Jouw verhaal ?

MissyMay, mooi verhaal. De vriendin die je gekoppeld had, was dat dezelfde die later met haar Turkse vriend op de bruiloft kwam?

Miss Maya Super verhaal en geeft me een hoop kracht als ik lees hoe jullie het leger door gekomen zijn en elkaar in het begin zo lang hebben moeten missen echt super romantisch en uiteindelijk gewoon een leven samen :smiley: :smiley: :smiley: wordt er helemaal blij van

Sorry sorry dat ik zo offtopic ben gegaan:$ Had het helemaal niet in de gaten en had gewoon zoveel vragen en dingen te vertellen! Zal er in het vervolg rekening mee houden!

@ cynthia bedankt voor het opzoeken van un ticket!! Die prijs is goed te doen. Ik ga zelf ook es effe goed zoeken!! Tesekkurler!!

En nu ga ik effe het verhaal van Missy May lezen,want ben erg benieuwd:cheer:

Prachtig verhaal Missy May (L) jij laat zien dat bij elkaar zijn mogelijk is als je er maar voor vecht en genoeg voor elkaar over hebt :slight_smile: Heel veel respect!!

tnx meiden! het was inderdaad geen makkelijke weg, en liefde overwint zeker niet álles! Maar als je er echt beide 100% voor gaat, is het zeker niet onmogelijk!

Neeee haha! Dat is nooit iets geworden haha! Al was die vriendin wel óók op de bruiloft hoor :wink:
Die vriendin met haar Turkse vriend die op m’n bruiloft kwam, die heb ik via het Seni seviyorum forum leren kennen. Ze bleek heel dichtbij mij te wonen in NL, en het klikte gelijk :wink: Maar in TR wonen ze helaas stukje verder weg (Bodrum).

foutje!

Heeeey meiden!!!
**
Ik zal eens een poging wagen om mijn verhaal hier ook eens neer te zetten!!! Hoop alleen dat ie niej al te lang wordt, want zal het vanaf het begin aan vertellen!!! hehee

IK ging in de zomer van 2008 voor het eerst met mijn ouders op vakantie naar turkije, marmaris!
We gingen eerst 2 weekjes zeilen en daarna 1 weekje hotel, bij het hotel aangekomen werkte er een leuke jongen op het strand… hele week btje oogcontact gehad, en tja op de laatste avond gingen we uit… Ik moest op 03.00 in de bus zitten dus we hadden weinig tijd, we hadden gezoend, ik vond hem leuk maar dacht dat het eenmalig was… Toch nummers uit gewisseld en we bleven contact houden, msn, sms en bellen… In april 2009 ging ik terug samen met mijn moeder, we hadden een hotel geboekt, maar ik verbllef bij me askim, we noemen hem A om het makkelijker te maken voor mijn verdere verhaal…
We hadden een leuke week in april, maar toch voelde ik me der niet helemaal goed bij, we namen afscheid en weer hielde we contact, ons contact werd wel steed moeilijker, ik micht niets meer en telkens was het wat hij wilde… ik ben nogal eigenwijs, dus trok me der weinig van aan… ook viel mijn oog nog steeds op andere jongens, wat natuurlijk ook niej goed is…
Ik had voor de zomer van 2009 weer een vakantie staan, 1 weekje zeilen met mijn ouders en 2 weken in een app, met A… Ik was voor mijn vakantie er al van overtuigd dat ik het wilde uitmaken en die 2 weken kwam ik vast wel alleen door in turky, mijn ouders waren der ook nog en ik was maar 1 week alleen in Turkije…
Had A nog niets verteld over mijn plannen, dat wilde ik face too face doen…
De vakantie begon, het eerste weekje zeilen, ik kwam aan bij mijn ouders die der al 1 week waren. het was super weer ik tr te zijn… We gingen de volgende dag naar een haven waar ook een andere groep zeilers kwam, van hetzelfde bedrijf maar hun deden een andere route… Ik hoorde al dat der een jongen van de manrina mee kwam… Mmmm wie zou dat zijn, der werkte dat jaar daar voor best leuke jongens…
We kwame aan, hij stond daar op de kant, zonnebril op, haartjes mooi, lekker gebruind… Mmmmm ik voelde kriebels en moets me best doen geen stomme acties uit te halen met het helpen van het aanleggen vand e boot…hahaha

Voor het eten ging ik douchen, der stond een lange rij, en ook hij… Stond te wachten… we raakte aan de praat, E Maakte super veel indruk op mij, we hebben nar het eten heerlijk gepraat en gezoend,… Had hem eerlijk verteld nog een vriendje te hebben in marmaris, maar dat ik het wilde uitmaken…hij hoorde mijn verhaal aan maar thats it…

De volgende dag gingen beide groepen ergens anders heen,. dus doei E…
Na 2 dagen waren we weer in dezelfde baai, en weer hadden we samen een te gekke avond, nummers uitgewisseld en we zouden mekaar Die vrijdag weer in Marmaris zien…

We kwamen aan de Vrijdag en we hadden al ene btje gesmst, hij zou me s avonds ophalen om naar zijn huis te gaan… Maaar eerst had ik nog wat te vertellen tegen A… Ik ben voor het eten naar hem toe gegaan, verteld dat ik niets meer voelde, dat ik me die dag erna alleen ging inchecken in het appartement en dat het over was… Hij begreep het niet… Hij liet me die avond met rust gelukkiig…
E en ik hadden weer aan super avond, de volgende dag zouden we mekaar weer zien… Tja ik kon het niet ontkenne, ik was verliefd…

De dagen die volgende waren leuk en super vervelend, mijn ex A liet me niet meer met rust, mijn ouders waren overbezorgd want die gingen naar huis en moesten mij met ene gek als A Achter laten, Gelukkig verzekerde E mijn ouders dat ie voor me zou zorgen!! En dat heeft ie ook zekr gedaaan, we hadden een geweldige tijd!! We deden leuke dingen en begonnen echt iets op te bouwen, ook omdat mijn ex mij steeds lastig viel groeide we dichter naar mekaar…

A stalkte me gewoon letterlijk, 80x bellen op ene nacht, elke dag belde ie me wel, overal waar ik was was hij ook, hij prbeerde mijn app in te komen, bij mijn ouders hotel was ie al aan het stalken, hij zocht me op op het strand, ik werd der gek van…
Tijdens het uitgaan liet ie ons niet met rust, Lizzy was hier nog getuige van het was vreselijk!!!Uitendelijk hield ie op, de laatste 3 dagen voordat ik weer naar nl ging stopte ie gelukkig!!!
In Nl heeft ie me nog dagelijks gestalk op FB Maara uitendelijk is het gelukkig gestopt…

E Heeft me in die tijd zo lief geholpen hij was der altijd voor me!!! Toen het einde van de vakantie kwam, vroeg ik hem wil je me blijven zien, want hij was vanaf het begin eerlijk tegen me geweets dat ie dacht dat het niej ging werken omdat ie al eerder een vriendinntje had gehad vanuit een ander land en dat ging ook verkeerd…
Maaar ook hij moets toegeven dat de onze gevoelens diper zaten en dat ie me niet zomaar kone vergeten!!! Ik kon me geluk niej op, want tja ik was verliefd…
We hielden contact, msn , bellen, smsen, ik was helemaal in love!!

Januari 2010 voor de eerste keer terug, het was geweldig we waren nog steeds verliefd en het voelde perfect!!!Daarna nog terug geweets in Mei, juni, En straks weer 3 weekjes in september…>!!!
En dan is het plan dat ie in november naar nl en dan gaan we kijken waar we samen willden zijn!!! Ik weet dat echt is, ik denk alleen maar aan hem en in tegenstelling tot bij mijn ex zie ik andere jongens niej meer staaan!!
Ik weet zeker dat we samen een geweldige toekomst zullen hebben!!!

Mijn verhaal zal iets verwarrend zijn, maar ondanks alles is het goed gekomen en ben ik nu dolgelukkig!!!
**

Nou…ik zal dan mijn verhaal ook maar even vertellen.

In juli dit jaar ben ik samen met een vriendin op vakantie gegaan naar Alanya. Iedereen zei nog tegen me van dat ik niet verliefd moest worden op een Turkse man en natuurlijk zei ik dan dat dat nooit zou gebeuren. Ik dacht dat ook echt. Ik val altijd op van tie typische hollandse jongens.

De eerste dag hebben we 's avonds een drankje gedaan in het hotel, omdat we tenslotte al bijna 36 uur wakker waren. En toen kwamen we onze barmannen tegen. Het begon natuurlijk met de standaardflirts vanaf hun kant. Heel aardig doen, zodat we nog een cocktailtje zouden drinken. Dit ging een paar dagen zo door, alhoewel ik de ene barman wel erg leuk vond en stiekem ook wel een beetje terug ging flirten. En dat beetje, dat werd steeds meer.
Op een avond kreeg ik steeds hartjes in mijn cocktails, hij haalde ze overal vandaan. Hartjes in de rietjes, in de mixstaafjes, hartjes van sinaasappelschillen, je kan het zo gek niet bedenken. En die avond hebben we gezoend.
Na die avond hadden we nog 4 dagen en het werd steeds leuker en leuker. We deden steeds meer samen en eigenlijk kwamen er steeds meer vlinders. Natuurlijk is de omgeving daar, het strand en de zon, ook wel romantisch. De laatste avond wilde hij steeds één van mijn ringen afpakken, zodat hij een verlovingsring kon kopen. Ik was daar wel van onder de indruk, maar heb het afgehouden. Dat ging me toch wel een beetje snel.
Nu ben ik ongeveer anderhalve week thuis en we hebben elke dag contact gehad via facebook, msn en telefoon en nu heb ik tickets geboekt en ga ik zaterdag alweer terug voor 10 dagen.
Ik vind het ontzettend eng en spannend. Hij komt me ophalen en we hebben samen een hotelkamer. Ik vind het zo eng. Zou het nog wel net zo leuk zijn? En hoe vind ik het om zonder vriendinnen daar alleen met hem te zijn… Hij moet toch ook werken overdag.
De zenuwen gieren door mijn lijf…en toch heb ik er ook wel zin in.
En als het niet leuk is…tja…dan komt er aan die 10 dagen vanzelf een eind…

Mag ik vragen hoe oud je bent Els? Daar ben ik toch wel benieuwd naar! Maar je verhaal is mooi hoor en zo snel alweer terug, echt super en het zal vast niet tegenvallen!

Ik ben 27 en heb 2 lange, serieuze relaties achter de rug. Gewoon hier in Nederland met Nederlandse jongens. Dit hele gebeuren is echt niet iets wat ik bij mezelf vind passen. Maar daarom juist wel net zo leuk, maar ook ontzettend spannend.

@els, dat herken ik heeel goed, heb ook 1 lange relatie gehad en 1 wat minder lang, maar ook met een nl jongen en dit was toen ook zo raar idee voor mezelf!!

