Hotel Residence Skanes Garden

Danny en Melissa,

Met alle respect hoor, maar ik was op zoek naar gezellige mensen om misschien eens een drankje mee te drinken. Naaktzwemmen kwam niet echt in mijn gedachten voor.

Wilde even weten hoelaat de vluchten meestal gaan, want wij hebben nog geen gegevens binnen gekregen. Kom je laat aan en vetrek je weer vroeg? Of zijn het wat betere reistijden. Wij gaan namelijk maar acht dagen als er dan al twee aan reizen weg gaan, houden we niet meer zoveel over…

Jules

als je op vrijdag vliegt, dan ga je geloof ik pas s`avonds laat. en terug ga je om 23.30 . dit betekend dat je daar moet proberen je kamer bij te boeken. want je moet om 12 uur uit je kamer. dit kost 20 dinar . maar als je pech hebt kan je je kamer niet bij boeken en dan moet je je koffers bij de receptie stallen.
maar ik denk dat je binnen enkele dagen je vlucht gegevens wel binnen hebt.

hele fijne vakantie

nog een vraagje aan degenen die al zijn geweest op de heen weg zit je normaal bij elkaar, alleen toen we naar egypte waren geweest toen hadden we de pecht dat we op de terugwe niet naast elkaar konden zitten, zaten een paar rijen van elkaar af.

Is dat in tunesie ook dat als je terug vliegt dat je dan niet naast elkaar kunt zitten ? Of ie dat bij degenen die al zijn geweest niet gebeurd ?

groetjes marijke

vandaag is het dan zover vanavond vertrekken we tunesie here we come.

groetjes marijke

Gewoon op tijd inchecken en vragen of ze jullie naast elkaar plaatsen.

Fijne vakantie alvast dan wij komen dinsdag

Fijne vakantie allemaal!!! ( ben jaloers…ik wil ooooook… :frowning: )

Enkele berichten geleden schreef iemand dat de Tunesiërs aan je elleboog zitten :slight_smile: heel juist want de vriend van mijn dochter doet dit ook steeds bij haar, het waarom weet zij zelf niet, ze vertrekt morgen naar hem, ze moet het hem maar eens vragen, hopelijk weet hij zelf waarom :slight_smile:
groetjes

Hallo vakantiegangers!

Ik ben blij dat ik zulke positive reacties hoor!

Ik ga samen met mijn vriend dinsdag 5 oktober naar Tunesie. We hebben er beide ontzettend veel zin aan, onze eerste vakantie samen.

Ik hoop dat er nog meer leuke mensen komen, dat zou erg gezellig zijn.

We hopen dat het lekker weer wordt, zodat we heerlijk bruin terug komen.

Voor de mensen die een dezer dagen ook gaan, tot gauw!

Veel groetjes, Tineke (18) en Daniel (24)

hoi hoi

wij vertrekken dus ook vijf okt naar dit hotel we vliegen om zes uur.

We hebben al maanden de verhalen op deze site gevolgd en over dit hotel is een zeer lange tijd negatief gesproken. Voor ons is het ook de eerste vakantie samen en wij hebben er super veel zin in.

B) veel plezier allemaal, en dat gaat zeker lukken! ik heb er echt een super vakantie gehad en ben net een week terug. ik heb via dit forum een leuk stel omtmoet en daar nog 2leuke stelletje en zijn daar zo goed als de hele week mee opgetrokken en het was egt zooooo gezellie!
en s’avond moet je egt een taxi pakken om naar el kantoui te gaan want het is daar egt zo gezellig.
en in elkantoui is een grote FONTEIN en om 21.00 gaat ie aan en zit er muziek bij. de Fontein is dan ook in alle kleuren van de regenboog!

TIP: let goed op je geld want ze houden zo een briefje van 10,- in hun eigen zak als jij eigenlijk 20,- terug moet krijgen en je krijg maar 10,-!!!OPLETTEN DUS!

als ik naar mijn foto’s kijk wil ik terug!!!
veel plezier mensen en geniet ervan!!!

groetjes LINDA B) B) B)

Hallo allemaal. Ik was vanochtend om acht uur (meer dan twee uur vertraging met dank aan Transavia) thuis na een week Skanes Garden.

Ik zal het kort houden: het hotel is naar mijn mening een afrader.

Pluspunten: mooie kamer, geweldige (extra te betalen) excursie naar het zuiden van Tunesië.

Minpunten: hondsbeschoft personeel, eten allereenvoudigst en niets om naar uit te kijken, hondsbeschoft personeel, vaak geen plek in de eetzaal, hondsbeschoft personeel, veel mensen ziek geweest waaronder alle vijf uit mijn groep. Oh, en het personeel is hondsbeschoft.

Sorry dat ik daar zo’n nadruk op leg, maar dat is echt het aspect wat voor mij de lol grotendeels heeft weggenomen. Het personeel is absoluut niet gastvrij. Iedere vraag of wens wordt met de grootst mogelijke, uiterlijk zichtbare tegenzin tegemoetgetreden. Een drankje zal je nooit met een glimlach geserveerd krijgen. De man die de surfspullen beheert doet alles om je later te laten terugkomen omdat hij het te druk heeft. Als de pooltafel kapot is zit de beheerder ernaast met z’n telefoon te spelen, en laat steeds verschillende mensen dinars in de kast gooien terwijl het apparaat ze gewoon inslikt. Obers zitten tijdens het eten collectief op de aanwezige dames te geilen en voelen zich erg gestoord als je ze dan om een mes vraagt.

Personeel kan een hotel mijns inziens maken of breken. Een glimlach kan zorgen dat het je eigenlijk niet uitmaakt dat je tv het niet doet of dat er even geen tafels zijn. Maar het werkt beide kanten op en als het personeel zo hufterig is als in Skanes Garden begint het erg op te vallen dat de zaak aan alle kanten rammelt.

Advies voor wie binnenkort naar Skanes Garden gaat: ga op excursie naar het zuiden en ga af en toe lekker eten in Monastir en Sousse. Vermijd teveel contact met het personeel van Skanes Garden en kijk hoe vriendelijk Tunesiërs buiten het hotel zijn. Veel plezier.

hallo allemaal,

Ik ben net terug uit Tunesie. Wij hebben gezeten in hotel Skannes Garden. Het is een afrader om daar naar toe te gaan. Het is gewoon een slechte accomodatie. De Hostes Anneke (Gronloh) is super slecht, ze wuift alle klachten van de hand. Het eten is Skannes Garden is matig wel veel keus maar altijd lauw. Om ´s avonds een bak koffie te kunnen krijgen sta je een half uur in de rij. Het is er niet erg schoon en veel mensen worden er ziek. De excusrsies zijn redelijk maar moeten altijd in een hoog tempo afgelopen worden. Verder zijn de mannen daar erg handtastelijk. De openbare toiletten zijn rond uit smerig. Ook de ligging van het park is niet optimaal je zou zeggen dat je in een sloppe wijk zit. Terwijl als je naar de steden gaat heb je het gevoel dat je in een andere wereld terecht komt. Voor jongelui is het zeker een afrader.

Hallo Erna en Marnix,

Wat jammer om nu deze negatieve berichtjes te lezen ! De berichten hier op het Forum waren de laatste tijd toch weer aardig positief :slight_smile: ! ! !

Misschien hebben jullie het de afgelopen week gewoon slecht getroffen !!

Voor alle mensen die nog op vakantie moeten gaan, het goed of slecht vinden van een hotel blijft altijd heel persoonlijk !

Laat je dan ook niet afschrikken door deze 2 berichtjes en maak er gewoon een** fijne** :wink: vakantie van !

Groetjes,
Pittie

*[COLOR=purple]Nou,na weken dit onderwerp hier gevolgd te hebben,vertrekken we morgen dus naar exotisch Skanes Garden! Veel negatiefs wat we hier gelezen hebben doch we laten ons niet zomaar uit het veld slaan en gaan goedgehumeurd naar Tunesie toe! Lekker 8 dagen genieten van onbeschoft personeel,gore plee`s en een niet te vreten buffet! Ach,Tunesie is meer dan een hotel dat niet voldoet aan de eisen dus we hebben er nog steeds zin in en gaan er een supervakantie van maken. Een aantal jaren geleden ben ik in Souse geweest en toen heb ik geen sloppenwijken gezien( die zag ik wel in Jakarta) en het eten was toen prima. Ik weet dat de mensen niet de allervriendelijkste zijn maar ik sta mijn mannetje wel. Erg benieuwd zijn we dus hoe de komende 8 dagen gaan verlopen! De meeste zorgen maken we ons om de vertragingen die momenteel op telekest staan want…tja…die tijd gaat allemaal van onze luilaktijd op het strand af! Over het strand hoor ik tot nu toe niemand klagen en over het zwembad ook niet dus dat zal wel prima in orde zijn! Als we terug komen horen jullie wel hoe het ons vergaan is…

Groetjes!

Beste Pittie,

Ik snap dat je dol op Tunesië bent en dat kan ik tot op zekere hoogte ook wel begrijpen, maar ik hoop dat je mijn bericht wel serieus neemt. Ik heb in de aanloop naar mijn vakantie dit forum gevolgd en heb zowel de goede als de slechte berichten gelezen. Het lijkt misschien anders, maar ik ben geen ‘zeur-Nederlander’. Ik heb zelfs nog nooit een negatief bericht over een vakantie op internet geplaatst. Ik heb er ook geen belang bij om de vakantie van anderen bij voorbaat te verpesten maar het hotel is me gewoon slecht bevallen en ik zou anderen niet aanraden om erheen te gaan.

Beste Silvia,

Wellicht heb ik het gewoon slecht getroffen. En het is voor mensen die nog gaan aan te raden om met een open vizier naar Skanes Garden te vertrekken. Ik kan me ook voorstellen dat het niet zo leuk is om dit soort berichten te lezen als je al hebt geboekt, maar aan de andere kant: als je deze topic leest ben je blijkbaar op zoek naar verhalen over Skanes Garden en die kunnen je misschien teleurstellen. Het is een feit dat er gedurende bepaalde periodes veel klachten zijn over dit hotel. Ik had persoonlijk gewild dat ik in een ander hotel had gezeten, dat is de essentie van mijn verhaal.

Voor iedereen die mijn bericht in de toekomst leest, denk gewoon nog een keer na voordat je accomodatie bij Skanes Garden boekt. Misschien heb je geluk en heb je het heerlijk. Maar ik kan me voorstellen dat je liever wat meer zekerheid hebt, dus kijk even verder.

PS Omdat ik geen zaken wil vermelden waarvan ik niet 100% zeker ben dat ze waar zijn heb ik in mijn bericht alleen vermeld wat mij zelf is overkomen en niet wat ik van de andere Nederlandse gasten heb gehoord. Maar wellicht wordt er in de komende dagen nog wel meer moois over het hotel gepost.

Hallo Marnix,

Zeer zeker neem ik je berichtje serieus, daar hoor je mij ook niets over zeggen. Ik vind het alleen maar jammer dat je zo’n negatieve ervaring hebt !

Ik twijfel er ook zeker niet aan dat je een “zeur-Nederlander” bent.

Wat ik met mijn berichtje wilde bereiken is dat het voor alle mensen die binnenkort naar dit hotel gaan, en dat zijn er heel wat, ze te proberen een hart onder de riem te steken !

Ik hoop dat een volgende vakantie je beter zal bevallen !

Groetjes,
Pittie

Het woord zeur-nederlander heb ik absoluut niet vernoemd,wat mij alleen dwars zit is dat er veel negateve dingen over het hotel worden gezegd maar over het strand en zwembad en de ligging wordt maar weinig vermeld. De kamers schijnen wel goed te zijn zoals ik lees maar het eten minder. Wij hebben niet zo`n heel extreem hoog bedrag betaald voor de reis dus als het eten werkelijk zo slecht is dan gaan we lekker ergens anders eten. Ik kan begrijpen dat als het iemand heel erg tegenvalt je aanraadt om een andere accomodatie te boeken als je naar tunesie gaat maar helaas,wij hebben al geboekt dus dat kan niet meer! We gaan er dus het beste van maken al moet ik zeggen als ik het gehele forum lees het niet meer meevalt om ons te verheugen op het hotel! Tunesie is een land dat je niet met spanje of zo kan vergelijken en dat dan het woord sloppenwijk wordt vernoemd vind ik jammer want als je naar verre landen gaat zie je veel meer armoede en dus wel echte sloppenwijken. Ook de opmerking over vieze openbare toiletten vind ik een beetje misplaatst want de meeste openbare toiletten hier in nederland laten ook wel wat te wensen over,hoor! Maar goed,ik wil niemand tegen het hoofd stoten met mijn reactie maar ik denk wel dat er tegenwoordig teveel eisen gesteld worden aan andere landen omdat in nederland nu eenmaal alles zo goed georganiseerd is en de hygiene en het eten hier in nederland aan bepaalde eisen voldoet. Als ik op vakantie ga mag het voor mij allemaal wel een beetje anders zijn want anders kan ik net zo goed naar Scheveningen op vakantie gaan!

:huh: zeker jammer dat er nu weer negatieve berichten zijn. ik ben nu net een week terug en voor dat geld wat wij betalld hebben heb ik me prima vermaakt. ok het eten was soms nix nee(je weet 's middags al wat je eet want dat is hetzelfde als s’avonds!)op de lasagne na dan :slight_smile: . maar wij zijn dan een paar keer in sousse en el kantoui wezen eten en voor 6 personen kan je daar prima eten en drinken voor 30euro ongeveer.
en tja de lang rijen hadden wij ook. En de wc is daar niet al te schoon nee maar in nl heb je dat ook onderdaar. Met het personeel hebben wij totaal geen problemen mee gehad!ze waren juist wel vriendelijk en konden goed overweg met mijn vriend(hij spreekt arabisch!) in ieder geval hoop ik voor de mensen die nu nog gaan dat t allemaal mee zal vallen na het lezen van alle negatieve berichten!

goetjes linda B)

Beste mensen…

jaja 8 oktober is het zover en vertrek ik na Skanes Garden met een vriendin (beide 19 jaar).
Heb ook een boel slechte ervaringen gelezen dus ik ben benieuwd!
Qua eten zal het idd niet veel soeps zijn, maar dat is wel vaker zo in het buitenland.

Ik heb wat vraagjes nog over en hoop dat iemand die voor me kan beantwoorden!!

• We willen graag verschillende excursies ter plekke boeken en een dagje winkelen, waar kunnen we het beste heen gaan om te shoppen?
  • Ik snap dat het geven van fooi wel net zo netjes is, maar hoeveel fooi ongeveer is normaal?
  • Wij zitten op basis van all-inclusive, eten en drinken zit er lekker allemaal bij, krijg je dan bij het inchecken een kaartje ofzo wat laat zien dat 't er allemaal bij zit?
  • Is een taxi veilig??
  • Hoe is het hotelpersoneel bevallen bij iedereen? Toch niet allemaal waardeloos???!

We nemen sowieso een kluis op onze kamer i.v.m. kostbare dingen dus dat zal wel goed komen.

Alvast bedankt!!!

Groetjes Ellen