Ik weet het niet meer, hoe verder??

ja ik heb hetzelfde via internet alleen dan gratis en ik kan het in me eigen tijd doen en als het heel rustig is op het werk zelfs op kantoor.
ik leer ook de grammatica en ik ben dus al voorbij lar,ler en de extra toevogeing van de a en e, ik ben inmiddels bij 4e voornaamwoord.
de woordjes ken ik gelukkig al aardig.

ja het is inderdaad heel intressant en ook heel moeilijk de grammatica is totaal het tegenovergestelde van de onze, en daarbij is de uitspraak ook nog eens heel anders.

Maar ik hoop aankomende vakantie toch nog beter turks te spreken.

Houden jullie in de gaten dat jullie offtopic gaan. let op de titel.
Maak anders een topic aan over ‘turks leren’
Of als je over meer dingen wilt praten kijk dan eens op de
Turkse liefdes topic


groetjes Belle

heyhey ,

ja, daar zeg je zo wat , moeilijke situatie!Ik ben zelf ook al 1 jaar en een half gelukkig samen met een jongen uit marmaris. Dus moest je ervoor gaan, denk niet dat het sowieso verkeerd zal aflopen =) Het is wel hartverscheurend , die lange avonden en nachten alleen :frowning: , In het begin nam ook niemand me serieus , behalve mijn ma , zij kende de jongen ook al. Maar nu kennen onze families elkaar en alleen mn vader heeft het er nog moeilijk mee!
xx

oke dan zijn jullie best al lang bij elkaar ik ben al 9 maanden met me vriend bij elkaar en hij komt uit icmeler niet zo ver van marmaris vandaan . en ga je binnen kort weer naar je vriend ik gelukkig 29 mei weer 2 weken en miss komt hij binnen kort naar hier want iets voor ze school naar dat is nog niet zeker dus dat nog maar de vraag , ben wel benieuwt hoe bij jullie is gelopen hoe jullie elkaar hebben ontmoet als je dat wil vertellen dan .
groetje patricia

Kleineshelley@hotmail.com , als je niet weet wat doen en je hebt zin in een babbel :wink: voeg me maar is toe :)x

ik ga je zeker niet veroordelen, zit in ongeveer in dezelfde situtatie. ik wil alleen maar zeggen, ik begrijp hoe jij je voelt al ben ik nog niet zo ver als jij. wij zijn nog niet intiem geweest ook al verlangen we er beiden heer erg naar. wat men ook zegt, je hart heb je niet onder controle.

2009 hoe is het nu met jou en m? zeker nu hij waarschijnlijk klaar met werken is en weer terug in huis is bij vrouw en kind?!

groetjes tamara

hallo

ik ben een meisje van 16 jaar en weet helemaal wat je bedoelt…
ik had hetzelfde probleem
ik heb een jongen ontmoet in turkije en hij is 23 in een restaurant in turkije we waren allebei heel verliefd en hebben daar iets gekregen nu hebben we een lange afstandrelatie hoewel we elkaar nu alleen nog maar via sms sppreken ik heb daar opzich geen problemen mee de 1e 3 a 4 maanden kwam hij ook online en zagen we elkaar op cam maar zijn mobiel is stuk gegaan en hij kan me alleen maar smsen en hij is ook best wel ar’m
ik had eerst zo weinig vertrouwen in hem maar door hem heb ik geleerd om mij niet zoveel zorgen te maken en na te denken want ik ben een echte denker en ik ben mijn gevoel achterna gegaan en dat is denk ik ook wat je moet doen met de tijd ga je hem zelf vertrouwen en vertrouwen hebben in je relatie
hij heeft ook geen geld om hier naartoe te komen… maar over anderhalf jaar ga ik daar weer naartoe om hem te zien ook al lijkt die tijd me ondraagelijk en ben ik zoooooooooooo bang om het contact te vberliezen dat wel

groetjes lisa:kus: