Ik weet het niet meer!

Dank jullie, Brenniej en Roanna, ik weet dat jullie allemaal met me meeleven. Eerst wilde ik niet het hele verhaal hier op het forum zetten, omdat ik nog hoopte dat het allemaal goed zou komen, maar nu maakt het niet meer uit, het is definitief. A.s. dinsdag naar de advocaat om alles te regelen, we zijn al bij de woningbouwvereniging geweest. Ik heb al een huis, d.m.v. woningruil, en als mijn man ook een woning heeft kunnen we verhuizen. Ik hoop dat het snel gaat, want ik wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben. En tot het zover is blijf ik bij mijn zoon wonen. Gelukkig gaat alles wel in een goede verstandhouding, en hij wil wel bevriend blijven met mij. Daar ben ik blij om, maar vind het ook heel moeilijk, omdat ik nog veel van hem hou. Maar sinds we de beslissing genomen hebben om te scheiden voel ik me wel een stuk rustiger dan in de eerste weken dat ik uit huis was. Volgende week kletsen we bij!!!

@Miere
Ben even stil van je verhaal! Had een vermoeden maar wist het niet zeker. Ik denk aan je kanjer :kus:

Miere nogmaals…:kus: :kus:

miere-wist dan wel van je scheiding, maar niet het verhaal erachter. wat heftig zeg! sterkte met alles, hopelijk is de scheiding en alles snel achter de rug:kus:

miere: dit wist ik helemaal niet, wat rot!! veel sterkte!

@mierre…ook ik was niet van het hele verhaal op de hoogte…wens je igg veel sterkte…:kus::kus::kus:

Jullie zijn zo lief allemaal, ik weet niet waar ik dat aan verdiend heb, maar ik ben er erg blij mee. Ben ook heel blij om de meesten van jullie volgende week persoonlijk een Hug te kunnen geven. Welterusten, alhoewel ik denk dat de meesten al op 1 oortje liggen.

Hoi Miere011,

even een korte reactie op de zin “ik weet niet waar ik dat aan verdiend heb”.

Ieder mens verdient iets goeds en daar hoor jij zeker bij.
Zeker al na die slechte tijd die je hebt meegemaakt en nog meemaakt.

Achter de wolken schijnt de zon of misschien nog dichter bij , er is licht aan het einde van de tunnel.

Hoop voor je dat dit een mooi en helder licht voor je wordt en dat heel snel.

@Miere: Ben blij voor je dat de scheiding in goeie harmonie verloopt en jullie toch bevriend kunnen blijven. Wens je heel veel sterkte toe en zie je volgende week:kus:

Miere,wens je heel veel sterkte …

Wat ik vandaag heb meegemaakt, slaat echt alles. Vanmorgen om 6 uur krijg ik een sms van hem, please call me, now.
Ik bel hem vanmiddag en dan neemt hij niet op. Krijg ik ff daarna, dat ik hem nooit meer mag bellen. Vind je dit nou niet raar. Ik nog een paar keer geprobeerd, maar drukt gewoon zijn telefoon uit. Ik wil weten waarom en niet zomaar afgescheepd worden. Wat vind jij? Wat moet ik doen. Hier kan ik namelijk niet tegen.

Ja wat raar zeg!
Maar ik zou het nog even blijven proberen,want ja zou ook wel willen weten wat er aan de hand is als ik in jou schoenen stond!
sterkte!

Das idd wel erg vreemd dat hij zo doet zeg! En jou zo in het ongewisse laat. Heb je hem al een sms gestuurd? Vast wel, maar daar zal hij niet op gereageerd hebben denk ik?! Tsa, blijven proberen maar, alhoewel het misschien even geen kwaad kan om een dagje te wachten. Misschien heeft hij even tijd nodig of zo? Ik hoop voor je dat hij snel iets van zich laat horen en ik kan jou alleen maar adviseren om je niet gek te laten maken! Kop op hoor meid.Kerels…pffffff!!!

jornao: ik hoop dat je snel iets meer weet!

Ik heb al vanalles geprobeerd, maar hij reageert nergens meer op.

Komt wel weer, geduld, ze kunnen er niet tegen als je teveel “pusht”, geloof me. Neem maar wat afstand, dan meldt hij zich vanzelf wel weer.

Hey Jornao, hoe is de situatie nu? Ben je al wat wijzer geworden? Ik hoop t zo voor je meis! In elk geval sterkte ermee!

De titel is nu wel even erg toepasselijk. Ik weet het nu even niet meer. Zit er echt helemaal doorheen. En het moeilijke is: ik kan het met niemand delen, behalve met jullie.

Bijna niemand in mijn omgeving weet dat ik een turks vriendje heb, en dan op zo’n moment valt dat even super zwaar.
Ik mis mijn schat zo erg. Ik weet dat iedereen hier dat heeft, misschien is het daarom ook zo makkelijk om hier even te klagen.

Ik zou in december naar hem toe gaan, maar ik twijfel zo aan alles.
Heeft onze relatie wel een toekomst? is het leeftijdsverschil niet te groot (ondanks dat we er allebei niet veel last van hebben) komen we er wel uit? Er is zoveel te bepraten. Ik heb hem nog maar zo kort meegemaakt tijdens mijn vakantie. Het bezoek in december zal langer zijn. Maar we komen er steeds meer achter dat er zo veel te bepraten is.
Hij heeft het al over een toekomst, maar hebben we die wel?
Soms ben ik zo bang dat hij iemand anders tegengekomen is, maar aan de andere kant…hij is zo lief tegen me en voor me.

Nu zit ik met het dilemma of ik wel of niet moet investeren in een relatie, waarvan ik soms zelf niet eens weet of deze wel bestaansrecht heeft. Ik ben zo onzeker, maar als ik hem dan weer zie op msn en hem hoor lachen, ben ik weer helemaal verliefd.

Soms ben ik gewoon bang, denk ik. Deze relatie is niet bepaald makkelijk en de verwachtingen van zijn kant zijn ook best hoog. Aan de andere kant heeft hij al gezegd dat in december zijn zus trouwt en dat hij dan wel zou willen dat ik er dan bij ben. Wat moet ik hier toch mee?

Ik kan wel :crybaby:. Maar hij is toch wel mijn schatje.
Ik word er gek van!

Lieve Ups (he meis, even geen downs!),

Gewoon er voor GAAN in december! Je zegt dat je verliefd bent, geniet er van! En misschien moeten/willen jullie dingen bepraten in december, maar zoiets heb je toch ook met een Nederlandse vriend? Ik ben er van overtuigd dat je twijfels zulelen verdwijnen als sneeuw voor de zon zodra je hem weer ziet :wub:. Neem gewoon lekker de tijd voor elkaar en de tijd om elkaar beter te leren kennen…

En iedereen twijfelt soms toch een beetje, dat is normaal :tongue:

Hey Ups,

ben het met jenny eens. Ga er gewoon voor. Wie niet waagt wie niet wint. Als daar blijkt dat je er niet uitkomt heb je het geprobeerd. Als je nu niet gaat blijf je altijd met het gevoel zitten wat als…

dus gewoon gaan. Werkt het niet tussen jullie dan maak je er een top vakantie van!
Maar ga er vanuit dat alles goed komt!

XxX