Hotel Residence Skanes Garden

Originally posted by Tunesie@10-08-2004, 22:43:02
**Hallo allemaal,

Wat gaat het nu ineens snel. Nog twee nachtjes slapen en we gaan naar Tunesie. Was het maar zover! Het is hier in Nederland nu echt Nederlands weer met lekker veel regen. En wij gaan lekker naar de zon. B)

Hieronder weer een nieuwe lijst. De volgende mensen gaan allemaal 12 augustus twee weken naar Hotel Res. Skanes Garden gaan. Ga jij ook, vul het dan even aan.

• Ria (36), Saskia (25), Nick (14) en Patrick (12)
  • Gideon (22), Dorien (20)
  • carmela (42), johan (42), kim (18), marjolein (19), remco (17), nicky (16)
  • Anoek (17), Yaron (23)
  • Mark (14), Niels (18), Sabine (20) + ouders
  • Chris (24) en Esther (20)
  • Ronald, Monica met twee leuke meiden (15)
  • Dieuwer (28) Anouk (25) en Bente (1,5)
  • Raymond (20) en Ilse (20)

Tot donderdag!!

Groeten,

:rolleyes: :blink: :slight_smile: B) **

Hallo allemaal,

Waar zijn/blijven de reacties van hotel Residence Skanes Garden van de grote groep die allemaal op 12 augustus voor 2 weken zijn vertrokken ?

Laat eens wat van je horen ???

Groetjes,
Pittie

:smiley: Hallow allemaal :smiley:

We zijn weer terug van Skanes Garden! en hebben het goed naar ons zin gehad hoor!!!

onze aankomst was een beetje verrot [skanes garden was overboekt dus naar een ander hotel waar ze ook geen kamer meer voor ons hadden :frowning: en toen, terug bij skanes garden, een kamer zonder airco gekregen… maar alles is goedgekomen!]

we hebben de excursie naar het zuiden gemaakt! was echt super super super gaaf! zoveel geziennnn… dromedaris gereden in de woestijn… in oases geweest… echt de moeite waard! je bent wel helemaal op als je terug komt :wink:

over het hotel: de kamers zijn goed verzorgd [als je maar airco heb dus ;-)] en het eten is de eerste dagen ook wel vol te houden! maar na een week leefden we echt op stokbrood… omdat het eten echt niet lekker is! daarom zijn we bv. in monastir of sousse gaan eten, en later heel vaak bij de snackbar bij het strand! [is goed eten voor weinig geld]
trouwens, het ontbijt is wel goed!!!

Dorien is 11 van de 15 dagen aan de diarree geweest… was wat minder! en nu we thuis zijn… NIETS meer aan de hand!

afgezien van het eten was het echt een leuke vakantie!!! goed strand, mooi zwembad!

het animatieteam schijnt heel goed te zijn, maar doordat wij alleen maar op t strand hebben gelegen hebben we daar weinig van mee gekregen!

Dit was zo’n beetje ons verhaaltje in t kort… als je nog vragen heb… stel ze maar!!!

GreatZ
Gideon & Dorien

hallo allemaal, B)

ik kan jullie niet zeggen hoeveel zin ik heb om naar B) tunesie B) te gaan!
o er zijn negatieve verhalen geweest en ik vind t egt erg dat die mensen t minder hebben gehad maar alsnog kijk ik er erg naar uit!
en als we met dutchbird vliegen op vrijdag vind ik dat perfect!want we vliegen dan om 05.00!en hebben dan lekker nog de hele dag. :smiley:
ik wil er samen me tmijn vriend egt iets super leuks vanmaken!

groetjes linda B)

hey linda,

het schiet op voor ons he? wij zijn inmiddels ook al aan het aftellen. en gister de inentingen gehaald. en wat betreft de negatieve berichten, er zijn gelukkig ook een heleboel goede berichten! verder moet je ook zelf wat van je vakantie maken, en gelukkig kan ik me heel goed zelf vermaken. ben dan ook van plan om van alles te gaan bekijken daar.
nou meid ik kom je vast tegen daar!
aftellen maar, …nog 12 dagen

groetjes bianca

Ik zie net dat het weer enorm terug gaat lopen volgende week!!! Is dat normaal in september of zou het iets van tijdelijke aard zijn?

Belinda

Beste allemaal,

Ik ben afgelopen dinsdad terug gekomen van Skanes Garden, een 6-daagse reis.
Ik kan kort maar krachtig zijn, 6 dagen was voor ons meer dan genoeg! Dit hotel is ons verschrikkelijk tegen gevallen. :frowning:
Ik ga dan ook zeker een klachtenbrief schrijven. :angry:

Voor degenen die al een klachtenbrief aan Sunweb hebben geschreven zou ik graag weten hoe daarop gereageerd is…

En voor degenen die nog moeten gaan naar dit hotel, als jullie vragen hebben, stel ze maar…

Groeten,

Debby B)

Wat was er dan zo slecht, ik heb begrepen dat Sunweb het 1 en ander geregeld had waardoor het allemaal wat beter is nu.