Ik ging op 19 juli 10 daagjes met een vriendin naar Turkije. Het was pas de 6de dag dat ik hem opmerkte. Het hotel had immers meerdere zwembaden: een privézwembad, het animatorzwembad (hele dag muziek en spelletjes), het glijbanenzwembad en de relaxpool. Wij lagen vooral aan het laatste aangezien we bijna elke avond op stap gingen in Bodrum en de volgende dag dan vooral rust nodig haddenJ Ik herinner me nog heel goed de eerste keer dat ik hem zag. Dit was tijdens het middageten: hij zette zich een paar tafels van die van ons neer en keek recht in mijn ogen. Hij droeg een T-shirt van animator en het enige wat ik op dat moment kon denken was ‘Hoe komt het dat ik hem nog niet eerder heb gezien’.
Diezelfde avond hebben we voor het eerst gepraat op de white party in het hotel. Het was maar een vrij kort gesprekje want mijn vriendin stond klaar om met de taxi naar Bodrum te gaan. De volgende dag had hij zijn vrije dag en was hij constant aan het zwembad waar wij lagen. Hij kwam bij me op mijn ligstoel zitten en we raakten aan de praat. Hij vroeg me of ik die avond opnieuw uitging in Bodrum en of hij mee mocht. We wisselde telefoonnummers uit. ’s Avonds stond ik voor een enorm dilemma: mijn vriendin was ziek en kon dus niet mee op stap. Ik wou bij haar op de kamer blijven maar ze overtuigde me om toch te gaan. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad…
Hij stond me buiten voor de poort van het hotel op te wachten: baggy jeans, witte t-shirt met hemdje over zwijmel Hij heeft men hand vastgenomen en heeft die de hele avond niet losgelaten. Ik voelde me zo veilig bij hem. We zijn eerst wat in Bodrum gaan rondwandelen langs de winkeltjes, ietsje gaan drinken en daarna naar een Turkse discotheek geweest waar we uren hebben gedanst. De volgende dagen zijn we onafscheidelijk geweest. Elk vrij uur dat hij had hebben we samen doorgebracht. We hebben veel gepraat, ook over de toekomst. 1 moment zal ik me altijd blijven herinneren: we waren met een paar vrienden van hem iets gaan het drinken en plots zei hij tegen hen: ‘I think I found my girl’. Echt zo lief!! De 10de dag was het afscheid dan ook heel zwaar.
Nu houden we contact. We bellen en smsen bijna elke dag. Ik ga hem opzoeken in september (mijn ticket is geboekt) en ik hoop dat ik hem in november kan laten afkomen. Als mijn ouders tenminste een beetje meewillen. Ze begrijpen niet dat ik in Turkije verliefd ben kunnen worden en ze zien absoluut geen toekomst in de relatie, wat ze me vaak genoeg vertellen. Ik ben blij dat ik op deze site mijn verhaal kwijt kan en hier kan lezen dat er nog meiden zijn die in dezelfde situatie zitten en er wel in geloven.

Glossy, zeker fijn, andere mensen die hetzelfde doormaken. Jammer dat je ouders het niet zien zitten. Ik hoop voor je dat dat met de tijd bij draait. En fijn dat je in september weer terug gaat.

GLOSSYYYY!!! ik ken jouw hotel en jouw askim hahahahahha

oohhh mmyy goodddd ik zit hier met tranen in mijn ogen en heb nog maar de eerste 5 regels gelezen! :')

Huh, waar herken je dat aan dan?

Aan:
“Het hotel had immers meerdere zwembaden: een privézwembad, het animatorzwembad (hele dag muziek en spelletjes), het glijbanenzwembad en de relaxpool.”
en
“de white party in het hotel”
en op haar fotootje herken ik de animator :))

het is dus hét hotel waar ik al 3jaar naartoe ga, paradijs op aarde…en waar al mijn relaties met turkse jongens/mannen gestart zijn en waar ik nu net weer mijn vakantieliefde opnieuw heb…beleeft zeg maar :slight_smile:

hmmmm

Ghoh, dat moet echt wel lukken!! En geef toe, hij is een schatje niet?:wink:

Jaa dat is hij zeker hihi :smiley: heel vriendelijk enzo!
Je was er zelfs in dezelfde periode als mij…ging jij meestal eten in de gewone eetruimte zal ik zeggen? Want dan ken je vast en zeker mijn “askim” ook :stuck_out_tongue:

Ja, ik ging daar meestal eten. Nu ben ik wel echt curieus:-p Hoe noemt hij?

ik zal je even een prive berichtje sturen :stuck_out_tongue: