Hoelang hebben jullie een relatie en waar hebben jullie elkaar ontmoet?

Sinds mei dit jaar, dus nog pril!
Heb hem leren kennen in Finike.

weet niet of ik hem me vriend kan/mag noemen:P, ik doe het dus ook maar niet:P, je weet het nooit,
maar iig, juni ontmoet in alanya… hij werkt nu in belek
gaan volgend jaar hopelijk samen werken… en hij zit de hele tijd te zeuren dat ik weer langs moet komen :P!
we bellen redelijk vaak, maar met name de sms en de msn word gebruikt.

@Apro8

Waar in konakli heb je je vriend leren kennen. Ik kom al 5 jaar lang 2 a 3 keer per jaar in Konakli. :slight_smile:

ik heb mijn schatje leren kennen dit jaar in april (2007) maar we hebben gewoon onze gevoelens onder drukt en toen is er niks gebeurt ik ben dan terug gegaan omdat ik heel nauw bevriend ben met zijn beste vriend en die vroeg of ik niet afkwam in september dat heb ik dan ook gedaan en mustafa is ook afgekomen we hebben elke dag met elkaar opgetrokken en een heerlijke tijd samen gehad maar missen elkaar elke dag meer en meer we zijn nu ook aan het kijken voor een vakantie visum maar is nog niet zo gemakkelijk als je denkt en dat heeft me nog minder hoop maar we hebben besloten voor alles te vechten ook al sluiten we elke avond af al huilend we geven nie op ik ga nu terug om oudejaar te vieren maar hij weet dit nog niet enkel z’n moeder weet het
ik zal het vertellen de avond voor ik vertrek
we spreken elkaar elke dag op msn en dan zal hij ook zien dat ik mijn valies aan het pakken ben
ik ben eens benieuwt naar z’n gezichtje als hij dit zal horen
natuurlijk wel leuk dat z’n moeder ook in het complot zit
:teeth:
groetjes

hey wat leuk joh! hij zal dat wel een leuke verassing vinden:teeth:
hoop dat jullie een gezellig tijd zullen hebben met oudjaar…

wie weet mij te vertellen hoe ver de plaatsen Mersin en Istanbul van elkaar afliggen? alvast bedankt! liefs, Marjolein

Istanbul naar Adana is 936 kilometer.
Van Adana is het nog 69 kilometer naar Mersin.
Totaal dus 1005 kilometer

PFOEEE ! zo dus niet om zomaar eventjes met de auto te doen :wink: … nou iig bedankt !

Er gaan meerdere keren per dag binnenlandse vluchten vanaf Istanbul naar Adana.
Daarna is Mersin nog maar een uurtje met de bus.

Met de auto is niet zomaar even te doen.
Je kunt bijvoorbeeld niet de nederlandse snelheid als gemiddelde nemen
oftewel 1005 : 100km/per uur = iets meer dan 10 uur.
Je krijgt te maken met veel bergachtige gebied. slechte conditie van het wegennet waardoor je er makkelijk een dag over doet.

okee nee dan word het idd wel heel lastig met n auto … nou goed in ieder geval bedankt voor je hulp !

Ik ken hem nu 2 maanden en 14 dagen :hihi: en we kregen wat 2 maanden en 12 dagen terug :vak02:

Ik heb hem ontmoet in Marmaris, in het hotel Caprice Beach, daar was hij ober. De cheffen & zn baas waren onwijs streng. Hij moest steeds 25 lira betalen aan zn cheff als ze ons betrapte anders zou hij ontslagen worden… Uiteindelijk was hij na een week meer als 100 lira armer en dat is natuurlijk voor hen heel veel geld. Een vriend heeft het daarom een keer voor hem opgenomen, en werd ontslagen… Ook de jongen met wie mijn zusje om ging mocht een dag niet werken omdat hij gezien was. :frowning:

Toch gingen we elke nacht weg als hij klaar was om 11 uur tot een uur of 1. En 1na laatste nacht heb ik tegen mn ouders welteruste gezegd, (zaten in een andere hotelkamer) heb ik me dik aangekleed en hij wachtte op me om 1 uur. en zijn we de hele nacht tot half 6 door Marmaris geslenterd, op het strand gelegen, in een park gezeten, langs de boulevard gestruind. Dat uitgaansleven daar, echt geweldig!! Alles leek daar geweldig, als je het zou horen van een vriendin zou je denken dat ze het mooier heeft gemaakt dan het is, maar het was echt net een sprookje:hihi:
de eerste zoen die hij je gaf, bij zonsondergang in een haven, achter je de winkels, de boten, voor je die zon die tussen de bergen zakte, die schittering op het water. die leuke bootjes. wanna go back!!! :hihi:

ik ken hem sinds 3 juli van dit jaar
morgen precies een half jaar geleden
2 weken daarna kregen we wat met elkaar
we zijn toen 5 weken ofzo bij elkaar geweest
want ik was de hele zomer in turkije
heb toen ook zijn famillie ontmoet
en over 4 dagen ga ik er weer heen :stuck_out_tongue:

en volgende zomer hopelijk weer helemaal samen

Gaaaaffffff:zon02:
veel plezier!!

Tis heel grappig. Had nl niet gedacht dat ik weer op een Turk uit Turkije zou vallen! Het is een beetje een kismetverhaal. We hebben samen een quad ongeluk gehad in juli 2007 in Cappadocia (hij zat achterop en ik donderde naar beneden) en daardoor is de liefde ontstaan. Wat nu als we dat ongeluk niet hadden gehad?? Ik realiseerde me pas wat hij voor me betekende toen ik weer thuis was, dat voelde heel frustrerend. Sinds de zomer msnnen en bellen we iedere dag en ik wist dit mag ik niet laten lopen… Wordt natuurlijk wel lastig als je niet in Nl maar op de N.A.woont! Dat mag geen reden zijn om geen relatie op afstand te beginnen… Dus heb ik m’n creditcard flink geplunderd en ben ik met kerst met m’n dochtertje naar Turkije gevlogen… Deze 10 dagen vlogen te snel voorbij (snik) en komt hij gelukkig in mei naar ons toe.

Het voelt enorm goed met ons drietjes en het gemis is nu enorm nu we officieel een relatie hebben. Nog 5 maanden, pfff.!

Hey ik las dat je een vriendje had in kemer? Ik heb ook een vriend in kemer nu al weer bijna drie jaar. Waar werkte je vriendje?

Groertjes Floortje

:slight_smile: vind dit zulk vreemd onderwerp “hoe lang al een relatie”. Kan het moeilijk voor mezelf uitmaken van wanneer je van een relatie spreekt :slight_smile: tellen jullie dan de hele tijd “apart zijn” mee of enkel de tijd dat je samen bent ? In elk geval ik ken hem sinds eind augustus :slight_smile: was daar maar een weekje en ga wss (hopelijk) trg in juli voor 10 dagen :slight_smile: jeej

hey,

Nou wij zijn drie jaar samen we hebben elkaar 3 en een half heleden ontmoet in kemer.
Ik ga om de zeven weken naar hem toe. Eind juni is debedoeling dat ik voor een jaar naar kemer toe ga.
Leuk dat je een jongen hebt ontmoet waar eigenlijk in tukrije?

Groetjes,

hey :slight_smile: ik was op vakantie in kusadasi hij deed daar vakantiewerk, maar hij woont eigenlijk in Izmir :slight_smile: is wel erg fijn voor je dat je hem om de 7 weken terug ziet. Zolang ik studeer is dit niet mogelijk voor mij (hij studeert ook nog.gelukkig moet hij nog net evenlang studeren als ik) ik hoop dat ik (en hij) het ook evenlang zullen volhouden als jij :slight_smile: xxx

Ja ik hoop het ook voor je!!
Ik studeer ook nog hoor maar mijn vriendje werkt Dus we betalen samen de tickets iedere keer dat is wel fijn.
Nou als je wilt praten of dingentjes wilt weten gewoon mailen!

xxx

leuk, dank je ! (hij neemt zijn gsm weer niet op :frowning: is deze week al vaak gebeurt, maakt me nerveus maar kweet dat hij examens heeft en het erg druk heeft –> maak me er toch een beetje ongerust over) ach jah afwachten :slight_smile: xxx