Hoi mensen,
Ik ga 15 Juli om 19.40 uur vliegen.
Zijn er nog meer mensen die dan gaan?
En hebben jullie er al zin in?
Ik superveel
.
Groetjes Suzan
Hoi mensen,
Ik ga 15 Juli om 19.40 uur vliegen.
Zijn er nog meer mensen die dan gaan?
En hebben jullie er al zin in?
Ik superveel
.
Groetjes Suzan
hoi allemaal,
Wij zijn afgelopen vrijdagnacht teruggekomen van 8 dagen Skanes Garden. Na het lezen van dit forum hadden we zo onze twijfels gekregen over het hotel, maar bij deze wil ik al die negatieve berichten even tegenspreken, want het was gewoon perfect.
De bungalowtjes waren goed (na wat fooi aan de schoonmaak maakte ze van je bed een mooi kunstwerkje). Nergens stank, viezigheid het was gewoon perfect en het eten ook je had veel verschillende soorten keuzes en we hebben niks gemerkt van lange rijen of geen plek meer. Oke daar waren wat vliegen, maar ja die heb je nu eenmaal in Tunesie.
Het animatie-team was ook zeer goed ze hielde je de hele dag en avond bezig. Hadden altijd tijd voor een praatje en waren heel gezellig.
Eigenlijk hebben wij in Skanes Garden niks negatiefs meegemaakt + nog wat leuken mensen tegen gekomen die bekend stonden als het banannenteam.
Iedereen die nog gaat heel veel plezier en trek je niks aan van die negatieve berichten.
zal later nog wel wat foto’s plaatsen
Ali en Simone
Eey mensen,
Ik ga aankomende vrijdag (de 15de) op vakantie naar dit hotel.
En ik wil een kaartje naar huis sturen, maar ik weet niet hoe je Nederland of Holland in Tunesië schrijft.
Wie kan mij helpen?
Alvast heel erg bedankt. ![]()
Groetjes Suzanne
Hallo Suzanne,
Je kunt gewoon Holland op je kaartje zetten dan komt je kaart gewoon aan.
fijne vakantie!! B)
groetjes Francis
Haai fooks,
zijn er mensen die 5 augustus ook naar skanes garden gaan, laat ff een berichtje achter!!
Hoi mensen…
Ga 22 augustus voor een weekie naar skanes beach… zijn er toevallig ook nog meerdere peopeltjes die heen gaan, ga met lover en nog een bevriend stel. B)
Hey mensen!
Iedereen die nog gaat HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEL plezier en maak er wat van!
Ik ben er vorig jaar geweest… heb top tijd gehad!
Mars sigaretten zijn inderdaad goed te roken!!! Ik rook normaal marlboro…
Geen sigaretten op t strand kopen… ik heb hier naast mn pc nog 17 pakjes staan (nu als decoratie… staat best leuk!)
Lees nu trouwens minder negatieve reacties als vorig jaar?!? Is er wat verbeterd?!?
Groetjes,
Dorien
Wij zijn net terug van een week in Skanes Garden en we hebben het prima naar ons zin gehad. Leuk, schoon appartement waar elke dag de vloer gedweild werd, de handdoeken verschoond en de bedden opgemaakt. Het eten was prima. Volop keuze en lekker bereid. Er zaten bij het restaurant inderdaad veel vliegen maar dat was voornamelijk buiten. Binnen had je weinig last. Het animatieteam deed verschrikkelijk zijn best. Er loopt ongelooflijk veel personeel rond dat de boel schoonhoudt. Elke dag werd het hele terrein geveegd en gedweild. Ik heb me laten vertellen dat ze dagen maken van 14 uur en daar 5 dinar (€ 3.25) voor betaald krijgen. Wij legden elke dag een dinar op het hoofdkussen voor de schoonmaak. Op de verjaardag van onze jongste was zijn bed helemaal versierd met bloemetjes door de schoonmaakdame.
Wat mij betreft petje af voor al het personeel. Allemaal even vriendelijk.
Hoorde trouwens dat de vaste hostess Anneke wegens ruzie weggekocht zou zijn. Weet natuurlijk niet wat hiervan waar is maar feit blijft dat we haar bij de terugreis niet meer gezien hebben terwijl dat wel afgesproken was.
Toen wij er waren was het erg warm en konden we het eigenlijk niet opbrengen om nog wat te ondernemen. We zijn 1 dag naar Monastir geweest maar dat viel een beetje tegen. In de medina allemaal dezelfde toeristenwinkeltjes en de lokale markt lijkt te bestaan uit één grote voddenbaal die te koop wordt aangeboden. Maar toch leuk om het een keer gezien te hebben.
Al met al van onze kant geen klachten over het resort.
Veel plezier voor degenen die nog gaan.
Anneke, bedankt voor je mailtje. Zou je graag privé beantwoorden maar er stond geen emailadres in je mailtje. Misschien kun je me nog een keertje mailen: jojoco@zeelandnet.nl
Groetjes
Joke ;o)
Hoi,
ben inmiddels net een dag terug uit tunesie, skanes garden.
Ik ben 8 dagen geweest, en vond het op zich wel te doen, niet heel erg enthousiast, maar gewoon. Vind griekenland bijvoorbeeld leuker.
Was met vier personen heen in leftijd van 25 t/m 28 en wij verveelden ons best vaak. Het animatieteam deed goed zijn best,maar was vaak van hetzelfde.
Hoorden van veel Nederlanders erg veel klachten, voornamelijk over het niet hebben van warm water, geen tv (alhoewel ik dat erg zeikerig vind, want wie kijkt er nou tv op vakantie???)geld of paspoorten gestolen etc. Ik schrok er eerlijk gezegd van hoeveel mensen er hebben geklaagd. Het eten viel me echt reuze mee, van tevoren had ik ergens gelezen dat het niet te eten was, lange rijen geen plaats en elke dag hetzelfde eten, maar dat viel hartstikke mee hoor. Er waren veel vliegen, maar ja dat heb je vaker in het buitenland. Verder was er in de omgeving weinig te beleven. Sunweb organiseert weinig leuke excursies. Ik had aan 8 dagen meer dan genoeg, en was ook eigenlijk wel blij dat ik naar huis kon.
O ja via sunweb is anneke dus vervangen door ene Lassad, een flapdrol van jewelste! Hij is dus een oud tunesier, en probeerd je alleen maar de excursies aan te smeren. Hij is heel erg uit op je geld. En je helpen met klachten en problemen doet hij je niet. absoluut niet zelfs, dat hebben we zelf al meerdere keren ondervonden.
We wisten bijvoorbeeld pas de avond voor de ochtend van vertrek hoe laat we zouden verzamelen voor het vertrek. Hij had om 9uur!!!s’avonds ingevuld op de lijst bij de receptie dat we om 7 uur s’ochtend s moesten verzamelen. Staan we daar netjes om 10 voor 7, bleek dat hij diezelfde avond om half 11!!!nog een klein notitiebriefje erbij had gehangen dat we toch maar om kwart voor 8 moesten verzamelen. Dat vond ik persoonlijk niet normaal!!!
Als je dit leest Anneke, bedankt voor je reactie!
Je was echt veel beter dan je “vervanger”.
groetjes
Ik ga dus komende vrijdag naar skanes garden. Heb er erg veel zin in, gewoon ff weg uit dit toch wel koude kikkerlandje.
Zal wel laten weten hoe het is geweest, owja, ga voor 8 dagen.