Ik weet het niet meer, hoe verder??

Hoi allemaal!!!

Tja, alweer enkele weken verder…maar dan alleen in tijd !!!
Qua gevoel en verstand hang ik nog steeds tussen mijn werkelijke leventje in NL en mijn droom/verliefdheid in Turkije !!!
En die droom kan en wil ik nog steeds niet opgeven.

Mijn verliefdheid voor M. is nog altijd even heftig al hebben we wel wat minder contact de laatste tijd, M. heeft het druk met werken, en ik zit qua tijd erg moeilijk met manlief e.d…balen hoor !!!

Toch om een of andere reden houden we contact en laten we elkaar niet los.
Dat moet toch wel “echt” zijn?

Je leest veel over Turken die een verblijfsvergunning willen in NL over onze ruggen!
Over Turken die je geld en andere zaken aftroggelen.

Maar M. vraagt nergens om, dat moet dan toch ook van zijn kant wel Liefde zijn?
Alhoewel zijn inzet stukken minder is…voorheen dagelijks msn…nu soms 1 a 2x per week een uurtje.
Ik denk af en toe dat zijn liefde aan het bekoelen is of dat hij dingen voor me verzwijgt, dat hij het financieel niet zo goed heeft als ie zegt.
Een auto, vrouw verpleegster enz.

Steeds als ik in paniek raak en al enkele dagen niets meer heb gehoord komt ie weer op de proppen.
Ben ik weer helemaal “IN LOVE”!!!

Waarom kan ik het niet los laten, mijn hele emotionele stabiliteit is foetsie.
Denk 24/7 aan M.
Straks is mijn huwelijk helemaal kapot en voor wat of voor wie!!!
Voor af en toe een msn-contact, enkele weekjes vakantie-pret en vervolgens de rest van het jaar Liefdesverdriet, want zo is het wel.
M. zal nooit voor mij kunnen kiezen, dat laat zijn huwelijk,geloof en de hele levenssituatie daar niet toe, is onmogelijk, dat is me wel steeds duidelijker geworden.

Ik heb nu koste wat kost nog de overtuiging om in Mei terug naar M. te gaan.
Maar hoe kom ik dan terug!!!
Weer kapot van ellende waarschijnlijk.
Mijn huwelijk naar de knoppen.
Mijn man geestelijk kapot gemaakt enz enz.

WAAR BEN IK IN GODSNAAM MEE BEZIG !!!

(En Mayka…hoe gaat het allemaal bij/met jou momenteel?)

Ik wens iedereen het allerbeste…
Groetjes van 2009 :dag:!!!

Hi 2009,

Ook al ben ik toch wantrouwend over de situatie begrijp ik je wel hoor. Schrijf het lekker van je af want je huwelijk, zoals ik het lees, stelt eigenlijk niets meer voor?

Heb je kinderen?

dag dameesssss

Ben van de 2e oktober terug van Turkije, geweldige tijd beleefd en uiteraard geweldige venten ontmoet! :slight_smile:

heb vaak getwijfeld aan hun oprechtheid, nog steeds eigenlijk. Maarrrr toch blijft die éne (echt geweldige superneige vent) me berichtjes sturen en soms belt hij, dit al sinds de dag dat ik terugkeerde van ginder.

Ik vertrek binnen een week opnieuw naar ginder, waarvan hij op de hoogte is. Niet speciaal voor hem, maar hij wil zelfs zoveel moeite doen om af te komen en paar dagen daar ter plaatse blijven om tijd aan mij te spenderen.

Moet ik mijn twijfel laten varen? Hij doet toch wel écht veel moeite om mij te zien of niet? Beteken ik iets voor hem of … Pff ik word soms gek van mijn eigen gedachtengang :slight_smile:

Hi Mouseke,

Waar ga je precies naartoe? En hoe heet hij (Ik dacht dat je alleen de voorletter mocht geven) en wat doet hij precies?.

kga vijf daagjes naar bodrum en dan doen we een binnelandse vlucht naar Istanbul waar we nog vijf dagen gaan rondhangen :slight_smile:

M is de letter die ik mag prijsgeven, … Maakt dat iets uit hoe hij heet eigenlijk? :tssk:

daar werkte hij in een restaurant, nu is hij naar huis… kgeloof ni da hij daar iets aant doen is voor het ogenblik

welkom op het forum mouseke, waarom twijfelen, je gaat binnenkort weer daarheen dan is het toch geweldig om daar achter te komen. Bekijk hoeveel moeite hij voor jou doet! Volg je hart!! Veel geluk!!

hoi hoi ja ik snap hoe je voelt ,ben zelf ook verliefd geworden vorig jaar mei op een turkse jongen in icmeler , maar ik weet ook hoe moeilijk het kan zijn maar je krijgt er ook zo veel moois van terug , ik heb nu al weer 9 maanden met mij schatje en het gaat tot nu toe harstike goed , als maar wel goed met elkaar er over kan praten , en dingen die jou of hem dwars zit vertelt , ik ga nu in mei weer 2 weken naar hem toe en we kunnen allebei niet wachten , nou hoop dat bij jullie ook goed komt .
en als keer over wil praten laad maar horen

groetjes patricia

@ patricia…
Nou maar hopen dat die leuke jongen uit Icmeler niet Ayhan is…(sorry dat ik het zeg, maar dna is hij niet zo leuk!)

haha nee dat is hij niet , hij het sero is echt echt mijn schatje
kom jij ook vaak in icmeler dan ? heb je daar slechten ervaring mee gehad , .en heb jij nu ook vriend in turkije groetjes patricia

Ik had een vriend in Turkije. Heeft me afgelopen zomer best laten zitten… nieuwe jongen lerne kennen. dit was dus Ayhan uit Icmeler… bleek ook een lummel eerste klas te zijn. NOg iemand leren kennen. dit was H. uit Marmaris en die zit vervolgens nu in de gevangenis… dus ja ik heb het niet echt getroffen afgelopen zomervakantie wat betreft mannen!!! hahah

o das dan niet zo mooi , vind echt rot om te horen voor je.
ja ik heb nu al 9 maanden met hem , en hij ook super verlegen .
want ik ken zijn neef langer dan hem en door die neef hebben wij iets gekregen ,hebben wel eens up’s and down’s maar wij praten overal over dus dat wel mooi :wink: maar als keer zin heb om over te praten zeg even dan geef je me msn . ben graag voor iemand een luisterent oor en is wel goed als iemand je niet echt goed ken zo dat je niet gelijk ander oordeel krijg .

groetje patricia
ps hoop dat volgende liefde better afloopt echt waar meid gun het je van harten

toevallig dit verhaal. Ik had mijn vriend dus ook leren kennen via zijn neef! Heel vreemd! mhahahaha
Maar nu achteraf, na 3 jaar ben ik er wel achter dat het beter is zonder hem… heeft alleen even 3 jaar geduurd!!! haha

ja soms is het moeilijk te het te zien , gelukkig heb ik nu nog geen problemen en vertouw hem ook 100% . want ik hoor van heel veel mensen dat hij heer berouwbaar ben , (maar ja dat zegt niks ) maar toch wel fijn soms om te horen . maar ik ken ook het omgekeerde van vriendin van mij heel leuk allemaal maar na een jaar kwam ze er achter dat hij een ander lukker vond .(is een colegavan die van mij ) en toen zij ook iedereen tegen mij vriendin van dat hij met andere omga dus van daar dat ik mijne wel vertouw zegmaar . want ze zullen wel eerlijk zeggen .
dus ik snap best hoe je voeld heb vaak met me vriendin over gepraat want die voelde zich echt klote . gelukkig zijn mijn vriendin en haar ex nog wel hele goede vrienden en gaat ook gewoon nog mee met mij opvakantie daar , omdat we zo veel mensen ken en nu gewoon echt vriendin zijn geworden .
nou meid echt meen het voor je hoop dat volgende keer echt een leuke jongen vind die echt voor jou gaat
groetje patricia

ik ga ook nog met mn exvriend om. Het wordt wel minder, maar spreek hem nog wel.
Hij heeft nooit een ander gehad, dat geloof ik niet, want daar was hij alleen al te mutsig voor, hij kon zich toch haast niet verstaanbaar maken. Ik had ondertussen wel door hoe ik met hem moest communiceren…
Maar het mocht niet zo zijn. Nu van de zomer weer een maand naar turkije… zeer waarschijnlijk niet naar marmaris, wegens omstandigheden met die jongen uit de gevangenis, maar toch mn turkse taal weer verder ontwikkelen. ben hard aan de slag…

Jij, patricia, ook heel veel succes met je vriend! En laten we hopen dat het een goede is!!!

iemand anders die nog turks aan het leren is en hoe?

he bedank en snap dat je even rust wil in je hoofd en ook naar ander deel van turkije ga , ik ben ook turks aan leren . via cursus op internet .kost iets van 15 euro docht ik maar vind wel moeilijk hoor

ik vind het vreselijk moeilijk.
Ik heb een cursusboek, met cd’s en alles en oefeningen en grammatica… men… ik doe hard mn best, maar het gaat duidelijk niet snel!

Pff… toch zou het leuk zijn als ik me deze zomer nog meer verstaanbaar kan maken dan vorig jaar… ik kan het al een beetje… kan in ieder geval een gesprek aangaan!! hahaha

ja is echt super moeilijk heb ook gevoel dat bij nl temoeilijk denken .wij hebben veel langere zinen dan hun of hun slaan gewoon worden over beetje vaag maar :wink: moet wat doen he

en had nog vraag je uit welke bar kende jij die jong van icmeler

Ik ben ook bezig met de turkse taal, ik doe dit via internet via lesexpress.nl dit werkt prima. heb dus geen boeken en cd-roms etc, dit omdat ik daar helaas geen tijd voor heb.

Tevens helpt een turkse vriend van me af en toe met de taal en als ik op vakantie ben wordt ik door heel veel mensen geholpen die ik heb leren kennen.

Volg jij echt een cursus of?

ik heb een lesboek, turks voor beginners. dit boek staat echt aangeschreven als HET zelfstudieboek om turks te leren, ook met heel veel grammatica, uitleg waarom iets is enzo, cd’s erbij voor dictees en dialogen/uitspraak.
Het is echt heel goed, maar het is gewoon moeilijk. IK moet nu wel woordjes leren zoals cocuk (kind) en dan cocukler/lar, waarom het dan ler of lar is en dat soort dingen…
heel interessant, maar heel moeilijk!