Hotel Residence Skanes Garden

Hallo Dingo,

Wat leuk dat jullie ook gaan, wij zijn daar dus vanaf 16 Juli als het goed is en dan blijven wij ook 15 dagen.
Als je het op de vorige blz nog niet gelezen had.
Nou tot dan.
Groeten Suzan
P.s. Ik en mijn vriend zijn 16 en 18.

Hallo Suzie,

Wij zullen elkaar niet zien in Residence Skanes Garden, wij gaan namelijk 26-08-2005 tm 06-09-2005, maar ik vroeg me af of jij misschien wat meer informatie hebt over het hotel, ik zelf heb tot nu toe alleen informatie gevonden via Sunweb, en via www.hotelcheck.de, maar die is in het Duits. Dus als jij of iemand anders leuke informatie heeft over Tunesië, Monastir, dan lees ik het graag!!! Ik vind het ook altijd leuk om de reacties van mensen te lezen, die er al geweest zijn…

Groetjes Dewi. :slight_smile:

Hallo Dewi,

Ik weet niet of je het interessant vind om bepaalde dingen van Tunesië te weten, maar hier heb je in ieder geval een site met van alles over Tunesië. http://www.vakantielanden.net/tunesie.htm
En hier heb je een site met een verhaaltje over Monastir.
Ik hoop dat je er wat aan hebt. http://www.op-reis.com/04%20noord-afrika/t…ie/monastir.htm

Groetjes Suzan

Owja kijk ook even op de site van Pittie. Die heeft ook een heleboel info!!! (Site van Pittie kun je vinden bij een reactie van Pittie van dit onderwerp)

gewoon op google skanes garden intikken, dan kom je vanzelf van alles tegen!
maar ik ben er vorig jaar geweest, en ondanks de negatieve reacties hebben wij het er top gehad.en ik ga zeker nog eens terug!

Hier Suzan weer.
Ik ga dus naar Hotel Residence Skanes Garden, en wat mijn vriend zegt is dat alle mannen daar in het zwembad zo’n strak zwembroekje moet dragen. Is dat echt zo? Want dan wil mijn vriend niet in het zwembad zwemmen. :frowning:
Groeten Suzan

Originally posted by Suzie Q@10-02-2005, 21:25:53
Hier Suzan weer.
Ik ga dus naar Hotel Residence Skanes Garden, en wat mijn vriend zegt is dat alle mannen daar in het zwembad zo’n strak zwembroekje moet dragen. Is dat echt zo? Want dan wil mijn vriend niet in het zwembad zwemmen. :frowning:
Groeten Suzan

Hallo Suzan,

Nou dat heb ik echt nog nooit gehoord ( en gezien) hoor !

Je vriend kan in het zwembad gewoon rustig een boxershort dragen.

Fijne vakantie !
Pittie

Hoi…
zijn er nog meer mensen die aankomende zomer naar residence skanes garden gaan?
mijn vriend en ik gaan van 23 t/m 30 augustus.
Hoop dat er nog meer leeftijdgenoten zijn.
Wij zij n25 en 27jaar. B)

Hallo,
Heeft iemand toevallig foto’s van het strand, hotel of iets van anders zoals foto’s van Monastir?
En die ik bijvoorbeeld op een site kan bekijken?
Alvast bedankt.
Groetjes Suzan

Hallo Suzan,

Wat meer informatie en foto’s over Monastir kun je HIER vinden. Het is wel in het Frans.

Groetjes,
Pittie

hallo,
wij zijn van plan om de eerste week van de paasvakantie naar Hotel Residence Skanes Garden in tunesie te gaan,wij ,zijn mijn vrouw en twee kinderen(9 en 14 jaar), de bedoeling is gewoon een leuke ,rustige zonvakantie te nemen! heeft iemand ervaring met dit hotel(residence)!!!hoe is het strand en omgeving,wij hebben nog nooit een hotel vakantie gedaan,dus weten we niet wat te verwachten,het enigste dat we verlangen is netheid en mooi weer!

groetjes

familie bostoen,

Heei vakantiegangers t is hier nog koud maar heb nu al zin in de zomersvakantie in tunesie. Ook deze zomer 15 dagen en zit zeer waarschijnlijk in dezelfde vlucht als Dingo want wij 3 jongens gaan ook de 8e met het vliegtuig en ook voor 15 dagen.

Verder hoop ik dat er daar wat te beleven valt en anders zetten we zelf de boel wel op stelten. En mochten er mensen zijn die problemen hebben met allerlei eten, neem gewoon wat pannekoek mix mee zijn daar vast genoeg kamelen die je kunt melken :smiley: heb je zeker wat nederlands te eten.

groeten en wie weet tot in tunesie

wie weet hoe lang het ongeveer vliegen is naar Tunesie?
groetjes

Hallo Danili,

Het is ongeveer 2 uur en 3 kwartier vliegen van wat ik gehoord heb.

Groetjes Suzan

ja dat dacht ik ook al ergens gehoord te hebben, ongeveer 2,5 uur.
Een vriendin van mij vroeg hoe lang het vliegen was en ik zei: “ongeveer 2,5 uur”.Mar zij beweerde bij hoog en laag dat het langer vliegen zou zijn.Maar ik heb dus toch gelijk!!!
Ben jij dan niet geweest Suzie?

Het is idd ongeveer 2,5 uur vliegen…Veel plezier daar! :smiley:

Hallo Dinili,

Nee, ik ben nog niet geweest.
Ik ga nog aankomende zomer. :wink:

Groeten Suzan

Beste Pittie,

Wij (3 jonge jongens rond de 22) gaan op 2 april naar Hotel Residence Skanes Garden, we verblijven er een week. We willen weten of het een goede hotel is. Ook zijn we zijn benieuwd of we jongeren (meiden, plaatselijk of vakantiegangers) van onze leeftijd kunnen verwachten. Wat we ook willen weten: de uitgaansmogelijkheden, plaatsen die we moeten zien, klimaat, strand, plaatsen in Monastir en Sousse die we moeten zien. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Abbach

Hallo Abbach,

Hier op het Forum is al heel veel over Hotel Residence Skanes Garden geschreven, dus neem even de tijd en lees de berichtjes door. Je zult dan zien dat er zowel positieve als negatieve berichtjes staan.
Hoe de bezetting van het hotel is kan ik je natuurlijk niet voorspellen, het is nog relatief vroeg in het seizoen. Of er ook plaatselijke bevolking in het hotel komt, dat hangt van de directie van het hotel af. Er zijn hotels die uitsluitend bestemd zijn voor de toeristen. Ik geloof wel dat het hotel over een mooi “eigen” strand beschikt.

In Skanes, zo heet de Hotelwijk waar het hotel ligt, is niets te doen, dan moet je echt naar Sousse of Monastir. Je kunt wel naar hotels in de directe omgeving gaan. De meeste hotels hebben een discotheek. In Sousse zijn verschillende grote discotheken waar ook “Tunesiers” komen, zoals Samara King bij Hotel Samara, Marocana bij Hotel Tej Marhaba of La Grotte bij Hotel Tour Khalef.

Voor wat uitstapjes en informatie over steden en andere zaken in Tunesie betreft, kun je misschien eens een kijkje nemen op mijn Tunesie Web-Log.

Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het wel van je !

Fijne vakantie !
Pittie

:wink: hoi, hoi,

het is bijna 3 uur vliegen, maar hou er rekening mee dat je op de heenweg een tussenlanding maakt op djerba! dit hadden wij vorig jaar ook.

groetjes bianca

Dat is niet altijd zo…daardoor duurt het waarschijnlijk wel langers jah, maar wij hebben er rechtstreeks ongeveer 2.20 over gedaan…