meref:wat leuk!
en alvast een fijn vooruitzicht dat je gaat trouwen 14 mei.
gaan jullie in tr ook nog een feest geven?
.
Waarschijnlijk niet, ons verlovingsfeest in Turkije was al een half trouwfeest met 300 gasten en een taart van 8 verdiepingen :teeth:. We gaan nog wel imam nikah in Turkije doen na onze bruiloft in Nederland, maar dat zal geen groot feest worden.
Marmaris,meer dan 4 jaar geleden
Leuk, waar werkt hij in Marmaris en hoe heet hij?
Mijn vriend werkt daar ook.
Na bijna 4 jaar zijn E en ik deze zomer uit elkaar gegaan. Gelukkig wel op een heel goede manier en we houden gewoon contact.
Ow Fransijn, wat erg om te horen, zal toch wel ff verwerken worden. Sterkte
Carine
yasemin: leuk! waar ergens in marmaris?![]()
Ik heb mijn vriend in Turgutreis, ontmoet hij werkt als animator in een hotel waar ik op vakantie was, en hij was aan het interneten bij het internetcafe bij ons hotel daar ging ik ook even heen want ik wilde ff msnen met Nederland, Toen zag ik hem en toen dacht ik wauww, ik vond hem echt super mooi, en toen gingen we ff praten over hoe ik heet en hoe hij heet enz, enzz, Daarna zijn wij samen even naar het strand gegaan en hebben we daar nog wat gedronken en lekker gekletst, en hadden we gezoend:D:D
Daarna ben ik in zijn armen in slaap gevallen en de volgende ochten werd ik om 06.00 uur wakker in zijn armen, en sinds dien ben ik helemaal in love (L)
xxx Desi
fatih&desi: Romantisch verhaal:slywink:
Ook ik heb mijn vriend leren kennen in Marmaris en inmiddels wonen we samen in Marmaris sinds 2 jaar. ![]()
:biggrin:Hallo allemaal,
Ikzelf heb een relatie van één jaar met A., de fotograaf van het hotel waar ik vorig jaar logeerde: bodrum.
Vermits hij dit werk al 13 jaar doet zijn er zeker meiden bij die hem kennen,hij heeft zowat in alle hotels verspreid over turkije gewerkt.
Het is een heelllle lieve symphatieke man en zeker te herkennen aan zijn mooie aparte krulharen.
Ik zou heel graag reacties horen,zowel positief als negatief (:slywink:moesten die er al zijn tuurlijk he:biggrin:)
groetjes
evetevet
Ik heb sinds augustus 2005 een relatie:)
Ik heb hem in Dalyan leren kennen en ben volledig geaccepteerd door zn ouders!
Ups en downs horen erbij maar toch kunnen we niet zonder elkaar…
XX
britt-b: wat leuk dat zijn ouders het volledig accepteren ![]()
Ik heb mn vriend in mei 2006 leren kennen in Konakli. Ook ik heb zn ouders al ontmoet. Januari 2008 gaan we verloven en vanaf november 2008 hopen we samen te wonen.
hallo,
wilde gewoon effe zeggen dat het serieus aanpassen is hoor,k hoop dat je het niet onderschat.
İkzelf woon hier sinds zes maanden,na zes maanden op en af te reizen.
En k kan je vertellen dat er niemand zo graag wou emigreren als k,maar k moet toegeven nu dat het heeeeellll zwaar is en dat er momenten komen dat je denkt dit hou k niet vol!:crybaby:
En k ben een volwassen vrouw he:slywink:, geen jonge meid meer(jammer genoeg :biggrin:) Ook wij gingen trouwen maar k heb nu wijselijk besloten van te wachten.
İn ieder geval wens k je alle geluk toe hoor,geniet ervan!!
@evet…wat rot voor je dat het soms zo zwaar is!! hoop dat het snel makkelijker wordt…sterkte ermee
@brit-b…wat goed dat zijn ouders jou accperteren…das met die van mij minder…helaas.
ik heb mijn lievert in marmaris otmoet 3jaar geleden… hij werkt bij dost ben zooo happy maar mishem wel heel erg nu zie em wel bijna elke avond via webcam dat is fijn ![]()