Wij gaan 29 juli a.s. voor 12 dagen naar HRSG met 2 kids van 13 en dan bijna 8 jaar
Wij zijn geen verwende vakantiegangers en al gauw tevreden.
Wel had ik nog een paar vraagjes:
Kun je op HRSK sigaretten kopen en wat kosten die ?
Is er daar op het park een manege en wie heeft daar ervaring mee ?
Kun je op het park en op het strand topless zonnen of levert dat veel
problemen op ?
Er schijnt één winkeltje op het park te zijn. Is ‘alles’ daar te koop ?
Kan er iemand mij nog wat andere foto’s mailen dan de gebruikelijke die
op internet staan ?
Sigaretten kun je er wel kopen, het goedkoopste aan het strand, daar kosten ze ongeveer € 13 (geloof ik)
Er is inderdaan een manege op het park, echt super! De manege is in handen van een Tunische man, met zijn Nederlandse vrouw. Voor een leuke strandrit kun je er zeker terecht. Je kunt ook bijvoorbeeld alleen met je gezin een rit maken ipv met een hele groep. En als jullie besluiten om te gaan paardrijden willen jullie Didi (een donkerbruin paard) dan een dikke kus van mij geven. :wub:
Topless zonnen is best mogelijk, vooral op het stand.
Met ‘alles’ bedoel ik een soort klein supermarktje. Verkopen ze daar bijvoorbeeld: Coca-cola, water, Fristi, limonadesiroop, chips en sigaretten :huh: ?
Bedoelde jij € 13,00 voor een slof sigaretten op het strand
:rolleyes:
En heeft er nog iemand foto’s van de manege, paarden en/of pony’s op RSG ?
Gaat er nog iemand met kids (meisje 13/jongen 8) tegelijk met ons (vanaf 29 juli voor 12 dagen) ?
Bij voorbaat weer bedankt voor alle (eventuele) reacties
Hoi hoi, nou ik ga nu al bijna…! Erg spannend , ben heel benieuwd! Maar jullie horen mijn verhalen dan daarna wel! Misschien dat ik dan ook een aantal vragen kan beantwoorden! Maar voor nu heb ik wel nog ff 2 vragen : hoe zit het precies met geld? Wat wordt me aangeraden? Ik neem gewoon mijn giropas mee, maar moet ik niet van te voren ook al wat geld bij me hebben?!? waar kan ik dat het beste regelen en hoe? Misschien is deze vraag al eerder gesteld, maar ben toch nieuwsgierig. Heb nog geen idee hoe ik dat moet aanpakken daar? Verder wou ik nogmaals ff vragen of er nog leuke ideeen zijn om een x ergens een hapje te eten? Zeg maar een naam & plaats van een leuke restaurant waar je lekker kan eten…! Ik hoor hopleijk wat van jullie! Doei,doei.
Kim en Mike
Kreeg van jullie een privémailtje maar dat wordt verstuurd via Wereldwijzer en geeft dus niet jullie emailadres vrij. Dus beantwoord ik het maar even zo.
We vliegen dus op dezelfde dag. Ook wij hebben nog geen idee van de tijd. We zijn al wel flink wat ouder dan jullie hoor: 51,46 + kind 11. Hebben ook een zoon van 20 dus we zijn nog wel jong van geest ;o) Maar die gaat niet mee.
We komen elkaar dus vast wel tegen.
Groetjes
Joke ;o)
Voor wat je er aan hebt, ik weet niet of de tijden elke keer gelijk zijn, maar ik vertrek dus 03-06 en we vertrekken dan 19:20. En we gaan terug op een dinsdag en dan vertrekken we 09:50. Maar ja ik durf dus niet te zeggen of dat altijd op zal gaan , maar misschien wel ongeveer…! Groetjes!
wij zijn twee meiden van 19 en zijn van 17 t/m 28 mei 2005 in hotel skanes garden geweest. residence skanes garden is gewoon hetzelfde hotel. De reacties over het hotel op sunweb zijn heel verschillend… Maar wij hebben het er enorm naar ons zin gehad. We hadde dan ook wel erg goed weer voor deze tijd van het jaar. Ik raad iedereen aan om eens nar dit resort op vakantie te gaan.
Voor héél veel reacties en recensies over Hotel Residence Skanes Garden (op dit moment 149)
kun je ook kijken op de site van Sunweb onder “Hotel Residence Skanes Garden”.
Weer een vraagje voor diegenen die al geweest zijn. Hoeveel ‘zakgeld’ heb je ongeveer nodig als je toch wel eens een keertje buiten het resort wilt eten en af en toe een excursie wilt doen.
Groetjes
Joke ;o)
je kunt sigaretten kopen in het hotel, die van het strand zijn goedkoper maar ZEER slecht. Het beste kun je MARS kopen, lokale sigaretten maar heel goed te roken. In het winkeltje hebben ze snacks van allerhande en water/frisdrank. (wat overigens door de dag heen gratis is dus…) er is een manege, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. heel veel plezier in dit geweldige hotel (en land) en een hele fijne vakantie toegewenst!
Als je aankomt op het vliegveld van Monastir kun je daar al sloffen sigaretten kopen. De Mars-light kost dan € 10,- Mijn man rookt normaal caballero maar hij vindt dit merk goed te roken.
Wij zijn in februari 2005 naar Skanes Garden geweest en hebben het geweldig naar onze zin gehad. Ja er is inderdaad een disco en zelfs in Feb. was die tot 02.00 open. Leuk hotel,mooie kamers,heerlijk eten. Maar… er is inderdaad tijdens die week bij diverse mensen kleding gestolen. Kluisje huren is een must.
Originally posted by Alex en Simone@27-06-2005, 08:46:29
**nog vijf dagen en dan is het zover dan vliegen we naar Tunesie. Zijn er nog meer mensen die vrijdag vliegen
**
Heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie verhalen als je terug zijn.
Wij gaan vrijdag 1 juli om 19.40 de lucht in. naar Skanes Garden.
ondanks de negatieve reacties hebben ik en mijn vriendin er zin in.
Je moet het toch ook zelf gezellig maken.
Dus voor diegene die ook deze tijdstip gaan misschien tot dan.
Ik ga over 2 weekjes naar Skanes Garden, en nu is m’n vriend ziek… Hoop dat ie voor die tijd weer beter is… Heb superveel zin in 2 weken lekker op t strand liggen…