Jouw verhaal ?

Lotje: jeetje meid… Dat is een nare onthulling!! Maar ik denk dat het beter is dat hij het nu opbiecht dan dat hij je nog 2 jaar ''aan het lijntje" houdt!

Ja idd, het is idd beter dat je het nu weet dan binnen paar maanden !

Het is een keuze die je zult moeten maken… Maar ik zou er ook niet heengaan. Je zult moeten sterk zijn ! :frowning:

Na al deze mooie en wat minder mooie verhalen zal ik ook mijn verhaal doen…

Ik ben 21 en zooooo verliefd op een turkse jongen, zoals vele van jullie !

In juni ben ik met mijn mama voor een weekje te relaxen naar bodrum vertrokken.
Het was de 4de x in turkije en ik voelde me al snel weer thuis :slight_smile:
Ik zag het volledig zitten. éénmaal aangekomen in het hotel was het zalig, relaxen, zwembad, strand, bikini, sunshine ! de max !

Elke avond ging ik met mama een apero doen op het terras aan het strand…
Daar is het allemaal gebeurd…
Een ober stond de hele tijd te staren, ik keek terug en BAM ! Love at first sight ! Een erg mooie jongen, dus ik dacht ja die heeft 10 meisjes aan elke vinger…

Ik ging naar de bar en bestelde iets te drinken, ik passeerde hem en hij zei " enjoy your drink " Toen voelde ik al kriebels. Ik negeerde het wat en ging zitten. Daarna kwam hij direct naar mijn tafeltje en probeerde wat informatie te achterhalen… je weet wel , wat is je naam, vanwaar benje ? , hoe oud benje? Hij maakte veel grapjes en vertelde vanalles :slight_smile: er was direct een klik, we konden direct erg veel lachen.
De 3de avond vroeg hij: " heb je geen zin om mee te gaan met mij en een paar vrienden naar Bodrum, iets te gaan drinken, dan kunnen we wat praten en ons amuzeren " . Ik hield de boot af omdat hij eigelijk een vreemde was en ik het allemaal niet vertrouwde… Hij vond dit erg jammer…

De volgende dag probeerde hij opnieuw en na veel praten en lachen heb ik toegestemd, ik zou binnen een halfuurtje aan de bushalte staan… Maar ik begon te twijfelen en ben niet gegaan… Die avond had hij zijn nummer , msn en facebook al gegeven om te tonen dat hij het meende…

De volgende morgen zag ik hem in het hotel en hij kwam direct aangelopen, ja waarom benje niet gekomen, ik heb een uur staan wachten, maar ik ben dan maar naar huis gegaan. Hij had dus geen zin meer om weg te gaan.
Ik zei dat ik later wel iets kwam drinken en dat we wat konden praten. Toen zei hij dat ze in het hotel erg streng waren op personeel en klanten. ze mochten na hun uren niet in het hotel blijven. ze moesten direct weg!

Nuja, s’ avonds , het was al 12h en ze gingen binnen sluiten. Mijn mama was ondertussen al naar de kamer en ik bleef ng wat… Hij zei dat ik in het hoekje kon gaan zitten ( daar was het donkerst). Iedereen was weg en de andere obers ook… We hebben een paar uur zitten praten en lachen , echt zalig gevoel. we konden direct over alles praten. Maar dan ! we zagen zaklampen… Ik wist niet wat te doen, dus kroop ik maar onder de bar, de security was boos in het turks aan het praten tegen mijn askim… Nadat ze wegwaren kwam ik vanonder de bar, mijn hart klopte honderd per uur ! we stonden in een hoekje nog wat te praten, heel dicht bij elkaar en toen kwam de kus :slight_smile: niets kon me nog schelen… Ik en hem waren samen :slight_smile:
dan kwam de security opnieuw ! BETRAPPT ! Hij heeft erg onder zijn donder gehad en heeft een laatste waarschuwing gekregen. we zijn weggelopen, in een dolmush gesprongen en richting bodrum vertrokken… Maar we zijn ergens afgestapt waar hij sliep, samen met een paar vrienden van hem.

