Hoi Allemaal,
Er zijn al een heleboel berichten geschreven over Skanes Garden en met name de negatieve berichten kan ik voluit beamen!
Wij zijn 12 dagen in het hotel verbleven en dat was eik te lang!
Het personeel wat zeer onbeschoft was, enorme rijen voor iets te drinken (in kleine PLASTIC bekertjes), geen tafels, bestek, glazen, gebrek aan asbakken enz enz. De “ober” bij de strandbar (dacht dat ie Azzedine heet) zouden ze is een cursus glimlachen moeten geven, heb hem in al die 12 dagen niet 1 keer zien lachen. Hij kan trouwens wel meer cursussen gebruiken, want o o o wat een onbeschofte eikel. Klein voorbeeld: Stond netjes in de rij voor iets te drinken (met achter mij een flinke rij, dat is trouwens daar normaal dat je geruime tijd in de rij moet staan voor een klein beetje drinken, bestel gelijk het dubbele, scheelt je weer een keer in de rij staan, deden wij ook ;-)) En de “ober” was heen en weer aan het lopen en de dopjes op de flessen aan het draaien, ging nog is een vuilniszak verschonen en dat alles op zn dooie gemakkie, dus ik vraag op een gegeven moment maar is, of ik wat te drinken kan krijgen, nou dat had ik beter niet kunnen doen, als blikken konden doden, had ik nu een tuin op mn buik gehad…En kreeg nog een grote bek op de koop toe!!!
Onze kamer was zeer ruim (was eik een 4pk), maar helaas niet al te schoon. Heb me er maar niet al te druk om gemaakt. (haren op de muren…) Wij kregen wel elke dag schone handdoeken (gooi deze ook op de grond, anders krijg je geen nieuwe!)
Verder keken wij uit op een soort van vuilstortplaats, dit bevordert de vakantiestemming dus niet!! Bij het strand in de buurt is de vuilstort van het hotel, daar liggen zo ongeveer alle plastic bekertjes van het hotel, hebben er foto’s van gemaakt. (als je ze wil zien, geef het dan even aan.) Naast alle bekertjes en overig afval was het open, PRUTTELENDE riool, waar dus ook een gigantische stank van afkwam.
Wij hadden dus ook een vreselijke last van vliegen, maar als je bedenkt dat er dus 2x een vuilnisbelt in de buurt is, is dat natuurlijk niet gek. Het management weet er trouwens van, maar zij gaan er pas in het naseizoen iets aan doen, tsja lijkt me ook heel moeilijk om een vuilwagen te bestellen en die zooi op te ruimen…
Zoals al eerder aangeraden, trek er op uit en ga lekker eten in Port el Kantouie, is echt een leuk, pittoresk, maar erg toeristisch dorpje.
Er zijn zelfs mensen geweest, die hebben overplaatsing ge-eist (en gekregen!) Zij hebben hun vakantie verder doorgebracht in het andere door Sunweb aangeboden hotel, Hotel Occidental. Dit was vergeleken met Skanes Garden een waar paleis!! Helaas heb ik niet aan de mogelijkheid gedacht (hoorde het pas op de terugvlucht) anders hadden wij het zeker gedaan!
Zo ongeveer 70% van de mensen die dinsdag 5 okt terugvlogen, was ontevreden over het hotel, de gastvrijheid (helemaal niet), het eten en de hostess.
Verder hebben wij ook nog is ruzie gekregen met de receptionist (Ali).
(is een heel lang verhaal, als je het graag wil horen, geef het dan even aan…)
Het zwembad werd elke dag schoongemaakt met z’on speciale zwembadstofzuiger, heb er ook geen vuiltje in gezien.
Voor iedereen die nog moet boeken, NIET DOEN! Je gaat je namelijk vreselijk irriteren!
Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust!!
Groetjes Marone