Hoi Rodemi,
Ik leef bij de dag, mijn “(v)echtgenoot” en ik wonen nog in één huis, daar spitst de strijd zich nl nu op toe: hij heeft vaak gedreigd om me te verlaten, maar nu puntje bij paaltje komt wil hij het huis niet uit en ik dus ook niet. Ik denk dat ik heel sterk sta, maar wil vooralsnog geen rechter inschakelen ivm de kinderen. Maandagavond hebben we een gesprek met een mediator, hoop dat we er dan uitkomen.
Ik ben 47 en mijn vriend is 24. Hij wist wel dat er een heleboel scheef zat in mijn huwelijk, want heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat het niet mijn gewoonte is om “vreemd” te gaan. Maar hij wist ook dat ik zelf de beslissing moest maken en heeft geduldig gewacht. Ik heb uiteindelijk het bewuste gesprek met echtgenoot gehad op dag nadat mijn vriend in dienst is gegaan, want wist dat er emoties bij mij zouden gaan opspelen en ik wilde hem daar niet mee belasten. Hij kan immers zo weinig doen op zo’n afstand.
Ik voel me bij vlagen zeer verdrietig, maar ook heel opgelucht. Ben ervan overtuigd dat ik de juiste beslissing heb genomen en voel me daarin ook gesterkt door de kinderen en m’n omgeving.
Groetjes
Hoi Jornao,
Ben benieuwd of je nog hebt gedaan wat ik gisteren tegen je zei. Ik hoop van je te horen.
Gr.
Sunshine
Hoi Sunshine,
Heb je het gesprek al gehad met de mediator? Kunnen jullie sowiezo nog wel met elkaar praten of gaat dat wel? Hoe gaat het met je kinderen?
Heb je nog contact met je vriend in Turkije en heb je geen probleem met het enorme leeftijdsverschil? Hoe vinden je kinderen dat? Ik hoop dat het goed met je gaat en sterkte de komende periode.
groetjes Rodemi
Wow, dat zijn veel vragen ineens!
Nee, het gesprek met de mediator vindt a.s. maandag plaats. We praten amper met elkaar, als we al allebei thuis zijn, dan zit de één beneden en de ander boven. We hebben een soort beleefde conversatie kun je wel zeggen.
Nurye is net in dienst en dan is het de eerste 2 maanden zo goed als onmogelijk om contact te hebben. Dat wisten we ook, ik tel de dagen af tot begin februari, dan zou hij als het goed is contact kunnen opnemen.
De kinderen hebben geen weet van deze relatie en dat laat ik ook zo. Ik heb het zelf moeilijk met het leeftijdsverschil (hij overigens niet zegt hij) en vind het moeilijk om dat aan mijn kinderen uit te leggen. Ik denk ook niet dat ze mijn beslissing om te scheiden zouden kunnen loskoppelen van Nurye en naar mijn gevoel heeft Nurye er alleen in die zin mee te maken gehad dat hij mij m’n zelfvertrouwen heeft teruggegeven en de moed om deze beslissing te nemen. Eén van m’n dochters heeft er overigens wel bijna met de neus bovenop gezeten dat Nurye “werk” van me maakte, en in hoeverre ze iets vermoedt weet ik niet, maar in ieder geval zegt ze er niets over.
Een heel verhaal, maar dat is dus mijn antwoord op je vragen.
Dank voor je bericht en je leest de, hopelijk goede, afloop van het gesprek maandag wel op dit forum!
Groetjes,
Sunshine
hey,
het is toch allemaal wat met de liefde he.
maar ik heb nog steeds niks gehoord. we hebben ook al zijn vader gebeld en die snap het ook niet zei hij dus weer een paar dagen afgewacht en nog niks gehoord dus gisteren weer zijn vader gebeld en die zei hij had tegen zijn vader gezegt dat hij gewoon contact met me heeft, dus die vader zei bel morgen maar terug wat dan is ie thuis. dus vanavond gaan we weer bellen. en hij is vandaag ook jarig ik heb hem een smsje gestuurd, maar niks op terug gehad.
maar ik hoop dadt we hem vanavond aan de tel. krijgen.
Hoi Karin!
En: heb je al gebeld?
gr.
sunshine
wat raar dat hij tegen zijn vader gezegt heeft dat jullie gewoon contact hebben:paranoid:
ik hoop dat je intussen nog iets gehoord hebt!!
hey,
ik heb hem gesproken, hij zegt dat ie overspannen is en dat ie met iemand wou praten.
maar ik weet niet wat ik er allemaal van moet geloven.
ik laat nu niks meer van me horen hij moet maar iets van hem laten horen.
@ karin - wat moeilijk eerst niks van hem horen en dan nu dit. en goede instelling laat hem maar laten merken dat ie voor je gaat! sterkte ermee!
@ Sunshine - Veel sterkte en wijsheid voor vanavond.
@ Karin - Goed gedaan en ook veel sterkte komende tijd.
@ Jornao - Al iets wijzer geworden of nog steeds helemaal niks?
groetjes Rodemi
Nee, ik ben nog niks wijzer geworden. snik
Dames…de donkere en korte dagen…
Op het Turkije-reisforum hebben we TT;ik zie hier ook zoiets vormen…je mist je vriend en wilt je emoties kwijt.
Verzin een topic-titel en praat met elkaar,deel je gevoelens…
Jullie forumbeheerder,
Hans.
Beste Hans,
Misschien mis ik iets, maar wat wordt bedoeld met “TT”?
gr. sunshine
sunshine - onder het subforum turkije reiscafe hebben we het topic Turkish Tea Time oftewel TTT wat hans bedoelt, daar praten we over wat ons bezig houdt en gewoon kletsen voor de lol, en omdat er nu heel veel off topic( lees er wordt medeleven getoond naar anderen wat super is!) wordt gepost is het misschien leuk en handig dat er hier daarvoor ook een apart onderwerp wordt aangemaakt waar jullie gewoon kunnen praten over van alles, zonder dat je hoeft te kijken of het bij het juiste topic past
hans, weet niet of ik nu voor mij beurt heb gepraat, anders mijn excuses daarvoor!
Dank je,Seray…2 werelden op ons forum…
ok,open het topic mijn vriend ver weg…en ik hier,deel 1
Dames, ik heb zojuist op TTT dan maar een nieuw topic geopend. Ben nogal moe, dus heb suggestie van Hans voor titel letterlijk overgenomen “mijn vriend ver weg…en ik hier”.
Hoop daar weer van jullie te horen!
Liefs,
Sunshine
sunshine, hans heeft hier in dit subforum het topic geopend mijn vriend enz… omdat het gaat over jullie turkse liefdes:D