Daar heb ik de hele nacht met hem gezeten, turkse koffie gedronken, gepraat over alles en uiteindelijk naar het hotel teruggewandeld met hem ( ongeveer 10 km). Zalig gewoon :slight_smile: af en toe stoppen, kussen, genieten van het uitzicht, dom doen, lachen :slight_smile: ik was echt verliefd en wou niet vertrekken ! ( ik vertrok namelijk de volgende dag)

We stonden aan het hotel, konden mekaar niet lossen, elke keer we probeerden afscheid te nemen liepen we opnieuw naar elkaar toe ! Ik heb toen 1 lira gevonden, ik gaf het aan hem want ik kon er niets meer meedoen. Hij gaf het terug, hij zei " ik wou dat ik je iets anders kon geven zodat je aan me blijft denken, maar denk aan de symboliek. Ik heb het in mijn portefeuille gestoken en zo zal ik blijven denken aan hem" uiteindelijk viel het afscheid, alletwee hebben we al wenend weggestapt van elkaar…

In het vliegtuig voelde ik me 1 hoopje ellende, ik dacht ja die hoor ik nooit meer ! Ik wou gewoon zo snel mogelijk hem terug zien… Ik had geen belwaarde dus kon hem niet bellen. Maar diezelfde avond kreeg ik plots telefoon, het was hem :slight_smile: miijn hart bonsde bijna uit mijn keel :slight_smile: Hij vroeg hoe het ging, wat ik aan het doen was, als ik nog op internet zou komen, hoe mijn reis was…
Maar hij vertelde ook iets minder aangenaam… Het hotel heeft hem ontslagen omdat de security ons samen gezien heeft. Ik voelde me zooo ontzettend schuldig…

Sinds die avond bellen we elke dag een paar keer, smsen vaak ! , facebook , msn, webcam ! alles wat we kunnen :slight_smile: Het is zalig :slight_smile:
Ik ga in augustus 10 dagen naar turkije ( maar ik ga naar mijn beste vriendin die daar stage loopt, in antalya ) Hij heeft nu werk gevonden in Izmir…
Ik zou graag paar dagen naar hem gaan als ik in antalya ben, maar het is erg ver:( Ik zoek dus een manier om te gaan… Hij zou niets liever willen dat ik hem kom opzoeken ! :slight_smile:

Hij wil doodgraag dat ik naar hem kom voor een tijdje wanneer het seizoen gedaan is en hij terug naar de universiteit gaat…

Ik ben super verliefd, en geen enkele jongen in belgie zal nog kunnen tippen aan hem :frowning:
Ik zou alles doen om direct een vliegtuig te kunnen nemen en hem op te zoeken ! :frowning:

Ik zal wel moeten gaan vrees ik, het is al geboekt en ik kan het niet meer annuleren. Ik ga gewoon genieten van mijn vakantie. Ik denk dat ik mijn gevoelens ook wel de baas ga kunnen en gewoon doen alsof hij een vriend is en niet meer. Het is daar trouwens ramadan dus 's avonds kunnen ze niet meer buiten en overdag werkt hij heel de dag. En ik wil met hem ook nog wel eens praten, volgens mij is het echt geen slechte jongen. Eigenlijk ben ik zelfs niet kwaad op hem (ik keur het absoluut niet goed!), maar ik zou zelf ook zo zijn als mijn ouders met een jongen voor me afkwamen die ik niet moest op mijn 20 jaar… Maar ik weet natuurlijk wel dat een relatie of iets er niet in is en daar denk ik ook absoluut niet meer aan.

En julie, wat een fijn verhaal! izmir is inderdaad heel… kan je niet eind augustus met een vriendin naar daar ofzo?
Ik hoop dat het voor jou fijner afloopt (: maar ik zou toch echt maar oppassen als zijn familie nog strikt moslim is. De kans dat hij dan al aan een vriendin vastzit is heeeel groot.

ja idd, dan zal je mss niet anders kunnen…
Maar je kan ook zonder hem genieten van je reisje :slight_smile: Het is een zalig land dus genieten is de boodschap !!! :slight_smile:

Hij en zijn ouders zijn niet erg streng moslim :slight_smile: we hebben daar al vaak over gepraat :slight_smile: maar ja time will tell i guess :slight_smile:
wel ja het plan is om in september, nadat het seizoen afgelopen is terug te gaan naar hem voor een langere periode zodat we elkaar echt kunnen leren kennen en dat wil hij me voorstellen aan zijn ouders en vrienden :slight_smile:

na het seizoen gaat hij terug naar de universiteit :slight_smile:

nee inderdaad, ik ben nog steeds blij dat ik naar het warme turkije kan gaan! (: al gaat het moeilijk zijn aangezien ik hem elke ochtend, middag en avond ga zien natuurlijk.
Maar ik weet dat gewoon op een belgische jongen verliefd worden nog steeds beter zou zijn. Ik snap niet hoe die turken dat doen eigenlijk want voordat hij het mij vertelde en ik nog op een roze wolk leefde leek het ook alsof ik nooit nog iemand anders zou willen hebben. Hoe doen ze het toch? :smiley: Ik was nog nooit zo verliefd geweest!

Als hij je gaat voorstellen aan ouders en vrienden wil dat al wel heel veel zeggen denk ik. Dan zullen zijn ouders inderdaad ook wel niet zo streng moslim zijn trouwens…
ga je dan helemaal alleen gaan?

Ja helemaal alleen denk ik… Ik ben juist afgestuurd en de rest van mijn vrienden en vriendinnen moeten weer naar school toe…

Ik vind het erg spannend ! Maar misschien dat ik met een vriendin eind augustus nog een last minut doe dicht bij zijn hotel… :slight_smile: HOPELIJK ! Hij zou dit super vinden :slight_smile: maarja :slight_smile:

Ik hoop het ook voor jou! ik denk dat het wel fijner is om hem toch eerst nog net iets beter te leren kennen voor je er helemaal alleen naartoe gaat.
Inderdaad wel superspannend ja! :smiley: Ik hoop voor je dat het de liefde van je leven is :wink:

Pff lotje wat een verhaal. Hoop dat je de juiste keuzes maakt meis… En sorry dat ik het zeg maar het is soms ook hoe de man er zelf mee omgaat. Mijn askim en schoonfamilie zijn strenge moslims, maar hij piekert er niet over te trouwen met iemand die hij niet ‘wil’… De invloed van familie is ontzettend sterk in Turkije en veel mannen gaan/durven er niet tegen in, maar het kán wel :).

Julie mooi verhaal! Hoop dat je hem gauw weer ziet :slight_smile: ik heb mijn askim ook in Bodrum leren kennen (en ben er nu ook :slight_smile: )

Hoi hoi,
Ik ben 21, En de mogenlijk heden zijn dat ik daar heen ga. Hij is bezig om zijn eigen winkel te openen en wil daar op wachten tot ik evt deffinitief daar heen ga omdat met wat hij nu verdient hij naar zijn zeggen niet goed genoeg voor me kan zorgen. En wanneer hij zijn eigen winkel heb dus wel. Dat hij hier heen komt zal erg klein zijn. hij wil wel graag voor vakantie komen. maar zou hier niet willen wonen. Maar de ww is een uitkering omdat ik zonder werk kwam te zitten. Maar heb gelukking nu weer werk gevonden. nog 12 dagen en dan kan ik er lekker heen. En dan zulllen we zien hoe het gaat lopen. gr

miss1993: ja fijn is iets anders! (: ik vertrek morgen dus ik kan alleen maar afwachten. Ik zal achteraf nog wel iets laten weten hier!

hierbij ook even reageren. mijn man zijn familie is ook streng moslim. en zij zijn super blij met mij als schoondochter. hebben zelfs mijn kindje geaccepteerd die niet van mijn vriend is. dus het heeft niet altijd met het geloof te maken hoor. wij zijn nu zwanger van mijn 2de en mijn man zijn eerste. en zijn familie is super gelukkig. ik ben helemaal geaccepteerd. en mijn man en ik kende elkaar ook niet lang toen hij zijn familie vertelde dat die de vrouw had gevonden waarmee hij verder wilde. en wij hebben afgelopen mei een super trouwfeest gehad. in februari waren we al voor de wet getrouwd. en nu september komt onze kleine ter wereld.

zo super om te horen !!! :slight_smile:
Ik hoop dat we dat allemaal op een dag kunnen zeggen !
Geniet er maar goed van !

