Hotel Residence Skanes Garden

ook ik ben pas terug uit skanes garden en vond het helemaal niks, om dezelfde redenen die veel mensen al schreven.

Ik vind het alleen jammer dat er nu ietwat naar gereageerd wordt op mensen die het daar niet leuk vinden. Laten we niet vergeten dat het hier om eigen ervaringen gaat die je moet blijven respecteren.

Natuurlijk gunnen wij elkaar allemaal een leuke vakantie, dat staat voorop, maar laat iemands mening in waarde.

Ik bedank de groep hollanders waar wij ontzettend mee hebben gelachen en ondanks dat wij allemaal dezelfde klachten hadden, hebben wij er natuurlijk iets van gemaakt.
In de week van 23 sept. tot 1 okt waren er ontzettend veel mensen ziek, dus let extra op de hygiene.

groet,
ineke

wekenlang verheug je je op je vakantie. Natuurlijk zie je de negatieve berichten en je denkt; hoe erg kan het zijn? Nou we zijn inmidels terug na twee weken Skanes Garden en ik kan nog niet geloven dat dit onze vakantie was.

Ja wat eten betreft heb je te maken met smaken die verschillen, maar dan moet er ook wel smaak aanzitten. Dat het eten niet lekker is kanik best mee leven, maar de smerige onhygiensche toestand in de eetzaal gaat me te ver. Wij hadden twee kleintjes bij ons en die eten nou eenmaal niet heel netjes. Wat we konden opruimen hebben we gedaan, maar het gaat me te ver om ook de vloer te dweilen. Helaas lag de rotzooi de volgende dagen nog steeds op de grond. Overigens waren we elke avond bezig om oude viezigheid uit de kinderstoel te poetsen met billendoekjes, dit is een dure hobby! Tafelkleedjes die stijf staan van de viezigheid en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Het personeel is echt onaangenaam en heeft een zeer grote bek totdat je aangeeft dat het naar de manager gaat. Tja dan kan het blijkbaar wel.

Inderdaad wij hebben het getroffen met onze kamer, anderen hadden allerlei mankementen en of geen handoeken enzo, en het zwembad was ok, het strand lag vol met sigarettepeuken wat niet zo goed is voor kleine kinderen, maar verder was het niet prettig in Hotel Skanes Garden. Wij raden mensen dan ook af om daar met kleine kinderen naar toe te gaan. Als volwassenen kun je weg en je vertier ergens anders zoeken, met kleintjes gaat het gewoon niet.

Ook wij zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van 15 dagen Skanes Garden en ik sluit me aan bij alle negatieve berichten. Dank zij de mensen van kamp 5 en nog meerdere leuke contacten hebben wij wel een leuke vakantie achter de rug. Je moet er iets van maken, niet waar?Toen wij aankwamen kregen wij een kamer waarvan de schuifpui niet op slot kon, de tv kapot was, een vies bad met zwarte randen en tot slot een vieze stinkput voor het terras. Dus niks om blij van te worden. Na 4 dagen kregen wij een andere kamer, die was wel schoon en zonder mankementen.
Ook de organisatie kan o.i. heel wat beter. Ieder maaltijd op zoek naar een schone tafel, bestek, bord, glas of kopje is niet mijn voorstelling van een 4sterren hotel.
Het zwembad was wel prima en met het personeel hadden wij geen negatieve ervaringen.
Dankzij de slechte hygiene heb ook ik 14 dagen tabletten geslikt om de buikkrampen tegen te gaan en ben er nog steeds niet vanaf.
Dus allesd bijeen: GEEN AANRADER!!!

wij gaan 15 okt naar skanes , heel veel zin in . gewoon 8 dagen rust

Originally posted by ria+bert.kamp5@05-10-2004, 12:34:37
** Ook wij zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van 15 dagen Skanes Garden en ik sluit me aan bij alle negatieve berichten. Dank zij de mensen van kamp 5 en nog meerdere leuke contacten hebben wij wel een leuke vakantie achter de rug. Je moet er iets van maken, niet waar?Toen wij aankwamen kregen wij een kamer waarvan de schuifpui niet op slot kon, de tv kapot was, een vies bad met zwarte randen en tot slot een vieze stinkput voor het terras. Dus niks om blij van te worden. Na 4 dagen kregen wij een andere kamer, die was wel schoon en zonder mankementen.
Ook de organisatie kan o.i. heel wat beter. Ieder maaltijd op zoek naar een schone tafel, bestek, bord, glas of kopje is niet mijn voorstelling van een 4sterren hotel.
Het zwembad was wel prima en met het personeel hadden wij geen negatieve ervaringen.
Dankzij de slechte hygiene heb ook ik 14 dagen tabletten geslikt om de buikkrampen tegen te gaan en ben er nog steeds niet vanaf.
Dus allesd bijeen: GEEN AANRADER!!! **

hallo ria en bert,

Zijn jullie blij dat je weer thuis bent. Wij in ieder geval wel
Als jullie je mijn een mailtje sturen zal ik wat foto´s doorsturen,
Ook ik ben aangestoken door het virus. Hopelijk gaat het snel over.
Mijn email adres: erna_de_ridder@hotmail.com

Groetjes,
Erna de Ridder

Ik ben ook in Skanes Garden geweest en ik ben wel degelijk 12 van de 15 dagen aan de diarree geweest en na thuiskomst ook nog een week. En ik heb geen salade gegeten, geen water gedronken, geen ijsklontjes gebruikt etc.!!! En het eten is echt niet bijzonder.
Wij werden overigens een aantal keren weggestuurd omdat we aan de aan de andere kant ons eten op stonden te scheppen.
We hebben een aantal keren aan het strand gegeten, tussen de middag, maar ook daar kreeg ik gewoon diarree.
Het kan ook heel goed liggen aan het slecht schoon maken van bestek, borden, glazen etc.
Ik ben inmiddels in heel wat vreemde lande geweest waar je echt heel erg goed voor wordt gewaarschuwd op te letten met eten en drinken en daar heb ik nog nooit diarree of wat dan ook gehad. Dus ik heb echt mijn vraagtekens bij dit hotel.
Kamer was prima en kakkerlakken heb ik er niet gezien. Wel grote torren. Een handdoek voor de deur is wel aan te raden als het gaat regenen, want dan stroomt het naar binnen. Althans bij ons. Wij hebben 3 keer met koud water gezeten en de eerste keer hebben ze niet de moeite genomen om het meteen op te lossen, maar na boos te zijn geworden werd het meteen aan gepakt. Helaas was de laatste keer op de dag van vertrek waardoor wij niet meer konden douchen omdat we weg moesten.
Een aantal mensen van het personeel is ronduit onbeschoft, ze luisteren niet naar wat je zegt en als je vraagt om bv. schoon bestek e.d. doen ze net of ze gek zijn. Tafels afruimen doen ze ook alleen als ze er zin in hebben en de vloer schoonmaken hebben wij 1 keer zien gebeuren in al de 15 dagen!!! Gek he, dat er vliegen zijn!!
Maar zoals ik al eerder op het forum zag staan, zodra de manager eraan komt dan gaan ze ineens rennen.
Nogmaals ze zijn niet allemaal zo.
Als je gaat eten ga dan of stipt half 7 of een uur later, dan is het niet zo druk of je bent de drukte voor.
Wij zijn een aantal keer uit eten geweest in Sousse en 1 keer in Port El Kantouie. Dat is prima te doen. Zeker Port El Kantouie is een aanrader om heen te gaan. Leuk havenstadje waar men lang niet zo opdringerig is als in Sousse en leuke restaurantjes.
De kamer was bij ons prima en er werd goed schoongemaakt. Ook elke dag schone handdoeken, maar we hebben ook andere verhalen gehoord. Niet schoonmaken, geen handdoeken of geen schone. Noem maar op.
Ook hebben we een hoop mensen gehoord die net als wij aan de diarree waren dus het lijkt me sterk dat er niet iets mis is daar.

Het is echt niet zo dat wij nou een super slechte vakantie hebben gehad, je moet er zelf wat van maken, zeker als het tegenvalt.
Maar ik zal absoluut geen 2e keer meer terug gaan, niet naar Skanes Garden maar ook zeker niet naar Tunesie. Ik heb behoorlijk veel moeite met de arabische mentaliteit. En dan zal in de toeristische gebieden erger zijn dan verder het land in maar ik vind ze ronduit onbeschoft op sommige plekken.

Oja, als laatste nog, ik vond persoonlijk dat de aanwezige hotelgasten ook voor de nodige problemen zorgen. Het ligt echt niet alleen aan het personeel. Mensen maken er een puinhoop van, dringen voor…noem maar op. Tip: leg iets op een tafel waar je wilt gaan eten, een boek glas drinken of wat dan ook. Dan weten mensen dat de tafel bezet is en kun je rustig je eten gaan halen.

Voor iedereen die nog gaat, maak er wat van, probeer je niet teveel te irriteren aan de dingen die niet goed zijn! Veel plezier.

Belinda

:smiley: hallo ik wil ook effe reageren op alles wat hier word geschreven
ik ben gisteren terug gekomen
wij zijn van 21 sept tot 5 okt geweest, en heb er goed naar mijn zin gehad heb veel gezien ben naar monastir geweest en naar sousse en naar el kantaoui de jachthaven (gezellie) en veel gelopen en heb de 2 daagse reis naar het zuiden gemaakt+ jeep safarie gemaakt (was vemoeiend ) maar had het er wel voor over.
nu de klachten nou die heb ik niet.
als je op vakantie bent moet je er zelf wat leuks van maken en niet de hele dag lopen klagen dit is niet goed en dat is niet goed het is nou eemaal niet europa, als u wat verder weg bent geweest had u gezien dat als u op gelet heb vooral in de wat kleinere dorpen zag u dat het vuil zo op straat werd gegooid en het gebied bij de hotels goed schoon was je bent wel in tunisie.
toen wij daar aankwamen was er die maandag daarvoor een heel nieuw team neer gezet en iedereen die daar werkte deed zijn best om ons naar zijn zin te krijgen.
viel niet altijd mee voor ze maar er werd wat aan gedaan.
ik heb goed gegeten daar er was vond ik voldoende variatie maar ja als je niet veel lust had je pech.
het eten was niet altijd warm maar daar gebruikte ik de magnetron voor en zo had ik een warme maaltijd
ik heb zelf ook 2 dagen de dunne gehad maar ja dacht ik dan effe de maaltijd aanpassen en het stopte.
IK WIL IEDEREEN DIE DAAR NOG NAAR TOE GAAT NOG EEN PRETTIGE VAKANTIE TOE WENSEN EN HET NEMEN ZO ALS HET IS EN ER EEN LEUK VERBLIJF VAN MAKEN

GROETJES NICO UIT ROTTERDAM

Als je veel buiten de deur bent geweest dan zal het allemaal wel anders geweest zijn. Zoals ik al zei je moet er zelf wat van maken je proberen niet al te druk te maken.
Maar wij hebben bewust voor een all incl. vakantie gekozen omdat we dit keer geen zin hadden om veel te doen en als je dan alleen aangewezen bent op het eten in het hotel dan valt het echt tegen. En geloof me ik heb al het eten uitgeprobeerd, en niet alles in 1 keer maar elke keer wat anders. Dus de diarree kwam niet van 1 soort eten.
En ik lust alles dus er was inderdaad keuze zat.
Wij zijn ook diversen keren uit eten geweest en dan ging het wel iets beter de volgende dag.
Maar nogmaals je moet er zelf wat van maken. En het animatie team wat er was toen wij er zaten was ook ok. Die jongens doen echt hun best en zijn absoluut niet vervelend.
En wat het vuil betreft dat lag ook in de omgeving van het hotel gewoon overal verspreid hoor! En het stonk er behoorlijk naar open riool en niet alleen buiten het hotel ook binnen het complex.

Belinda

Hoi Allemaal,

Er zijn al een heleboel berichten geschreven over Skanes Garden en met name de negatieve berichten kan ik voluit beamen!
Wij zijn 12 dagen in het hotel verbleven en dat was eik te lang!

Het personeel wat zeer onbeschoft was, enorme rijen voor iets te drinken (in kleine PLASTIC bekertjes), geen tafels, bestek, glazen, gebrek aan asbakken enz enz. De “ober” bij de strandbar (dacht dat ie Azzedine heet) zouden ze is een cursus glimlachen moeten geven, heb hem in al die 12 dagen niet 1 keer zien lachen. Hij kan trouwens wel meer cursussen gebruiken, want o o o wat een onbeschofte eikel. Klein voorbeeld: Stond netjes in de rij voor iets te drinken (met achter mij een flinke rij, dat is trouwens daar normaal dat je geruime tijd in de rij moet staan voor een klein beetje drinken, bestel gelijk het dubbele, scheelt je weer een keer in de rij staan, deden wij ook ;-)) En de “ober” was heen en weer aan het lopen en de dopjes op de flessen aan het draaien, ging nog is een vuilniszak verschonen en dat alles op zn dooie gemakkie, dus ik vraag op een gegeven moment maar is, of ik wat te drinken kan krijgen, nou dat had ik beter niet kunnen doen, als blikken konden doden, had ik nu een tuin op mn buik gehad…En kreeg nog een grote bek op de koop toe!!!

Onze kamer was zeer ruim (was eik een 4pk), maar helaas niet al te schoon. Heb me er maar niet al te druk om gemaakt. (haren op de muren…) Wij kregen wel elke dag schone handdoeken (gooi deze ook op de grond, anders krijg je geen nieuwe!)

Verder keken wij uit op een soort van vuilstortplaats, dit bevordert de vakantiestemming dus niet!! Bij het strand in de buurt is de vuilstort van het hotel, daar liggen zo ongeveer alle plastic bekertjes van het hotel, hebben er foto’s van gemaakt. (als je ze wil zien, geef het dan even aan.) Naast alle bekertjes en overig afval was het open, PRUTTELENDE riool, waar dus ook een gigantische stank van afkwam.

Wij hadden dus ook een vreselijke last van vliegen, maar als je bedenkt dat er dus 2x een vuilnisbelt in de buurt is, is dat natuurlijk niet gek. Het management weet er trouwens van, maar zij gaan er pas in het naseizoen iets aan doen, tsja lijkt me ook heel moeilijk om een vuilwagen te bestellen en die zooi op te ruimen…

Zoals al eerder aangeraden, trek er op uit en ga lekker eten in Port el Kantouie, is echt een leuk, pittoresk, maar erg toeristisch dorpje.

Er zijn zelfs mensen geweest, die hebben overplaatsing ge-eist (en gekregen!) Zij hebben hun vakantie verder doorgebracht in het andere door Sunweb aangeboden hotel, Hotel Occidental. Dit was vergeleken met Skanes Garden een waar paleis!! Helaas heb ik niet aan de mogelijkheid gedacht (hoorde het pas op de terugvlucht) anders hadden wij het zeker gedaan!

Zo ongeveer 70% van de mensen die dinsdag 5 okt terugvlogen, was ontevreden over het hotel, de gastvrijheid (helemaal niet), het eten en de hostess.

Verder hebben wij ook nog is ruzie gekregen met de receptionist (Ali).
(is een heel lang verhaal, als je het graag wil horen, geef het dan even aan…)

Het zwembad werd elke dag schoongemaakt met z’on speciale zwembadstofzuiger, heb er ook geen vuiltje in gezien.

Voor iedereen die nog moet boeken, NIET DOEN! Je gaat je namelijk vreselijk irriteren!

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!!

