET in de bar, en de volgende dag leek hij me te negeren… , nu ja, heel spijtig vond ik dat, maar diezelfde dag gingen men vriendin en haar ouders vroeger naar de kamer, ze hadden genoeg van de zon, en ik bleef aan het zwembad liggen, toen kwam E meteen op me af, en vroeg me : waar was je gisterenavond?? Ik meteen de hele uitleg doen dat ik niet zomaar kan kiezen wat ik doe, want dat het niet mijn ouders zijn … hij begreep het gelukkig wel, en toen zei hij : ik hoop dat je vanavond wél in de bar bent…
Die avond na het eten zijn we dan toch naar de bar gegaan :D, toen hij me zag binnenkomen verscheen er een grote lach op zijn gezicht , hij kwam heel de tijd rond onze tafel staan ‘draaien’ zeg maar, maar hij durfde echt niets zeggen
, wel spijtig, maar goed, ik was in zijn buurt, en dat maakte véél goed!
De laatste dag brak aan… ik wist dat ik die avond naar huis moest , maar hij wist het niet, en ik voelde me zo ongelukkig… ik belde een vriendin in Belgie op en vertelde haar over die ober (want de vriendin die mee op vakantie was is nogal racistisch, ze zou het nooit goedkeuren),… het eerste wat men vriendin aan de tel zei was : Fieeh, waar wacht je op … geef hem je telefoonnummer, je e-mail, DOE IETS!!! hahaha, ja dat was overduidelijk, dus ik aan het zwembad een stukje papier uit men sudoku boekje gescheurd, en daar men naam, telnr, en e-mail opgeschreven
toen ik langs hem liep, stak ik het papiertje heel onopgemerkt in zijn hand! Ik zag hem zooo glunderen
! 5 minuten later kreeg ik een papiertje terug , waar op stond : Sofie, really, i like you sooooo much … but you have to go home , can we meet somewhere today, to say goodbye?? Xxx
Ik gaf hem een briefje terug waar ik opschreef dat ik echt niet zomaar kon weggaan van men vriendin en haar ouders… nadat ik hem dat briefje gaf, ging ik naar het toilet, en ik kwam terug buiten… wie stond daar aan het meisjestoilet, E! , men hart ging wild tekeer, hij pakte me vast en kuste me, zomaar in het openbaar, alle toeristen konden het zien, EN ZIJN BAAS!! Hierna trok hij me mee in de disco, daarvan had hij de sleutel, en daar hebben we nog 5 minuutjes staan kussen en praten, en allebei zitte wenen omdat ik naar huis moest die avond … maar ja ik kon er niet langer blijven, want men vriendin dacht dat ik gewoon naar toilet was … dus wij snel terug uit de disco , en dat was meteen het afscheid L … ik heb hem die avond niet meer gezien, hij had blijkbaar ruzie gekregen van zijn baas, want die had het natuurlijk gezien … maar de dag erna was hij al meteen op msn tijdens zijn werk, om mij 20 minuutjes te kunnen spreken , en sindsdien hebben we altijd contact gehouden , nu al een jaar lang!! En ik heb er nog geen seconde spijt van gehad!!!
Wow, Fieeh, wat een mooi verhaal.
echt fieeh! hihi eeen heeeeel mooi verhaal meis! :wub::cheer:
En van de andere ook natuurlijk! zijn ook heel mooi
mooi verhaal fiehh19!!!
op 22 july stapte we het vliegtuig in om voor de 7e keer naar het heerlije turkije te gaan. met kriebels in mijn buik van de spanning duurde de vlucht me veel te lang. 3,5 uur later zette de piloot het vliegtuig aan de grond in bodrum, waar we al snel door konden voor het visum, en paspoortcontrole, ook de koffers kwamen snel, we moesten nog 2,5 uur in de bus zitten om bij het hotel in marmaris aan te komen. aangekomen in het hotel de spullen op de kamer gezet, en aan het zwembad gaan liggen. waar mijn oog al snel viel op O. maar ik had mezelf voorgenomen om niet verliefd te worden, omdat ik zoiets al eerder had mee gemaakt, en dat niet erg goed had uitgepakt. Hij kwam bij ons zitten, en vroeg of we net waren aangekomen (omdat we nog een beetje wit waren) en waar we vandaan kwamen, al snel begon hij alleen met mij te praten. Hij vroeg of ik mee wilde doen met de poolgame, maar ik zei dat ik wel publiek zou zijn. zo ging het een paar dagen verder. toen ik op een ochtend beneden kwam, en er achter kwam dat ik nog iets vergeten was op de kamer, en op het moment dat ik de sleutel wilde pakken kwam er net een andere enternainer langs lopen, die me bij mijn arm pakte, en me zei dat ze met het hele team hadden besloten dat ik mee moest doen aan het spel. hoe erg ik ook probeerde weg te komen, dat kon niet, want het hele animatie stond om me heen om te zorgen dat ik niet weg kon. op dat moment begon O weer tegen me te praten, en vroeg of ik die avond met hem weg wilde gaan, ergens iets drinken. ik vond het prima, en die avond zijn we weg geweest, hadden gesprekken over van alles, maar hij vertelde me meteen dat hij bang was om verliefd te worden, en dat hij geen gebroken hart wilde. op dat moment vroeg ik wat ik er dan deed en wilde opstaan om weg te lopen. hij keek me verbaasd aan en vertelde me dat hij vanaf dat moment aan mij merkte dat ik echt serieus met hem was. Van 1 avond volgde er meer, elke avond na zijn werk liepen we samen richting het strand, of een barretje. heb een geweldige tijd gehad. op een avond toen ik terug kwam in het hotel doordat ik met mijn ouders even de stad in was geweest om dingen te kopen, zag ik dat O niet in het hotel was. toen kwam er een entertainer naar me toe lopen die me vertelde dat O ergens anders was, en dat hij me daar heen zou brengen. hij was aan het oppassen op het kindje van de menager. het was zo leuk om hun samen te zien. heb een geweldige nacht met hem gehad, en om 5 uur liep ik terug naar het hotel. ik voelde dat het afscheid wat de volgende dag zou komen ontzettend zwaar zou zijn, en ik hoopte dat het zo lang mogelijk weg zou blijven. maar helaas. 5 augustus vroeg in de ochtend zou de transferbus komen, om ons terug naar het vliegveld te brengen. onze laatste nacht samen was ontzettend raar, maar wel leuk. het was gewoon klote door het idee dat je de volgende dag niet meer samen kunt zijn, doordat er een paar 1000 kilometer tussen zit. afscheid nemen konden we niet, en hebben daar dus ook de hele nacht over gedaan, tot hij me uiteindelijk zei dat ik echt moest gaan, doordat ik anders de bus zou missen. mijn ouders stonden buiten het hotel al te wachten op me, met alle spullen. O groette mijn ouders en nam afscheid van ze. De bus kwam, en de tranen stroomde over mijn wangen. De blik in O zijn ogen zal ik nooit vergeten, de ogen die op dat moment zoveel dingen zeiden. De bus heeft uiteindelijk nog 10 minuten op me moeten wachten, omdat ik niet los kon laten. O liep mee naar de ingang van de bus, waar hij me een laatste kus gaf, en een brief. de deuren van de bus gingen dicht, en ik ging op mijn plek zitten. keek en zwaaide naar O tot ik hem niet meer kon zien, en vanaf dat moment realiseerde ik me dat dit meer dan een vakantie liefde zou zijn. de hele terugreis gehuild, en toen ik in nederland aankwam meteen een smsje gestuurd. een paar uur later ging mijn telefoon. het was O om te vragen hoe mijn reis was gegaan, en dat hij me miste. Zo gaat het nu elke dag, we bellen 3x per dag, en we spreken elkaar elke avond na zijn werk op msn. Ik heb nu een 2e baantje gevonden om geld bij elkaar te sparen om in oktober naar hem toe te kunnen en zijn familie te leren kennen. mijn ouders hebben de hele vakantie achter me gestaan, wisten van ons. en ook nu staan ze nog achter me. daar ben ik ontzettend blij mee. alleen heb ik soms het gevoel dat mensen me niet begrijpen. vriendinnen van me vinden het een beetje raar dat ik mijn hart heb verloren aan een jongen die ik niet kan zien voor onbepaalde tijd. soms vraag ik me ook wel eens af waar ik mee bezig ben, maar dit ik wat ik wil, hij is wat ik wil!
@niekeee, super mooi verhaal!
De rest natuurlijk ook!!
wow wat een super verhaal meis!
krijg er gwn kippevel van een tranen in me ogen!
Heel mooi meis!!!
wooow ik heb niet snel dat ik tranen in mijn ogen heb, maar vooral dat laatste stukje van jou in de bus stappen ik zag het helemaal voor me… mooi verhaal meis en nogmaals fijn dat je ouders achter je staan en waar een wil is, is een weg!!!
wooow prachtig verhaal meis!
dank jullie wel!
zijn er misschien nog mensen die een idee hebben om in een zo kort mogelijke tijd veel geld te verdienen? aangezien de vakantie op zijn eind loopt?
nienke wil je dit even een nieuw topic maken met deze vraag erin vermeld? , hier gaat het om de verhalen;)
dank je wel
groet mutlu
hoi meiden, hier mijn verhaal.
samen met mijn moeder, vriendin van mn moeder en een vriendin van mij op vakantie naar turkije.
en ja daar werkte een leuke jongen, al snel hadden we contact met elkaar en spraken we af.(iedereen vond hem leuk en ze waren blij voor me)eerst een paar keer met mijn vriendin erbij en wat andere jongens van het hotel en 3 dagen later al snel veel tijd met ons tweeen door gebracht.zodra hij even tijd had waren we bij elkaar en was het ontzettend leuk.hij is gelukkig erg taalgevoelig en communiceren met elkaar was geen enkel probleem.engels, duits en wat ned gaat hem goed af.we hebben heerlijk gedanst, over van alles en nog wat gesproken, hij heeft gitaat voor me gespeeld en we hebben veel romantiche nachten beleefd hij is erg lief en zorgzaam voor me.(liefde is een gevoel en alleen jij weet hoe het is)moeilijk te beschrijven en uit te leggen.en ja de laatste avond kwam in zicht…adressen, tel nummer mail enz uitgewisseld.de laatste avond was leuk en moeilijk.met tranen in de ogen namen we afscheid en we hadden het er al over gehad om elkaar met kerst weer te zien.en dan zit je in het vliegtuig, tranen en gedachtens die je gek maken.zal ik hem nog weer zien, vind hij me echt leuk, voel ik meer voor hem dan hij voor mij.pff.eenmaal thuis bleef het contact.ik belde, hij belde en dat was heerlijk.het bellen voor hem is ontzettend duur en achter de comp gaan heeft hij geen tijd voor want hij werkt 6 dagen per week en heeft daar geen comp.omdat hij op een park logeert voor het personeel.en dus komt het meeste contact van mij uit en belt hij niet vaak naar mij.hij zegt dat als hij straks aan zn laatste scooljaar begint en weer thuis woont hij meer tijd heeft om achter de comp te gaan en meer contact met mij zal hebben.hier hoop ik op.ik mis hem vreselijk en wil ontzettend graag bij hem zijn.zijn gevoelens voor mij bleken in de laatste weken wat onduidelijk en gister met hem aan de tel over zn gevoelens gehad.hij zegt dat het allemaal zo moeilijk is en de afstand zo groot is.bellen en smsen is niet genoeg.dit snap ik heel goed want ook voor mij is het eigenlijk niet genoeg.maar als je voor iemand wilt gaan…tja.hij wil me wel erg graag zien.en toen zei hij: als ik een vriendinnetje heb dan moet ik trouwen en dat wil ik nu nog niet.(hier moet ik ook niet aan denken).vandaar dat hij me dus special friend noemt en geen askim of iets dergelijks.we hebben tijd nodig zei hij.hier ben ik het volkomen mee eens.we moeten maar zien hoe dit afloopt.ik heb hem gevraagd na te denken en me volgende week te bellen dus ben benieuwd.dames ik kan jullie advies goed gebruiken, dus als je dat hebt voor mij heel graag.
ik hoop dat jullie zo een beetje genoeg weten, vragen mag altijd als je iets wilt weten of er nog wat onduidelijkheid is.
liefs linda
oja dit is nog wel leuk om er even bij te zetten, 1 avond hadden we niks afgespr met elkaar maar hij wist dat ik uitging met mn vriendin.de volg ochtend hoorde ik van zijn collega dat ze elke bar en restaurant hadden afgezocht om mij te zoeken.hij wou me zien en als ik niet in dat barretje was moesten ze snel weer door naar het volgende.lief he
@Lindaaa mooi verhaal!
en fijn dat je nu weet waarom hij je special friend noemt haha
Hey meiden,
M’n beste vriendin en ik hadden ons een reisje geboekt naar TR. We deden dit elk jaar maar deze keer gingen we naar Antalya, Belek. Het kwam ongelooflijk goed uit want het was namelijk net gedaan met men toenmalige vriendje.
Eens aangekomen in ons prachtige hotel zijn we direct van onze vakantie beginnen genieten. We hadden ons wel voorgenomen om niet een hele vakantie lang te liggen tammen aan het zwembad dus hadden we een jeepsafari’tje geboekt.
De dag van de safari moesten we kaarstaan om 8 uur. Lekker vroeg. Na 3 kwartier wachten en een ochtendhumeur van jewelste was ik het wel beu aan het worden maar toen kwamen er 2 jongens aangewandeld. Ik weet nog goed dat ik zei tegen m’n vriendin: “Oehw, die linkse is wel een stuk.” :cheer:
We waren de eerste toeristen die ze kwamen ophalen en in de jeep onderweg naar het volgende hotel kwamen we meteen aan de praat met de jongens. Ik was letterlijk aan het wegsmelten… Niet van de hitte… Van HEM! :vak02:
Hoewel we mekaar amper konden verstaan (uhm we spreken een combi van duits, turks, engels,… ;-)) hebben we een superdag gehad! Een hele dag elkaar uitdagen… Heel fijn! Toen we terug naar ons hotel gebracht werden spraken we af om samen met hen 's avonds iets te gaan doen. Ze kwamen ons oppikken. Het was onze laatste avond dus we hadden er wel zin in.
'S avonds hebben we gezellig met z’n allen op het strand gezeten. Wat gelachen, gedronken,… We hadden echt spijt dat het de laatste avond was maar we gingen contact houden. Nu moet het lukken dat het de periode was van die stofwolk. Ingepakt en klaar om te vertrekken kregen we de melding dat we nog wat langer gingen blijven. Ik was helemaal in de wolken, direct sms gestuurd dat we vast zaten en dat we naar Lara werden overgebracht. Nog dichter bij waar ze woonden.
We hebben nog een zalige 4 extra dagen gehad die we elke avond samen spendeerden. Maar ja… Er komt helaas altijd een einde aan de vakantie. Met pijn in het hart vertrokken we terug naar België. We stuurden mekaar elke dag. Spraken op msn, belden,…
We kregen allebei die jongens maar niet ons ons hoofd. Dus wij terug een vakantietje geboekt naar TR. Dit keer Antalya, Lara… We hebben de tijd van ons leven daar gehad! Elke dag bij hen, elke dag weer iets nieuws, elke dag een verrassing…
Nu is het na enige tijd tss m’n vriendin en haar askim uitgebloeid… Maar de liefde tussen mij en m’n askim is er nog steeds! Er gaat geen dag voorbij zonder dat ik een sms krijg, hem op msn zie… Nu ga ik in oktober weer terug, maar dit keer met m’n mams. Ze is heel erg benieuwd naar askim, en askim nog meer naar haar
Ik kan meer 1 ding zeggen: echte liefde overwint alles… :wub:
We gaan nog even kijken hoe het verder loopt… Maar uiteindelijk zullen we toch een beslissing moeten nemen. Maar askim en ik zien het volledig zitten! :cheer:
Druifje leuk verhaal en idd echte liefde overwint alles ! Geniet lekker van je askim en je gaat al weer snel heen ga jij ook zijn familie ontmoeten of nog niet ?
Deems, hij heeft het er al over gehad dat ik echt iedereen moet leren kenne… Zijn broers, zijn ouders… Laaiend enthousiast! Dus ik ben benieuwd voor oktober
:cheer: