Hotel Residence Skanes Garden

Hoi beste mensen allemaal!Probeer allle berichtjes te lezen ,maar aangezien er wel 36 pagina’s vol staan pik ik er afentoe eentje uit!Vind het wel heel spannend :o om te lezen omdat ik heel benieuwd ben naar jullie ervaringen aangezien ik er ook heen ga op 3-6-2005!! Nu merk ik dat de meningen best erg verdeeld zijn, maar gelukkig zitten er wel ook genoeg postitieve reacties tussen :slight_smile: ! dat doet me deugd!!Nu heb ik ook wel door ervaring geleerd dat je nooit 100% op iemand anders zijn / haar ervaringen af kan gaan en dat je zelf gewoon een leuke tijd er van moet maken. Maar er zijn natuurlijk wel veel factoren die dan weer je vakantie kunnen maken en/of breken :blink: ! Maar ik heb er iniedergeval zin in en ik hoop nog heel veel verhalen te kunnen lezen! Ben erg benieuwd vooral naar de verhalen van Roosiej en Coenraad!!Ik hoop Coenraad dat die kleine van jou het ook naar zin heeft gehad? Nou tot schrijfs allemaal :smiley: !
Have fun&take care B) !Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

hoi,

net te horen gekregen dat een bevriend stel van ons ook van 23 t/m 30 augustus met ons meegaan naar Tunesie
Gezellig!!!
gaan er nog meer mensen deze tijd heen?

Hallo,

Ik had er al eerder na gevraagd maar goed.
Naar foto’s van het hotel, het strand en Monastir.
Nu heb ik dus al foto’s van Monastir gezien maar ik wil echt supergraag nog foto’s van het hotel (bugalow/huisje) en het strand zien. Dus wie o wie heeft er foto’s van die ik mag zien?

Groeten Suzan

(Want meestal zijn de foto’s in de reisgidsen mooier dan in het echt :stuck_out_tongue: )

Hallo allemaal,
mijn foto’s staan en komen niet meer online!

Groetjes,
Gomeq

persoonlijke mailtjes kan ik ook niet behandelen.

Wij gaan ik en mijn vriendin op 9 augustus ook naar Residence Skanes Garden.Via de Sunwebbrochure gingen we er vanuit dat dit een goed en leuk hotel was.Maar via dit forum is die gedachten toch wel bij ons veranderd.Zijn er de afgelopen weken of gaan er de komende weken nog mensen na toe.Dan zouden wij het erg fijn vinden om jullie belevenissen omtrent dit hotel hier te plaatsen.Nog een paar vraagjes kun je er ook merkkleding kopen in Monastir zelf of is het allemaal Tunesche kleding wat de klok slaat.En het eten in het hotel is dat wat of wordt het 11 Dagen een restaurant opzoeken.Gaarne zie ik jullie reacties tegemoet.

Halloa…

Gelukkig heb ik iets gevonden waar ik meer kan vinden over Skanes Residence… mijn vriend en ik gaan er ook heen…maar kan ook maar 3 foto’s vinden op sunweb.nl … wij gaan er 17 juni heen voor 15 dagen… ben er nog nooit geweest en weet niet wat ons te wachten staat… er staan zoveel berichten hier dat ik niet meer weet wat ik ervan moet denken hihi…
Gaat er nog iemand rond deze tijd naar Tunesie?

Groetjes, Sabrina

Van 12 t/m 19 maart 2005 verblijven wij in Hotel Residence Skanes Garden, weersverwachtingen zijn uitstekend: “Maxima oplopend tussen 17 en 25 graden.” Zal best goedkomen, een link naar de foto’s plaats ik na thuiskomst wel op dit forum…

hey mensen,

ik ben in september 2004 geweest samen met mijn vriend en vond het daar erg goed. ok het eten is standaard en niet uitgenreid maar wel GOED!!!kamers zijn schoon en worden goed schoon gehouden leg eens 2 dinar nee en er worden mooie bloemen op je kame rgelegd!!!

doe wel de stop van het bad dicht en de wc dicht anders komen er kakkerlaken uit. is niks ongewoons dat heb je in dat land!!!

ga naar port el kantoui!!!kan je lekker eten en is echt zooooo gezellie. ga om 23.00 naar de fontein dan volgt er een lichtshom met muziek en waterstralen!!!
er is daar een restaurant en dan krijg je een liter glas vol met verse vruchtensap erg lekker!!!

mocht je vragen hebben kan je mailen naar linda_koldenhofje@hotmail.com

groetjes linda

Hallo beste mensen,

kben n jongen van 20 en kga waarschijnlijk 19 juli ook naar skanes garden, maar khad nog ff n vraagje over het bier, s dat n beetje te drinken daar?? en zijn de barretjes in monatir en sousse duur? zijn er sowieso wel aantal barretjes?

Hoi,hoi, ben ik weer ff :rolleyes: ! Ik denk dat ik nu ondertussen wel alles gelezen heb en ben toch echt nogmaals tot de conclusie gekomen dat de meningen en de ervaringen enorm verschillen! Toch ga ik maar van het positieve uit , ookal slaat de twijfel afentoe wel toe… :blink: ! Ik ben echt enorm benieuwd naar de verhalen (en hopelijk de foto’s) van El Cabezon. Ik hoop natuurlijk voor jou (El Cabezon) dat je sowiezo een heerlijke vakantie hebt, met inderdaad mooi en lekker weer B) ! Verder ben ik ook erg blij het berichtje van Linnie 1985, deze klonk ook wel positief, alleen dat gedeelte van de kakkerlakken trok me niet zo :frowning: ! Maar wat ik eruit ophaal is dat dus overal zo!!! Enne Linnie 1985, nog even een vraagje aan jou : wat was precies die plek waarnaar jij doorverwees??? Ikke ga dus iniedergeval in de periode van 3 juni en blijf dan 12 dagen , ik hoop dat er nog mensen zijn die zich aanmelden op deze forum die ook rond die periode gaan…! Altijd gezellig :slight_smile: ! Nou ik wacht weer met spanning af op alle verhalen! Hopelijk zijn het er nog heel veel!DoeiiiiiiiiiiiiiiiiGroetjes!

[COLOR=red]hallo allemaal, na een wat vertraagde vlucht kwamen we om 5 uur vannacht weer thuis uit skanes garden. we waren er van 12 tot 19 maart, en ik moet zeggen (wat de meeste zullen doen) ik zou er niet willen zitten in het hoogseizoen met ruim 1000 gasten. nu waren er zo’n 100 en we hebben ons best vermaakt, het weer werkte daar erg in mee, want als het geregend zou hebben had ik niet geweten wat ik er moest doen. dit was s avonds al een probleem erg stil, het recreatie team deed zn best wel maar om nuchtere hollanders van zn stoel te krijgen moet je toch wel veel in je mars hebben. het eten was prima, drankjes minder een biertje, wijntje en een limonade dat ging nog wel maar een mixje ofzo was erg moeilijk. we zijn 1x in de disko geweest want de obers gooide de bar dicht om kwart over 11 en daar kon je alleen blikjes bier kopen die niet te z… waren (volgens ons van verleden jaar.) de netheid van de kamers zal ik niets over zeggen, ze deden erg hun best om je bed te versieren en dat was iedere keer weer een verrassing. De grootste irritatie bij ons was toch wel een kopje koffie s ochtends bij het ontbijt… 2 kopjes uit de automaat en hij sloeg op tilt.En dat is niet erg voor een keertje maar iedere dag wordt je toch wel zat. Als er nog vragen zijn mail me gerust, koop geen goedkopen sigareten al zien de verpakkingen er zo echt uit, als je thuiskomt heb je oude zware shag te pakken.!!!
voor ons was het een lekkere relax-week, leuke dingen gedaan en bezocht dus geen verkeerde vakantie maar je zal ons er niet snel terug zien.
groetjes…

In de nacht van zaterdag op zondag zijn wij teruggekeerd van ons bezoek acht-daags aan Hotel Residence Skanes Garden bij Monastir.

Alles is ons, drie jongens van 22 t/m 26 jaar, erg goed bevallen! Het verblijf in de “bungalows” is goed verzorgd, deze worden elke dag goed schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken etc. Het eten (ik spreek dan over de lunch en het diner, aangezien wij het ontbijt nooit gered hebben) is erg goed, afwisselend en veel keuze! Ook het bier smaakt prima, waardoor we aardig ons best gedaan hebben deze all-inclusive vakantie terug te verdienen…

Onze vakantie was erg relaxed, dus wij stoorden ons niet aan het gebrek aan jongeren etc in (bijvoorbeeld) de discotheek, die overigens geen biertap heeft, klein minpuntje dus. Verder was er een anminatieteam, dat je probeert te animeren/vermaken, maar dit stelt niets voor! Vooral Joe en Nancy…

Barpersoneel (Zuzu, Whalid, Karim e.a.) is zeer klantvriendelijk, goedlachs en beheerst de Engelse taal zeer goed!

Al met al een prima resort! Foto’s volgen nog…

Hallo El Cabezón,

K ben echt benieuwt naar de foto’s.
Ik hoop ze gauw te zien.

Groeten Suzan

Hallo! Ik heb ook geboekt naar dit hotel. Ik ben nog nooit in Tunesie geweest, dus weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.

Wie kan daar iets meer over vertellen. Ik hoor het graag B)

Originally posted by Meisje-1985@24-03-2005, 20:27:21
**Ik ben nog nooit in Tunesie geweest, dus weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten.

Wie kan daar iets meer over vertellen. Ik hoor het graag B)**

Hoi Meisje,

Loop hier het** FORUM** eens goed door, en je leest al heel veel over Tunesie !

Je kunt ook een kijkje nemen op mijn Tunesie Web-Log daar staat ook veel info over Tunesie.

Groetjes,
Pittie

Beste allemaal. Ik probeer alle postings op dit forum te lezen maar het zijn er wel erg veel <_< . Ben nu bij blad 8 :smiley:
Dus met het risico naar elders te worden verwezen toch een paar vraagjes. Wij (gezin 50, 45 en 11 jaar) gaan in juli naar Hotel Residence Skanes Garden. Ik heb tot nu toe nog geen foto’s van het hotel zelf kunnen ontdekken. Weet iemand hiervoor een link? Ook ben ik op zoek naar leuke excursies. En zijn er meer gezinnen van onze leeftijd die er naar toe gaan of ervaringen willen delen.
Alvast bedankt vcor de reacties.
Groetjes
Joke

Hallo Joke,

Als je op de volgende linken kijkt zie je een paar foto’s van Skanes Garden.

http://www.arakea.be/site/hotel_11192.htm

http://www.sunweb.nl/bestemmingen/index.as…sp?ACC_MONASKAN

http://www.indigotravel.be/siteprovisoire/…/p12skanes1.pdf

http://www.indigotravel.be/siteprovisoire/…/p13skanes2.pdf

fijne vakantie!

groetjes Francis

Originally posted by Pittie@28-09-2004, 21:28:17
**Groetjes,
Pittie

**

Pittie ik probeer op jouw site de vakantiekalender in te vullen maar kan hem niet vinden. :wink:

Groetjes
Joke

Hallo,

Ik heb heel veel negatieve reacties gelezen op dit forum over Residence Skanes Garden, ik ga hier zelf in augustus heen, en was dus erg geschrokken, ik heb daarom ook contact opgenomen met Sunweb zelf, en gevraagd of er inmiddels actie is ondernomen tegen de vele problemen, de schoonmaak, het eten, etcetera. Ik kreeg direct de volgende dag reactie op mijn email, en daarin wordt inderdaad toegegeven dat er vorig jaar zomer 2004 veel problemen waren en dat het personeel de drukt niet goed meer aan kon. Inmiddels is er actie ondernomen en is er met zowel de manager als de lokale vertegenwoordiger van Sunweb meerdere malen contact geweest en bevestigd dat nu alles opgelost is! Misschien is dit dus een kleine geruststelling dus voor de mensen die er nog heen gaan binnenkort. Ik wens iedereen alvast een fijne vakantie. Groetjes Dewi.

Originally posted by Dewi24@31-03-2005, 13:49:11
** Hallo,

Ik heb heel veel negatieve reacties gelezen op dit forum over Residence Skanes Garden, ik ga hier zelf in augustus heen, en was dus erg geschrokken, ik heb daarom ook contact opgenomen met Sunweb zelf, en gevraagd of er inmiddels actie is ondernomen tegen de vele problemen, de schoonmaak, het eten, etcetera. Ik kreeg direct de volgende dag reactie op mijn email, en daarin wordt inderdaad toegegeven dat er vorig jaar zomer 2004 veel problemen waren en dat het personeel de drukt niet goed meer aan kon. Inmiddels is er actie ondernomen en is er met zowel de manager als de lokale vertegenwoordiger van Sunweb meerdere malen contact geweest en bevestigd dat nu alles opgelost is! Misschien is dit dus een kleine geruststelling dus voor de mensen die er nog heen gaan binnenkort. Ik wens iedereen alvast een fijne vakantie. Groetjes Dewi. **

Ik had voor mijn vakantie niets gelezen op dit forum, maar kan iedereen geruststellen door te zeggen dat eten, hygiëne, klantvriendelijkheid etc (alles wat verwacht mag worden van een goed resort) goed geregeld is bij Hotel Residence Skanes Garden!