Groetjes Marone

Hoi Ellen,

Wij zijn zowel in Sousse als in Tunis geweest.
Ik vond Tunis persoonlijk leuker en prettiger winkelen maar het is wel ver weg. Sousse is overigens wel een belevenis omdat de verkopers allemaal veel assertiever zijn dan in Tunis waardoor je zelf veel duidelijker moet zijn in wat je wel en niet wilt. Monastir schijnt ook erg leuk te zijn maar daar kan ik helaas niks over vertellen want daar ben ik wegens tijdgebrek niet geweest helaas! :frowning:
Pinnen in het hotel kan niet, op de luchthaven wel maar daar is maar 1 pinautomaat die regelmatig leeg is of in storing.
Er werd ons aangeraden vooral te pinnen in sousse of monastir tijdens kantoortijd, het komt helaas nog wel eens voor dat je pasje wordt ingeslikt en dan is het wel zo handig als je je pasje meteen terug kan halen.
Je krijgt in het hotel geen overzicht wat er wel en niet all inclusive is, hier kom je gaanderweg in de praktijk achter.
Drankjes tijdens etenstijd en aan de zwembadbar zijn inclusief. Behalve verse jus en buitenlands gedistilleerd, hier moet je bonnetjes voor kopen bij de receptie want het hotel neemt geen geld aan voor drankjes. In disco en café zijn drankjes voor 00.00 inclusief daarna weer die bonnetjes inleveren. Alles uit de strandsnackbar is voor eigen kosten, dit kan zowel met bonnetjes als met geld.
Wij gaven 1 dinar of een halve dinar fooi, elke dag aan de schoonmaak, dat lieten we liggen naast de tv bij het weggaan. Laat dus geen geld slingeren in de hotelkamer want dat wordt gezien als fooi en dus meegenomen! :slight_smile: Als we een tafel hadden gekregen inclusief bestek voor het eten kregen ze ook weer een halve of hele dinar fooi. (of als ze al van tevoren een tafel hadden gereserveerd voor ons compleet versierd met bloemen) Tot ze ons vroegen of we ook 4 bier wilden geven, dit is voor de russen die niet zo snel fooi geven maar ook geen zin hebben om in de rij te staan voor het bier. De bier die ze van ons kregen werd aan de russen gegeven die dan weer een fooi gaven. zo zie je maar weer, ze vonden ons blijkbaar aardiger en wilden niet dat wij steeds onze knip moesten trekken.
Taxi is wel betrouwbaar als je goed onderhandelt over de prijs.
Zoals je al hoort is het personeel prima bevallen bij ons, maar ze zijn inderdaad zo op het 1e gezicht wat stug. De 1e dag kregen we niks voor elkaar en werden we niet echt geholpen terwijl we geen idee hadden wat de bedoeling was. Maar toen we een ober apart namen en fooi gaven voor een tafel waren we ineens zijn grootste vriend en vanaf dat moment was niks te gek. Als ze weten dat je gul bent komen ze al op je af lopen als ze je zien aankomen, dit scheelt een hoop gezoek naar een tafel.
Een kluis is inderdaad altijd een goed idee, net als je spullen niet onbeheerd achterlaten bij het zwembad of strand, zakkenrollers gaan tenslotte ook op vakantie :frowning:
Wij hebben een top tijd gehad en gaan zeker nog een keer terug!

Nou heel veel plezier en vergeet je humor niet in te pakken!
Dit helpt absoluut als het eens een keer niet helemaal gaat zoals je zou willen of gewend bent B)

Groetjes Suus

Voor iedereen die nog naar dit Hotel wil gaan.

De hostesse (Anneke) is een schappelijke vrouw, zij onderkent de problemen ook maar kan er niet altijd iets aan doen. Ze probeerd echter wel al het mogelijke om de problemen op te lossen.

Wij zijn dus ook nadat er een heleboel zaken fout waren gegaan naar een ander hotel (Occidental) gegaan. Dit Hotel is wel wat duurder maar de meer prijs is het ruimschoots waard.

Beter accomidatie en personeel is er wel vriendelijk. Tevens hebben ze daar het begrip All-inclusief wel begrepen.
Handoeken gratis, Ligbedje gratis, middag snacks gartis, waterflessen gratis, kamers wel schoon, eten is er stukken beter, meer keuze en ook normaal. animatie is er vriendelijke en echt voor alle gasten, niet alleen voor vrouwen met een leeftijd tussen de 15 en 20 + cupmaat boven gemiddeld. Iedereen krijgt dezelfde aandacht.

Het algemene advies is dan ook GEEN SKANES MAAR OCCIDENTAL boeken.

Originally posted by ernakamp5+05-10-2004, 21:47:06–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (ernakamp5 @ 05-10-2004, 21:47:06)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–ria+bert.kamp5@05-10-2004, 12:34:37
** Ook wij zijn afgelopen zaterdag teruggekomen van 15 dagen Skanes Garden en ik sluit me aan bij alle negatieve berichten. Dank zij de mensen van kamp 5 en nog meerdere leuke contacten hebben wij wel een leuke vakantie achter de rug. Je moet er iets van maken, niet waar?Toen wij aankwamen kregen wij een kamer waarvan de schuifpui niet op slot kon, de tv kapot was, een vies bad met zwarte randen en tot slot een vieze stinkput voor het terras. Dus niks om blij van te worden. Na 4 dagen kregen wij een andere kamer, die was wel schoon en zonder mankementen.
Dus allesd bijeen: GEEN AANRADER!!! **

**
[/quote]

cxxx

Even ter informatie het is geen 4 sterren hotel maar het heeft 4 sunwebjes. (WAT dat ook mag zijn) het is een 3 sterren hotel. Eigenlijk maar een 2 sterren maar omdat ze een verwarmt binnenbad hebben krijgen ze er een bij. (Dit word overigens pas vanaf 1 november verwarmd.)

Wil graag even reageren op eerdere berichten.
Ben ook teruggekomen op 2 oktober na 2,5 uur vertraging.
Dit wisten we al op vrijdagavond om ongeveer 8 uur en vroegen aan Anneke de hostess of we niet de uren in het hotel door konden brengen, maar ze zei dat ze nergens vanaf wist .
Ik denk dat dat komt omdat ze de bussen al geregeld had, dus extra werk natuurlijk.
Gehangen van half 10 tot 10 over half 3 's nachts, voordat we eindelijk vertrokken.
Alle zes personen zijn met een virus thuisgekomen.
Huisarts heeft gezegd dat het van onverwarmd water van thee en koffie is gekomen.
Eten was ook vaak niet warm.
Drank bij zwembad en strand was heel vaak op, maar dat kwam omdat ze daar welgeteld 2 flessen per dag van mochten aanbieden.
De jongens acher de barretjes konden er ook niets aan doen, maar op de laatste dag gingen een paar mannen uit Utrecht er over klagen en ook de barmab bij de manager en toen werden er opeens wel meer flessen aangerukt.
Maar het is wel waar dat je de vakantie zelf moet maken anders was ik er niet lang gebleven.
Ben 6 keer naar Turkije geweest, nooit last gehad, maar ga hier dus niet meer naartoe.

Is het niet zo dat wevoor weinig geld weer het beste willen hebben. Denk gewoon ff na. Een retour vlucht naar Tunisië kost 280 euro. Trek dat bedrag is af van wat je hebt betaald voor je verblijf in Skanes Garden. Verwacht voor dat geld dan ook niet al te veel.
Typisch Nederlanders, voor zo weinig mogelijk het allerbeste willen hebben.
Maar goed gelukkig heb ik het wel naar mijn zin gehad, ook ik vond het eten niet echt heel lekker, ik heb ook 13 dagen met buikpijn en diarree rondgelopen, maar goed. Dat weegt niet op tegen de leuke en mooie dingen die ik heb meegemaakt.

Dus mensen die nog gaan, trek je niet al te veel aan van al deze negatieve berichten, en maak er iets moois van.

Groeten

Originally posted by izmzkz@09-10-2004, 10:40:25
** Hé

Is het niet zo dat wevoor weinig geld weer het beste willen hebben. Denk gewoon ff na. Een retour vlucht naar Tunisië kost 280 euro. Trek dat bedrag is af van wat je hebt betaald voor je verblijf in Skanes Garden. Verwacht voor dat geld dan ook niet al te veel.
Typisch Nederlanders, voor zo weinig mogelijk het allerbeste willen hebben.
Maar goed gelukkig heb ik het wel naar mijn zin gehad, ook ik vond het eten niet echt heel lekker, ik heb ook 13 dagen met buikpijn en diarree rondgelopen, maar goed. Dat weegt niet op tegen de leuke en mooie dingen die ik heb meegemaakt.

Dus mensen die nog gaan, trek je niet al te veel aan van al deze negatieve berichten, en maak er iets moois van.

Groeten **

leuk dat je reageerd ahum. er lijk mij weinig typisch nederlands aan dat als ik voor airco betaal ook airco wil hebben. er lijkt mij niets typisch nederlands aan dat asl ik geen warm water in mijn huisje heb om te douchen dit kut vind.
het lijkt mij weinig typisch nederlands als je boos wordt als je een klacht hebt en het onbeschofte personeel negeert je en verklaart je voor gek.
er lijkt mij niks typisch nederlands aan dat je baalt als er een belofte wordt gedaan dat men die dan ook nakomt.

kortom leuk voor jou dat je een leuke vakantie hebt gehad. maar respecteer andere die dat niet hebben gehad of iets minder leuk en maak mensen die ook hard hebben moeten werken voor hun vakantie niet belachelijk want dan ben je echt een loser :angry:

<_< Even een reactie op izmzkz
Als Sunweb een reis voor je kan regelen 4 sterren, all inclusive, dan verwacht ik ook zo’s reis.
Ik betaalde dan wel 329,-- maar datzelfde hotel stond voor 1 oktober voor
549,-- ?
Dus de redenering van verwacht er niet teveel van, snap ik niet.
Want als ze de reis aanbieden voor 4 sterren, maar verwacht er niet teveel van, dan boekt dus geen hond die reis, toch!!

het is geen 4 sterren ,maar 4 sunwebjes, en die worden toegekend aan de hand van welke faciliteiten er aanwezig zijn, en die waren er genoeg. en ik ben het er ook mee eens dat je niet met teveel verwachtingen moet gaan. ik heb er niet teveel van verwacht en heb het dus ook super gehad. ik had vreemd genoeg geen last van darmen e.d., want zelfs in een 5 sterrenhotel in egypte van 900 euro voor 1 week, 2 maanden geleden had ik last van diaree.
en als er iets niet werkt in de kamer, moeten mensen dat natuurlijk niet aan de kamermeisjes vragen, zoals sommigen deden toen wij er waren, maar gelijk naar manager of ass. manager stappen, want toen werd er gelijk wat aan gedaan.

Hier dan een berichtje vanaf SKANES GARDEN!!!

mijn zin in de vakantie heb ik laten verpesten door die ZEUR-nederlanders. Maar nu ik hier ben heb ik het helemaal prima en schaam me er zelfs voor om een nederlander te zijn.

Al die berichten van die mensen over hoe slecht het hier zou zijn en hoe klote behandeling we konden verwachten van het personeel, en over krotte-wijken en vuilnisbelten.

Het enigste wat slecht is, is dat gezeur!!!

En natuurlijk voel je het wel in je buik en natuurlijk zijn die mensen hier anders, maar verwachten die nederlanders dan dat ze in een soort van nederland terechtkomen?

Als koning behandeld willen worden ok maar behandel hun dan ook als mens en niet als slaaf.

Voor de mensen die deze kant nog opkomen. maak er een mooie vakantie van want het is zeker de moeite waard.
Het hotel zelf en ook zeker de omgeving!!!

Voor die mensen die zo lopen te klagen blijf voortaan lekker thuis
en ga lekker protesteren over hoe slecht jullie het wel niet hebben in Nederland!!!

Ik wil hier zeker niet de mensen mee aanvallen die door ziekte een mindere vakantie hebben gehad maar wel die mensen die altijd wat te zeiken hebben!!!

Ik mag hopen dat sunweb jullie klachten regelrecht de vuilnisbak in gooien. Er zijn mensen die vinden zich hier onbeschoft behandeld mischien moeten die maar eens te raden gaan met welke instelling ze op vakantie gaan!!

Het personeel oogt mischien nors maar zo lijken ze allemaal in tunesie als je er een gesprek mee begint (zonder vooraf te oordelen) zijn het vreselijke gastvrije en gezellige mensen die kei hard en heel lang werken voor hun geld!!!

Ik ga voortaan kijken op welke vakantiebestemming die mensen nog meer zo reageren want dan weet ik dat ik daar heen op vakantie ga!!

snap gewoon niet waarom DIE personen het willen verzieken voor mensen die nog willen gaan.

Oftewel voor NORMALE SOCIALE Nederlanders is dit echt een aanrader!!!

groet uit monastir…

Johan

[COLOR=red]He Johan,

B) ben het helemaal met je eens!
Het is geweldig daar en prima hotel en menesen.
:slight_smile: Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!
Wanneer je het zelfde verwacht als in Nederland blijf dan hier met je eten en die aardige???mensen!
Ander land andere gewoontes dat is het leuke van vakantie in een ander land!!!
Aanpassen dus.
Wij gaan beslist volgend jaar terug.
gr.gipsy :rolleyes: :stuck_out_tongue: