Ik weet het niet meer!

Lieve mensen,

bedankt voor jullie reacties. Ik ben het eigenlijk ook wel met jullie eens dat ik eigenlijk gewoon moet gaan. Dat had ik gisteren al, na jullie reacties hier en via pm.
Dus alles regelen, zou je denken! Maar nee hoor, krijg ik gisteravond laat een sms van mijn vriendje. Blijkt dat ie gewoon geen geld heeft. (Wel eerlijk, maar dan denk ik wel gelijk aan de gevolgen van mijn verblijf daar).

Alles wat we dan gaan doen daar, komt dus voor mijn rekening. Nu heb ik het financieel niet zo heel erg breed, dus kan je je misschien wel voorstellen dat ik hier dus (alweer?) niet erg vrolijk van wordt. Hij denkt dat ik hier een vermogen verdien, wat in zijn ogen natuurlijk ook zo is, maar vergeet wel eens dat de lasten ook veel hoger zijn.

Soms denk ik wel eens: het mag gewoon niet zo zijn. Alleen maar problemen!

Morgen hebben we afgesproken op msn, gaan het er dan nog maar eens goed over hebben, wat we hier nu weer mee aan moeten.

Voor de mensen die me een pm hebben gestuurd: ik ga nog reageren, want ik vind jullie verhalen zo herkenbaar. Maar dat doe k morgen, als ik hopelijk in een wat betere bui ben!

Bedankt allemaal!

Veel liefs van mij

HOI Jornao!
Pas maar op wat je doet! je maakt de vreemdste dingen mee,en…gaat het hem om jou,of om naar Nedeland te komen?
Om er,zeker van te zijn,moet jij eerst dat achter je laten,waar je nu mee zit,en dat is je huwelijk,en doe geen dingen,waar je later,spijt van krijgt,ook al in het belang van je kids,want…die zijn maar 1x 13 & 15 jaar!
Ik wens je heel veel geluk,en wijsheid toe,en kan je niet raden,wat te doen,alleen DENK NA!
Liefs riawu www.vakantiehuisthailand.nl

Hoi Riawu,
Ik weet ook niet wat er met hem aan de hand is. Heb niks meer gehoord, na zijn telefoontje. Heb hem nog een sms gestuurd, maar hij reageert nergens meer op.
Nee, hij is al een paar jaar aan het proberen om naar Nederland te komen, maar alleen voor een vakantie.
Misschien als ik hem op msn krijg, dan vraag ik om een duidelijk antwoord, waarom hij nergens meer op reageert.
Ik heb er nu een beetje afstand van gedaan, maar het blijft moeilijk.
Na al die smsjes en telefoontjes doe ik van hem gekregen heb.
Maar ik weet zeker, dat ik hem niet hoefde te helpen om naar hier te komen, dat heeft hij ook nooit gevraagd.
Wel zullen wel zijn, misschien krijg ik nog ooit een direct antwoord, en niet van I don’t know.

wat een lastige situatie:retard:

hoi Jornao,
Ik heb met je te doen hoor!je word bijna in tweeén gescheurd,met gevoel en verstand,en…ik zou het ook niet weten,maar…de kids moeten wel op de 1ste plaats komen! moeilijk hoor!
Wens je veel sterkte en liefs Riawu

Sterkte Jornao!
Ik hoop dat je gauw iets hoort.
IDD een moeilijke situatie.

Bedankt allemaal, voor jullie reactie.
Maar tot op heden nog steeds niets gehoord.
Snap jij het?
Ik niet.
Hopeloos ben ik.
Begrijp het gewoon echt niet.

hoi,

Ik wens je veel sterkte!!

Hey Jornao, hoe gaat t nu met je? Nog niks gehoord zeker? Heb je het voor jezelf al een beetje kunnen afsluiten…ik hoop dat maar voor je!

Hoi crazymar,
Het gaat wel.
Nog steeds niks gehoord.
Raar toch.
Misschien nog ooit op msn.
Maar ik weet het ook niet.

Hoi hoi Jarnao!!!
Hoop voor jou,dat je je er een beetje overheen kunt zetten,alhoewel het wel een streek zeg!
Hij moet toch ook weten wat hij hier mee aanricht ? en het maakt hem niets uit?
Tja maar…mss is er wel IETS aan de hand? weet jij veel?
lieve groetjes Riawu

hey hallo,
ik weet het ook allemaal niet meer het ging allemaal super.
tot een paar dagen geleden, hij is nu al een paar weken klaar met werken dus het msnen was als want minder maar dat vondt ik niet zo erg. maar hij zou een paar dagen geleden op internet komen maar hij is nog steeds niet geweest, ik heb hem al een paar x gebeld en neemt gewoon zijn tel. niet op. ik snap echt niet waarom het ging allemaal zo goed en nu in 1 x doet hij zo.

karin84: misschien is er gewoon iets aan de hand ofzo?ik hoop dat je snel iets hoort!!

@karin…das minder…hoop dat je snel weer iets van hem hoort…sterkte ermee

liefs

Filiz

ik hoop ook snel iets te horen want dit is echt niet leuk zo.

@Karin,

er zal waarschijnlijk niets aan de hand zijn.
Weet niet waar ie precies zit natuurlijk, maar in Turkije is het niks vreemds als stroom voor langere tijd uitvalt …dus ook geen internet of overal telefoonbereik.

Wat ik zelf in de jaren ondervonden heb is dat turken veel relaxter denken als wij nederlanders.
Doel o.a erop dat daar niet direct snappen dat wij ons zorgen kunnen maken als we niet binnen een paar uur of zo antwoord krijgen op telefoon of eventueel mail.

karin84: wat jammer dat je nog steeds niets gehoord hebt er zal wel van alles door je hoofd gaan, maar maak je niet te druk he, hy zal er wel een reden voor hebben misschien is hij erg druk ergens mee bezig?geen geld voor beltegoed? of zoals antonieq schrijft problemen met de stroom of telefoonbereik.
ik hoop dat hij zo snel mogelijk iets laat horen!!

Jornao, ik denk dat ik ongeveer hetzelfde als jij hebt meegemaakt. Ook op vakantie Turkse man ontmoet en het daar leuk mee gehad. Ook mijn huwelijk is al jaren en jaren heel slecht, maar durfde niet te kiezen voor mezelf door te weinig zelfvertrouwen in eigen kunnen. Door deze man is mijn zelfvertrouwen enorm opgekrikt en ik heb nu ook definitief besloten te scheiden, en dat is zeker niet VOOR de bewuste turkse man, hoewel mijn gevoel wel heel erg sterk is.
Ook ik heb 2 kinderen waar ik heel veel aan heb gedacht bij deze beslissing, maar weet dat het de enige juiste is. Na een lang huwelijk met steeds hetzelfde terugkerende conflict en daaropvolgend wekenlange koude oorlog-situatie kies ik nu wel voor mezelf. Hoe het met relatie met Turkse man verder gaat (hij zit nu in dienst) weet ik niet, maar ik blijf hem in ieder geval altijd dankbaar voor mijn teruggevonden “ik”.
Veel sterkte met je beslissingen en bedenk, je bent niet de enige!

Hoi sunshine,

Moedig van je! kiezen voor jezelf!
Hoe gaat het nu met je en wat ga je doen want er komt een hoop op je af!
Hoe oud ben je en hoe oud is je Turkse vriend? Hoe reageerde je Turkse vriend dat je ging/gaat scheiden

Nogmaals ik vind dit echt heel moedig want vele blijven hangen in een slecht huwelijk en durven niet voor hun zelf te kiezen vanwege de kinderen.

Hoi sunshine,

Ja zeker heel moedig van je, om deze beslissing te nemen.
Ik heb je een pm gestuurd.
Dus nog steeds niks gehoord, dan is dat hetzelfde als bij mij.
Zit ook telkens op een reactie te wachten, ik probeer het te vergeten, maar het is ooo zo moeilijk.

Drukke tijd komt eraan, is misschien maar goed ook.
Beetje de rust terug vinden, maar dat wil niet zeggen, dat ik hem kan vergeten.

Heel veel sterkte sunshine