Het eten was slecht, lange wachttijden…
Het personeel is onvriendelijk…

Als je details wilt weten, vraag maar raak…
Ik heb namelijk geen zin om alles lukraak op te noemen…

Debby B)

Arme Deb…ik leef met je mee. Fijn he…zo’n reisje naar Skanes Garden. Ik heb er ook nog een fikse bacteriele fijne virus opgedaan ( zie zieke mensen van Skanes Garden).
Ik boek echt nooit en te nimmer meer Skanes Garden. Heb echt gegeten en gedronken…

Ik bergrijp al jullie klachten echt niet: wat verwacht je dan, voor zo wenig geld. WIJ Nederlanders kunnen echt alleen maar zeiken,zeuren etc. Het is echt nooit maar dan ook nooit goed. Dan moet je niet voor 300 euro naar tunisie gaan. Dan moet je gaaan club-meden in een luxe resort, waar je voeten de hele dag worden gekust.

Ik ben afgelopen dinsdag terug gekomen en het was prima. Nee, het is geen prachtig ‘hotel’ en nee de kamers zijn niet super en nee er is geen minibar op de kamer en nee het eten is niet lekker en nee al het personeel is niet super(hoe zou jij doen als je 7dagen per week 15 uur moet werken met 40graden, dan zou ik ons hollanders nog wel eens willen zien) en nee je moet niet 's avonds in je hotel(wat overigens alle jonge stellen wel deden, want wij hollanders moeten natuurlijk waar voor ons geld) blijven. Ga de buurt verkennen, taxi’s kosten echt niks. Je kan 's avonds ook lekker uiteten gaan, ben je echt met zijn tweeen 15 euro kwijt. Je moet erzelf ook wat van maken en ga niet zitten wachten tot dit voor je gedaan gaat worden.

Wij vonden het opzich een prima hotel (is niet echt een hotel, het zijn allemaal huisjes), leuk zwembad en een prima strand. En bijna al het personeel wat super aardig en beleefd en deden echt je best voor je.

En ja, heb ook al dagen last van mijn maag en aan de diaree!
Maar het was wel een super vakantie!

Voor ons begint het ook dichterbij te komen. Wij gaan zaterdag 11 september weg en ik heb ondanks alle negatieve verhalen er nog steeds veel zin in.

Ik heb het idee dat de verhalen die hier geschreven staan, geschreven zijn door de verwende nederlander. Je betaald 300 euro voor een complete reis en wil daarvoor een luxe 5 sterren hotel. Het moet ons bijna niets kosten maar we moeten daar wel van alles het beste voor terug krijgen. Jullie vergeten dat je ook nog vliegend daarheen gaat en een hotelkamer in nederland zo’n 90 euro kost en dit is alleen inclusief ontbijt. Een cola kost in Nederland 2 euro. Hoeveel frisdrank drink je gemiddeld per dag???

Ik ben in verschillende landen geweest en bijna altijd met diarree terug gekomen. En geloof me, ik heb ook in echt hele luxe tophotels mijn vakantie doorgebracht. Jullie vergeten dat we ook niet aan het klimaat gewend zijn en dat deze overgang enorm veel vergt van je lichaam.

Ik zal na terugkomst een uitgebreid en eerlijk verslag schrijven over Skanes en Tunesie zodat de ‘normale’ nederlander een goed beeld krijgt over dit resort. Wat ik ervan zie en lees moet het allemaal best meevallen.

Groetjes Esme

Originally posted by Belinda0406@02-09-2004, 15:11:24
**Ik zie net dat het weer enorm terug gaat lopen volgende week!!! Is dat normaal in september of zou het iets van tijdelijke aard zijn?

Belinda**

Hallo Belinda,

Dit is toch niet slecht !

http://de.weather.com/weather/local/TSXX0009?letter=S

Groetjes,
Pittie

Ik geloof dat ik het maar af moet wachten want de volgende internetsite zegt iets anders als die van jou:
http://dutch.wunderground.com/global/stati…ions/60740.html

In elk geval bedankt

Belinda

nou mensen, ik heb net op beide weer sites gekeken en de voorspellingen zijn volgens mij het zelfd hoor! en wat betreft het teruglopen van het weer, volgens mij is de laagste voorspelde temperatuur 29 graden. toch erg lekker lijkt mij?

nou fijne vakantie!

Verwende Nederlanders???

Sorry hoor…Ik heb dus wel effe meer dan 300 euro betaald, ik heb niet gezeikt over het personeel. Het enige is dat ik dus nog steeds ziek ben en dat Ons dingen beloofd waren die niet waargemaakt zijn. Ik verwacht geen luxe geen minibar helemaal niets. Ik verwacht wel een leuke vakantie…ik werk er het gehele jaar fulltime erg hard voor… ik moet ook hypotheek betalen. Wij hebben het geboekt als lastminute en hebben daar bijna 500 euro de man voor betaald.
Ik heb inderdaad nog een leuke vakantie gehad doordat we zelf dingen hebben ondernomen en leuke mensen hebben leren kennen.
Maar luister goed: Als zoveel mensen klagen moet er toch iets aan de hand zijn! Wij zijn dan ook een maand geleden geweest en na alle klachten zijn er blijkbaar wel dingen verbeterd.
Ik vind het leuk voor je dat je een supervakantie hebt gehad , maar ik vind niet dat je andere mensen mag aanvallen als die een andere ervaring hebben!!!
Het zijn niet meteen zeikerds en al zullen sommige mensen 300 euro hebben betaald: Dat is voor veel mensen nog veel geld!!!
Sorry, maar ik ben nu echt ontzettend kwaad!!!
Je schrijft echt in je bericht: Ik heb een leuke vakantie gehad DUS de rest zeikt.
Het had anders geweest als je had geschreven dat je het leuk hebt gehad en jammer voor de anderen. Maar voor de mensen die nog gaan: Het kan dus leuk zijn.
Denk voortaan even na wil Je??

En nog iets:
Over dat aan de diarree zijn door klimaatverandering???
Er waren na alle klachten daar mensen aan het controleren.
Kijken of alles wel gaar was en zo.
Ik heb heel wat klimaten gehad en ben inderdaad wel eens ziek geweest, maar dit slaat alles.
Ik hoop voor de mensen die nog gaan dat ze dat virus echt niet oplopen.
Ik ben in ieder geval benieuwd naar de verslagen.
Veel plezier in ieder geval.

hey ,

Ben 2 maanden geleden ook naar skanes geweest ook ik had daar echt n toptijd gehad, maar wij gingen er vanuit dat t niet echt luxe was enzo want je komt toch in n wat armere land waar dingen eenvoudiger zijn. We hadden wel zoeits wel verwacht k denk altijd maar zo als je maar n onderdak heb en n bed dan ben k al blij. En okej wij hadden op n gegeven moment ook zoiets van bah moeten we weer naar dat stinkhok en we hadden t wel gehad met t eten. En je eet toch andere dingen dan normaal je bent t niet gewend dus daarom krijg je last van je darmen enzo. En je zit ook in n andere klimaat. Ben blij dat er ook mensen zjn die positieve dingen erover zeggen :smiley:
greetz elise

Hallo allemaal,

Ik ben net 1 1/2 week terug uit skanes garden, heb echt een super vakantie gehad!!!
Op het eten na… Ben nu net van de diarree en darmkrampen af…

Ik heb een vraag voor degene die nog gaan: Mocht iemand de kans krijgen een leuke foto te maken van Anice de danser uit het animatie team, zou die naar mij gestuurd kunnen worden, via de mail ofzo???

Heb overal foto’s van gemaakt, kwam er alleen in het vliegtuig terug achter dat ik geen foto van anice heb… En ik vind hem zo’n schatje…

Degene die dit wil doen voor mij… Alvast super bedankt!!

Groetjes Sab

Hallo allemaal,

Wij gaan binnenkort voor 8 dagen naar hotel Residence Skanes Graden, daarom volgen wij al enkele dagen dit forum.
We lezen hier ontzettend verschillende reacties.
Zo lees je eerst van iemand: echt vreselijk!!
En zo lees je van een ander: Helemaal top!!

Toen ik het bericht las van Jessie23 was ik het er gelijk helemaal met hem/haar eens.

Wij kijken erg uit naar onze eerste vakantie samen, en hopen er ontzettend veel plezier te beleven.

Veel groetjes, Tineke en Daniel

hallo,

ik heb net eens wat berichten vergeleken met eerdere berichten en ik kom erachter dat mensen die eerst heel positief waren over de meeste dingen nu ineens wat minder positief gaan doen.
zo lees ik bij elimarkim dat het eerst een sfeervol en verzorgd hotel is met verzorgde bungalows. en heeft ze nu ineens over het vieze stinkhok.
sorry mensen maar dit komt op mij een beetje vreemd over.
maar goed volgende week gaan wij zelf maar eens een kijkje nemen.
ik heb van de week mijn tickets gekregen, en daarbij staat duidelijk vermeld dat eventuele klachten daar bij de hostes gemeld moeten worden. er moet daar een klachtenformulier worden ingevuld en worden ondertekend door de hostes. anders kunnen klachten niet door sunweb in behandeling worden genomen.
dus mensen denk eraan, als het straks nog steeds zo slecht is om dat te doen!

voor iedereen heeel veeeel vakantieplezier!!!