Hoi meiden,
Vind het super leuk dat er zo’n forum is over turkse vakantieliefdes en heb besloten me ook maar eens in te schrijven :slight_smile:
Mijn naam is Jill en ik ben 20 jaar.

Ik heb mijn askim vorig naar oktober leren kennen en vanaf dat moment smoorverliefd. Ik was met mijn moeder op vakantie in Bodrum om lekker te relaxen en van de zon te genieten. Ik was helemaal niet met de mannen daar bezig, omdat ik in NL nog half met mijn inmiddels ex-vriend ging. Het werkte niet, maar konden elkaar ook niet loslaten na een relatie van 3 jaar, dus het werd echt een knipperlicht relatie.
Maargoed, mijn moeder was in mei in t zelfde hotel op vakantie geweest en kende het personeel dus al. Mijn askim werkte bij de kapper in het hotel en door middel van elke dag een praatje als we langsliepen leerde ik hem kennen. Het regende onze hele vakantie, dus mijn moeder en ik zaten vaak een kopje koffie bij hem en zijn baas te doen en zo werden we vrienden. Als meer dan vrienden zag ik hem niet, omdat mijn hoofd nog een beetje in NL zat bij mijn ex-vriend.
Na hem een paar dagen te kennen, vroeg ik of de zon de volgende dag zou schijnen, hij zei dat het ging regenen. Ik bleef doorgaan dat de zon moest gaan schijnen na alle regen en hij maakte er een weddeschap van; als de zon schijnt krijg je een roos, als t regent ga je met me mee uit.
De volgende dag scheen de zon (eventjes) en gaf hij me een mooie roos, vanaf dat moment opende mijn ogen en vond ik hem een leuke jongen. Ik vroeg of hij die avond naar de karaoke avond kwam in t hotel. Ik zag m toen buiten staan en vroeg of hij naar binnen kwam, hij zei dat hij dat niet mocht en met de baas mee naar huis moest. Hij raakte toen zooo lief mijn gezicht aan en zei: don’t worry, we will go out tomorrow. Vanaf dat moment voelde ik de eerste vlinders.
De volgende avond gingen mijn moeder en ik met een aantal gasten uit t hotel en t animatie team mee uit in Bodrum. Ik hoopte dat hij ook zal komen en zag hem daar in de club. We hebben veel gepraat en gedanst en ik vond t zoo leuk hoe hij met mijn moeder omgaat! Ik heb m die avond een beetje afgehouden en niet gezoend ofzo, omdat ik met t idee zat dat t toch maar voor 1 avondje zou zijn en ikvond dat t niet waard om mijn ex daarmee te kwetsen. De volgende dag vroeg hij om ik mee het stadje in wilde savonds met zn tweeen en nadat me moeder had gezegd dat ze t niet erg vond ging ik mee. We hebben over de boulevard gelopen, wat gedronken en uren gepraat. Ik heb met m gezoend en voelde zoveel vlinders, heb me nog nooit zo verliefd gevoeld en zo’n klik met iemand gehad, mijn exen waren hier niks bij. Hij heeft me thuis gebracht en de volgende dag (mijn laatste dag alweer) ben ik ookweer met m meegeweest. Hij had die avond ook geregeld dat mijn hele bed mooi versierd met rozen werd, zo romantisch! Mijn laatste dag ben ik nog met hem in de ringo geweest en op mijn bus gewacht. Hij gaf mijn zijn ketting mee en belde me in de bus al huilend op dat hij me miste.
In Nederland hebben we de 1e maand gemsnt en verder elke dag gebeld. Hij zit namelijk al vanaf november in het leger. Eind mei ben ik 10 dagen maar hem toegeweest voor vakantie (hij had verlof) en het was super! Het voelde zo goed en vertrouwd, ben nu al helemaaal verliefd :slight_smile:
Hij is nu weer 't leger in tot februari en ga dan meteen weer naar m toe!
Het vervelende is alleen dat hij in een hele gevaarlijke plek zit (Hakkari) waar veel dode vallen, omdat hij de grens van Turkije moet beschermen van binnen dringende terroristen, door middel van schieten. Ik hoop nu maar dat alles goed gaat. Ook accepteerd zijn familie mij niet, omdat ik geen moslim ben. Zij zijn nog heel traditioneel, maar hij totaal niet. Ik weetdat hij 100% voor mij gaat, hij heeft in mei zelfs een tattoo op zijn armlaten zetten met mijn naam, maar toch vind ik het vervelend. Vooral voor hem, omdat zijn familie hem steeds voorde keuze zet; hun of mij. En doordat hij voor mij kiest heeft hij steeds problemen met ze. Erg lastig dus, maar we proberen ons hier niet zoveel van aan te trekken. In februari ga ik weer naar hem toe en t is de bedoeling dat hij uiteindelijk naar NL komt.

Dat is mijn verhaal!:slight_smile:

Groetjes X

Meis wat een super leuk verhaal!! Mijn askim heeft ook in Hakkari gezeten en dat is voor hem heel zwaar geweest!!! Probeer hem te steunen zoveel als je kan!!

Jaa ga ik zeker doen! T is daar ook heel gevaarlijk! Heeft jouw askim veel erge dingen meegemaakt? Geen trauma’s aan overgehouden? Want dat hoor je wel is.
Nouja gelukkig is hij over 6 maanden klaar, hoop dat t niet te gevaarlijk is en dat hij heelhuids terug komt!

Ja mijn vriend heeft daar best wel nare ervaringen gehad ja… Hij is al 4 jaar uit dienst, maar heeft soms nog rare dromen en schrikt dan s’nachts opeens wakker en zit dan rechtop in bed enzo… Verder praat ik er vaak veel over met hem en hij vindt dat heel fijn!

ik ben net 2 weken terug van turkije.
ik ben samen met mijn ouders naar Saturn Palace geweest.
hier heb ik F. leren kennen, hij was daar dj.
ik was hierheen gegaan met de gedachten om alles bijmezelf op een rijtje te zetten en echt 2 weken rust te vinden.
mijn plan is en was altijd geweest dat ik later naar turkije zou gaan om te werken in een animatieteam.
omdat ik deze plannen altijd al had en f. zo serieus met mij was ben ik op een andere manier naar hem gaan kijken.
ik vond hem zo leuk en lief en wilde alles van hem weten.
en dat bleek ook serieus andersom zo te zijn.
nu praten we iedere avond met mekaar na zijn werktijd en we missen mekaar zo super erg.
op vakantie zijn we twee weken onafscheidelijk geweest.
ik heb de vakantie van mijn leven gehad.
maar ook echt de jongen van mijn leven ontmoet.
het is zo raar om dit na 2 weken te kunnen denken van iemand maar hij is tot nu toe beter voor mij geweest dan al mijn ex-vriendjes.
en als je het weet dan weet je het toch?
ik ben blij dat dit forum er is want hier zullen waarschijnlijk een hoop mensen zijn die wel weten wat ik bedoel

Hey Shauveny,

Welkom op WW. Leuk zo verliefd zijn hé :slight_smile: Natuurlijk wel beetje uitkijken, maar zeker ook genieten! :slight_smile: Mijn askim is trouwens ook van Antalya, Lara. Ik heb vorig jaar 8 maand daar als hostess gewerkt. Saturn Palace was trouwens een van mijn hotels. :slight_smile:
Veel succes. Hoop voor jou dat het iets moois wordt. Kom gerust meekletsen op het andere topic ook :slight_smile:

hee.
ja klopt !
och jij ken je f. dan toevallig?
zijn er geen mensen of conecties die je kent zodat ik daar heen kan?
xx

Nee ken hem niet. Mss wel van zien maar niet bij naam.
Nu ja, Saturn Palace was niet echt mijn leukste hotel :s Ga niet verder ingaan waarom. Is trouwens na dat seizoen uit de Jetairbrochure gehaald. Heb ook geen connecties daar.